abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35336655
Hey duffe Texaan, Bush-adept dat je bent.

Je dacht dat je de koning van het schaatsen was toch? Nou mooi niet. Dat wordt Fabris of Shani, maar jij zeker niet.

Hoezo 4 of 5 x goud, tot nu toe heb je een aardige gouden en een schamele bronzen plak. Je kan niet meer halen van 2 x goud en 1 x brons en dan overtref je niet eens Jochem Uytdehaage van de vorige Spelen.

Het geeft niet hoor. Dat is heel goed. Maar als je steeds roept dat je gaat winnen en dat je de beste bent en dat niemand tegen je op kan: ja, dan lach ik heel hard om je. Arrogant en eigenwijs mag je zijn, maar maak het dan waar. Neem anders een voorbeeld aan Shani, die bewijst dat het heel anders kan.

Dag Chad, zou je niet weer gaan skeeleren
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2006 @ 18:22:02 #2
862 Arcee
Look closer
pi_35336729
Hedrick: "My last lap is a lot stronger than anybody else's".

Yeah, right.

Hedrick is niet reëel in z'n voorspellingen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_35336857
Hedrick
12:41:69
pi_35336898
Hedrick had gewoon moeten winnen vandaag, hij is gewoon de beste. Dat ie dan 3e wordt, tsja, die dingen gebeuren nou eenmaal weleens, zeker als een thuisrijder ineens vleugels krijgt.

'Arrogant en eigenwijs mag je zijn'. Sure, en jij maar wachten tot ie op zn bek gaat zodat je em uit kan lachen. Voorlopig heeft ie toch mooi 2 medailles, niet slecht voor een totale loser.
Big dick.
pi_35336918
Hij was de beste? Dacht het niet.
That's all folks!
pi_35336944
Hedrick gaat de 10 kilometer winnen!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:28:40 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_35336981
"You may beat Chad Hedrick once, but you're not going to beat him twice."

Sure
Bij de 1000 waren er al 5 man sneller .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2006 @ 18:28:43 #8
862 Arcee
Look closer
pi_35336985
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:27 schreef Radegast het volgende:
Hedrick gaat de 10 kilometer winnen!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_35336993
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:26 schreef HassieBassie het volgende:
Hedrick had gewoon moeten winnen vandaag, hij is gewoon de beste. Dat ie dan 3e wordt, tsja, die dingen gebeuren nou eenmaal weleens, zeker als een thuisrijder ineens vleugels krijgt.
Fabris reed tot hiervoor geen deuk in een pakje boter natuurlijk, en Davis ook niet. Zelfs Kuipers was bijna beter
quote:
Sure, en jij maar wachten tot ie op zn bek gaat zodat je em uit kan lachen.
Dat zou heerlijk zijn idd
quote:
Voorlopig heeft ie toch mooi 2 medailles, niet slecht voor een totale loser.
Daarom keek ie zo blij?
pi_35337016
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:26 schreef HassieBassie het volgende:
Fabris kreeg vleugels? Die is al een tijd een grote favoriet op de 1500 meter hoor...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:30:28 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35337049
sch topics zijn altijd klote.

Chad.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:30:34 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_35337052
Wat dat betreft doet hij me denken aan Phelps die voortvarend riep wel even het record aantal gouden medailles te gaan winnen. Maar die zette tenminste nog een record aantal gewonnen medailles neer, dat zie ik Hedrick nog niet doen.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_35337060
Volgens mij is Hedrick juist het buitenbeentje binnen de sport, iets wat de Amerikaanse pers maar al te graag op Davis afschuift.
pi_35337062
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:28 schreef Arcee het volgende:

[..]

Je hebt je hoop gevestigd op? ...
pi_35337079
amerikanen he
pi_35337084
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
Hey duffe Texaan, Bush-adept dat je bent.

[...]

Dag Chad, zou je niet weer gaan skeeleren
Och, Jij hebt rustig gewacht tot duidelijk was dat Hedrick dus niet zo stevig ge-cashed heeft en dan is het achteraf makkelijk bashen ....
Gezien de klasse van hedrick had hij best wel een grote kans op vijf onderdelen, en had hij een end kunnen komen als hij ook de werelijk grote topvorm gehad heeft, maar had hij die gewoon niet ...

Een amerikaan zou dan zeggen, jammer net niet en de volgende keer winnen we alsnog meer ...

Voor de nederlanders is het een beetje jammer dat ze, ondanks het verzaken van Hedrick en eigenlijk ook andere amerikanen nog voorlopig weinig hebben weten te profieteren en bij de mannen nog erg weinig medailes hebben, te weinig voor een natie als nederland ...

maar ook daar is het gewoon hopen dat de nederlanders op de 10Km een beetje kunnen vlammen, en daar hedrick minstens die laatste gouden medaile ook afneemt...
minstens een nederlander die hedrick te grazen neemt, en het is wel goed, maar ik vind niet dat de nederlanders kunnen afgeven op Hedrick's over-enthousiasme, als ze er niet zelf van weten te profieteren dat hij verzaakt.

(wat is het toch met nederlanders en het zo graag 'afjennen' van tegenstanders, het is sport en daarbij behoort een beetje strijd en 'dat de beste mag winnen'... dat begrijpen amerikanen als geen ander, ook dat herdick in Turijn niet de beste is)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:31:43 #17
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35337091
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:30 schreef Dagonet het volgende:
Wat dat betreft doet hij me denken aan Phelps die voortvarend riep wel even het record aantal gouden medailles te gaan winnen. Maar die zette tenminste nog een record aantal gewonnen medailles neer, dat zie ik Hedrick nog niet doen.
Probleem is bij de Nederlanders die niet verder kijken dan hun neus lang is:

Dit maakt de media ervan, zelf hebben ze nooit letterlijk gezegd voor zoveel medailles te gaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:32:21 #18
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35337116
watn varken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_35337128
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef popolon het volgende:
Dit maakt de media ervan, zelf hebben ze nooit letterlijk gezegd voor zoveel medailles te gaan.
Kom op man, hij zegt voor iedere race dat hij gaat winnen - ook voor de 1500. Maar dan zijn bij jou de commercials aan de gang
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:34:00 #20
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_35337181
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef RM-rf het volgende:

(wat is het toch met nederlanders en het zo graag 'afjennen' van tegenstanders, het is sport en daarbij behoort een beetje strijd en 'dat de beste mag winnen'... dat begrijpen amerikanen als geen ander, ook dat herdick in Turijn niet de beste is)
Wat is het toch met Amerikanen die arrogant gaan roepen de allerbesten te zijn en wel even een belachelijk hoog resultaat te zullen neerzetten?

Hoogmoed komt voor de val. .
pi_35337182
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op man, hij zegt voor iedere race dat hij gaat winnen - ook voor de 1500.
Ach, de Nederlanders zeiden ook dat ze de gouden plak bij de ploegenachtervolging alleen maar op hoefden te halen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:34:42 #22
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35337204
Oh wacht, de Nederlandse mannen presteren ondermaats dus dan wordt er even afgereageerd op een supersportman.

Mag best, arrogantjes.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2006 @ 18:34:58 #23
862 Arcee
Look closer
pi_35337212
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef Radegast het volgende:
Je hebt je hoop gevestigd op? ...
Kramer en Verheijen.
pi_35337227
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Och, Jij hebt rustig gewacht tot duidelijk was dat Hedrick dus niet zo stevig ge-cashed heeft en dan is het achteraf makkelijk bashen ....
Gezien de klasse van hedrick had hij best wel een grote kans op vijf onderdelen, en had hij een end kunnen komen als hij ook de werelijk grote topvorm gehad heeft, maar had hij die gewoon niet ...

Een amerikaan zou dan zeggen, jammer net niet en de volgende keer winnen we alsnog meer ...

Voor de nederlanders is het een beetje jammer dat ze, ondanks het verzaken van Hedrick en eigenlijk ook andere amerikanen nog voorlopig weinig hebben weten te profieteren en bij de mannen nog erg weinig medailes hebben, te weinig voor een natie als nederland ...

maar ook daar is het gewoon hopen dat de nederlanders op de 10Km een beetje kunnen vlammen, en daar hedrick minstens die laatste gouden medaile ook afneemt...
minstens een nederlander die hedrick te grazen neemt, en het is wel goed, maar ik vind niet dat de nederlanders kunnen afgeven op Hedrick's over-enthousiasme, als ze er niet zelf van weten te profieteren dat hij verzaakt.

Oh gos, nu zitten ze ineens in de slachtofferrol. Ik haat het als mensen zo hoog over zichzelf opgeven inderdaad. En als ze dan falen, moet ik erg lachen.

Strijd kan ook op een heel andere sportieve manier. Kijk naar Shani Davis, die kan het met iedereen goed vinden itt Chad.
pi_35337231
Ja Chad, zeggen dat je de beste bent, dáár houden we in Nederland niet van. Kop houden en meedeinen met de meute.

Zie je dat maaiveld daar?
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
pi_35337238
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:34 schreef Arcee het volgende:

[..]

