Waar te kopenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:10 schreef Coenebaas het volgende:
koop je zo'n ding :
[afbeelding]
The perfect gift for the Corona drinker that has everything... Our Corona Extra Lime Slicer will slice a lime (or, for you tea drinkers, a lemon) into (8) beautiful wedges. Life is good! Heavy duty plastic construction with stainless steel blades, Dishwasher safe
![]()
Zal het eens proberen, thxquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:11 schreef SadKingBilly het volgende:
Beginnen met een kleine citroen of een limoen
Snij deze in de lengte door, de helften nogmaals in de lengte en daarna afhankelijk van de grootte nogmaals in tweeën of drieën in de lengte. Is niet zo klein dat het in je flesje valt en niet zo groot dat je het erin moet proppen (en het dus de hals blokkeert)
hiero: http://www.beerliquors.com/gifts/corona_lime_slicer.htmquote:Waar te kopen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:51 schreef rickus het volgende:
Bij mij op m'n werk snij ik gewoon plakjes citroen (geen limoen) door midden..
Corona![]()
Desperados is zeer lekker jaquote:
Ik weet niet ik drink het iig altijd met citroen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoort in een Corona eigenlijk geen Limoen?
Dat zou heel goedkunnen dat dat ook weer iets is dat wij bedacht hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:08 schreef Cici het volgende:
Er hoort helemaal geen citroen of limoen in.
Ik heb ergens gelezen dat de mensen in Mexico e.d. de (drink)rand van het flesje in smeerden met citroen om de insecten weg te houden.
Blijkbaar is het door een aantal blanken bedacht dat citroen erin wel lekker smaakte.
Maar oorspronkelijk is het om insecten weg te houden.
Zoiets was het.
Waarom ga je dan niet naar een andere supermarkt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:47 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Desperados is zeer lekker ja, alleen kan je dat hier niet meer kopen in de supermarkt
dus vandaar dat ik corona drink.
Of de slijterijquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:23 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar een andere supermarkt?
Ben ik toch niet de enige. overgehypte troep net als heineken en amarikaanse bud.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Corona, das toch dat waterige tropenpils? Goed tegen de dorst, maar om nu te zeggen dat het smaakt..
Niets 'hoort' zweg ik altijd maar. Net als een citroentje in je Witbier of haring bij je uitjes. Je moet eten/drinken wat je lekker vindt. Ik vind dus bier in mijn citroen niet lekker. Als het zuur had moeten smaken, dan had de brouwer het er wel ingedaan zeg ik altijd maar (ik weet het),dat is kort door de bocht. Niet voor niets levert Coca-Cola haar cola in de Lemon en Lime varianten...quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Hoort in een Corona eigenlijk geen Limoen?
Niewoa. Ik krijg bij een cafe altijd citroen in mn normale bier. (glas) smaakt lekker heurquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef Little_Meanie het volgende:
citroen wordt enkel in thee gebruikt, in alle andere dranken moet je inderdaad limoen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |