quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
ja, krijg je als je het CDA het kabinet in helpt...
Bah...
Je moet boos zijn dat ze 50 Cent niet helemaal weg hebben gecensureerd!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het tvaanbod in de nacht is nou niet echt daverend te noemen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet boos zijn dat ze 50 Cent niet helemaal weg hebben gecensureerd!
Was een goede zender voordat het zonodig anders moest...quote:
[..]
Kom laten we naar rap luisterenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:39 schreef Borkydude het volgende:
The Box is een kankerzender. Ze hebben maar 1 HIOLI video liggen daar, en van P.I.M.P. hebben ze dan weer 4 verschillende (directors cut enzo) En van How We Do hebben ze dan weer zo een dat je bijna alleen maar dat geklap hoort.
Ja waarom niet!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kom laten we naar rap luisteren
Ze hebben maar 1 HIOLI video liggen daar, en van P.I.M.P. hebben ze dan weer 4 verschillende (directors cut enzo) En van How We Do hebben ze dan weer zo een dat je bijna alleen maar dat geklap hoort.quote:
En?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze hebben maar 1 HIOLI video liggen daar, en van P.I.M.P. hebben ze dan weer 4 verschillende (directors cut enzo) En van How We Do hebben ze dan weer zo een dat je bijna alleen maar dat geklap hoort.
Om maar iets te noemen
Een wat ????????????????????quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:39 schreef Borkydude het volgende:
The Box is een kankerzender. Ze hebben maar 1 HIOLI video liggen daar, en van P.I.M.P. hebben ze dan weer 4 verschillende (directors cut enzo) En van How We Do hebben ze dan weer zo een dat je bijna alleen maar dat geklap hoort.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef Chriz2k het volgende:
Zit ik 50 Cent te kijken
Zoek vriendenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:12 schreef Borkydude het volgende:
Ik vidn hem wel leuk
Je naam ook
Wil je mijn vriend zijn?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:36 schreef Chowi het volgende:
Wel stoer dat je 's nachts TV kijkt.
Ja, al die stoute nachtprogramma'squote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat het wel gewaagd is om 's nachts tv te kijken
My point exactly.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, al die stoute nachtprogramma's!
Amenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo nieuwsgierig?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
waarom heet jij kolonel-knalpiemel ?
quote:
Alleen als je een mooi meisje bent...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:12 schreef Borkydude het volgende:
Ik vidn hem wel leuk
Je naam ook
Wil je mijn vriend zijn?
[..]
Blijkbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:46 schreef JosvG het volgende:
's nachts is er toch nooit censuur? Of is dat een nieuwe uitvinding van the Box?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |