Yuk!quote:fluppedup => Onderwerp: [Wat jij?] poeppompen (gelezen 1126 keer)
Een beetje een ranzige titel. Ik vraag me af of er mensen het geil vinden om zich met een dildo te neuken terwijl ze ook naar de wc moeten. En wat hun ervaringen zijn. Wat ik soms doe is een (redelijk grote) dildo aan het bed maken en daar ga ik voor zitten op handen en knieen en ga mezelf zo dus in mijn kont nemen. Ik wil dit ook wel eens met iemand anders proberen met een voorbinddildo (wel iets groter dan een normale piemel anders is het niet leuk Smiley).
Maar het is dus niet de bedoeling dat overal poep komt. Ik zorg dat er iets onder ligt tegen spetteren en als het echt goor wordt ruim ik dat tussendoor wel op. Want heel smakelijk vind ik dat ook niet.
Als je niet gespoeld bent wordt je dildo in principe wel vies. Dus in het begin deed ik dat spoelen wel altijd. Maar sinds een tijdje niet meer. Om te zorgen dat ik die dildo na afloop snel kan schoonmaken die ik er wel iets omheen.
Maar wat is er leuk aan niet spoelen en een grote dildo terwijl je moet poepen vraag je je af?
Het moet geen pijn doen, maar het voelt zeker niet comfortabel aan. En dat is een vernedering.
Je blijft het ook voelen (als je gespoeld bent, voel je er na een paar keer op en neer niet zo veel maar van)
Ik krijg heel veel voorvocht
orgasme is heel sterk
Je witte kontje krijgt een bruine kring van poep (spiegel bijpakken), dat vind ik ook vernederend en verschrikkelijk geil om te zien.
Om te zorgen dat alles makkelijk af te wassen is, smeer ik van tevoren mijn hele kont in met glijmiddel. Dus dat niks gaat plakken.
Vinden meer mensen dit geil?
Ja hier staat ie: Ranzige sekswoordenboek!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:03 schreef Biogarde het volgende:
Hier was eens een topic over, geloof ik![]()
Jouw avater ziet er ook uit alsof ze even iemand de bek volschijtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:03 schreef Biogarde het volgende:
Hier was eens een topic over, geloof ik![]()
Kijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja hier staat ie: Ranzige sekswoordenboek!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jouw avater ziet er ook uit alsof ze even iemand de bek volschijt.
quote:Hallo allemaal..
Ben nieuw op dit forum en heb al het één en ander gelezen inmiddels.. Wink
Het volgende..
Mijn vriend vindt het dus helemaal geweldig als ik met mijn schoenen aan in bad of onder de douche gaat.. Huh?
Moest er in het begin erg om lachen en dacht dat hij een geintje maakte ! (dus niet)
Toch heeft hij me zover gekregen om het een keer te doen..
Hij werd er ontzettend opgewonden van,maar ik vond die kletsnatte schoenen maar niets..
Zijn er meer meiden met dit soort vriendjes,én met dit soort gedachtes ??
groetjes
Lotte
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja hier staat ie: Ranzige sekswoordenboek!
aldus sneakerboy12quote:Ik weet niet wat het is, maar sneakers winden me ongelofelijk op. Ik houd ervan om ze te ruiken, om eraan te likken en gewoon te masturberen op fotos van sneakers. Zonder ik aan sneakers denk is de sex zelfs niet compleet. Wel heb ik nog nooit gewaagd een partner over dit probleempje te vertellen. Ik weet enkel dat ik elke dag masturbeer terwijl ik voor de zoveelste maal denk aan sneakers. Wat is dit? Hoe kan ik er mee omgaan? Is het normaal?
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de hamvraag is nu natuurlijk:
wat deed jij op het sekswoordenboekforum?
Ik denk dat hij dat bericht onder een pseudoniem zélf heeft geplaatst.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:10 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
mensen zoek die dezelfde fetish hebben als hem![]()
Kijken of er reacties kwamen op mijn topic:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de hamvraag is nu natuurlijk:
wat deed jij op het sekswoordenboekforum?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Kijken of er reacties kwamen op mijn topic:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=42378.0
Users daarop vinden geilen op een horloge vreemd, maar geilen op een paar gympen is vrij normaalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:11 schreef MrBean het volgende:
[..]
Kijken of er reacties kwamen op mijn topic:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=42378.0
Dan kan alleen de I er doorheen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:13 schreef Cassius het volgende:
Persoonlijk duw ik graag lettervermicelli in mijn pisbuis maar dit is ook leuk
Wel eerst koken natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:13 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
en dat past?
Is dit jouw weblog geworden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
sexwoordenboek staat eigenlijk gewoon voor alle mensen met al hun gewoontes etc open. Als je er niks mee te maken wilt hebben moet je niet gaan zoeken.
hey ik maak jullie iets duidelijkquote:
Bestaan die dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:41 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
hey ik maak jullie iets duidelijk![]()
Ik kan er ook niks aan doen dat er meer dingen bestaan dan gamen en chicks![]()
Het topic was van jou he.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
sexwoordenboek staat eigenlijk gewoon voor alle mensen met al hun gewoontes etc open. Als je er niks mee te maken wilt hebben moet je niet gaan zoeken.
omfgquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:13 schreef Cassius het volgende:
Persoonlijk duw ik graag lettervermicelli in mijn pisbuis maar dit is ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |