abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35360949
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:19 schreef Lemmeb het volgende:
Kinderen van 10 die opa pijpen voor een McKroket, en SCH vindt het allemaal 'drukte om niks'.
Misschien heb je wat sterkere argumenten dan deze kale morele verontwaardiging.
quote:
Ergens ook niet verbazingwekkend natuurlijk, het was immers al langer duidelijk dat SCH bepaald niet vies is van een beetje pedofilie.
Moet dit nou weer
pi_35360987
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef Dwersdriever het volgende:
Dat is een interessante stelling. Het exclusieve is al vele jaren van seks af, maar wanneer ik verhalen lees over meisjesveilingen, lingeriepartys en andere zaken dan denk ik dat we te ver zijn doorgeslagen.
Dat ben ik wel met je eens hoor. Dit soort uitwassen zijn wel zorgwekkend.
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:25:16 #203
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35361018
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien heb je wat sterkere argumenten dan deze kale morele verontwaardiging.
Een argument voor wat? Ik mag toch hopen dat iedereen hier het niet oke vindt dat een 10-jarig meisje een opa pijpt voor een McKroket.
quote:
Moet dit nou weer
Wat is er mis met die constatering van feiten?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_35361035
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens hoor. Dit soort uitwassen zijn wel zorgwekkend.
Maar dit gaat meer regel dan uitzondering worden als we dit niet snel de kop in drukken en je de rekening ervan krijgt gepresenteerd met z'n allen als maatschappij.
pi_35361069
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:25 schreef Lemmeb het volgende:
Een argument voor wat? Ik mag toch hopen dat iedereen hier het niet oke vindt dat een 10-jarig meisje een opa pijpt voor een McKroket.
Als je de discussie verengt op deze manier, tot dit soort simplistische voorbeelden. Ik had het erover dat sex veel meer midden in de cultuur staat en dat is goed. Waar jij het over hebt is een vorm van misbruik.
quote:
Alsjeblieft Lemmeb
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:27:09 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_35361073
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:25 schreef Developersrus het volgende:
Maar dit gaat meer regel dan uitzondering worden als we dit niet snel de kop in drukken en je de rekening ervan krijgt gepresenteerd met z'n allen als maatschappij.
Ik vraag me wel een beetje af wat je als rekening ziet?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:27:25 #207
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35361083
quote:

[..]

ach welnee joh. is allemaal 'drukte om niks'. SCH moet toch ook een keer aan z'n trekken komen.
pi_35361091
quote:

[..]

1. Hoe weet je dat het meer regel dan uitzondering wordt?
2. Wat zal die rekening zijn?
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:28:47 #209
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35361120
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik had het erover dat sex veel meer midden in de cultuur staat en dat is goed.
Dat ben ik absoluut niet met je eens.
quote:
Waar jij het over hebt is een vorm van misbruik.
Ik heb het over het onderwerp van dit topic. Misschien dat je dat nog niet doorhad.
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:31:34 #210
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35361196
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vraag me wel een beetje af wat je als rekening ziet?
Contact gestoorde jeugd
Stijging aantal geslachtsziekten
Stijging aantal seropositieven
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_35361231
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Contact gestoorde jeugd
Waarom?
quote:
Die conclusie kun je niet direct trekken.
pi_35361237
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef Lemmeb het volgende:

Ik heb het over het onderwerp van dit topic. Misschien dat je dat nog niet doorhad.
het onderwerp is niet opa's die zich door 10-jarige meisjes laten pijpen voor een McKroket. dat maakt jij ervan
pi_35361254
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:28 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat ben ik absoluut niet met je eens.
Want?
quote:
Als het om strafbare feiten gaat hebben we daar het strafrecht toch voor?
pi_35361276
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:27 schreef SCH het volgende:

[..]

1. Hoe weet je dat het meer regel dan uitzondering wordt?
2. Wat zal die rekening zijn?
Iets wat als normaal zal worden beschouwd binnen een samenleving zal een explosieve groei veroorzaken in de praktijk qua beoefening.

De rekening zal zijn: een explosieve groei van gevallen van onvruchtbaarheid onder mensen ten gevolge van SOA's zoals HIV e.d en hiermee gepaard gaande dus een extreme bevolkingsafname wat z'n economische negatieve tendens weer zal hebben op de maatschappij.
pi_35361307
Nou lijkt het alsof dit vroeger niet gebeurde. Dat is gewoon niet zo. Vroeger had je ook brommerhoertjes die een vriendje ook uitzochten voor de status.
En een vent uitzoeken voor de status om de materiele kan is al zo oud als de weg naar Rome.

En ook het naaien om de naai en het gewin is niet nieuw. Alleen is het nu op veel grotere schaal en is het idee van de vrije sex zonder verantwoordelijkheid naar elkaar toe er ook ingeslopen. Ik kan me voorstellen dat dat voor veel mensen wel lekker makkelijk is hoor.
Op de een of andere manier heb ik toch het idee dat dat een mannending is. Als jongens eroplos naaien is dat vaak en al lang heel erg macho en stoer. Als meisjes dat doen zijn het sletten.

Maar als je als meisje eenmaal ziet dat dat verkoopt en dat je daar dan qua gevoel niet op vooruit gaat op de manier zoals het nu vaak is, is het makkelijker om je gevoel gewoon uit te schakelen.

Financiele of culturele achtergrond is dan niet meer relevant. Noch voor jongens, noch voor meisjes. Vrije keus is immers het toverwoord van de maatschappij. Als dat betekend dat de vrije wil van de een zwaarder weegt dan die van de ander kun je er beter uithalen wat dan wel haalbaar is.
Want liefde is dat blijkbaar niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:36:27 #216
45206 Pietverdriet
pi_35361345
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom?
Denk dat kids die zo opgroeien daar later negatieve gevolgen van ondervindt, doordat aandacht en sex met liefde verward wordt, en er misbruik wordt gemaakt van deze kids door erop parasiterende personen.
quote:
Die conclusie kun je niet direct trekken.
Nee?
Waarom niet?
Volgens de berichten die ik gezien heb betreft het vaak onveilge sex
pi_35361361
Zou het ook niet verkeerd vinden om zo'n mokkeltje aan mn lul te rijgen

/provocatie mode off
pi_35361419
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:35 schreef nokwanda het volgende:
Nou lijkt het alsof dit vroeger niet gebeurde. Dat is gewoon niet zo. Vroeger had je ook brommerhoertjes die een vriendje ook uitzochten voor de status.
En een vent uitzoeken voor de status om de materiele kan is al zo oud als de weg naar Rome.

En ook het naaien om de naai en het gewin is niet nieuw. Alleen is het nu op veel grotere schaal en is het idee van de vrije sex zonder verantwoordelijkheid naar elkaar toe er ook ingeslopen. Ik kan me voorstellen dat dat voor veel mensen wel lekker makkelijk is hoor.
Op de een of andere manier heb ik toch het idee dat dat een mannending is. Als jongens eroplos naaien is dat vaak en al lang heel erg macho en stoer. Als meisjes dat doen zijn het sletten.

Maar als je als meisje eenmaal ziet dat dat verkoopt en dat je daar dan qua gevoel niet op vooruit gaat op de manier zoals het nu vaak is, is het makkelijker om je gevoel gewoon uit te schakelen.

Financiele of culturele achtergrond is dan niet meer relevant. Noch voor jongens, noch voor meisjes. Vrije keus is immers het toverwoord van de maatschappij. Als dat betekend dat de vrije wil van de een zwaarder weegt dan die van de ander kun je er beter uithalen wat dan wel haalbaar is.
Want liefde is dat blijkbaar niet.
Typisch vanuit een ïkke, ikke, ikke en de rest kan stikken" perspectief bekeken, zonder enig maatschappelijk gevoel what so ever... A life without love almost certainly means a lonely death...
pi_35361493
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:38 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Typisch vanuit een ïkke, ikke, ikke en de rest kan stikken" perspectief bekeken, zonder enig maatschappelijk gevoel what so ever... A life without love almost certainly means a lonely death...
Bedoel je dat mijn post van daaruit bekeken is?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35361534
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Bedoel je dat mijn post van daaruit bekeken is?
Nee, de stelling in z'n geheel.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 februari 2006 @ 12:43:50 #221
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35361568
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

[..]

Is het een feit dat het om tienjarige meisjes met opa's gaat dan?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_35361640
Ik vraag me af wat die ouders aan het doen zijn. Als ik een zusje zou hebben van 10, en die komt ineens met een dure spijkerbroek thuis, dan neem ik geen genoegen met "gekregen" als antwoord op de vraag waar ze die vandaan heeft.
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:45:59 #223
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35361644
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Want?
Er is absoluut niks goeds aan de manier waarop seks tegenwoordig 'midden in onze cultuur staat'. Dat leidt tot dit soort uitwassen, waarvan jij vindt dat het 'allemaal drukte om niks' is.
quote:
Als het om strafbare feiten gaat hebben we daar het strafrecht toch voor?
Blijkbaar niet.
pi_35361683
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Denk dat kids die zo opgroeien daar later negatieve gevolgen van ondervindt, doordat aandacht en sex met liefde verward wordt, en er misbruik wordt gemaakt van deze kids door erop parasiterende personen.
Ach, dat weet ik niet. Dat zou kunnen. Er zitten altijd gevolgen aan de manier waarop je wordt opgevoed en welke normen en waarden je meekrijgt. Er zijn natuurlijk ook weer genoeg voorbeelden van mensen die in een hele strenge sexuele moraal zijn grootgebracht en later heel moeilijk met sexualiteit en intimiteit blijken te kunnen omgaan.

Alles hep zijn voor en nadelen
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:47:13 #225
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35361690
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:43 schreef Doc het volgende:

[..]

Is het een feit dat het om tienjarige meisjes met opa's gaat dan?
Dat van dat tienjarige klopt in elk geval. En zou het uitmaken als het hier niet om opa's maar om iets jongere volwassen mannen gaat?
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:48:09 #226
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35361717
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, dat weet ik niet. Dat zou kunnen. Er zitten altijd gevolgen aan de manier waarop je wordt opgevoed en welke normen en waarden je meekrijgt. Er zijn natuurlijk ook weer genoeg voorbeelden van mensen die in een hele strenge sexuele moraal zijn grootgebracht en later heel moeilijk met sexualiteit en intimiteit blijken te kunnen omgaan.
Alsof dat de keuze is die je hebt. Er is altijd nog zoiets als een gezonde middenweg.
pi_35361722
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Er is absoluut niks goeds aan de manier waarop seks tegenwoordig 'midden in onze cultuur staat'. Dat leidt tot dit soort uitwassen, waarvan jij vindt dat het 'allemaal drukte om niks' is.
Nog steeds kom je niet met argumenten maar ga je ervanuit dat jouw visie en jouw moraal de juiste is en boven die van anderen staat.
quote:
Blijkbaar niet.
Dan zit daar iets fout.
pi_35361764
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:42 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Nee, de stelling in z'n geheel.
Ahh, okay.
Ja. inderdaad.

Daar ligt dus een taak voor ouders.
Ik weet natuurlijk niet hoe mijn zoon dat gaat doen. Maar ik heb geprobeerd hem op te voeden dat de beste sex voort komt uit liefde. Dat dat in het overgrote deel van de maatschappij niet zo is en dat sex dus een commercieel product is maar dat ik liever niet heb dat ie daar zijn voorbeeld uit zal halen. Dat je beter alleen kunt zijn dan neuken voor de neuk zonder liefde.

Misschien heet dat indoctrinatie. Zal best. Hij moet natuurlijk zelf zijn weg vinden. Maar ik hoop echt dat ie zijn ogen open zal houden voor wat werkelijk waardevol is en wat schadelijk voor jezelf en een ander kan zijn, al is het nog zo lekker.

Hij heeft iig genoeg liefde gezien om het verschil te herkennen, denk ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 februari 2006 @ 12:50:04 #229
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35361786
quote:

Contact gestoorde jeugd
Ik weet niet of het dat is. Het is een verschuiving van de moraal. Eentje die meer op matrialisme gericht is. Zeker in die leeftijdcategorie waar het nu over gaat is de vraag of dat matrialisme niet ten koste van gevoel van eigen waarde en ander niet-matrialistische zaken.

De rekening die nu gepresenteert wordt is er eentje voor de nadruk op matriele zaken in tegen stelling tot op immatriele zaken zoals persoonlijke ontwikkeling.
quote:
Het gebrek aan goede voorlichting is in sommige gevallen schrijnend.
pi_35361828
Het is de ontwikkeling van deze tijd dat sex niet direct meer en niet automatisch en louter aan liefde is gekoppeld en eerlijk gezegd vind ik dat wel een goede tendens.
pi_35361882
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ahh, okay.
Ja. inderdaad.

Ik weet natuurlijk niet hoe mijn zoon dat gaat doen. Maar ik heb geprobeerd hem op te voeden dat de beste sex voort komt uit liefde. Dat dat in het overgrote deel van de maatschappij niet zo is en dat sex dus een commercieel product is maar dat ik liever niet heb dat ie daar zijn voorbeeld uit zal halen. Dat je beter alleen kunt zijn dan neuken voor de neuk zonder liefde.

Misschien heet dat indoctrinatie. Zal best. Hij moet natuurlijk zelf zijn weg vinden. Maar ik hoop echt dat ie zijn ogen open zal houden voor wat werkelijk waardevol is en wat schadelijk voor jezelf en een ander kan zijn, al is het nog zo lekker.

Afgaand op je posts denk ik het ook. Je zoon heeft iig een goed rolmodel gehad m.b.t dit levensaspect en dat kunnen een hoop kinderen helaas niet zeggen...
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:53:52 #232
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35361921
-edit: doodsverwensing-

[ Bericht 96% gewijzigd door kLowJow op 22-02-2006 13:40:32 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 februari 2006 @ 12:54:05 #233
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35361932
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat van dat tienjarige klopt in elk geval. En zou het uitmaken als het hier niet om opa's maar om iets jongere volwassen mannen gaat?
En wat als het om 14-jarige jongens gaat?

Het punt is dat je zegt dat er aan de feiten gehouden moet worden en je vervolgens gaat over gaat op opa's. Dat maakt je betoog niet echt sterk.
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:57:40 #234
8369 speknek
Another day another slay
pi_35362074
quote:
Contact gestoorde jeugd
Maar ze hoeven dan ook helemaal niet sociaal vaardig te zijn. Kijk naar welke meisjes dit doen, zonder uitzondering laag opgeleid, bijna allemaal allochtoon. Dit zijn vrouwen die vrijwel allemaal later achter het aanrecht komen te staan. De hele pimp/ho cultuur is een grote paringsdans voor de vrouw om de rijkste, machtigste gangsta aan de haak te slaan. Zie maar: ik geef jou mijn boo-teh, kijk wat jij ervoor terug kunt geven, en als het niet genoeg is ga ik weer verder. En dat ze dan nog even lol hebben voordat ze de rest van hun leven getrouwd achter het aanrecht staan, laat ze zou ik zeggen!
Dat ze dan extra goed voorgelicht moeten worden over safe-sex, dat ben ik het helemaal met je eens.

Maar daarom snap ik je connectie met de maagdenhuis-generatie niet. Dat bezetters daarvan waren hoogopgeleide mensen, met een sterke emancipatiemoraal. Gelijke inspraak voor hun, gelijke rechten voor mannen en vrouwen. Dat leeft niet in de gangsta cultuur, waar vrouwen wel een grote mond hebben, maar niet streven naar een respectabele zakencarrière. Als je je nou eens richt op de emancipatie in die groep, een cultuuromslag waar de vrouwen voor zichzelf op leren komen niet alleen op seksueel, maar ook op maatschappelijk vlak, zou je wat mij betreft veel meer spijkers met koppen slaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35362086
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:51 schreef SCH het volgende:
Het is de ontwikkeling van deze tijd dat sex niet direct meer en niet automatisch en louter aan liefde is gekoppeld en eerlijk gezegd vind ik dat wel een goede tendens.
Wat in mijn eerdere post stelde was dat dat ook vroeger niet zo was. Dat is al heel erg lang niet meer zo, als dat al wel ooit zo was. Er zijn altijd economische of status belangen geweest die aan sex gekoppeld waren.
In alle culturen en alle lagen van de bevolking. Alleen was dat in een cultuur gegoten. Vroeger trouwde men hier ook meestal niet uit liefde maar omdat het op de een of andere manier voordeel opleverde. In eigen ogen of in die van ouders.

Allween valt het nu extreem op en lijkt het op vrije wil. Maar dat laatste betwijfel ik. Het gaat niet echt om vrije wil aangezien er wel ja tegen wordt gezegd door een meisje en een of meer jongens maar die ja is ingegeven door externe omstandigheden en een ontwikkeling van en binnen relaties in de afgelopen honderden of zelfs duizenden jaren.

Dat zou je evolutie kunnen noemen.
Maar die had ook de andere kant op gekunt. Dit is de weg van de minste weerstand.
Je zou ook kunnen stellen: okay.... zo ging het. Maar ik ga het echt voor de liefde doen en anders niet.

Maar ja..... tis lastig om dan vergelijkingsmateriaal te hebben.

Ik stel het zo omdat ik dat vergelijkingsmateriaal heb uit de eerste hand en dus het verschil ken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 februari 2006 @ 12:59:18 #236
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35362142
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:49 schreef nokwanda het volgende:

Ik denk ook dat daar een taak voor de ouders is weggelegd. Niet dat je als ouders echt overal invloed op hebt maar een paar richtlijnen kan je zeker geven. Ik denk daarbij dat het aangeven dat immatriele zaken staat zoals liefde en eigenwaarde boven matriële zaken daar ook zeker bij kan helpen.
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:00:52 #237
45206 Pietverdriet
pi_35362193
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ach, daar ben jij dan ook een homo voor.
bull, ben ook homo, en het niet met sch eens

[ Bericht 34% gewijzigd door kLowJow op 22-02-2006 13:41:16 ]
pi_35362232
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat SCH dat doet is SCH
Alleen doet SCH dat helemaal niet maar dan moet Lemmeb wel zijn extremistische brilletje afzetten en niet zo hysterisch reageren. Ik wacht wel even tot hij weg is.
pi_35362270
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:52 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Afgaand op je posts denk ik het ook. Je zoon heeft iig een goed rolmodel gehad m.b.t dit levensaspect en dat kunnen een hoop kinderen helaas niet zeggen...
Maar wat ie ermee gaat doen in de toekomst is een ander verhaal. We verschillen wel eens van mening hoor

Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Die wereld is voor hem niet zo aantrekkelijk, denk ik.
Hij kent het wel van zien. En we wonen vlak bij de "Dames".
Shit van afstand zien is best een goeie les als er een levensverhaal van iemand in die situatie aan gekoppeld kan worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:03:52 #240
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35362276
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

bull, ben ook homo, en het niet met sch eens
Het is gewoon een feit dat dit soort zieke denkbeelden vaker voorkomen bij hoogopgeleide homo's. Ik zie dat in mijn omgeving ook, dat totale losgaan van homo's op sexueel gebied, met als gevolg dat half homofiel Utrecht aan de AIDS-remmers zit.

Dat er ook genoeg homo's zijn die daar niks van moeten hebben, doet daar helemaal niks aan af.
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:04:58 #241
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_35362322
quote:
Is seks zonder liefde net zo lekker als seks met liefde?
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:05:56 #242
45206 Pietverdriet
pi_35362357
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:03 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het is gewoon een feit dat dit soort zieke denkbeelden vaker voorkomen bij hoogopgeleide homo's.
onzin
maak dat maar eens hard
quote:
Ik zie dat in mijn omgeving ook,
wat meer zegt over jouw en je sociale milieu
quote:
dat totale losgaan van homo's op sexueel gebied, met als gevolg dat half homofiel Utrecht aan de AIDS-remmers zit.
Bron?
Cijfers?
quote:
Dat er ook genoeg homo's zijn die daar niks van moeten hebben, doet daar helemaal niks aan af.
could have fooled me!
pi_35362381
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, dat is een groot probleem en dat is wat mij betreft een discussie op zich.

Ik zeg ook niet dat ik deze ontwikkeling nou zo enorm toejuich maar volgens mij is het wel een logische ontwikkeling en vind ik het een beetje vreemd dat er ineens zo moralistisch en benepen in de nieuwsmedia over wordt gedaan. We verseksualiseren de wereld, maken sex heel normaal, confronteren kinderen er dagelijks mee en maken het tot een soort produkt en dan kijken we vervolgens vreemd op als kinderen het ook zo gaan zien.

Er zitten zekere kwalijke en gevaarlijke kanten aan, dat ben ik met je eens. Aan de andere kant vind ik het wel een goede zaak dat het hele exclusieve van sex er een beetje vanaf wordt gehaald. Het is toch normaal om het veel en vaak te willen doen en dat ze daar tegenwoordig wat vroeger mee beginnen, ach....
Mee eens. Bovendien is het vrijwillig.
pi_35362412
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:04 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Is seks zonder liefde net zo lekker als seks met liefde?
Anders. Soms lekkerder.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 februari 2006 @ 13:07:58 #245
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35362426
quote:
Interessante stelling. Gevoelsmatig ben ik het niet met de stelling eens (dat het een goede tendens is).

Het punt is dat je om verschillende redenen verschillende vormen van seks kan hebben. Sommige redenen en vormen zijn schadelijk - geestelijk dan wel lichamelijk. Het punt is dat de kans dat er schade zal zijn in de gevallen waar het nu over gaat volgens mij onevenredig groot is ten opzichte van wat het de deelnemers (matrieel, maar ook immatrieel) oplevert.
pi_35362442
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef Toeps het volgende:
Ik vraag me af wat die ouders aan het doen zijn. Als ik een zusje zou hebben van 10, en die komt ineens met een dure spijkerbroek thuis, dan neem ik geen genoegen met "gekregen" als antwoord op de vraag waar ze die vandaan heeft.
Check. Het begint (en eindigt, wmb) toch écht thuis.
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:09:53 #247
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_35362481
quote:

[..]

Het is gewoon een feit dat dit soort zieke denkbeelden vaker voorkomen bij hoogopgeleide homo's. Ik zie dat in mijn omgeving ook, dat totale losgaan van homo's op sexueel gebied, met als gevolg dat half homofiel Utrecht aan de AIDS-remmers zit. Dat er ook genoeg homo's zijn die daar niks van moeten hebben, doet daar helemaal niks aan af.
Ik weet niet of dat allemaal zo waar is. Ik heb eerder het gevoel dat de heteroseksuele wereld met een enorme inhaalslag bezig is op dat gebied. Ik hoorde laatst nog een jongen van een jaar of zestien vertellen over de darkroom in een discotheek waar jongeren anoniem seks kunnen hebben. Op sommige delen van het strand struikel je in de zomer over de vrijende heteropaartjes, het aantal hetero-seksfeesten neemt snel toe en wordt heel veel bezocht door hoogopgeleide mensen, incest blijft een groot probleem. Kortom, er zijn ongetwijfeld voldoende homo's te vinden met vreemde denkbeelden over seksualiteit, maar de heterowereld met zit ook tjokvol met dat soort gedrag.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 februari 2006 @ 13:09:53 #248
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35362482
quote:

[..]

Het is gewoon een feit dat dit soort zieke denkbeelden vaker voorkomen bij hoogopgeleide homo's. Ik zie dat in mijn omgeving ook, dat totale losgaan van homo's op sexueel gebied, met als gevolg dat half homofiel Utrecht aan de AIDS-remmers zit.

Volgens je eigen stellingen stikt het ook van heteroseksuele opa's die er geen probleem mee hebben ...
pi_35362494
Waar staat geschreven dat het over pedofilie gaat? Gaat het om veel oudere mannen? Nee! Het gaat om lichamelijk volwassen meisjes, die met oudere jongens, met geld, sex bedrijven. Vrijwillig. En dat ze geen zelfrespect hebben komt mede voor de versexuelering van onze maatschappij en door het milieu waar ze uit komen.
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:10:31 #250
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35362504
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 13:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

onzin
maak dat maar eens hard
[..]

wat meer zegt over jouw en je sociale milieu
[..]

Bron?
Cijfers?
[..]

could have fooled me!
Ja ontken het allemaal maar. Dat zou ik ook doen in jouw situatie. Gelukkig heb ik wel ogen in m'n kop.

Ik zou er ook behoorlijk geperverteerde denkbeelden op na houden als ik elk weekend met een andere lul in m'n bek en een andere arm in m'n hol door zou komen. Maar dat is wel precies wat bij SCH het geval is, dat kan gewoon niet missen, anders roep je niet het soort zieke dingen die hij hierboven doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')