Heb je hem nu nog steeds niet gekochtquote:
Cool thx. *bookmarked*quote:Op maandag 6 maart 2006 21:02 schreef Elegy het volgende:
Voor als je wil weten hoe de dure armor er uit ziet
hoe kom je met n lvl 11 naar augury rock, en hoe haal je dan ook nog al die drie missies om daarna ascended te worden?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:52 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Cool thx. *bookmarked*
Net met mn lvl 11 N / Me 'geascend'. Vergeten om XP scroll te gebruiken omdat twee eerdere pogingen mislukten. Kwam eruit als lvl 16.
![]()
leuk...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:24 schreef Ungeheuer het volgende:
1. Taxi van Beacons naar Droknars Forge voor goede armor
2. Taxi van Lions Arch naar Sanctum Cay via ToA en Fishermans Heaven
3. Sanctum Cay doen met henchies
4. Elonas Reach een 'missierunner' betalen, andere twee missies zijn prima te doen met henchies
Hij is ook serieusquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik, als GW newbie, dacht dat ie serieus was!
Ik vroeg me al af wat een taxi precies was.
Gewoon runners betalen. Wordt meestal gedaan vanuit Beacons naar Droknars. Je kan ook een world tour krijgen, is best duur. LBS is bijvoorbeeld een (hele dure) running guild. Kost 30 ectos en een hele berg gold om daar lid van te worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:49 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik, als GW newbie, dacht dat ie serieus was!
Ik vroeg me al af wat een taxi precies was.
Ach binnen mijn guild rennen we elkaar gewoon gratis naar Droksquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gewoon runners betalen. Wordt meestal gedaan vanuit Beacons naar Droknars. Je kan ook een world tour krijgen, is best duur. LBS is bijvoorbeeld een (hele dure) running guild. Kost 30 ectos en een hele berg gold om daar lid van te worden.
Rennen naar Droks kost meestal 3,5k. Als je je aansluit bij LBS krijg je een complete training, ook voor UW/FoW. Binnen guilds wordt het idd vaak gratis gedaan. Mijn guild weet ik niet, maar ik spreek ze ook niet zovaak. Doe meestal alleen FoW met ze als healing monk (omdat ik nog niet goed kan bonden/prottenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach binnen mijn guild rennen we elkaar gewoon gratis naar DroksNog even en ik kan ook gaan rennen
![]()
denk dat ik vandaag ook met mn guild naar droks gerund word.. ff armor kopen daar en dan weer verder met de missiesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach binnen mijn guild rennen we elkaar gewoon gratis naar DroksNog even en ik kan ook gaan rennen
![]()
Klaarblijkelijk mag je niet zeggen dat Gaile Gray en The Frog doorgaans weinig zinnigs te zeggen hebben en de echte vragen en klachten van spelers niet behandelen... Nou had ik het wel iets netter kunnen verpakken, een sarcastisch toontje is blijkbaar genoeg om iemand te bannen...quote:
Nee, char nummer zoveel (heb aardig wat lvl 20 gemaakt en gedelete) helemaal uit spelen is leuk. Zit geen uitdaging meer in. Met een level 10 de missies Dunes of Despair en Thirsty River aangaan is dat wel.quote:
Tja, het is een half officiële site, kritiek op alles wat met Anet te maken heeft wordt niet gewaardeerd. Een groot gedeelte van de users is dan ook echt een stelletje konten-likkers. Alles wat Anet doet is goed. Zelfs het feit dat je als je de komende uitbreiding aan je oude account wil "linken", dat resulteert in maar 2 extra char slots, ipv de 4 slots die mensen krijgen die de uitbreiding als stand alone spelen. Ik als oldbie betaal dus +- 45 euro voor een game en krijg slechts 2 slots, iemand die nieuw is in het spel betaalt hetzelfde en krijgt 4 slotsquote:
Heeft u centjes over?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:53 schreef Elegy het volgende:
Ohja, de slotsdiscussieVind ik ook wel jammer. Ik heb drie accounts, weet nog niet of ik voor alle drie Factions ga kopen. Misschien dat ik het bij één doe, en een tweede Factions account er los bij doe. De CE wordt trouwens wél voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |