Regelmatig eten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:43 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Wow, geweldig zeg! Wat een verschil! Wat heb je daarvoor gedaan, om zo af te vallen?
pssst eigenlijk hoor je dan in het dieettopicquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:51 schreef Quinazoline het volgende:
Ow, en zo slank ben ik echt nog niet, mijn BMI is nog net geen 25, maar ik kom er wel, langzaam maar zeker
Ik weet het, maar toen ik daar kwam werd ik min of meer weggestuurd (zo voelde ik het iig), want ik was niet zwaar genoeg. Dus ik lurk lekker daar en post hier.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
pssst eigenlijk hoor je dan in het dieettopichaha
maja het is je vergeven... ik blijf lekker in het dieettopic, ook als mijn BMI onder de 25 is...
Omdat alléén Faat zei dat je eigenlijk te slank was voor 'ons bolletjes'quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:47 schreef Quinazoline het volgende:
Ik weet het, maar toen ik daar kwam werd ik min of meer weggestuurd (zo voelde ik het iig), want ik was niet zwaar genoeg. Dus ik lurk lekker daar en post hier.
En ik mag al bijna hier komen.
Toen ik het typte wist ik al dat iemand dat zou gaan zeggen. Het was denk ik ook meer een gevoel, dat ik de mensen met echt een probleem niet wilde 'lastig vallen' met mijn kleine beetje overgewicht. Omdat ik het zelf altijd vervelend vind als van die dunne mensen zeuren over dat ze te dik zijn. Maar dat had ik dan inderdaad kunnen opschrijven. In dit topic ben ik zelf een van de zwaarderen, dus is het in ieder geval geen gezeur. Denk ik, ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat alléén Faat zei dat je eigenlijk te slank was voor 'ons bolletjes'En je daarna welkom heette? Wat een onzin. In de openingspost van de dieetclub staat dat iedereen met een BMI van 25 of meer van harte welkom is. Vaag hoor.
Vanaf nu ben ik één van de zwaarderen met jou! Mijn BMI is 25,4.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:45 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Toen ik het typte wist ik al dat iemand dat zou gaan zeggen. Het was denk ik ook meer een gevoel, dat ik de mensen met echt een probleem niet wilde 'lastig vallen' met mijn kleine beetje overgewicht. Omdat ik het zelf altijd vervelend vind als van die dunne mensen zeuren over dat ze te dik zijn. Maar dat had ik dan inderdaad kunnen opschrijven. In dit topic ben ik zelf een van de zwaarderen, dus is het in ieder geval geen gezeur. Denk ik, ofzo.
En toen wilde ik overstappen maar toen was mn BMI alweer zo laag geworden dat ik dat weer onzin vond.
Een dieet bestaat toch per definitie uit 'opletten wat je eet'?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:28 schreef Scorpie het volgende:
Zonder dieet! Gewoon opletten op wat je eet!
Nou, in zoverre dat ik echt niet bespaar op wat ik eet; ik bespaar op mijn tussendoortjes en extra`tjes!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Een dieet bestaat toch per definitie uit 'opletten wat je eet'?![]()
Mhh jammie, nog beter én goedkoper ook...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb laatst blikjes ragout gekocht bij de Lidl, champignon en kip. In de één zat 85 kcal per 100 gram, de ander 75. Een blikje is 400 gram, wij hebben het met zijn tweeën net opgekregen (met brood erbij, geen pasteitjes!) dus da's 200 gram per persoon. Dat valt qua kcal toch best mee?
Ik vind eigenlijk dat de WW je niet echt bewust maken van voeding, maar van punten. Er wordt eigenlijk weinig nadruk op gelegd wat bepaalde voeding nu echt doet in je lichaam.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:30 schreef Maddy_K het volgende:
Dat vind ik ook wel een voordeel van de WW, doordat je voor alles wat je eet punten krijgt, word je je toch bewuster van wat je eet. Dat je bij jezelf denkt: als ik nu een handjevol dropjes neem, kan ik geen vlees eten vanavond, zoiets.
Na wekenlang water drinken vind ik cola trouwens ook ineens opvallend zoet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |