abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35322389
Ik moet dus met mijn ouders dit jaar het jaarlijkse weekendje weg met de familie organiseren en dan moet het altijd tot het eind geheim blijven waar we dit jaar weer naar toe gaan
Maar nu hoef ik gelukkig niet zoveel te doen behalve dat ik de familie op een orginele manier van ons huis naar de plaats van bestemming moet sturen.
Vorig jaar hadden we een speurtocht in de auto, dmv van fotos moesten we de weg weten te vinden. Dat jaar daarvoor werden we 2km van de bestemming gedropt en moesten we dmv van een kaart en lijnen te trekken op die kaart de bestemming vinden. Iemand nog een leuk idee?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:31:24 #2
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_35322935
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik niet zoveel familie (meer) heb.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Donald Duck held dinsdag 21 februari 2006 @ 12:35:45 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35323087
maak puzzels die cijfers opleveren. Dat is de noorderbeedte en westerlengte en dat levert de locatie op.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35323111
Iets met google earth en coordinaten ofzo
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:38:02 #5
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_35323179
Lol, ben blij dat ik niet zo'n familie heb!! Maar goed, kan je niet een puzzelrit er van maken? En dan op ieder tussenpunt een familielid neerzetten met de volgende instructies?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:39:31 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35323226
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef BIGGI het volgende:
Iets met google earth en coordinaten ofzo
doet google earth het ook in nl dan?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:40:16 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35323254
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef ElYefe het volgende:
Ik moet dus met mijn ouders dit jaar het jaarlijkse weekendje weg met de familie organiseren en dan moet het altijd tot het eind geheim blijven waar we dit jaar weer naar toe gaan
Maar nu hoef ik gelukkig niet zoveel te doen behalve dat ik de familie op een orginele manier van ons huis naar de plaats van bestemming moet sturen.
Vorig jaar hadden we een speurtocht in de auto, dmv van fotos moesten we de weg weten te vinden. Dat jaar daarvoor werden we 2km van de bestemming gedropt en moesten we dmv van een kaart en lijnen te trekken op die kaart de bestemming vinden. Iemand nog een leuk idee?
Is het ook de bedoeling te testen hoe slim iedereen is? Of dat weer juist niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Donald Duck held dinsdag 21 februari 2006 @ 12:41:27 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35323285
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:39 schreef sanger het volgende:

[..]

doet google earth het ook in nl dan?
niet alles is in hoge resolutie resolutie opgenomen, maar je kunt wel de grove structuren zien. zeker genoeg structuren als vakantieparken te zien. En je kunt er een digitale kaart overheen projecteren, zodat je de wegen ziet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35323633
Jah met die coördinaten doen we al, die maken we dmv een sudoku bekend via het internet en dat leidt dan naar ons huis. Dus daar schieten ze niks mee op, maar houdt ze wel van de straat.
Het is niet meteen de bedoeling om te testen hoe slim iedereen is, maar iets met een quiz is wel leuk. Zat ik zelf ook al aan te denken. Beetje dat cashcab idee van bnn, vragen laten beantwoorden en hoe meer ze er fout hebben, hoe meer ze er moeten lopen. Dat je ze 1500m van de bestemming uit de auto gooit en vanaf daar iets puzzelachtigs doet om ze op de plek te laten komen. Maar hoe ik dat precies kan doen ben ik nog niet uit.
pi_35323784
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef Dromer het volgende:
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik niet zoveel familie (meer) heb.

het organiseren van zoiets lijkt me nog wel leuk, maar je zal idd maar met zon familie op vakantie moeten
pi_35323916
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:57 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

het organiseren van zoiets lijkt me nog wel leuk, maar je zal idd maar met zon familie op vakantie moeten
Op zich is het altijd nog wel gezellig, die quizjes/spelletjes enzo hoeven van mij niet per se, maar 's avonds is het tot in de late uurtjes nog erg gezellig. Organiseren daarentegen is weer niet echt mijn ding. Ben niet zo creatief en vindingrijk geloof ik..
pi_35323949
Haha verschrikkelijk, wat een burgelijkheid. Zeker een padvinders familie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')