Allebei.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef mcDavid het volgende:
sjezus mên, 2 modjes openen een [BeF] topic, allebij zonder PI
Scherp.quote:
Nog meer commentaar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef Litso het volgende:
Die van Stofje had trouwens een hoofdletter E in BEF.
Omdat de winamp shuffle functie niet goed werkt en Björk gewoon goed is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:26 schreef Stofje het volgende:
Waarom kiest WinAmp nu al 3 nummers van Björk achter elkaar uit, terwijl de keuze toch wel wat groter is dan alleen Björk.
random is random.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:26 schreef Stofje het volgende:
Waarom kiest WinAmp nu al 3 nummers van Björk achter elkaar uit, terwijl de keuze toch wel wat groter is dan alleen Björk.
Bagger! Ban! Slotje! Bluh!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef pc-fr34k het volgende:
tvp.
Kijk. Le Peuple de l'Herbre. Voor de afwisseling zéér welkom.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat de winamp shuffle functie niet goed werkt en Björk gewoon goed is.
Ja maar als er 20 van Bjork en 80 van andere artiesten staan is de kans groter op 'andere artiest' dan op 'Bjork'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
random is random.
als de kans 1/100 is dat je Björk krijgt, is dat íedere keer zo. dus de kans op B R H T B is even groot als de kans op B B B B B
(als B staat voor Björk, en andere letters voor andere artiesten)
Hou je bek manquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
random is random.
als de kans 1/100 is dat je Björk krijgt, is dat íedere keer zo. dus de kans op B R H T B is even groot als de kans op B B B B B
Modest Mouse hier. Ook goed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kijk. Le Peuple de l'Herbre. Voor de afwisseling zéér welkom.
ja, maar die kans B B B B B is toch wel een heel stuk kleiner dan de kans B {iets anders}quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
random is random.
Doch, niet onmogelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja maar als er 20 van Bjork en 80 van andere artiesten staan is de kans groter op 'andere artiest' dan op 'Bjork'
jah ok.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja maar als er 20 van Bjork en 80 van andere artiesten staan is de kans groter op 'andere artiest' dan op 'Bjork'
Goeie editquote:
Sterker, het vond zojuist plaats.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah ok.
maar toch, B B B is niet ondenkbaar.
Je kan instellen hoe random de shufle is. Dus of hij 100 nummers verder gaat of 1000.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:26 schreef Stofje het volgende:
ik heb trouwens zojuist de nieuwe versie van winamp geïnstalleerd!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
Ik wil het niet over Winamp hebben.
We gaan het over WinAmp hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
Ik wil het niet over Winamp hebben.
TIEF OP NEGER.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb trouwens zojuist de nieuwe versie van winamp geïnstalleerd!
Hmm zou het niet zo goed kunnen beshrijven. Indie, rustig maar met een heel aparte stem. Vreemde muziek.quote:
Nee, als jij er niet was dan scheelde dat BeF minstens 300 afleveringen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
Als ik er niet was in BeF was het véél minder leuk..
Arrogantiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:34 schreef Chowi het volgende:
Als ik er niet was in BeF was het véél minder leuk..
En was het veel minder gezellig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, als jij er niet was dan scheelde dat BeF minstens 300 afleveringen.
Bevalt et ?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb trouwens zojuist de nieuwe versie van winamp geïnstalleerd!
Zoals een wijze muzikant mij ooit vertelde:quote:
Als ik er niet was hadden jullie niets om over te praten, inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, als jij er niet was dan scheelde dat BeF minstens 300 afleveringen.
En zou Talietje de BeFbeeb zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik er niet was hadden jullie niets om over te praten, inderdaad..
ik heb nog weinig verschil gemerkt tot nu toe!quote:
Oke dan. Oude versies starten wel sneller op bij dan die winamp 5quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb nog weinig verschil gemerkt tot nu toe!
maar ik gebruik winamp ook alleen in de windowshade mode, misschien is dat gewoon het zelfde gebleven
Daar moet je toch ook niet aan denken.quote:
ach, als het maar tieten heeftquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook niet aan denken..
*fapfapquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
*trots met tieten schudt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Stofje het volgende:
Vrouwen zijn meer dan alleen tieten hoor
wijfquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Stofje het volgende:
Oh?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Stofje het volgende:
Kokenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Stofje het volgende:
Maar zonder zijn ze nergensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Stofje het volgende:
Whehehe ik las "negers".quote:
Dat komt door de overvloed aan bier.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat is dit een überdroge kutreeks!
Hij zei droge kut !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:
Daarom vertoeven wij hier ook zo vaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Mijn kut is nooit droog.quote:
Jah... ik heb er ook nix meequote:
Bron / Link / Foto'squote:
Dan gaat het allemaal zo stroef enzo.. Nee. *ril*quote:
quote:
Stroef is nix beetje na..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan gaat het allemaal zo stroef enzo.. Nee. *ril*
Nou, ik denk dat je dat liever hoort dan "ik heb een vaginale infectie".quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is info die ik niet wil weten. Van niet één vrouw. Ondervinden, ja, te horen krijgen, nee.
Ik stopte net op tijdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:47 schreef Misstique het volgende:
Het wordt me iets té expliciet hier nu.
Ik denk dat ik nog ff langs de spijkerbuurt fietsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:49 schreef ehqo het volgende:
Ik keer huiswaarts, daar waar de in glas gekooide hopnectar gespannen mijn terugkomst afwacht. Ik zie ze voor me, de dotjes, neusjes tegen het raam. "Neem mij! Neem mij!", lijken ze te schreeuwen.
Wheheeheheh. Ik weet nog een matige grap voor op de Wallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik stopte net op tijd
[alsin posts... voordat we een matige *fap fap grap krijgen]
Ch niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Stofje het volgende:
Ik had eens een date met een meisje dat ik totaal niet kende. Koppelen en zulks. Ik ontmoet 'r, geef drie kusjes en we slenteren richting een café. Ze neemt plaats, ik bestel een wijntje en een pilsje. "Wie ben jij?" vroeg ik. Ze begon te vertellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je dat liever hoort dan "ik heb een vaginale infectie".
cho is meer tiet dan mensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Stofje het volgende:
pfft met je DDquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook niet aan denken..
Maar geen schimmelinfectie? Wat zeur je dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik had eens een date met een meisje dat ik totaal niet kende. Koppelen en zulks. Ik ontmoet 'r, geef drie kusjes en we slenteren richting een café. Ze neemt plaats, ik bestel een wijntje en een pilsje. "Wie ben jij?" vroeg ik. Ze begon te vertellen.
"... Ik ben ontmaagd op m'n 11e, verkracht door m'n oom. Ik raakte ook zwanger van 'm, maar m'n ouders geloofde niet dat ik zwanger was en weigerden ook een test te doen. Ik heb toen een poging tot zelfmoord gedaan. Het kind overleed, ik bleef levend. Mijn ouders wilden niks meer met me te maken hebben. Ik belandde in de goot, gebruikte heel veel drugs. Toen ik 14 was, ontmoette ik een jongen die me heeft geleerd wat seks nu écht was. Het was een onenightstand die ik nooit meer zal vergeten. Sinds toen ben ik seks-verslaafd en neuk alles. Nu ben ik van de drugs af en... Ja, sorry dat ik zo zit te wiebelen hoor, maar ik heb net m'n kut geschoren en ben uitgeschoten, dus heb nu *proest* méér dan één snee!"
En ik nam mijn 4e slokje van m'n bier.
Het is nooit wat geworden tussen ons.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:51 schreef Stofje het volgende:
Ja, sorry dat ik zo zit te wiebelen hoor, maar ik heb net m'n kut geschoren en ben uitgeschoten, dus heb nu *proest* méér dan één snee!"
Jij bent gewoon jaloers, kuthoer.quote:
En terecht. 14.tit.quote:
Tittytime.quote:
"Tatjana", "Solange", "Stacy", "Stella".quote:
dus toch nog wat leuks gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:51 schreef Stofje het volgende:
En ik nam mijn 4e slokje van m'n bier.
Je bent ook te kritisch.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is nooit wat geworden tussen ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |