abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35845301
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:44 schreef BMH het volgende:

[..]

Bij 2ehands.nl verkoopt iemand het spel zonder acces key... Dus een onspeelbaar spel voor 20 euro . De andere daar zijn gekopieërd.

Straks maar even verder kijken.
Spel koop je met account als ie 2ehands is inderdaad, de access key heb je nodig als je een account aanmaakt. Dit kan maar één keer!
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:55:40 #227
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_35845664
Play.com heeft de special edtion voor 29 euro incl. Helaas heb je er een CC voor nodig
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_35847900
Leuk programmaatje, Guild Wars Manager --> www.mediansoft.net
Ik heb al een aantal weken, staan guides op voor alle quests en missies, en een beschrijving van iedere Area, class enzo, iedere NPC uit het hele spel staat erin, en uitleg over conditions/wapens (met plaatjes)/ mods etc. Het is nog niet zo lang uit maar wel errug leuk!
pi_35848003
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:09 schreef EricG het volgende:
Ik heb al een aantal weken, staan guides op voor alle quests en missies, en een beschrijving van iedere Area, class enzo, iedere NPC uit het hele spel staat erin, en uitleg over conditions/wapens (met plaatjes)/ mods etc. Het is nog niet zo lang uit maar wel errug leuk!
Thanks for sharing!

Ziet er goed uit, als ik thuis ben ga ik die zeker even downloaden!
pi_35867340
Hier een handig linkje waar ik zelf al heel lang naar op zoek was.

http://members.skill-club.com/TriX/GW/gw_desert_collectors.htm

Staat een uitgebreide beschrijving welke collectorsitems je kunt krijgen, bij welke collector je wat krijgt en wat er voor nodig is (en waar je dat weer kunt looten).

Erg handig nu kan ik eindelijk mn Necro in de collectorsarmor wringen. Max AL trouwens. Ook erg aantrekkelijk voor alle monks en necro's. Scheelt weer aanschaf van de scalps en scars die door Rolls of Parchment erg duur kunnen worden. Anyway, vond dat ik de link wel moest delen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 08:26:51 #231
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_35869026
Mijn broer heeft de special edition van GW gekocht. 35 eurie. Ik ga zo even beginnen met een character.

Vraag: Omdat mijn broer de game ook gaat spelen, kan het sporadisch voorkomen dat we beiden op het zelfde moment willen spelen.. Geeft het spel dan een error bericht dat er al iemand ingelogd is met deze account, OF bant het spel je (zoals sommige FPS).
pi_35869096
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 01:58 schreef Ungeheuer het volgende:
Hier een handig linkje waar ik zelf al heel lang naar op zoek was.

http://members.skill-club.com/TriX/GW/gw_desert_collectors.htm

Staat een uitgebreide beschrijving welke collectorsitems je kunt krijgen, bij welke collector je wat krijgt en wat er voor nodig is (en waar je dat weer kunt looten).

Erg handig nu kan ik eindelijk mn Necro in de collectorsarmor wringen. Max AL trouwens. Ook erg aantrekkelijk voor alle monks en necro's. Scheelt weer aanschaf van de scalps en scars die door Rolls of Parchment erg duur kunnen worden. Anyway, vond dat ik de link wel moest delen.
Alweer een handig linkje! Je bent goed op dreef!

Moet je ook een kijken haar hoeveel geld die gozert heeft bij S.S. en bij N.S. , daar zit nogal een verschil in!
pi_35869205
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 08:26 schreef BMH het volgende:
Mijn broer heeft de special edition van GW gekocht. 35 eurie. Ik ga zo even beginnen met een character.

Vraag: Omdat mijn broer de game ook gaat spelen, kan het sporadisch voorkomen dat we beiden op het zelfde moment willen spelen.. Geeft het spel dan een error bericht dat er al iemand ingelogd is met deze account, OF bant het spel je (zoals sommige FPS).
Het spel knikkert gewoon degene die ingelogd is eruit. Geen idee hoe het zit als het te vaak gebeurt, maar de eerste paar keer is er weinig aan de hand.
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:04:17 #234
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35869494
Je kan niet met z'n tweeën op één account tegelijk spelen. Wat wel kan is twee accounts en twee computers tegelijk. Twee accounts op 1 computer schijnt ook te kunnen, nog niet geprobeerd. Het maakt trouwens niet uit op welke pc je speelt, ip nummer oid is niet belangrijk.

Rolls of parchments zijn best goedkoop hoor. Gewoon naar Artisan Dave buiten Sardelac. Met 5 wood en 10 gold (oid) kan je parchment craften. Ik doe dat af en toe voor het geld, kan je weer verkopen voor 70 gold bij de material trader. Moet de prijs wel goed zijn, voor 60 doe ik het niet.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:04:25 #235
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35869497
Je kan niet tegelijk spelen met 1 account en twee characters... ik zou er gewoon nog eentje kopen -> www.cd-wow.nl is ie 30 euro.

Had zelf ook eerst een gesharede account maar toen heb ik een nieuwe gekocht en mn char verwijderd (lvl 16) want mijn broertje gebruikte dat account meer
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_35870603
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:09 schreef EricG het volgende:
Errug handig iid
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_35878791
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:04 schreef Elegy het volgende:
Rolls of parchments zijn best goedkoop hoor. Gewoon naar Artisan Dave buiten Sardelac. Met 5 wood en 10 gold (oid) kan je parchment craften. Ik doe dat af en toe voor het geld, kan je weer verkopen voor 70 gold bij de material trader. Moet de prijs wel goed zijn, voor 60 doe ik het niet.
Je kan ook trolls gaan farmen net buiten Drok's. Er zitten veel raven staffs daar, die kun je salvagen voor het hout en dat hout inwisselen voor perkament en het perkament vervolgens voor 90 gold per stuk verkopen. Iemand uit mijn guild doet dat altijd met zijn invincible monk, en die heeft zo mooi zijn 15K armour enzo bij elkaar gespaard.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:09:40 #238
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35879757
Hout inwisselen voor perkament? Bij de material trader kan dat niet, of doe je dat met spelers?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:18:52 #239
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35882293
Volgens mij bij een collector
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_35883019
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Heb je hem nu nog steeds niet gekocht ?
Nee
Signature
pi_35884166
Inwisselen is gewoon bij artisan Daved inderdaad. Moet je alsnog 20g bijbetalen, maar ja altijd nog goedkoper dan bij material trader.
pi_35884251
@ Elegy: Wat Ungeheuer zegt.
pi_35885724
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef Elegy het volgende:
Hout inwisselen voor perkament? Bij de material trader kan dat niet, of doe je dat met spelers?
buiten het voormalige ashford zit n material mannetje... staat recht tegen over de portal... daar kan je dat ^^ 5 hout + 20g = 1x perkament
pi_35894490
In Talus chute staat ook ergens zo'n mannetje, en nog wel op meer plekken.
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:26:43 #245
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35895122
Lol, ik zeg eerder wat over artisan dave en jullie blijken het over hetzelfde te hebben
  vrijdag 10 maart 2006 @ 00:15:20 #246
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35898788
Jeuuh.. Superior Rune of Smiting Prayer gevonden.. .6.5k rijker
pi_35899308
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 00:15 schreef maniack28 het volgende:
Jeuuh.. Superior Rune of Smiting Prayer gevonden.. .6.5k rijker
Ja viel me zonet ook weer op. Missie van Sanctum Cay heeft een hoge droprate op Gold. Hill Giants droppen deze regelmatig. Binnenkort ff solo doen. :p
  vrijdag 10 maart 2006 @ 07:31:20 #248
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_35901860
Ik heb het spel gisteren ook maar even gekocht.. Zonder mijn weten bleek het een party based semi MMORPG te zijn. Dit is een aangename verassing, aangezien ik dol wasop Phantasy Star Online.

Vraag: Hoe groot kan een party worden? Toch niet maximaal 2 personen right?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 08:03:14 #249
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_35902018
Sanctum Cay is prima te doen solo. Ook handig voor het cappen van skills

@ BMH: In pre-seering is je party max 2. Daarna verschilt het van 4 tot 8 personen. Je kan ook henchmen meenemen (zijn zeg maar bots)
  vrijdag 10 maart 2006 @ 08:34:44 #250
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35902271
Ik moet ook nog een keer een skill cappen... alleen de vraag is welke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')