Kramer en Verheijen.
Ik zou me maar voorbereiden op een teleurstelling...
pi_35337240
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op man, hij zegt voor iedere race dat hij gaat winnen - ook voor de 1500. Maar dan zijn bij jou de commercials aan de gang
Dat hoort een beetje bij amerikanen, lekker op de bluf .... als ze dan winnen zijn ze de koning en als ze verliezen doen ze ook niet zo moelijk erover, hebben ze het iig geprobeerd ....

Iig niet dat nederlandse 'voorzichtige' en bijna de angst om voor de volle 100% je te geven en het risico te nemen.
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef SCH het volgende:

Oh gos, nu zitten ze ineens in de slachtofferrol. Ik haat het als mensen zo hoog over zichzelf opgeven inderdaad..
Ik heb Hedrick zich nergens zien gedragen als 'slachtoffer', zich zielig voor zien doen of met halfslachtige excuses op de proppen zien komen .... JIj wel?

Volgens mij gaat het jouw gewoon om het inhakken op hoge bomen, iets typisch nederlands ... vooral als je dat laf achteraf is, als toch al zeker is dat hij kennelijk niet die 100% prestatie neergezet heeft, heeft dat weinig waarde.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_35337246
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:34 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, de Nederlandse mannen presteren ondermaats dus dan wordt er even afgereageerd op een supersportman.

Mag best, arrogantjes.
Ondermaats? Het gaat eerlijk gezegd beter voor Nederland dan ik van tevoren had voorspeld.
pi_35337269
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dat hoort een beetje bij amerikanen, lekker op de bluf .... als ze dan winnen zijn ze de koning en als ze verliezen doen ze ook niet zo moelijk erover, hebben ze het iig geprobeerd ....

Iig niet dat nederlandse 'voorzichtige' en bijna de angst om voor de volle 100% je te geven en het risico te nemen.
Oh gos, je lijdt aan zelfhaat. Nederlanders doen alles stom en in andere landen is het beter.

Alsof Nederlanders niet alles proberen. Alsof bluffen bij alles proberen hoor
pi_35337284
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef Solopeople het volgende:
Ja Chad, zeggen dat je de beste bent, dáár houden we in Nederland niet van. Kop houden en meedeinen met de meute.

Zie je dat maaiveld daar?
Mee eens.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_35337288
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Fabris reed tot hiervoor geen deuk in een pakje boter natuurlijk, en Davis ook niet. Zelfs Kuipers was bijna beter
Zelfs Kuipers inderdaad. Kuipers, die zijn hele seizoen afgestemd had op deze race. Wat een mietje he, die Hedrick?
quote:
Dat zou heerlijk zijn idd
Sukkeltje.
quote:
Daarom keek ie zo blij?
Tsja, Wennemars wint brons en is door het dolle, Hedrick wint brons en is niet blij omdat ie weet dat ie had kunnen winnen. Mentaliteit is iets smerigs he?
Big dick.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:38:25 #32
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35337322
Ik hou van zulke figuren, maken het gebeuren er omheen interessant.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:39:17 #33
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_35337352
[quote]Op dinsdag 21 februari 2006 18:34 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat is het toch met Amerikanen die arrogant gaan roepen de allerbesten te zijn en wel even een belachelijk hoog resultaat te zullen neerzetten?

Hoogmoed komt voor de val. .
[/quote'

dat is ook zo leuk op vakantie aldaar. Die verschillen in denken en doen, ik kijk me ogen daar uit. En die mensen observeren en spreken, echt fantastisch
god bless america!
pi_35337397
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef Solopeople het volgende:
Ja Chad, zeggen dat je de beste bent, dáár houden we in Nederland niet van.
Niet als je het niet kan waarmaken idd
pi_35337405
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:38 schreef popolon het volgende:
Ik hou van zulke figuren, maken het gebeuren er omheen interessant.
Je houdt van arrogante mensen die met niemand op kunnen schieten?
pi_35337411
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:34 schreef popolon het volgende:

Mag best, arrogantjes.
Ik denk niet dat ze ondermaats presteren, dit is gewoon hun niveau. Maar dat niveau valt altijd wel tegen als ze in andere landen besluiten om 2 keer per week ipv 1 keer per week te gaan trainen.
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_35337427
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin, iederen brandde hem al af toen hij het riep en wel kampioen werd/een wereldrecord reed.
pi_35337445
quote:

[..]

Je houdt van arrogante mensen die met niemand op kunnen schieten?
Wat een gelul, omdat jij hem niet moet kan niemand met hem opschieten?
pi_35337450
quote:

[..]

Heb je ook zo hard gelachen om de Nederlandse ploegenachtervolging?
pi_35337455
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ondermaats? Het gaat eerlijk gezegd beter voor Nederland dan ik van tevoren had voorspeld.
Zilver op de vijf, brons op de ploegenachtervolging en de 1000 meter. Niets op de 500 en 1500...

Dat is echt magertjes hoor.
pi_35337461
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:41 schreef Caws het volgende:

[..]

Onzin, iederen brandde hem al af toen hij het riep en wel kampioen werd/een wereldrecord reed.
Omdat hij gewoon een vervelende man is maar als hij hier 3 of 4 x goud wint, hoor je niemand. Maar die types die denken dat ze heel wat zijn en vervolgens falen, die vallen hard ja.

Dan liever Jochem die een betere OWS had dan Chad, zonder te schreeuwen en te bluffen.
pi_35337494
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Omdat hij gewoon een vervelende man is
Je verwart je mening met een feit.
pi_35337496
quote:

[..]

Een quote van Chad:
quote:
"Ik zeg altijd: Je kunt Chad Hedrick één keer verslaan, maar een tweede keer lukt dat niet", beloofde de schaatser aan zijn landgenoten. "Ik verwacht goed te presteren en meer goud te veroveren. Ik wil bewijzen dat ik de beste schaatser van de wereld ben."
ja je kunt makkelijk vanuit je luie stoel lachen om zijn bluf die niet uitgekomen is ... maar het is ook tekenend voor een sportman met een sterke mentaliteit, iemand die enorm graag een 'winner' wilt ziijn ...

Nogal kleinzielig om dan heel hard achteraf te gaan lachen als hij faalt ... hij heeft het iig geprobeerd en is er vol voor gegaan ...
pi_35337499
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef BGN het volgende:

[..]

Zilver op de vijf, brons op de ploegenachtervolging en de 1000 meter. Niets op de 500 en 1500...

Dat is echt magertjes hoor.
Ik had geen 4e plek op de 1500 verwacht. Alleen de ploegenachtervolging viel tegen. De 500 was een bonusmedaille. Ik had deze hele OWS ingeschaald op 4 medailles voor Oranje.
pi_35337511
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Omdat hij gewoon een vervelende man is maar als hij hier 3 of 4 x goud wint, hoor je niemand. Maar die types die denken dat ze heel wat zijn en vervolgens falen, die vallen hard ja.

Dan liever Jochem die een betere OWS had dan Chad, zonder te schreeuwen en te bluffen.
50-voudig wereldkampioen skeeleren, WR's op de 1500 en 10k, olympisch kampioen op de 5k. Hedrick stelt inderdaad niets voor. Lul toch niet zo
pi_35337517
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
Ik had deze hele OWS ingeschaald op 4 medailles voor Oranje.
En nu moeten we onder de indruk zijn, Jomanda?
pi_35337526
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Een quote van Chad:
[..]

ja je kunt makkelijk vanuit je luie stoel lachen om zijn bluf die niet uitgekomen is ... maar het is ook tekenend voor een sportman met een sterke mentaliteit, iemand die enorm graag een 'winner' wilt ziijn ...

Nogal kleinzielig om dan heel hard achteraf te gaan lachen als hij faalt ... hij heeft het iig geprobeerd en is er vol voor gegaan ...
Hij had het ook niet kunnen zeggen? Dit soort opgepimpte taal moet je waarmaken als je zo'n grote bek hebt. De anderen gaan er net zo hard voor maar schreeuwen wat minder.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:45:17 #48
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35337562
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Een quote van Chad:
[..]

Mensen nemen het ook veel te serieus.

Over vier jaar staat ie er weer hoor, maak je borst maar nat.
pi_35337564
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:43 schreef Caws het volgende:

[..]

50-voudig wereldkampioen skeeleren, WR's op de 1500 en 10k, olympisch kampioen op de 5k. Hedrick stelt inderdaad niets voor. Lul toch niet zo
Dat zegt toch niemand. Als hij niet zo dom stond op te scheppen, was het heel goed. Maar door zijn enorme arrogante opmerkingen, valt het tegen.

Nog maar 1 goud en 1 brons terwijl hij al op 4 goud zou staan.

Wat een ultieme prutser
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:45:38 #50
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_35337574
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef RM-rf het volgende:

Ik heb Hedrick zich nergens zien gedragen als 'slachtoffer', zich zielig voor zien doen of met halfslachtige excuses op de proppen zien komen .... JIj wel?
Ehhh, jaha, wel degelijk! Eerder dit seizoen liep hij te janken dat hij de lange afstanden nooit kon winnen omdat hij altijd zo'n slechte loting had. Boehoe! En nu ook durfde hij te beweren dat de tijd van Fabris maar zwak was. Nou, rijd dan zelf harder, LUL!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')