Spel koop je met account als ie 2ehands is inderdaad, de access key heb je nodig als je een account aanmaakt. Dit kan maar één keer!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Bij 2ehands.nl verkoopt iemand het spel zonder acces key... Dus een onspeelbaar spel voor 20 euro. De andere daar zijn gekopieërd.
Straks maar even verder kijken.
Thanks for sharing!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:09 schreef EricG het volgende:
Leuk programmaatje, Guild Wars Manager --> www.mediansoft.net
Ik heb al een aantal weken, staan guides op voor alle quests en missies, en een beschrijving van iedere Area, class enzo, iedere NPC uit het hele spel staat erin, en uitleg over conditions/wapens (met plaatjes)/ mods etc. Het is nog niet zo lang uit maar wel errug leuk!
Alweer een handig linkje! Je bent goed op dreef!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:58 schreef Ungeheuer het volgende:
Hier een handig linkje waar ik zelf al heel lang naar op zoek was.
http://members.skill-club.com/TriX/GW/gw_desert_collectors.htm
Staat een uitgebreide beschrijving welke collectorsitems je kunt krijgen, bij welke collector je wat krijgt en wat er voor nodig is (en waar je dat weer kunt looten).
Erg handig nu kan ik eindelijk mn Necro in de collectorsarmor wringen. Max AL trouwens. Ook erg aantrekkelijk voor alle monks en necro's. Scheelt weer aanschaf van de scalps en scars die door Rolls of Parchment erg duur kunnen worden. Anyway, vond dat ik de link wel moest delen.
Het spel knikkert gewoon degene die ingelogd is eruit. Geen idee hoe het zit als het te vaak gebeurt, maar de eerste paar keer is er weinig aan de hand.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:26 schreef BMH het volgende:
Mijn broer heeft de special edition van GW gekocht. 35 eurie. Ik ga zo even beginnen met een character.
Vraag: Omdat mijn broer de game ook gaat spelen, kan het sporadisch voorkomen dat we beiden op het zelfde moment willen spelen.. Geeft het spel dan een error bericht dat er al iemand ingelogd is met deze account, OF bant het spel je (zoals sommige FPS).
Errug handig iidquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:09 schreef EricG het volgende:
Leuk programmaatje, Guild Wars Manager --> www.mediansoft.net
Ik heb al een aantal weken, staan guides op voor alle quests en missies, en een beschrijving van iedere Area, class enzo, iedere NPC uit het hele spel staat erin, en uitleg over conditions/wapens (met plaatjes)/ mods etc. Het is nog niet zo lang uit maar wel errug leuk!
Je kan ook trolls gaan farmen net buiten Drok's. Er zitten veel raven staffs daar, die kun je salvagen voor het hout en dat hout inwisselen voor perkament en het perkament vervolgens voor 90 gold per stuk verkopen. Iemand uit mijn guild doet dat altijd met zijn invincible monk, en die heeft zo mooi zijn 15K armour enzo bij elkaar gespaard.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:04 schreef Elegy het volgende:
Rolls of parchments zijn best goedkoop hoor. Gewoon naar Artisan Dave buiten Sardelac. Met 5 wood en 10 gold (oid) kan je parchment craften. Ik doe dat af en toe voor het geld, kan je weer verkopen voor 70 gold bij de material trader. Moet de prijs wel goed zijn, voor 60 doe ik het niet.
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heb je hem nu nog steeds niet gekocht?
buiten het voormalige ashford zit n material mannetje... staat recht tegen over de portal... daar kan je dat ^^ 5 hout + 20g = 1x perkamentquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef Elegy het volgende:
Hout inwisselen voor perkament? Bij de material trader kan dat niet, of doe je dat met spelers?
Ja viel me zonet ook weer op. Missie van Sanctum Cay heeft een hoge droprate op Gold. Hill Giants droppen deze regelmatig. Binnenkort ff solo doen. :pquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:15 schreef maniack28 het volgende:
Jeuuh.. Superior Rune of Smiting Prayer gevonden.. .6.5k rijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |