abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:55:40 #26
139493 visionnaire
de grote leider
pi_35330491
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:30 schreef Chriz2k het volgende:
.
tja sletten zijn ook nodig.
of was het nou met ij? :?
pi_35330591
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:43 schreef beerten het volgende:

[..]
En als je als inderjarigen sex wilt hebben met elkaar heb je daar helemaal formeel toestemming voor nodig van beide ouders/opvoeders.

Daar kun je gedonder mee krijgen.

Meisjes van 16 die samen met papa een valstrik opzetten voor een jongen van 17 ...
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:59:59 #28
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_35330687
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:43 schreef beerten het volgende:

[..]

Zedelijkheidswetten? Wat heeft dit met wetgeving te maken? Als ouders godverdomme hun kinderen zelfs niet het kleinste beetje waardigheid meegeven schiet wetgeving altij dte kort.
Je hebt toch zelfrespect? Je verlaagt jezelf toch niet tot zuighoer voor een paar schoenen?
Je laat je toch niet pijpen voor een paar schoenen door het eerste de beste kind van 13?

Dt laatste is overigens gewoon sex met een minderjarige dat sowieso al verboden is in dit land. gelukkig maar overigens. En als je als inderjarigen sex wilt hebben met elkaar heb je daar helemaal formeel toestemming voor nodig van beide ouders/opvoeders.
De wetgeving is er wel, het besef in die kniderkoppies niet. En dat besef heet opvoeding.
Het is inderdaad een indicatie van een totale verloedering van de seksuele moraal. Daar ben ik het mee eens. Het is ook een tekortkoming in de opvoeding, al zijn de effecten van 'peers' vanaf de pubertijd nu eenmaal veel invloedrijker dan opvoeding. Het is inderdaad nu zo dat seks met minderjarigen verboden is. Zeker tegen betaling. Wat heeft zulke wetgeving echter nog voor zin als deze niet gehandhaafd wordt.

Ik maak me overigens sowieso wel zorgen over de huidige generatie pubers bij wie hedonisme en materialisme hoogtij lijken te vieren. Met een joint in de coffeeshop met je dure merkkleding aan luisteren naar je nieuwe ipod terwijl je een seksafspraakje maakt met iemand die je net ontmoet hebt. Een generalisatie vol overdrijving, maar als ik om me heen kijk wel iets wat steeds meer bewaarheid wordt.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_35330717
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef MrBean het volgende:

[..]

Daar kun je gedonder mee krijgen.

Meisjes van 16 die samen met papa een valstrik opzetten voor een jongen van 17 ...
Papa, ik neuk me al 4 jaar helemaal suf voor hamburgers...

Maar zullen we er nu voor de grap eentje bij lappen

Yeah sure
pi_35331144
@Social D: hoe zit het in Den Haag? Ook al dergelijke praktijken kunnen bemerken?
pi_35331193
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:00 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Papa, ik neuk me al 4 jaar helemaal suf voor hamburgers...

Maar zullen we er nu voor de grap eentje bij lappen

Yeah sure
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat een meisje volgens de user die ik quotte haar vriendje kan aangeven voor sexueel misbruik, wanneer de ouders niks van de sex wisten.

Maar goed, redelijk offtopic.
pi_35331323
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:11 schreef Devlinsect het volgende:
@Social D: hoe zit het in Den Haag? Ook al dergelijke praktijken kunnen bemerken?
weet niet. Een keer een meisje(20, ik 24) naar huis gebracht op vrijdagavond. Haar date had zich klem gezopen en z'n (zwaar gepimpte) Civic om een lantaarnpaal gevouwen. Zij kwam (gelukkig) met de schrik vrij, maar moest naar huis. Heb haar naar huis gebracht, en na afloop heeft ze me oraal "bedankt".

Omdat ze het zelf aanbood, heb ik het niet afgeslagen,maar als ze zo was uitgestapt,had ik het ook niet erg gevonden. Ik weet namelijk wat voor tuig er op de Haagse straten rondloopt, en als ik kan zorgen dat zij veilig thuiskomt, dan doe ik dat. Net zoiets als stoppen voor bejaarden, vind ik.

Ik beweeg me ook niet in het TMF-sfeertje, dus ik zou neit weten in hoeverre dit in DH speelt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_35331498
edit
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:29:46 #34
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35331964
Ik moest eerst denken aan het verval van de Iraanse maatschappij en hoe daar zedeloosheid middels tijdelijke verbonden gesloten kunnen worden.
Ik heb toen met een zekere ergenis/verbazing naar de TV-docu zitten kijken over hoe leip die cultuur wel niet in elkaar zat. (2 jr geleden op de BRT).
Welnu met parkeerplaatsen als afwerkplaatsen en tieners de voor vreemde sex en kleine beloning de hort op gaan. Zijn we als maatschappij geen haar beter dan pak en beet 5000 km oostwaarts.
Het is echt 5x nix zo. Ik dacht dat kinderarbeid afgeschaft was.

De ouders van die kinderen moesten zich kapot schamen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:35:56 #35
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_35332251
Eerst een piemel in de mond, daarna een mac kroket

het is me wat
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_35332378
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik moest eerst denken aan het verval van de Iraanse maatschappij en hoe daar zedeloosheid middels tijdelijke verbonden gesloten kunnen worden.
Ik heb toen met een zekere ergenis/verbazing naar de TV-docu zitten kijken over hoe leip die cultuur wel niet in elkaar zat. (2 jr geleden op de BRT).
Welnu met parkeerplaatsen als afwerkplaatsen en tieners de voor vreemde sex en kleine beloning de hort op gaan. Zijn we als maatschappij geen haar beter dan pak en beet 5000 km oostwaarts.
Het is echt 5x nix zo. Ik dacht dat kinderarbeid afgeschaft was.

De ouders van die kinderen moesten zich kapot schamen.
Ik wil ook naar Iran.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:49:56 #37
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35332884
Ik ga maar eens verhuizen, denk ik.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_35333557
in Iran waren het vooral jongetjes. In Amsterdam meisjes. Ik weet wie ik liever een McKroket geef
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_35333633
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:46 schreef SocialDisorder het volgende:
pff, ze kunnen een Euro-knaller krijgen
Je hebt 'em zò verdiend...

Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
pi_35333655
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:06 schreef SocialDisorder het volgende:
in Iran waren het vooral jongetjes. In Amsterdam meisjes. Ik weet wie ik liever een McKroket geef
Ik beide niet.

Als een meisje vraagt of ze een McKroket mag voor een pijpbeurt, dan gaat ze maar achter de kassa zitten of zo om het te verdienen.
pi_35333960
Een pakje peuken of een big mac? Damn... Over cheap gesproken .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:21:22 #42
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35334135
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ik wil ook naar Iran.
kleine jongetjes?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_35334240
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

kleine jongetjes?
Nee. Verkeerd gelezen.

Dan wil ik Amish worden.
pi_35334935
Die 10-jarigen weten wel hoe ze om moeten gaan met een zak knikkers en een lekkere lolly.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:43:42 #45
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_35335071
Ik vind het wel een schrikbarende ontwikkeling ... zo jong en dan puur voor vaak materialisme. ik bedoel 10 jaar
Ik zal wel weer onder een ouderwetse tegel vandaan komen maar ik vind het schokkend. aan de andere kant is het altijd nog beter dan stelen
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_35335156
Dus je kan nu bij de Mac pauper wijven neuken?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:40:06 #47
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35337395
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:45 schreef Pony-Lover het volgende:
Dus je kan nu bij de Mac pauper wijven neuken?
In Amsterdam wel. In Rotterdam moet je bij de Burger King wezen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:41:53 #48
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_35337448
Ik zou me trouwens best voor een McKroket laten pijpen door een lekkere 14-jarige. Maar 12 jaar vind ik echt te jong.
pi_35337478
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:40 schreef Aurelianus het volgende:
Die 10-jarigen weten wel hoe ze om moeten gaan met een zak knikkers en een lekkere lolly.
Ik ben leider bij een jeugdvereniging en ben leider van een groep 10 jarige meiden.
Alleen de gedachte levert me al koude rillingen op. Gadverdamme! En die kinderen hier, hartje achterhoek, weten gelukkig van niets. In dit geval zijn het naieve dorpskindertjes uit de provincie en daar mogen ze onbeschrijflijk trots op zijn.
Als ik zulks zelfs alleen maar zou suggereren bij die kinderen, pjpen voor een lollie, wordt ik gevierendeelt in dit dorp. En zo hoort dat overigens ook.
pi_35337503
Die stadsdeelvoorzitter deed er vroeger zeker zelf ook aan mee. Elvira Sweet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')