quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef buzzer het volgende:
daar kan ik superkort over zijn: volledig eensch
Omdat we 1 grote gezellige familie zijn genaamd: 'de Verenigde Staten van Europa'.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:21 schreef Shivo het volgende:
Waarom zou de EU zich moeten bemoeien met dat soort dingen
om over het streng katholieke Polen nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Nou zie ik Turkije nog niet snel het homohuwelijk invoeren eigenlijk![]()
dan moet de automatisch konsekwenties hebben voor het lidmaatschap.. zo simpel kan het zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Vandaar ook je zwakke maagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef ElectricEye het volgende:
Ik zou de hele trouwzaal onder kotsen en die homo's erbij!
En nee, ik heb geen hekel aan mensen, dus ook niet aan homo's!
je spreekt jezelf lekker tegenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef ElectricEye het volgende:
Waarom zou de EU dat moeten doen?
Hebben ze niks belangrijkers te bediscuseren dan het gevoel van roze mannen en vrouwen om 'er bij te willen horen' terwijl ze eigenlijk van alles willen behalve bij de grijze massa horen.
Homohuwelijk
Gelijke rechten alleen voor gelijken, niet voor mafketels die er alles aan doen de maatschappij te verloederen.
Altijd weer vreemd om te zien dat de 'anonieme' homostellen in mijn omgeving het heel goed kunnen stellen zonder dat huwelijk, terwijl de gayparade-deelnemende, roze lakstring dragende über-homo's per sé wel willen kunen trouwen.
En dan heb ik het helemaal nog niet over de ambtenaren van Burgelijke Stand die in zo'n geval dan verplicht worden dergelijke huwelijken te voltrekken. Je zult maar sinds jaar en dag deelgenoot zijn geweest van al die mooie dagen in het leven van talrijke man en vrouw-stellen en dan ineens gedwongen geconfronteerd worden met 2 kussende kerelsen
Ik zou de hele trouwzaal onder kotsen en die homo's erbij!
En nee, ik heb geen hekel aan mensen, dus ook niet aan homo's!
Is Polen zo streng in de leer dan? Wist ik niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
om over het streng katholieke Polen nog maar te zwijgen
Mee eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan moet de automatisch konsekwenties hebben voor het lidmaatschap.. zo simpel kan het zijn.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:04 schreef buzzer het volgende:
daar kan ik superkort over zijn: volledig eensch
Invoeren in de hele EU dan blijft Toerkie uit eigen beweging weg!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef Marietje_34 het volgende:
dat doen alle homo's graag ja, de maatschappij verloederenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:30 schreef ElectricEye het volgende:
Homohuwelijk
Gelijke rechten alleen voor gelijken, niet voor mafketels die er alles aan doen de maatschappij te verloederen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |