What's in a namequote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:09 schreef kippiej het volgende:
Nu heb je tenminste een rede om een Iriver te kopen!![]()
Om zo'n hangding rond mn nek, toen ik opstond bleef het haken achter de bril.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef timmeeeh het volgende:
waar bewaar jij dan je mp3 speler dat ie bij het schijten in de plee kan vallen?!
-Edit: dit topic gaat niet over avatars dacht ik-quote:
Ach, bekijk het van de goeie kant, na anderhalf jaar is het eigenlijk ook wel weer eens tijd om wat nieuws aan te schaffenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef Marruk het volgende:
[..]
Om zo'n hangding rond mn nek, toen ik opstond bleef het haken achter de bril.
En hoezo 60 euro goedkoop flut, het ding heeft anderhalfjaar zn werk gedaan en heb er geen klachten over. Dat ik geen nerd ben die alleen het duurste en beste wil wil niet zeggen dat het flut is.
doe het dan wel goed hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, bekijk het van de goeie kant, na anderhalf jaar is het eigenlijk ook wel weer eens tijd om wat nieuws aan te schaffenEn voor die 60 euro heb je toch weer anderhalf jaar 10tal uren plezier gehad.
nou uhh een ipod Shuffle van 512mb kost nu ook maar ¤ 79 hoor!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Wees blij dat het geen PSP of iPod was geweest. Maar een goedkoop flutding van 60 euro.
Blijkbaar was het toch flut. Anders laat je het ding niet in je eigen shit vallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef Marruk het volgende:
[..]
En hoezo 60 euro goedkoop flut, het ding heeft anderhalfjaar zn werk gedaan en heb er geen klachten over. Dat ik geen nerd ben die alleen het duurste en beste wil wil niet zeggen dat het flut is.
Tenzij dat ding al half in de plee hing aan je nek, snap ik niet echt hoe die achter de bril kan bljiven haken als je loopt te kakken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef Marruk het volgende:
[..]
Stiekem vond ie het wel lekker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:32 schreef nozem het volgende:
Ah. Dus je hebt voor jan lul met je hand in je eigen uitwerpselen zitten roeren. Dat is toch weer een opsteker.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Wees blij dat het geen PSP of iPod was geweest. Maar een goedkoop flutding van 60 euro.
Bij de LOI zeker?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:39 schreef Wouter. het volgende:
Als je gaat studeren krijg je gratis Mp3.
Mensen die hun MP3 speler in de plee laten pleuren verdienen het niet te gaan studerenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:39 schreef Wouter. het volgende:
die mp3 speler had waarschijnlijk een trilfunctiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef timmeeeh het volgende:
waar bewaar jij dan je mp3 speler dat ie bij het schijten in de plee kan vallen?!
mensen die een mp3 speler een "mp3" noemenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:39 schreef Wouter. het volgende:
Ik heb die Irivir 10 gezien in de MM, wat een traag ding was dat zegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:09 schreef kippiej het volgende:
Nu heb je tenminste een rede om een Iriver te kopen!![]()
föhnen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:03 schreef RedDevil085 het volgende:
Even laten liggen op de kachel, even phonen (fonen.. of whatever) of even open maken en op laten drogen en dat ding doet het weer als nieuw (misschien)
Bij zulke lage spanningen als er door een MP3 speler gaan is kortsluiting niet makkelijk fataal.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:53 schreef Cassius het volgende:
[..]
föhnen?![]()
Overigens zal kortsluiting het apparaat waarschijnlijk al fataal zijn geworden![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef Marruk het volgende:
toen ik opstond bleef het haken achter de bril.
schijten staat gelijk aan relaxen, ik lees meestal de donald duck op de pleequote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef Dwaashaas het volgende:
WTF ?!
Ik snap uberhaupt niet wat mensen bezielt om allerlei troep mee dat hok in te nemen als ze gaan schijten. Mp3-spelers, kranten, puzzelboeken, telefoons. Gewoon schijte, vege, pleite, daarna leuke dingen doen.![]()
Als dat ding om je nek hangt, hoe kan het dan blijven haken achter de bril, heb je dan zo diep in de pot gezeten met je hoofd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef Marruk het volgende:
[..]
enquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Tenzij dat ding al half in de plee hing aan je nek, snap ik niet echt hoe die achter de bril kan bljiven haken als je loopt te kakken.
Hier ben ik dus ook benieuwd naar!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als dat ding om je nek hangt, hoe kan het dan blijven haken achter de bril, heb je dan zo diep in de pot gezeten met je hoofd?
blokhut of bruine trui iemandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
En zo komt de waarheid aan het licht. TS houdt ervan in zijn eigen stront te kleien.
Dan moet dan ding nog steeds half in de plee hangen als je loopt te kakken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:22 schreef Marruk het volgende:
Okay, ten eerste is schijten een moment van de dag, daar moet je dus je tijd voor nemen. Al die bullocks dat schijten zo snel mogelijk moet is onzin, die mensen zijn gewoon gestressed.
En het ding kon blijven haken aan de bril omdat ik zo'n hangerding van coca-cola heb met oordoppen eraan. Best handig, het mp3 spelertje hing dan ter hoogte van mn navel.
Vaak als ik opsta van de plee (en jullie ook) leun ik naar voren en sta op. Zo ook deze keer, en op de een of andere manier was die speler blijven haken aan de bril en hoorde ik 'plomp'. Best klote op dat moment aangezien ik daar al klaar mee was dacht ik.
Tenzij je met je hoofd in de pot hangt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan moet dan ding nog steeds half in de plee hangen als je loopt te kakken.
Want normaal hant zo'n mp3 speler aan een koordje rond je borst of zelfs buik. Dan hangt die dus boven de bril. Als je opstaat maak je een beweging schijn naar boven, dan komt de mp3 speler dus niet lager dan het punt waar die oorspronkelijk hing.
Als je opstaat kan die dan nooit achter de bril blijven hangen.
Okay, jij kan het wetenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dan moet dan ding nog steeds half in de plee hangen als je loopt te kakken.
Want normaal hant zo'n mp3 speler aan een koordje rond je borst of zelfs buik. Dan hangt die dus boven de bril. Als je opstaat maak je een beweging schijn naar boven, dan komt de mp3 speler dus niet lager dan het punt waar die oorspronkelijk hing.
Als je opstaat kan die dan nooit achter de bril blijven hangen.
Ja, maar jij bent vrouw.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:52 schreef appelsap het volgende:
Valt nog mee, heb een keer m'n gsm doorgespoeld.
Handen wassen, smeerpijpquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef Dwaashaas het volgende:
Gewoon schijte, vege, pleite, daarna leuke dingen doen.![]()
Mp3 Speleter te koop, gebruikt door oud vrouwtje, nooit gevallen etc...quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:22 schreef BrickTop het volgende:
Hint voor de volgende keer.....
Werkt de MP3 speler na drogen niet meer: geen topic openen
Werkt de MP3 speler na drogen nog wel: open topic in V&A
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |