abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:21:05 #76
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_35600124
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:15 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Die mooie herinderingen
Ja, toen de meisjes nog strakke gympakjes droegen en de jongens stoer waren door op hun blote voeten te gymen
Ik ben lelijk.
pi_35600188
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:07 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Trefbal met een zo'n groote mat in het midden vond ik altijd het leukst. Als de tegenstander die mat om had dan had íe gewonnen.
Dat doet me weer wat denken aan een spel wat we heel zelden gedaan hebben: "Matten jatten".
In elke hoek een partij met een paar kinderen (ik zat op een school met kleine klassen, ZMOK).
met een (of twee) matten, je moest dus met twee kinderen je eigen mat verdedigen en met twee anderen of als je sterk en lomp genoeg was, met één een andere mat af gaan pakken, dat ging er ook altijd lekker lomp aan toe, met schaafwonden en blauwe plekken
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_35600193
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 11:14 schreef Drumpie het volgende:
ik vond buskruit in het donker altijd wel leuk, wij hadden dan een grote gymzaal
Dat was ook leuk idd, ik heb nog vaak onder de 'mattenwagen' gelegen totdat er in de kleedkamer gekeken ging worden, dan was je altijd eerder bij de bal .
sig verwijderd door FA
pi_35600349
apenkooi ja dat waren nog eens tijden

btw op mijn basisschool hadden we de rare regel dat de hoogste klassen het opzette en het ook weer afbrak > gevolg in het laatste jaar bijna elke week apenkooi omdat we zo snel waren met opzetten
pi_35600398
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:50 schreef SterkStaaltje het volgende:
Volgens mij zijn veel scholen ermee gestopt omdat het veel ongelukjes veroorzaakte.
Is het niet zelfs verboden geweest?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_44532610
Apenkooien is hardstikke gaaf! Ik heb gisteren meegedaan aan het NK Apenkooi in Heino en ben daar met mijn team tweede geworden

Zie ook: http://frontpage.fok.nl/video/6380
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')