quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:43 schreef beerten het volgende:
[..]
En als je als inderjarigen sex wilt hebben met elkaar heb je daar helemaal formeel toestemming voor nodig van beide ouders/opvoeders.
Het is inderdaad een indicatie van een totale verloedering van de seksuele moraal. Daar ben ik het mee eens. Het is ook een tekortkoming in de opvoeding, al zijn de effecten van 'peers' vanaf de pubertijd nu eenmaal veel invloedrijker dan opvoeding. Het is inderdaad nu zo dat seks met minderjarigen verboden is. Zeker tegen betaling. Wat heeft zulke wetgeving echter nog voor zin als deze niet gehandhaafd wordt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:43 schreef beerten het volgende:
[..]
Zedelijkheidswetten? Wat heeft dit met wetgeving te maken? Als ouders godverdomme hun kinderen zelfs niet het kleinste beetje waardigheid meegeven schiet wetgeving altij dte kort.
Je hebt toch zelfrespect? Je verlaagt jezelf toch niet tot zuighoer voor een paar schoenen?
Je laat je toch niet pijpen voor een paar schoenen door het eerste de beste kind van 13?
Dt laatste is overigens gewoon sex met een minderjarige dat sowieso al verboden is in dit land. gelukkig maar overigens. En als je als inderjarigen sex wilt hebben met elkaar heb je daar helemaal formeel toestemming voor nodig van beide ouders/opvoeders.
De wetgeving is er wel, het besef in die kniderkoppies niet. En dat besef heet opvoeding.
Papa, ik neuk me al 4 jaar helemaal suf voor hamburgers...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:57 schreef MrBean het volgende:
[..]
Daar kun je gedonder mee krijgen.
Meisjes van 16 die samen met papa een valstrik opzetten voor een jongen van 17 ...
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat een meisje volgens de user die ik quotte haar vriendje kan aangeven voor sexueel misbruik, wanneer de ouders niks van de sex wisten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Papa, ik neuk me al 4 jaar helemaal suf voor hamburgers...
Maar zullen we er nu voor de grap eentje bij lappen![]()
Yeah sure![]()
weet niet. Een keer een meisje(20, ik 24) naar huis gebracht op vrijdagavond. Haar date had zich klem gezopen en z'n (zwaar gepimpte) Civic om een lantaarnpaal gevouwen. Zij kwam (gelukkig) met de schrik vrij, maar moest naar huis. Heb haar naar huis gebracht, en na afloop heeft ze me oraal "bedankt".quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:11 schreef Devlinsect het volgende:
@Social D: hoe zit het in Den Haag? Ook al dergelijke praktijken kunnen bemerken?
Ik wil ook naar Iran.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik moest eerst denken aan het verval van de Iraanse maatschappij en hoe daar zedeloosheid middels tijdelijke verbonden gesloten kunnen worden.
Ik heb toen met een zekere ergenis/verbazing naar de TV-docu zitten kijken over hoe leip die cultuur wel niet in elkaar zat. (2 jr geleden op de BRT).
Welnu met parkeerplaatsen als afwerkplaatsen en tieners de voor vreemde sex en kleine beloning de hort op gaan. Zijn we als maatschappij geen haar beter dan pak en beet 5000 km oostwaarts.
Het is echt 5x nix zo. Ik dacht dat kinderarbeid afgeschaft was.
De ouders van die kinderen moesten zich kapot schamen.
Je hebt 'em zò verdiend...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:46 schreef SocialDisorder het volgende:
pff, ze kunnen een Euro-knaller krijgen
Ik beide niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:06 schreef SocialDisorder het volgende:
in Iran waren het vooral jongetjes. In Amsterdam meisjes. Ik weet wie ik liever een McKroket geef
In Amsterdam wel. In Rotterdam moet je bij de Burger King wezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:45 schreef Pony-Lover het volgende:
Dus je kan nu bij de Mac pauper wijven neuken?
Ik ben leider bij een jeugdvereniging en ben leider van een groep 10 jarige meiden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:40 schreef Aurelianus het volgende:
Die 10-jarigen weten wel hoe ze om moeten gaan met een zak knikkers en een lekkere lolly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |