fijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik wil je niet opjagen hoor. Als jij eerst nog een tijdje wil zuigen tot je eindelijk durft te zeggen wat je op je hart hebt vind ik het ook goed, en als het er nooit van komt blijf je gewoon altijd mijn meisje.![]()
[..]
Ik begrijp dat dat voor een hoop mensen een hele opgave is, maar zolang jullie het bij een beetje Jip&Janneke taal houden is het wel te doen hoor.
Volgens mij is het nog steeds een Tanja-topic. Als je het over mij wilt hebben, spui je dat toch ook gewoon in [HBB] Het offtopic-topic deeltje 1 ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zullen we het anders es over jou hebben?
Loop lekker een eind naar de pomp joh, met je achterlijke beschuldigingen.....ik denk dat het al meer dan 10 jaar geleden is geweest dat ik een jointje heb gerookt.......en koffie word ik ook al niet dronken van...........quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
APK, Jappie en Pinball? Waarom gaan jullie niet gewoon in [HBB] Het offtopic-topic deeltje 1 lopen zieken en laat dit topic gewoon waar het voor bedoeld is.
Als jullie niet tegen drank en drugs kunnen, reageer je dan niet in een normaal topic af, er zijn honderden andere topics waar jullie al sterren in het verknallen van topics zijn, maar laat dit topic ff met rust.
Zeik niet. 'BEW' enquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
APK, Jappie en Pinball? Waarom gaan jullie niet gewoon in [HBB] Het offtopic-topic deeltje 1 lopen zieken en laat dit topic gewoon waar het voor bedoeld is.
Als jullie niet tegen drank en drugs kunnen, reageer je dan niet in een normaal topic af, er zijn honderden andere topics waar jullie al sterren in het verknallen van topics zijn, maar laat dit topic ff met rust.
jij noemde jezelf een bejaarde hippiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Loop lekker een eind naar de pomp joh, met je achterlijke beschuldigingen.....ik denk dat het al meer dan 10 jaar geleden is geweest dat ik een jointje heb gerookt.......en koffie word ik ook al niet dronken van...........![]()
Maar ik wil zo graag dat Tanja het ook leestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds een Tanja-topic. Als je het over mij wilt hebben, spui je dat toch ook gewoon in [HBB] Het offtopic-topic deeltje 1 ?
Dat is de goden verzoekenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:57 schreef APK het volgende:
[..]
zo te zien heb jij dat niet eens nodig om volkomen uit je plaat te gaan.![]()
Nou...kom op maar dan....wat wil je na 600 topics nog weten van "tann" wat je al die tijd nog steeds niet hebt durven vragen ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds een Tanja-topic. Als je het over mij wilt hebben, spui je dat toch ook gewoon in [HBB] Het offtopic-topic deeltje 1 ?
Waar en in welke context ? De enige die ik het herhaaldelijk hoor roepen lately ben jij ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij noemde jezelf een bejaarde hippie
lees dan ook in welke context dat geschreven is ..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dit misbaksel uit jouw toetsenbord:
[..]
Misschien wel goed idee, want de dichtsbijzijnde pomp is bij Danielle om de hoek. Misschien zet zij dan wel een bakkie pleur voor haar "Buurman"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Loop lekker een eind naar de pomp joh, met je achterlijke beschuldigingen.....ik denk dat het al meer dan 10 jaar geleden is geweest dat ik een jointje heb gerookt.......en koffie word ik ook al niet dronken van...........![]()
Ah...dus dat zit er achter....jij bent bang dat je straks zelf aan je stramme max mag sjorren als je je buuvje niet komt verdedigen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien wel goed idee, want de dichtsbijzijnde pomp is bij Danielle om de hoek. Misschien zet zij dan wel een bakkie pleur voor haar "Buurman"
Scheelt mij weer koffiezetten.
Goh dat wisten we nog nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien wel goed idee, want de dichtsbijzijnde pomp is bij Danielle om de hoek. Misschien zet zij dan wel een bakkie pleur voor haar "Buurman"
Scheelt mij weer koffiezetten.
geen zin om het op te zoeken, maar het zal wel in een andere context bedoeld zijn als waarin ik het begreepquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar en in welke context ? De enige die ik het herhaaldelijk hoor roepen lately ben jij ?![]()
![]()
Nou dan heeft ie pech hoor , ik ben een nette getrouwde vrouw hahahahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...dus dat zit er achter....jij bent bang dat je straks zelf aan je stramme max mag sjorren als je je buuvje niet komt verdedigen.![]()
Niets mis mee hoor...dat hebben wel meer mensen van venus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geen zin om het op te zoeken, maar het zal wel in een andere context bedoeld zijn als waarin ik het begreep
Oh ja, daar ben je ook zo goed in, zeggen dat je er over ophoudt en dan eindeloos doorzeiken tot het topic op slot gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef DanielleNaomi het volgende:
Maar goed dit was mijn laatste woord daarover
Veel plezier met je ploffiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor...dat hebben wel meer mensen van venus.
Postopkrikken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef Manu82 het volgende:
waar gaat het hier nu nog over?
Tja.. als je nog een leven hebt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat hij daarna dan bijna nooit meer terugkomt, vind ik wel een smerige rotstreek![]()
[HBB FB] Meer blauw op straatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geen zin om het op te zoeken, maar het zal wel in een andere context bedoeld zijn als waarin ik het begreep
Zeg dan niet dat je over 15 minuten terugbentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |