die OP is ook gewoon kutquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:54 schreef mordradead het volgende:
Neen, de gebruikelijk op moet hier worden geplaats natuurlijk.
iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ga jij eensch gauw je mond spoelen jongeman!
Hij is, like, 35 ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:03 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ga jij eensch gauw je mond spoelen jongeman!
Heb je ondertussen al beslist? Moet je anders maar ff op msn zeggen.quote:
quote:
Het is wel duidelijk dat jij een nieuwe bril nodig hebt he?quote:
+10 scherp.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij een nieuwe bril nodig hebt he?
Lang verhaalquote:
Nee ;{wquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij een nieuwe bril nodig hebt he?
Tijd om zich ernaar te gedragen danquote:
Wat niet in deze Slowchatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:16 schreef BMH het volgende:
Gam hoogtepunt
Had ik dat nog niet gedaan dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al beslist? Moet je anders maar ff op msn zeggen.
we hebben tijdquote:
quote:
OKquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef Tain het volgende:
[..]! dan haal ik meteen mijn account door de shredder
!
Nou.. hij zit met een lang verhaal dus dan zou het eerder andersom zijn ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zal ik Roy ff sturen om je te troosten?![]()
Ik denk eerder dat andersom een beter idee isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zal ik Roy ff sturen om je te troosten?![]()
Wel dan?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou.. hij zit met een lang verhaal dus dan zou het eerder andersom zijn ofzo.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:23 schreef pkwarts het volgende:
oh mijn god, jullie denken ondertussen al hetzelfde
Dan troost ik jullie allebeiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou.. hij zit met een lang verhaal dus dan zou het eerder andersom zijn ofzo.
In je fotoboek ja...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wel dan?
Het enige dat ik eruit begreep was dat je een foto van me moest hebben. Meer zinnigs is er niet gezegd eigenlijk
.
>>> MSN
Gewoon gamen dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:24 schreef mordradead het volgende:
Je moet gewoon ff relaxen... zet een lekker muziekje op en geniet van een broodje shoarma, doe je ogen dicht en denk aan de belangrijke dingen in het leven. Weg met de stress.
Ja, zover was ik ook alquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook al
Maar wel of geen foto doet niets aan die vraag af.
Ik ga naar de buitenwachtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef mordradead het volgende:
Ja, zaterdagochtend sporten/daarna naar de winkel/dan met wat lui lemper maken/'s avonds feestje/zondag weet ik nog niet filmpje kijken ofzo
Is dit een antwoord of een laatste ultimatum?quote:
Volgens mij ook niet neequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Chanty meid, zeg maar gewoon: 'Nee'. Het was denk ik nog niet doorgedrongen ofzo..
Nutteloze dag wordt het danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:34 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet neeSorry Tomasso
Had je dr mee uitgevraagd?quote:
Dan gaat degene die wat organiseert enzo, samen met Niels, niet komen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan blijf je toch ook gewoon weg?![]()
Ohw, van die beren als de vogels overvliegt?quote:
Ja, weet ik het. Jij vond het al gelijk een nutteloze dag.. nu is dat natuurlijk ook niet echt aardig voor Niels als we het zo gaan bekijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan gaat degene die wat organiseert enzo, samen met Niels, niet komen?
Ben jij de enigste vrouw.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, weet ik het. Jij vond het al gelijk een nutteloze dag.. nu is dat natuurlijk ook niet echt aardig voor Niels als we het zo gaan bekijken![]()
Ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, van die beren als de vogels overvliegt?
Kentucky of ...?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:40 schreef mordradead het volgende:
bedoelen julllie nu KOC?
Zo heet onze fotograaf in Den Bosch. Foto Paul.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:41 schreef mordradead het volgende:
foto paul
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo heet onze fotograaf in Den Bosch. Foto Paul.
Op de dag van de beren dat de vogels blijkbaar overvliegen kom ik niet hoor, ik heb wel betere dingen te doenquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Op de dag van de beren dat de vogels blijkbaar overvliegen kom ik niet hoor, ik heb wel betere dingen te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |