Ach die van ons is voor je toch gewoon een tussenstop op weg naar huisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga idd dubbel meeten.
IDO heeft iets van voorrang aangezien ik daar alles voor geregeld heb.
Hangt er vanaf.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach die van ons is voor je toch gewoon een tussenstop op weg naar huis![]()
Oh nee..dat lijkt me redelijk zeker.quote:
Zolang het op CS is en niet achter.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh nee..dat lijkt me redelijk zeker.
Eerder of ik word thuisgebracht of op CS beland.
Oh in mijn geval vind k dat niet eens zo ergquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zolang het op CS is en niet achter.
Dat was niet de situatie waar ik op doelde, maar je redt je er aardig uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh in mijn geval vind k dat niet eens zo erg
[als t betekent dat k met de pont ga]
Achter CS valt niet eens meer te tippelen met die verbouwingen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat was niet de situatie waar ik op doelde, maar je redt je er aardig uit.
Ik vertrouw op jouw expertise in dezes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Achter CS valt niet eens meer te tippelen met die verbouwingen!
je word of aangereden of t ij ingeblazen hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jouw expertise in dezes.
Flinke ketting...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaain keep us together
Da's wel heel kinky!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
je word of aangereden of t ij ingeblazen haha
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een foute TT.
Ik Bedoel De Hoofdletters Bij Elk Nieuw Woord.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik de Sugababes versie v/d Artic Monkeys zo grijsdraai.
ach t kwam ctrl+v uit WMPquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik Bedoel De Hoofdletters Bij Elk Nieuw Woord..
En Arctic Monkeys zijn best kut.
't Is wat in de grote stad...quote:Amsterdamse tieners doen aan betaalde seks
AMSTERDAM - Sommige tieners in Amsterdam lijken het steeds normaler te vinden om seks aan te bieden in ruil voor een beloning of voor geld. Het verschijnsel komt niet alleen voor in Amsterdam-Zuidoost, maar ook in andere stadsdelen, blijkt uit een dinsdag gepubliceerd rapport van de GGD Amsterdam. Tienerseks als tegenprestatie speelt zich vooral af in de beslotenheid. Wel werven de pubers klanten en bieden ze hun diensten aan op openbare plaatsen. De tieners waar het om gaat, zijn van verschillende etnische en geografische afkomst.
bron
Met deze uitspraak geef je aan al zo'n vier jaar niet meer in Amsterdam te zijn geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zolang het op CS is en niet achter.
Maandje geleden nog. Maar ik maak er geen gewoonte van om dan te controleren hoe het met de tippelzones staat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:43 schreef LuQas het volgende:
Met deze uitspraak geef je aan al zo'n vier jaar niet meer in Amsterdam te zijn geweest.
Ja was wel gezellig, leuke muziek, lekkere jongens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Luq, hoe was Jimmy Woo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |