doet google earth het ook in nl dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef BIGGI het volgende:
Iets met google earth en coordinaten ofzo
Is het ook de bedoeling te testen hoe slim iedereen is? Of dat weer juist niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef ElYefe het volgende:
Ik moet dus met mijn ouders dit jaar het jaarlijkse weekendje weg met de familie organiseren en dan moet het altijd tot het eind geheim blijven waar we dit jaar weer naar toe gaan![]()
Maar nu hoef ik gelukkig niet zoveel te doen behalve dat ik de familie op een orginele manier van ons huis naar de plaats van bestemming moet sturen.
Vorig jaar hadden we een speurtocht in de auto, dmv van fotos moesten we de weg weten te vinden. Dat jaar daarvoor werden we 2km van de bestemming gedropt en moesten we dmv van een kaart en lijnen te trekken op die kaart de bestemming vinden. Iemand nog een leuk idee?
niet alles is in hoge resolutie resolutie opgenomen, maar je kunt wel de grove structuren zien. zeker genoeg structuren als vakantieparken te zien. En je kunt er een digitale kaart overheen projecteren, zodat je de wegen zietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:39 schreef sanger het volgende:
[..]
doet google earth het ook in nl dan?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef Dromer het volgende:
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik niet zoveel familie (meer) heb.
Op zich is het altijd nog wel gezellig, die quizjes/spelletjes enzo hoeven van mij niet per se, maar 's avonds is het tot in de late uurtjes nog erg gezellig. Organiseren daarentegen is weer niet echt mijn ding. Ben niet zo creatief en vindingrijk geloof ik..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:57 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
het organiseren van zoiets lijkt me nog wel leuk, maar je zal idd maar met zon familie op vakantie moeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |