quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:27 schreef Radegast het volgende:
Hedrick gaat de 10 kilometer winnen!![]()
Fabris reed tot hiervoor geen deuk in een pakje boter natuurlijk, en Davis ook niet. Zelfs Kuipers was bijna beterquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:26 schreef HassieBassie het volgende:
Hedrick had gewoon moeten winnen vandaag, hij is gewoon de beste. Dat ie dan 3e wordt, tsja, die dingen gebeuren nou eenmaal weleens, zeker als een thuisrijder ineens vleugels krijgt.
Dat zou heerlijk zijn iddquote:Sure, en jij maar wachten tot ie op zn bek gaat zodat je em uit kan lachen.
Daarom keek ie zo blij?quote:Voorlopig heeft ie toch mooi 2 medailles, niet slecht voor een totale loser.
Fabris kreeg vleugels? Die is al een tijd een grote favoriet op de 1500 meter hoor...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:26 schreef HassieBassie het volgende:
Hedrick had gewoon moeten winnen vandaag, hij is gewoon de beste. Dat ie dan 3e wordt, tsja, die dingen gebeuren nou eenmaal weleens, zeker als een thuisrijder ineens vleugels krijgt.
Och, Jij hebt rustig gewacht tot duidelijk was dat Hedrick dus niet zo stevig ge-cashed heeft en dan is het achteraf makkelijk bashen ....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:20 schreef SCH het volgende:
Hey duffe Texaan, Bush-adept dat je bent.
[...]
Dag Chad, zou je niet weer gaan skeeleren
Probleem is bij de Nederlanders die niet verder kijken dan hun neus lang is:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:30 schreef Dagonet het volgende:
Wat dat betreft doet hij me denken aan Phelps die voortvarend riep wel even het record aantal gouden medailles te gaan winnen. Maar die zette tenminste nog een record aantal gewonnen medailles neer, dat zie ik Hedrick nog niet doen.
Kom op man, hij zegt voor iedere race dat hij gaat winnen - ook voor de 1500. Maar dan zijn bij jou de commercials aan de gangquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef popolon het volgende:
Dit maakt de media ervan, zelf hebben ze nooit letterlijk gezegd voor zoveel medailles te gaan.
Wat is het toch met Amerikanen die arrogant gaan roepen de allerbesten te zijn en wel even een belachelijk hoog resultaat te zullen neerzetten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef RM-rf het volgende:
(wat is het toch met nederlanders en het zo graag 'afjennen' van tegenstanders, het is sport en daarbij behoort een beetje strijd en 'dat de beste mag winnen'... dat begrijpen amerikanen als geen ander, ook dat herdick in Turijn niet de beste is)
Ach, de Nederlanders zeiden ook dat ze de gouden plak bij de ploegenachtervolging alleen maar op hoefden te halen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op man, hij zegt voor iedere race dat hij gaat winnen - ook voor de 1500.
Kramer en Verheijen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef Radegast het volgende:
Je hebt je hoop gevestigd op? ...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Och, Jij hebt rustig gewacht tot duidelijk was dat Hedrick dus niet zo stevig ge-cashed heeft en dan is het achteraf makkelijk bashen ....
Gezien de klasse van hedrick had hij best wel een grote kans op vijf onderdelen, en had hij een end kunnen komen als hij ook de werelijk grote topvorm gehad heeft, maar had hij die gewoon niet ...
Een amerikaan zou dan zeggen, jammer net niet en de volgende keer winnen we alsnog meer ...
Voor de nederlanders is het een beetje jammer dat ze, ondanks het verzaken van Hedrick en eigenlijk ook andere amerikanen nog voorlopig weinig hebben weten te profieteren en bij de mannen nog erg weinig medailes hebben, te weinig voor een natie als nederland ...
maar ook daar is het gewoon hopen dat de nederlanders op de 10Km een beetje kunnen vlammen, en daar hedrick minstens die laatste gouden medaile ook afneemt...
minstens een nederlander die hedrick te grazen neemt, en het is wel goed, maar ik vind niet dat de nederlanders kunnen afgeven op Hedrick's over-enthousiasme, als ze er niet zelf van weten te profieteren dat hij verzaakt.
(wat is het toch met nederlanders en het zo graag 'afjennen' van tegenstanders, het is sport en daarbij behoort een beetje strijd en 'dat de beste mag winnen'... dat begrijpen amerikanen als geen ander, ook dat herdick in Turijn niet de beste is)
Dat hoort een beetje bij amerikanen, lekker op de bluf .... als ze dan winnen zijn ze de koning en als ze verliezen doen ze ook niet zo moelijk erover, hebben ze het iig geprobeerd ....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op man, hij zegt voor iedere race dat hij gaat winnen - ook voor de 1500. Maar dan zijn bij jou de commercials aan de gang
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef SCH het volgende:
Oh gos, nu zitten ze ineens in de slachtofferrol. Ik haat het als mensen zo hoog over zichzelf opgeven inderdaad..
Ondermaats? Het gaat eerlijk gezegd beter voor Nederland dan ik van tevoren had voorspeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:34 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, de Nederlandse mannen presteren ondermaats dus dan wordt er even afgereageerd op een supersportman.
Mag best, arrogantjes.
Oh gos, je lijdt aan zelfhaat. Nederlanders doen alles stom en in andere landen is het beter.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij amerikanen, lekker op de bluf .... als ze dan winnen zijn ze de koning en als ze verliezen doen ze ook niet zo moelijk erover, hebben ze het iig geprobeerd ....
Iig niet dat nederlandse 'voorzichtige' en bijna de angst om voor de volle 100% je te geven en het risico te nemen.
Mee eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef Solopeople het volgende:
Ja Chad, zeggen dat je de beste bent, dáár houden we in Nederland niet van. Kop houden en meedeinen met de meute.
Zie je dat maaiveld daar?
Zelfs Kuipers inderdaad. Kuipers, die zijn hele seizoen afgestemd had op deze race. Wat een mietje he, die Hedrick?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Fabris reed tot hiervoor geen deuk in een pakje boter natuurlijk, en Davis ook niet. Zelfs Kuipers was bijna beter
Sukkeltje.quote:Dat zou heerlijk zijn idd
Tsja, Wennemars wint brons en is door het dolle, Hedrick wint brons en is niet blij omdat ie weet dat ie had kunnen winnen. Mentaliteit is iets smerigs he?quote:Daarom keek ie zo blij?
Niet als je het niet kan waarmaken iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef Solopeople het volgende:
Ja Chad, zeggen dat je de beste bent, dáár houden we in Nederland niet van.
Je houdt van arrogante mensen die met niemand op kunnen schieten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:38 schreef popolon het volgende:
Ik hou van zulke figuren, maken het gebeuren er omheen interessant.
Ik denk niet dat ze ondermaats presteren, dit is gewoon hun niveau. Maar dat niveau valt altijd wel tegen als ze in andere landen besluiten om 2 keer per week ipv 1 keer per week te gaan trainen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:34 schreef popolon het volgende:
Oh wacht, de Nederlandse mannen presteren ondermaats dus dan wordt er even afgereageerd op een supersportman.
Mag best, arrogantjes.
Onzin, iederen brandde hem al af toen hij het riep en wel kampioen werd/een wereldrecord reed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet als je het niet kan waarmaken idd![]()
Wat een gelul, omdat jij hem niet moet kan niemand met hem opschieten?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Je houdt van arrogante mensen die met niemand op kunnen schieten?
Heb je ook zo hard gelachen om de Nederlandse ploegenachtervolging?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Zilver op de vijf, brons op de ploegenachtervolging en de 1000 meter. Niets op de 500 en 1500...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ondermaats? Het gaat eerlijk gezegd beter voor Nederland dan ik van tevoren had voorspeld.
Omdat hij gewoon een vervelende man is maar als hij hier 3 of 4 x goud wint, hoor je niemand. Maar die types die denken dat ze heel wat zijn en vervolgens falen, die vallen hard ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:41 schreef Caws het volgende:
[..]
Onzin, iederen brandde hem al af toen hij het riep en wel kampioen werd/een wereldrecord reed.
Je verwart je mening met een feit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon een vervelende man is
Een quote van Chad:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:40 schreef SCH het volgende:
[..]
ja je kunt makkelijk vanuit je luie stoel lachen om zijn bluf die niet uitgekomen is ... maar het is ook tekenend voor een sportman met een sterke mentaliteit, iemand die enorm graag een 'winner' wilt ziijn ...quote:"Ik zeg altijd: Je kunt Chad Hedrick één keer verslaan, maar een tweede keer lukt dat niet", beloofde de schaatser aan zijn landgenoten. "Ik verwacht goed te presteren en meer goud te veroveren. Ik wil bewijzen dat ik de beste schaatser van de wereld ben."
Ik had geen 4e plek op de 1500 verwacht. Alleen de ploegenachtervolging viel tegen. De 500 was een bonusmedaille. Ik had deze hele OWS ingeschaald op 4 medailles voor Oranje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef BGN het volgende:
[..]
Zilver op de vijf, brons op de ploegenachtervolging en de 1000 meter. Niets op de 500 en 1500...
Dat is echt magertjes hoor.
50-voudig wereldkampioen skeeleren, WR's op de 1500 en 10k, olympisch kampioen op de 5k. Hedrick stelt inderdaad niets voor. Lul toch niet zoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon een vervelende man is maar als hij hier 3 of 4 x goud wint, hoor je niemand. Maar die types die denken dat ze heel wat zijn en vervolgens falen, die vallen hard ja.
Dan liever Jochem die een betere OWS had dan Chad, zonder te schreeuwen en te bluffen.
En nu moeten we onder de indruk zijn, Jomanda?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
Ik had deze hele OWS ingeschaald op 4 medailles voor Oranje.
Hij had het ook niet kunnen zeggen? Dit soort opgepimpte taal moet je waarmaken als je zo'n grote bek hebt. De anderen gaan er net zo hard voor maar schreeuwen wat minder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Een quote van Chad:
[..]
ja je kunt makkelijk vanuit je luie stoel lachen om zijn bluf die niet uitgekomen is ... maar het is ook tekenend voor een sportman met een sterke mentaliteit, iemand die enorm graag een 'winner' wilt ziijn ...
Nogal kleinzielig om dan heel hard achteraf te gaan lachen als hij faalt ... hij heeft het iig geprobeerd en is er vol voor gegaan ...
Mensen nemen het ook veel te serieus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Een quote van Chad:
[..]
ja je kunt makkelijk vanuit je luie stoel lachen om zijn bluf die niet uitgekomen is ... maar het is ook tekenend voor een sportman met een sterke mentaliteit, iemand die enorm graag een 'winner' wilt ziijn ...
Nogal kleinzielig om dan heel hard achteraf te gaan lachen als hij faalt ... hij heeft het iig geprobeerd en is er vol voor gegaan ...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:43 schreef Caws het volgende:
[..]
50-voudig wereldkampioen skeeleren, WR's op de 1500 en 10k, olympisch kampioen op de 5k. Hedrick stelt inderdaad niets voor. Lul toch niet zo
Ehhh, jaha, wel degelijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:35 schreef RM-rf het volgende:Ik heb Hedrick zich nergens zien gedragen als 'slachtoffer', zich zielig voor zien doen of met halfslachtige excuses op de proppen zien komen .... JIj wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |