Zodra je geascend bent kom je in Dragons Lair. Daar is voor je de eerste echte interessante elite-skill (vind ik dan). Gladiators Defense.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:34 schreef maniack28 het volgende:
Ik moet ook nog een keer een skill cappen... alleen de vraag is welke
met wat voor build solo jij die?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:03 schreef Elegy het volgende:
Sanctum Cay is prima te doen solo. Ook handig voor het cappen van skills
@ BMH: In pre-seering is je party max 2. Daarna verschilt het van 4 tot 8 personen. Je kan ook henchmen meenemen (zijn zeg maar bots)
Nja goeie AI tochquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:18 schreef Elegy het volgende:
Maar die bloedirritante rockshots, precies als ik healing breeze cast krijg ik distracting shot op me gespammed
Haha, heb hetzelfde als minionmaster. Verata's of Fiend uitgeschakeld langer dan ik wil. Kan soms erg in de knoei hiermee komen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:18 schreef Elegy het volgende:
Maar die bloedirritante rockshots, precies als ik healing breeze cast krijg ik distracting shot op me gespammed
Gelukkig maar, ik was al bang dat je door die Kephet's spinnen ze niet meer kon farmen. Vriend van mij klaagde er ook al over. Ik heb namelijk bijna mijn invincible monk klaarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:01 schreef Ungeheuer het volgende:
Griffons kan je nog steeds farmen. Noord van Amnoon en Destiny Gorge.
Ik heb het spel vanaf kerst en ik speel het bijna nog iedere dag. Het is erg leuk. En binnenkort is er weer een gw weekend. Op 24 Maart is een Preview event waar je het nieuwe deel van guild wars kan bekijken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:38 schreef KingOfTheDead het volgende:
Ik denk erover om Guild Wars te gaan kopen... maar is er een manier om het uit te proberen? K weet niet of ik het wel leuk genoeg vind.
Er zijn wel van die gratis weekends ofzo, maar is dat ook echt het spel zelf of pvp (player vs player)?
Of misschien is er iemand die het niet meer speelt wiens account ik voor een dagje mag lenen![]()
1e post trouwens \o/
Als je wordt uitgenodigd voor het Factions preview kan je een beetje zien hoe het gaat. Je kan de client downloaden van de site en je krijgt dan een keyquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:38 schreef KingOfTheDead het volgende:
Ik denk erover om Guild Wars te gaan kopen... maar is er een manier om het uit te proberen? K weet niet of ik het wel leuk genoeg vind.
Er zijn wel van die gratis weekends ofzo, maar is dat ook echt het spel zelf of pvp (player vs player)?
Of misschien is er iemand die het niet meer speelt wiens account ik voor een dagje mag lenen![]()
1e post trouwens \o/
Ik kan er al heel de ochtend niet in, in heel GW niet bedoel ik dan...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:35 schreef BMH het volgende:
Ik kom niet in Regent Valley. Hij kan geen connectie maken :S
Ja, mijn char is dus in sactum cay... *grom*quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:04 schreef trancethrust het volgende:
same here.. wilde gister eindelijk weer eens spelen, kon ie eerst niet connecten.. Later wel, maar kon ik sanctum cay niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |