die OP is ook gewoon kutquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:54 schreef mordradead het volgende:
Neen, de gebruikelijk op moet hier worden geplaats natuurlijk.
iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ga jij eensch gauw je mond spoelen jongeman!
Hij is, like, 35 ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ga jij eensch gauw je mond spoelen jongeman!
Heb je ondertussen al beslist? Moet je anders maar ff op msn zeggen.quote:
quote:
Het is wel duidelijk dat jij een nieuwe bril nodig hebt he?quote:
+10 scherp.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij een nieuwe bril nodig hebt he?
Lang verhaalquote:
Nee ;{wquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij een nieuwe bril nodig hebt he?
Tijd om zich ernaar te gedragen danquote:
Wat niet in deze Slowchatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef BMH het volgende:
Gam hoogtepunt
Had ik dat nog niet gedaan dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al beslist? Moet je anders maar ff op msn zeggen.
we hebben tijdquote:
quote:
OKquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef Tain het volgende:
[..]! dan haal ik meteen mijn account door de shredder
!
Nou.. hij zit met een lang verhaal dus dan zou het eerder andersom zijn ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zal ik Roy ff sturen om je te troosten?![]()
Ik denk eerder dat andersom een beter idee isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zal ik Roy ff sturen om je te troosten?![]()
Wel dan?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou.. hij zit met een lang verhaal dus dan zou het eerder andersom zijn ofzo.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:23 schreef pkwarts het volgende:
oh mijn god, jullie denken ondertussen al hetzelfde
Dan troost ik jullie allebeiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou.. hij zit met een lang verhaal dus dan zou het eerder andersom zijn ofzo.
In je fotoboek ja...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wel dan?
Het enige dat ik eruit begreep was dat je een foto van me moest hebben. Meer zinnigs is er niet gezegd eigenlijk
.
>>> MSN
Gewoon gamen dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef mordradead het volgende:
Je moet gewoon ff relaxen... zet een lekker muziekje op en geniet van een broodje shoarma, doe je ogen dicht en denk aan de belangrijke dingen in het leven. Weg met de stress.
Ja, zover was ik ook alquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook al
Maar wel of geen foto doet niets aan die vraag af.
Ik ga naar de buitenwachtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef mordradead het volgende:
Ja, zaterdagochtend sporten/daarna naar de winkel/dan met wat lui lemper maken/'s avonds feestje/zondag weet ik nog niet filmpje kijken ofzo
Is dit een antwoord of een laatste ultimatum?quote:
Volgens mij ook niet neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Chanty meid, zeg maar gewoon: 'Nee'. Het was denk ik nog niet doorgedrongen ofzo..
Nutteloze dag wordt het danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet neeSorry Tomasso
Had je dr mee uitgevraagd?quote:
Dan gaat degene die wat organiseert enzo, samen met Niels, niet komen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan blijf je toch ook gewoon weg?![]()
Ohw, van die beren als de vogels overvliegt?quote:
Ja, weet ik het. Jij vond het al gelijk een nutteloze dag.. nu is dat natuurlijk ook niet echt aardig voor Niels als we het zo gaan bekijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan gaat degene die wat organiseert enzo, samen met Niels, niet komen?
Ben jij de enigste vrouw.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, weet ik het. Jij vond het al gelijk een nutteloze dag.. nu is dat natuurlijk ook niet echt aardig voor Niels als we het zo gaan bekijken![]()
Ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, van die beren als de vogels overvliegt?
Kentucky of ...?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:40 schreef mordradead het volgende:
bedoelen julllie nu KOC?
Zo heet onze fotograaf in Den Bosch. Foto Paul.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:41 schreef mordradead het volgende:
foto paul
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo heet onze fotograaf in Den Bosch. Foto Paul.
Op de dag van de beren dat de vogels blijkbaar overvliegen kom ik niet hoor, ik heb wel betere dingen te doenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Op de dag van de beren dat de vogels blijkbaar overvliegen kom ik niet hoor, ik heb wel betere dingen te doen![]()
Sorry als ik je heb laten schikkenquote:
Welke Beerin?quote:6 Beren, klopt ja. En een Beerin, of is die al afgeschoten?
Die koekies eet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sorry als ik je heb laten schikken![]()
![]()
![]()
[..]
Welke Beerin?
Neequote:
Beerin?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
6 Beren, klopt ja. En een Beerin, of is die al afgeschoten?
Bagger? Waarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:54 schreef mordradead het volgende:
En dan zeggen dat ik een baggeruser ben
Zeg gewoonquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
DIE KOEKIES EET! TsjongeLet eens op man.
Hahaha, inderdaad. Gaat nergens overquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:54 schreef mordradead het volgende:
En dan zeggen dat ik een baggeruser ben
Neeequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad. Gaat nergens over
donequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zeg ik toch.. Bernie, leg het eens uit
Dat is zieligquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:59 schreef mordradead het volgende:
Ik ga Tomasso negeren totdat hij een foto in zijn fotoboek doet... wie doet met mij mee?
En net zeg je nog dat het niet doorgaat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zeg ik toch.. Bernie, leg het eens uit
Ja, maar ik ben een kloon van mezelf. Meerdere persoonlijkheden he.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat het niet doorgaat?
* Tomasso slaat z'n kop tegen muur aan.
engquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef mordradead het volgende:
Hij heeft schoenmaat 47 volgens zijn fotoboek dus groot zal hij ongetwijfeld zijn.
negeren=fotoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een kloon van mezelf. Meerdere persoonlijkheden he.Ik loop je maar te dollen gast, ik verveel me..
Sorryquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:08 schreef Roi het volgende:
god het gaat weer lekker snel
ik wil een film kijken maar ik heb geen leuke films meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he?
Dus, wat gaan de heren vandaag allemaal nog doen?
Cinderella Man al gezien? Dat is een leuke film.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:17 schreef taart het volgende:
[..]
ik wil een film kijken maar ik heb geen leuke films meer
Nee lijkt me niksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Cinderella Man al gezien? Dat is een leuke film.
Niet?! Ach, kan gebeurenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:21 schreef taart het volgende:
[..]
Nee lijkt me niks
ik ga morgen trouwens naar Fun With Dick and Jane![]()
ik heb de film ook al gezien, maar in baggerkwaliteit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niet?! Ach, kan gebeuren![]()
Jim Carrey is altijd wel leuk ja, maar geen factor voor een geslaagde film. Ik hoop dat het een leuke film is..
ik ben je zat lieve schat ik heb het echt gehad, nu is het tijd je hoeft niet meer te bellen schatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef mordradead het volgende:
Of anders:
Roi verschijnt, de rest verdwijnt.
Nou en, ik ben gezegend met een mooie stem.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef Roi het volgende:
[..]
ik ben je zat lieve schat ik heb het echt gehad, nu is het tijd je hoeft niet meer te bellen schat
Die wil ik ook nog zien ja. Lijken me echt topfilms.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef Chanty87 het volgende:
Draaien niet echt veel leuke films in de bios overigens... Ik wil alleen nog wel Brokeback Mountain en Munich zien
Ik vraag me af wat er slechter is, de game of de filmquote:
of de cd...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er slechter is, de game of de film
Ik denk de game. dat is echt een dieptepuntquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er slechter is, de game of de film
De cd is nog wel aardig, net als die anderequote:
...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De cd is nog wel aardig, net als die andere
Dat doen toch alle rappers?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:05 schreef King_of_cubes het volgende:
De beats zijn goed, maar de tekst is echt waardeloos. Hij rapt alleen maar over zijn geld en zijn vrouwen.
I know... Maar dr Dre is gewoon een geweldig producer wat sommige nummers gewoon best aardig maakt. Toffe beats iig.quote:
Generalisatie -3quote:
Wansmaak +10quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know... Maar dr Dre is gewoon een geweldig producer wat sommige nummers gewoon best aardig maakt. Toffe beats iig.
Biaaaaatchquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niks geen generalisatie, het is de waarheid!![]()
Gelukkig hebben we Fok! nogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:20 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, verdomme.. MSN![]()
Thuis werkt het al nauwelijks en hier nu ook niet meer![]()
Sorry Noooootje![]()
Dre maakt bijna geen beats meer voor 50 omdat hij 50 zelf ook een loser vind. Net zoals ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know... Maar dr Dre is gewoon een geweldig producer wat sommige nummers gewoon best aardig maakt. Toffe beats iig.
Nope, vriendin van me wel en die zei dat ie vaag was. Maar zij zat bij the Exorcism of Emily Rose de hele tijd ineengedoken met d'r sjaal voor d'r ogenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:50 schreef pkwarts het volgende:
Munich is een goede film, vooral het einde zit zo goed in elkaar. Jarhead al gezien Chanty?
We zijn het hier toch opzeker niet met elkaar eens. Ik vind het gek aanvoelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is de waarheid.![]()
Nee laniquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is de waarheid.![]()
Munich lijkt mij ook wel tof.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef Chanty87 het volgende:
Draaien niet echt veel leuke films in de bios overigens... Ik wil alleen nog wel Brokeback Mountain en Munich zien
Moet ook kunnen, houdt spanning erin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zijn het hier toch opzeker niet met elkaar eens. Ik vind het gek aanvoelen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee lani. Goed beetje oogkleppenmentaliteit als je niet verder kan kijken dan de tmf rappers
Ik ben het wel met je eens hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:35 schreef Laniboekje het volgende:
TMF
Nee hoor, ik snap jullie punten allemaal wel. Ik ben aan het klieren
![]()
Juist ja, frusti?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:31 schreef Chanty87 het volgende:
Ff wat anders, kom ik zo beneden... Krijg ik te horen dat we vanavond tóch naar de verjaardag van me schoonzus gaan, en zaterdag (als ze het viert) ook nog eens! Omdat we bij m'n broer z'n verjaardag vorige maand ook 2x zijn geweest.(logica hiervan snap ik even niet) Ja hallo, ik zie het dan al weer voor me. Dan mag ik zaterdag weer babysitter spelen met dat stiefbroertje van me schoonzus en ondertussen de kat geruststellen omdat die doodsbang is voor de visite en vooral voor dat hyperactieve joch. Ik had trouwens al eerder voorgesteld om gewoon vanavond te gaan aangezien ik toch vakantie heb, maar mijn idee werd weer eens niet aangenomen. En nu gaan we ineens weer wel, wat ook zo lekker van tevoren aan mij werd gemeld
Dan ga ik zaterdag gewoon niet mee, pûh. M's zus gaat dan hoogstwaarschijnlijk ook niet mee (die zal wel weer naar Breda gaan ofzo) dus dan zit ik mooi alleen thuis.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nope, vriendin van me wel en die zei dat ie vaag was. Maar zij zat bij the Exorcism of Emily Rose de hele tijd ineengedoken met d'r sjaal voor d'r ogenDus haar mening neem ik niet zo serieus eerlijk gezegd
![]()
2 keer taart, snap dat danquote:Ff wat anders, kom ik zo beneden... Krijg ik te horen dat we vanavond tóch naar de verjaardag van me schoonzus gaan, en zaterdag (als ze het viert) ook nog eens! Omdat we bij m'n broer z'n verjaardag vorige maand ook 2x zijn geweest.(logica hiervan snap ik even niet) Ja hallo, ik zie het dan al weer voor me. Dan mag ik zaterdag weer babysitter spelen met dat stiefbroertje van me schoonzus en ondertussen de kat geruststellen omdat die doodsbang is voor de visite en vooral voor dat hyperactieve joch. Ik had trouwens al eerder voorgesteld om gewoon vanavond te gaan aangezien ik toch vakantie heb, maar mijn idee werd weer eens niet aangenomen. En nu gaan we ineens weer wel, wat ook zo lekker van tevoren aan mij werd gemeld
Dan ga ik zaterdag gewoon niet mee, pûh. M's zus gaat dan hoogstwaarschijnlijk ook niet mee (die zal wel weer naar Breda gaan ofzo) dus dan zit ik mooi alleen thuis.
quote:
Wanneer niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
TMF
Nee hoor, ik snap jullie punten allemaal wel. Ik ben aan het klieren
![]()
Je moet naar munich gaan, ik heb hem gisteren gezien, goede film (best wel lang ook, daar moet je tegen kunnen) .quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:38 schreef Chanty87 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
Rap brengt juist een boodschap over, inhoudelijk kan je er meer van opsteken dan die rockbands die constant aan het schreeuwen zijn
Maargoed, mensen met een oogkleppenmentaliteit zullen daar nooit achterkomen![]()
Wat is de boodschap? Leuk nummer hoor, maar boodschap?quote:"Brooklyn Zoo"
[Ol' Dirty Bastard]
Word up, I bust that nigga ass right now!
Ain't none of them niggaz can't fuck with me!
What? Nigga you could never fuck with me, my nigga!
(Ol' Dirty!) I'll fuck you up right now! What? What? What?
Bust your motherfuckin ass boy! I ain't no motherfuckin joke
You know who you talkin to?
(Word up, bust that nigga ass, word up)
Ol' Dirty Bastard y'knahmsayin? I'll fuck you up right now!
Yeah, what? What? (Get that nigga yo!
He ain't sayin nothin, fuck him!)
I'm the one-man army, Ason
I've never been tooken out, I keep MC's lookin out
I drop science like girls be droppin babies
Enough to make a nigga go cra-a-azy
Energy buildin, takin all types of medicines
Your ass thought you were better than
Ason, I keep planets in orbit
While I be comin with teeth, bitin more shit
Enough to make ya break and shake ya ass
Cause I create, rhymes good as a Tasty Cake, mix
This style, I'm mastered in
Niggas catchin headaches, what? What? You need aspirin?
This type of pain, you couldn't even kill with Midol
Fuck around get sprayed with Lysol
In your face like a can of mace, baby
Is it burnin? Well fuck it, now you're learnin
How, I don't even like your motherfuckin profile
Give me my fuckin shit, CH-CH-BLAOW!
Not seen and heard, no one knows
You forget, niggaz be quiet as kept
Now you know nothin; before you knew a whole fuckin lot
Your ass don't wanna get shot!
A lot of MC's came to my showdown
To watch me put your fuckin ass lo-o-ow down
As you can go, below zero
Without a doubt I've never been tooken out
By a nigga, who couldn't figure
Yo by a nigga, who couldn't figure
Yo by a nigga, who couldn't figure (Brooklyn Zoo)
How to pull a fuckin gun trigger
I said, "Get the fuck outta here!"
Nigga wanna get too close, to the utmost
But I got stacks that'll attack any wack host
Introducin, yo FUCK that nigga's name!
My hip-hop drops on your head like ra-a-ain
And when it rains it pours, cause my rhymes hardcore
That's why I give you more of the raw
Talent that I got will riz-ock the spot
MC's I'll be bur-r-rnin, bur-r-rnin hot
Whoa-hoa-hoa! Let me like slow up with the flow
If I move too quick, oh, you just won't know
I'm homicidal when you enter the target
Nigga get up, act like a pig tryin to hog shit!
So I take yo ass out quick
The mics, I've had it my nigga, you can suck my dick
If you wanna step to my motherfuckin rep'
CH-CH-BLAOW! BLAOW! BLAOW! Blown to death
You got shot cause you knock knock knock
"Who's there?" Another motherfuckin hardrock
Slackin on your mackin 'cause raw's what you lack
You wanna react? Bring it on back...
[Chorus (5x): Ol' Dirty Bastard]
Shame on you, when you step through to
The Ol' Dirty Bastard, Brooklyn Zoo!
[Outro: Ol' Dirty Bastard]
What? My nigga...
Shame on ya...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:40 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Wat is de boodschap? Leuk nummer hoor, maar boodschap?
Daar, een boodschap. Niet elk nummer heeft en boodscap natuurlijkquote:2PAC - Brenda's Got A Baby Lyrics
Brenda's got a Baby
Brenda's got a Baby
I hear Brenda's got a baby
Well, Brenda's barely got a brain
A damn shame
Tha girl can hardly spell her name
(That's not her problem, that's up ta Brenda's family)
Well let me show ya how it affects tha whole community
Now Brenda never really knew her moms and her dad was a
junky
Went in debt to his arms, it's sad
Cause I bet Brenda doesn't even know
Just cause your in tha ghetto doesn't mean ya can't grow
But oh, that's a thought, my own revelation
Do whatever it takes ta resist tha temptation
Brenda got herself a boyfriend
Her boyfriend was her cousin, now lets watch tha joy end
She tried to hide her pregnancy, from her family
Who didn't really care to see, or give a damn if she
Went out and had a church of kids
As long as when tha check came they got first dibs
Now Brendas belly is gettin bigger
But no one seems ta notice any change in her figure
She's 12 years old and she's having a baby
In love with tha molester, whos sexed and crazy
And yet she thinks that he'll be with her forever
And dreams of a world with tha two of them are together,
whatever
He left her and she had tha baby solo, she had it on tha
bathroom floor
And didn't know so, she didn't know, what ta throw away and
what ta keep
She wrapped tha baby up and threw him in tha trash heep
I guess she thought she'd get away
Wouldn't hear tha cries
She didn't realize
How much tha tha little baby had her eyes
Now tha babys in tha trash heep balling
Momma can't help her, but it hurts ta hear her calling
Brenda wants ta run away
Momma say, you makin' me lose pay, tha social workers here
everyday
Now Brenda's gotta make her own way
Can't go to her family, they won't let her stay
No money no babysitter, she couldn't keep a job
She tried ta sell crack, but end up getting robbed
So now what's next, there ain't nothin left ta sell
So she sees sex as a way of leavin hell
It's payin tha rent, so she really can't complain
Prostitute, found slain, and Brenda's her name, she's got a baby
Baaaaaaaaby
(don't you know she's got a baby)
(don't you know she's got a baby)
Een boodschap dat Brenda te stom is, maar toch een kind heeft/krijgt. Nuttige info, bedankt 2pacquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Daar, een boodschap. Niet elk nummer heeft en boodscap natuurlijk
Ontwijk de kogels, rijg de bitches aan je knikkers met je bling bling en draai die spinners tot de beat erbij neervalt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:44 schreef MMaRsu het volgende:
Komt Tain met ol Dirty aanzetten.
Zijn genoeg hiphopnummers zonder boodschap, maar ook veel met. Je moet ze natuurlijk wel weten te vinden natuurlijk. En dan ontwijk je automatisch rappers zoals Snoop Dogg en 50 Cent ( niet dat het perse slechte rappers zijn, alhoewel 50 ;') ).
Maar hiphop heeft een veel diepere scene dan dat je misschien zou denken.
Rock muziek heeft ook nummers met een boodschap, je kan het niet allemaal afdoen als geschreeuw.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:44 schreef MMaRsu het volgende:
Komt Tain met ol Dirty aanzetten.
Zijn genoeg hiphopnummers zonder boodschap, maar ook veel met. Je moet ze natuurlijk wel weten te vinden natuurlijk. En dan ontwijk je automatisch rappers zoals Snoop Dogg en 50 Cent ( niet dat het perse slechte rappers zijn, alhoewel 50 ;') ).
Maar hiphop heeft een veel diepere scene dan dat je misschien zou denken.
Doe ik niet, RATM en SOAD kan ik zelf heel erg waarderenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Rock muziek heeft ook nummers met een boodschap, je kan het niet allemaal afdoen als geschreeuw.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Een boodschap dat Brenda te stom is, maar toch een kind heeft/krijgt. Nuttige info, bedankt 2pac
SOAD heeft meestal ook nummers met 0 boodschap of uberhaupt ergens opslaande teksten, maar SOAD zijn daarin absoluut niet de enigequote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Doe ik niet, RATM en SOAD kan ik zelf heel erg waarderen
quote:SYSTEM OF A DOWN - Chic 'N' Stu Lyrics
This ballgame's in the refrigerator,
The door is closed,
The lights are out,
And the butter's getting hard.
What a splendid pie,
Pizza-pizza pie,
Every minute, every second,
Buy, buy, buy, buy, buy,
What a splendid pie,
Pizza-pizza pie,
Every minute, every second,
Buy, buy, buy, buy, buy.
Pepperoni and green peppers
Mushrooms, olive, chives,
Pepperoni and green peppers
Mushrooms, olive, chives.
Need therapy, therapy,
Advertising causes need,
Need therapy, therapy,
Advertising causes need.
quote:
SYSTEM OF A DOWN LYRICS
WHY DO THEY ALWAYS SEND THE POOR!
Barbarisms by Barbaras
With pointed heels.
Victorious, victories kneel.
For brand new spankin' deals.
Marching forward hypocritic
And hypnotic computers.
You depend on our protection,
Yet you feed us lies from the table cloth.
La la la la la la la la la,
Everybody’s going to the party have a real good time.
Dancing in the desert blowing up the sunshine.
Kneeling roses disappearing,
Into Moses’ dry mouth,
Breaking into Fort Knox,
Stealing our intentions,
Hangars sitting dripped in oil,
Crying FREEDOM!
Hoe anders wil je verdedigen dat rap goede muziek is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:52 schreef MMaRsu het volgende:
HEY WAT IS DAT EIGENLIJK VOOR ONZIN DAT HET ALLEMAAL EEN BOODSCHAP MOET HEBBEN
Pompende beats en vette flowsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Hoe anders wil je verdedigen dat rap goede muziek is?
Nog een geweldig stukje van SOADquote:SYSTEM OF A DOWN - Suggestions Lyrics
Watching,
From a post up high,
From where you see the ships afar,
From a well trained eye,
The waves all keep on crashing by,
If you are the light post,
Then you own the working class,
But if you want the answers,
You better give a piece of ass,
Give a piece of your ass,
Warning,
Post hypnotic suggestions,
Running the ships ashore,
The orange light that follows,
Will soon proclaim itself a god,
If you point your questions,
The fog will surely chew you up,
But if you want the answers,
You better get ready for the fire,
Get ready for the fire,
The ships are multiplying day after day sir,
And they're coming close to the shore sir, shore sir,
We need to evacuate the light post,
It's all over, it's all over It's all over .
Kut he, is het alweer pasen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:32 schreef pkwarts het volgende:
Bijna.....een kilo.....chocolade paashaas op......
De meesten vinden Manus' cartoons op games.fok.nl niet grappig, en lopen daar overduidelijk over te klagen. Deze cartoon speelt daar op in.quote:
nu wel [GAM SC] Nu zonder klonenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nu wel [GAM SC] Nu zonder klonen
Knopjes!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nu wel [GAM SC] Nu zonder klonen
En die ben ik dus kwijt door dat gekloot met die servers hierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:51 schreef pkwarts het volgende:
Ook een betere avatar
Ik ben mijn Micro icon ook kwijtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:53 schreef Tain het volgende:
[..]
En die ben ik dus kwijt door dat gekloot met die servers hier
ik had iets van 10 avatars op fok staanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben mijn Micro icon ook kwijt
Ik mis mn Moogle, Mario en Sinterklaas icon ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:57 schreef Tain het volgende:
[..]
ik had iets van 10 avatars op fok staan
quote:There is no chin under Chuck Norris' Beard. There is only another fist.
Nou ken je die populaire cowboy film.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:44 schreef Tain het volgende:
Geil Fliepke, wat heb je voor dat tagje moeten doen?
Je moest het tegen Henry Fonda opnemen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou ken je die populaire cowboy film.
Zoiets
Nog een concept art van mij:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:12 schreef Tain het volgende:
Kijk wat ik nog meer tegenkwam, de concept arts van de games.fok banner
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
haha die is wel goedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Nog een concept art van mij:
[afbeelding]
spare us the detailsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:19 schreef MMaRsu het volgende:
Roy we gaan bijna weer lekker samen op internet streams kijken
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:50 schreef Rodie83 het volgende:
Over Jarhead - tis meer een docu dan een film. Ik vond hem persoonlijk niet zo heel fantastisch. Een film waarin niks gebeurd moet extra leuk gemaakt worden, maar imo slaagt Jarhead daar niet echt in. Aan het einde blijf je gewoon zitten met zo'n gevoel van "was dit het?".
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
^ Net zo gevoel als die soldaten dus...
Bernie=Jamai.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef philipnorth het volgende:
damn wat gaat deze hard
En waarom staan er allemaal Jamai foto's?
Of is t nu wel weer Bernie?
Bernie, duh.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef Roi het volgende:
maar wie is jamai dan ?
Riep u Jim?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:15 schreef Roi het volgende:
opgelost dat ik mordra
Ik vind jou de komende 2 dagen dus niet tof meerquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind jou de komende 2 dagen dus niet tof meer![]()
Ja, nou, godverquote:
He hallo, dat doe ik altijdquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:36 schreef capibar het volgende:
tijdcheckpost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |