Nope, dit is de oude vertrouwde xbox!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Omkron het volgende:
Dit zijn geen xbox360 plaatjes toch.. want daar ben ik best benieuwd naar.
ik kom ook checkpoints tegenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:57 schreef kikoooooo het volgende:
Op normal spelen ipv easy ?
Iks peel op normal en kom geregeld checkpoints tegen...
Kortom, never. Heb mijn Xbox gewoon nog steeds aangesloten staan. Aangezien ik geen Live had voor de downloads en zo. (Dat is inmiddels verholpen)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:15 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga mijn Xbox maar weer aansluiten totdat de backwardscompatibility van de Xbox360 eindelijk goed geregeld is.
Het kan wel, maar het absoluut neit aan te raden... je mist gewoon een hoop als je deel 1 niet eerst speel, dit ik btw beter vind dan deel 2.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:36 schreef King_of_Kool het volgende:
Beste mensen, ik heb vanmiddag Star Wars KOTOR deel 2 gekocht. Kan ik deze gewoon spelen zonder dat ik deel 1 heb gespeeld? Zijn het 2 verhalen op zich? Of is het samen 1 verhaal?
Zijn gewoon supergrote missies! een uur ben je met sommige wel bezig jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:45 schreef dapluiz het volgende:
Zag gister idd wel paar keer checkpoints langskomen ja in Black
Ook nu foundry uitgespeelt, die ontploffingen af en toe, echt te groot, ben ook gewoon meer ene uur met die missie bezig geweest, en ik ben ik nou zo slecht of zijn het gewoon best grote missies ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |