abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35328989
Geïnspireerd door een interessant stuk uit de Paravisie van september 2005, maak ik bij deze een topic over 'graancirkelcode art' aan.
Als je er meer over wilt weten: www.janosh-art.com

Janosh, grafisch ontwerper en eigenaar van een reclamebureau ontvangt sinds een jaar of twee beelden van graancirkels die hij op uiteenlopende manieren vertaalt naar een praktische toepassing.
Een reis naar je innerlijke wereld via de codes van graancirkels. Energieën uit een ander zonnestelsel brengen ons deze informatie. De bedoeling is ons te helpen in ons evolutieproces, door onder meer het zenuwcentrum in je hersenen te stimuleren. Janosh: 'Via graancirkels kunnen wij als mens snel informatie opnemen. We zijn nogal visueel ingesteld. En nemen als we naar de afbeeldingen kijken, de codes makkelijker in ons op dan wanneer we erover horen of lezen. Je stemt je zeg maar starend af op de cirkel met zijn kleuren.
Wat er gebeurt, is dat de cirkelformaties je stimuleren en helpen te ontwaken. Ook herinneren ze je aan ontelbare plaatsen buiten deze planeet, met allerlei voor ons bekende levensvormen. De graanformaties kennen een heilige geometrie: een vorm waarin veel informatie kan worden samengevat. Het is een krachtige symboliek die vele niveau's in ons aanraakt.'

Herkenning
'Prachtig dat er zulke bijzondere energieën uitgaan van de kunstwerken. Prachtig ook om al simpelweg te genieten van de schoonheid ervan.
En het is meer dan schoonheid. Je onderbewsute herkent ze namelijk. De beelden zijn niet vreemd voor je als je even bewust kijkt en voelt. Eigenlijk komt het je bekend voor. Dat zijn ook reacties die ik vaak krijg van mensen: 'Ik ken het kunstwerk, maar heb het nog nooit gezien.' En dat klopt ook, want het zijn coderingen die zijn opgeslagen in je onderbewustzijn. Alleen door de eeuwen heen zijn we 'ingeslapen'; kunnen er niet meer goed bij. We hebben niet meer zo'n sterk contact met ons onderbewuste. Zijn teveel met ons hoofd bezig. Waardoor we ons niet bewust zijn van wat we daadwerkelijk voelen.'

Janosh krijgt informatie via Saïe, een energie uit een ander zonnestelsel informatie door. Hoe gaat dit in z'n werk? 'Dat gebeurt heel spontaan. Ik was vroeger altijd wel gevoelig maar kreeg nooit bewust contact met energieën. Sinds een speciale sterrenstand en maansverduistering in november 2003 is dat wel het geval. Ik begon beelden door te krijgen. In eerste instantie wist ik niet dat dit graancirkels waren. Terwijl ik tussen mijn werkzaamheden door wat zat te dagdromen zag ik ineens een beeld verschijnen: driedemensionaal en het bewoog. Wauw, dit is mooi, dacht ik en ik begon het na te schetsen. Daarna werkte ik het uit op de computer. Na 7 beelden kwam er ook informatie bij over de betekenis van de graancirkels. Hoe ik die informatie doorkrijg? Het is een soort weten. Net of mijn intuïtie tegen me praat. Het is iets sterker danmijn eigen gedachten: een subtiel verschil. Op een gegeven moment zette ik de hologrammen met hun bijbehorende teksten op m'n website. Ik kreeg vervolgens allerlei reacties van mensen. Dat het iets met ze deed. En uiteindelijk kreeg ik van meerdere mensen te horen dat het graancirkels waren.'

Van bepaalde afbeeldingen werd geen graancirkel gevonden. Dat is dan een afbeelding van iets anders, concludeerde ik. Een maand later verscheen die graancirkel tdan toch ergens op de wereld. Heel bijzonder. Dat is twee keer gebeurd. Mensen gaven steeds vaker aan dat ik hiermee iets moest doen.
Ik dacht: ik maak een presentatie met muziek om de ansichtkaarten, die ik wilde maken te promoten. Als proef heb ik toen een activatie-avond georganiseerd. Puur dus om mijn kunst te promoten. Niet eens om er een boodschap mee uit te dragen. De kerk waar ik de avond hield, zat bomvol.
Waar ben ik aan begonnen en wat nu? kwam in me op.
Mensen waren diep geraakt. En ik was me nog helemaal niet bewust van wat ik deed. Ik kreeg vervolgens steeds meer info door en er volgden vele avonden. We zijn inmiddels een jaar verder en gaan nu naar Amerika, Canada, Italië, Australië, : het gaat gigantisch snel. Bezig een goeroe te worden? Nee, zeker niet. Een van de doelstellingen in mijn werk is om mensen in hun eigen kracht te zetten. Stop nu eens met volgen, zeg ik tijdens de activaties. Ga niet iemand volgen die het weet, want ik weet het ook niet, zeg ik er regelmatig bij. Ik volg mijn gevoel en beelden en deze beelden zijn zuiver omdat ze niet gefilterd zijn. Ze zijn niet via channeling binnen gekomen en gemanipuleerd door mijn emoties. Als je teksten en informatie channelt, worden die gefilterd door je eigen weten, ervaringen en emoties enz. De geometrie en beelden kunnen we niet filteren, dus niet beïnvloeden omdat ik ook tijdens het proces als een beeld door komt niet weet wat het betekendt en/of wat het met je doet. Dan wordt het ook niet beïnvloed door mij. Wat het vervolgens met jou doet, gaat weer over jouw filter. Daar wil ik geen invloed op hebben. Ik vind het leuk om op zo'n avond iets met je te delen. Jij bepaalt het tempo waarop je wilt groeien. Ik nodig je dan uit in alle vrijheid jouw 'ding' eruit te pakken en weer je eigen pad te volgen.'

Informatie over achtergronden en data over de activatie-avonden vind je op zijn website, evenals de prachtige graancirkel codes. Hieronder enkele voorbeelden:

(de 'echte graancirkels' staan er op een klein fotootje naast op de website )

De Arcturianen zijn de meesters van de Frequentie. Ze transformeren de holo-grafische pictogrammen o.a. in Graan-cirkel formaties. Op strategische plaatsen op de aarde verschijnt de Geometrie op het wereld-grid om onze planeet met energie te voeden.

De Arcturianen zijn mult-dimensionale Wezens. Ze leven in een wereld, parallel aan die van ons, als dienaars van het Allerhoogste. In die dimensie zijn ze een team van Wezens die de Cirkelmakers worden genoemd. Onthou goed dat dit fenomeen multi-dimensionaal is en dat dit team vele aanzichten kent in vele werelden, parallel aan die van ons. Zowel de Druïden, Kelten en vrij-metselaars die de energie matrix hebben voorbereid in het heilig land waar de meeste Formaties verschijnen, zijn onderdeel van dit fenomeen.
Dit team bestaat uit Wezens die de meesters van de Frequentie worden genoemd. Gezamenlijk werken ze in de holografische kamers die de holografische blauwdrukken bevatten van o.a Graancirkels.

[ Bericht 0% gewijzigd door Analyzing_Barb op 21-02-2006 21:20:34 ]
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35329065
Dat is precies wat Robbert bedoelt
pi_35329092
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef CarDani het volgende:
Zouden "zijn" circels ook complexer worden als de mensen in Nederland bewuster worden?
pi_35329109
Alleen deze beste man maakt ze niet zelf in het graan (denk ik)
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:23:34 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35329161
Mooie plaatjes

Tekst nog niet helemaal gelezen, ik ben erg ongeduldig en wacht tot het moment dat ik foto-grafisch kan lezen dus. Foto-grafisch maar ook geinsteresseerd dus.

Ik heb dus het geduld niet nu.

Maar die plaatjes die maken wel wakker inderdaad Het maakt een belemmering los. Zoals ook plaatjes een belemmering kunnen veroorzaken. Zoals de foto's van rotten.com. Dat zorgt voor grote belemmeringen maar ik kijk daar nooit op rotten.com

Ik heb die site al in de favouriten gezet zoals ik al zei
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:31:41 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35329447
Ik heb dat trouwens ook bij verpakkingen van producten, maar dat kan offtopic klinken. Verpakkingen met goede vormgeving en mooie kleuren werken ook door op het onderbewuste of bovenbewuste. Dan ontwaak ik.

Zoals bij fel-groene verpakking van was-verzachter van Lenon. Dan word ik wakker. Maar ook is koffie nodig ook
pi_35329724
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:44:18 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35330037

Ontwaken

Maar soms gaat het ontwaken wel eens te snel hier, en dan moet ik weer een stap terug doen.

Soms denk ik dat ik kan verdwijnen uit de realiteit en dat wil ik dus niet. Ik ben soms zo bezig dat ik in een flits kan verdwijnen en dan is het maar net de vraag waar ik terecht ga komen.

Ik ben erg gehecht nog aan deze aarde, ik bedoel, ik ben graag hier en wil niet verdwijnen Dus ik moet mezelf onder controle houden. Maar mezelf niet teveel beperken.

Ontwaken is een mooi iets, ik ben nooit echt wakker geweest zoals het hoorde.

Zelf ga ik ook nog een keer tekenen zoals ik al zei, en tevens diagrammen en pentagrammen en nog meer werken met ljintjes. In Photoshop gaat dat ook mooi. Dus binnenkort ga ik photoshoppen denk ik

Vooral lijnen aanbrengen ook, en kleuren-vakken gebruiken. Het werkt tevens mee op het geheel.

Massa-bewustzijn is gewoon dat de realiteit op een hoger niveau gaat presteren. Mensen behouden het domein alleen gaan mensen beter functioneren binnen het domein als je het mij vraagt.

Er wordt tevens meer mogelijk. En zoals ik al eerder zei, het heeft ook te maken met codes kraken. En tevens je eigen bewustzijn uitbreiden met kleur-waarneming en tekeningen en ga zo door.

Misschien kan ieder mens zijn eigen bewustzijn kraken of maken of wat dan ook. Puur door te kijken naar dingen En soms een beetje denken.

En zo wordt iedereen wakker ooit

Dat ook de mensen van de radicale Islam ooit ontwaken en weten dat ze fout bezig waren. Nog sterker, ze weten niet dat ze fout bezig waren. Ze weten alleen dat ze ontwaakt zijn en zullen weinig herinneren van hun vorige leven
pi_35330181
Laat dat verhaaltje eromheen verder maar zitten wat mij betreft, maar de tekeningen vind ik wel erg mooi.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35330229
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef CarDani het volgende:
Nadat hij ze zelf gemaakt heeft
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:51:28 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35330324
Ik wil zo'n icoon maken voor mezelf voor op fok, ik ben altijd op zoek naar een mooie icoon dus ik zal zelf nog eens gaan ontwerpen ook.

Huidige icoon is niet alles, ik wil een vloeiende icoon dus

Ben benieuwd wat voor programma gebruikt is daarvoor.
pi_35330435
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:48 schreef Freethinker het volgende:
Laat dat verhaaltje eromheen verder maar zitten wat mij betreft, maar de tekeningen vind ik wel erg mooi.
pi_35369600
Deze is ook beeldschoon

Healing
pi_35370574
Jezus. Zo complex kan een mens het onmogelijk maken.
(Gevonden op 18 juli 2002, Windmill Hill, nr Avebury, Wiltshire, Engeland)

De bijbehorende graancirkelcode:

pi_35371107
Reported 14th August 2001, Milk Hill (2), nr Alton Barnes, Wiltshire, England

pi_35371364
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:48 schreef Freethinker het volgende:
Leuke avatar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')