Collectorsitems.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:33 schreef WithMe het volgende:
Ik zou wel een Renske-ster willen. Die zijn vast érg zeldzaam.
Maar ik zou er écht wel een willen hoor. Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die haar best leuk vond.quote:
Renske.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:33 schreef WithMe het volgende:
Maar ik zou er écht wel een willen hoor. Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die haar best leuk vond.![]()
Juistquote:
een wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ariël was een hinnikende dwergotter.
Idd. Wat deed ze ver onder I-Jay?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:11 schreef Andiyan het volgende:
Ik vond Renske maar een dweil.
Ariël had meer, in alle opzichten
jaa.. vraag ik me ook wel eens afquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd. Wat deed ze ver onder I-Jay?
Vage combi.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, leuk weer dat dit geregeld wordt voor ons
Mijn eerste keuze is Raffaëla, tweede is Floortje.
Foto?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:28 schreef superhero87 het volgende:
Mijn zus vraagt of zij ook een Idols ster mag (zij gaat met me mee 4 maart)![]()
Ja goed plan, de aanhang moet gewoon maar hopen dat er nog over is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef chansadres het volgende:
Dan mag Mark de helft apart houden
Omdat Raffans meestal Floortjebashers zijn en andersom.quote:
Hmm, okquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Omdat Raffans meestal Floortjebashers zijn en andersom.![]()
Dus tis wel ietwat vreemd.![]()
Maar ik zie net dat Vaduz dezelfde combi heeft maar dan omgekeerd!
Dat is een tactische keuze omdat er sowieso twee sterren mee terug gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:34 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Omdat Raffans meestal Floortjebashers zijn en andersom.![]()
Dus tis wel ietwat vreemd.![]()
Maar ik zie net dat Vaduz dezelfde combi heeft maar dan omgekeerd!
Dat vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is een tactische keuze omdat er sowieso twee sterren mee terug gaan.
Nee, je moet ze weer inleveren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef superhero87 het volgende:
Die sterren mag je toch houden hoop ik![]()
ja, als we dan toch in afvallers gaan rekenen, wil ik ook wel een christon ster (naast die van Floortje natuurlijk)...dan nog een kliek ster, en mijn top3 zou compleet zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef --Globe-- het volgende:
Als afvallers meegerekend mogen worden ga ik natuurlijk voor Christon.
Ik vond Renske trouwens ook wel leuk, maar ze was gewoon een slechte zangeres.
Anders die wel Ariel welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:33 schreef WithMe het volgende:
Ik zou wel een Renske-ster willen. Die zijn vast érg zeldzaam.
ga je ook mee naar de meet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:25 schreef VirtualPOM het volgende:
edit: jij gaat niet mee.
bedacht ik me net idd ook, Ariel is er in dezelfde show als renske uitgegaan, dus die sterren zijn even 'zeldzaam'quote:
ga jij ook mee naar de meet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:00 schreef Timmai het volgende:
Doe mij der maar eentje van Floortje dan
dat lijkt me wel een handig idee jahquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef Lynx666 het volgende:
Misschien even verduidelijken in de OP dat het alleen voor de meetgangers bestemd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |