Volgens mij is ze perfect in staat haarzelf te verdedigen. En je zal zelf hopelijk ook wel doorhebben, dat die andere opmerking kant nog wal raakt. Maar dat siert jullie ook zo erg. Domme opmerkingen maken, om een topic te verknallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...dus dat zit er achter....jij bent bang dat je straks zelf aan je stramme max mag sjorren als je je buuvje niet komt verdedigen.![]()
quote:
Ik had gezegd na het weekend. Gisteren bijgeslapen. Nog wat gebeurd hier? Maak 's effe een korte samenvatting? A.U.B.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je over 15 minuten terugbent![]()
Wat heeft Tanja gegeten vandaag?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is ze perfect in staat haarzelf te verdedigen. En je zal zelf hopelijk ook wel doorhebben, dat die andere opmerking kant nog wal raakt. Maar dat siert jullie ook zo erg. Domme opmerkingen maken, om een topic te verknallen.
Hippie vind ik het mooist passen bij je usericonquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent echt goed.... lol
![]()
Nu is het natuurlijk wel de vraag waarom Manu mij dan uitgerekend tot die groep veroordeeld heeft.....Heb ik soms iets verkeerds gegeten?
![]()
Nee....domme opmerkingen maken omdat je simpelweg niet anders kan.....dat schiet op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar dat siert jullie ook zo erg. Domme opmerkingen maken, om een topic te verknallen.
Mooi...kom op met die knoflooksaus en bijbehorende shoarma.....Manu wil nog steeds met me zoenen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hippie vind ik het mooist passen bij je usericon
Moet jij zeggen met jouw leugens, jouw bans voor doodsverwensingen en andere scheldpartijen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Domme opmerkingen maken, om een topic te verknallen.
Coos ik heb meerdere malen vergeefs gewacht op jou nadat je zei dat je over 15 minuten terug zou zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had gezegd na het weekend. Gisteren bijgeslapen. Nog wat gebeurd hier? Maak 's effe een korte samenvatting? A.U.B.
HOMOquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi...kom op met die knoflooksaus en bijbehorende shoarma.....Manu wil nog steeds met me zoenen.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi...kom op met die knoflooksaus en bijbehorende shoarma.....Manu wil nog steeds met me zoenen.![]()
Ut is toch geen zwartje he?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Coos ik heb meerdere malen vergeefs gewacht op jou nadat je zei dat je over 15 minuten terug zou zijn![]()
Hij kan het wel, maar heeft niet voor niks deze kloon lekkersimpel genoemdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee....domme opmerkingen maken omdat je simpelweg niet anders kan.....dat schiet op.![]()
Wie ging er gisteren ook alweer NSB-erig quoten mbt opmerkingen die ik over Tanja had gemaakt toen ze nog in het huis zat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:13 schreef DanielleNaomi het volgende:
En je zowat een dagtaak eraan heb om alles te onthouden wat iedereen typt![]()
Heeft ze al een eind geleden verteld, goed terug lezenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef Pinball het volgende:
OT:
Zeg Tanja,
Hoe zat dat nou eigenlijk toen jij het huis uit wilde. Je kreeg toen te horen dat je vader het aan zijn hart had, dus toen bleef je maar in het BB-huis.
Dat heb ik nooit echt begrepen, ik zou op zo'n moment liever dan wat dan ook, en ten koste van bijna alles bij hem willen zijn. Zéker als ik het toch al beu was in zo'n BB-huis. Maar jij gebruikte het juist als argment om toch maar te blijven, dat vond ik onbegrijpelijk.
Hoe zat dat precies? Ben je toen omgekocht en heb je dat als (heel slechte) smoes gebruikt om je 180 graden zwaai te verklaren? Of had je stiekem geen zin in zo'n saai ziekenbezoek?
Zeg, dat jij de boel zo lekker weet te verdraaien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:17 schreef APK het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met jouw leugens, jouw bans voor doodsverwensingen en andere scheldpartijen!![]()
Kunnen we deze reeks niet gewoon 'Tanja's cafe' deel zoveel noemen oid?
Er is blijkbaar behoefte aan discussie in deze reeks.![]()
Pssssst, dat was zij niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Wie ging er gisteren ook alweer NSB-erig quoten mbt opmerkingen die ik over Tanja had gemaakt toen ze nog in het huis zat?![]()
Hé, dat is ontopic.
Dat was volgens mij iemand andersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Wie ging er gisteren ook alweer NSB-erig quoten mbt opmerkingen die ik over Tanja had gemaakt toen ze nog in het huis zat?![]()
Hé, dat is ontopic.
Maak je geen zorgen...die kinderen hebben der geen weet van...die gooi ik wel naar bed en bovendien...tis de bank van de buurman.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
![]()
zit net in je fotboek te neuzen. Krijg er toch heel aparte beelden bij door, bij dat zoenen van jou en Manu
![]()
Jullie misschien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:17 schreef PC eend het volgende:
<..>
Samenvatting, nog steeds doen we wedstrijdje wie de grootste fan is/was![]()
Heerlijk weer bij normale mensen te zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Vergis jij je niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:20 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, dat is ontopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |