Ik ben de moeilijkste niet. Mits tijd... en die heb ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:24 schreef nyny83 het volgende:
oh, je heb het zelf maar gedaan? Wou net de taak op me nemen
Daar had je het laatst over jahquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef Misstique het volgende:
En ik open niet meer op mn werk.
waarom niet openen op werk? Is zo gebeurd toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar had je het laatst over jah
Ik ook liever niet maar het is ook zo gebeurt eigenlijk
Wel goed hoor, met jou?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:38 schreef Stofje het volgende:
Hoi Misstique, hoe is het met je?
Prima geslapen! En jij?quote:Lekker geslapen?
Ik ben aan het werkquote:Wat ben je nu aan het doen?
Niks, ik ontbijt nooitquote:Wat heb je vanmorgen gegeten?
Werken, eten en slapenquote:Wat zijn jouw plannen voor de rest van deze dag?
Uitstekend!quote:Wel goed hoor, met jou?
Wakker geworden middernacht, was jammer, maar de rest primaquote:Prima geslapen! En jij?
Tof! Wat voor werk doe je?quote:Ik ben aan het werk![]()
Ik ken het, kost me 's morgens soms ook moeite, maar het is onderhand toch wel tijd voor een lekker boterhammetje?quote:Niks, ik ontbijt nooit
Wat voor werk? Wat ga je eten? Ligt Dago naast jequote:Werken, eten en slapen![]()
Good to hear!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:45 schreef Stofje het volgende:
Uitstekend!
Hoe komt dat? Nachtmerrie?quote:Wakker geworden middernacht, was jammer, maar de rest prima.
Iets commercieelsquote:Tof! Wat voor werk doe je?
Ik eet vóór 12.00 uur nooit brood, hooguit een mueslireep oidquote:Ik ken het, kost me 's morgens soms ook moeite, maar het is onderhand toch wel tijd voor een lekker boterhammetje?
Zie hierbovenquote:Wat voor werk?
Nog geen idee, suggesties?quote:Wat ga je eten?
Ik lig alleenquote:Ligt Dago naast jeof lig je alleen
![]()
Voelen we ons samen uitstekend, wat een weeldequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:51 schreef Misstique het volgende:
Good to hear!
Nee, ik moest pissenquote:Hoe komt dat? Nachtmerrie?
Je zuigt mensen dus uit, die het sowieso al zwaar hebben? Leuk is dat hequote:Iets commercieels![]()
Hier, ¤0,50, ga eens heel snel een Balisto halen.quote:Ik eet vóór 12.00 uur nooit brood, hooguit een mueslireep oid
Idemquote:Zie hierboven![]()
Men neme Pastapennen. Die kook je. In een ander pannetje maak je kleine stukjes kippenvlees klaar. Ondertussen snijdt je één tomaatje klein en je pakt de helft van een stuk mozzerella. Als de pastapennen klaar zijn, giet je het water eruit en roer je de tomaten en de mozzerella in de pastapennen. Hier doorheen roer je ook pesto. Dat is een zéér belangrijk onderdeel van deze maaltijd en doe dus niet te zuinig. Als het vlees klaar is, roer je ook het vlees hier doorheen.quote:Nog geen idee, suggesties?
Met een goed boek, lekker warm, gezellig lichtje, kopje thee, heerlijkquote:Ik lig alleen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:24 schreef Misstique het volgende:
Balen J.
Wat ga je doen als je nog niks hebt vóór je weg gaat?quote:
Ze heeft echter niet zo veel tijd...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:30 schreef Stofje het volgende:
Altijd hetzelfde. Zovaak meegemaakt, "de perfecte kamer", die dan al weg is. Maar hou vol! Zonder zout in den wonde te willen strooien, heb ik na verloop van tijd zo'n haast perfecte kamer gevonden
.
Kartonnen dozen sparenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat ga je doen als je nog niks hebt vóór je weg gaat?
Oh, dat is dan wel weer kut. Ik weet niet in welke stad je zoekt, maar in Utrecht weet ik nog een prachtige kamer die vrij gaat komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze heeft echter niet zo veel tijd...
Hij is op zich wel okay vind ik. Alleen hij beweegt wat irritant. Als ie nou vloeiend zou scrollen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:41 schreef Stofje het volgende:
Toch vind ik deze webicon niet echt mooi. Ik stoor me aan m'n eigen webicon.
*allemaal mensen voor zich ziet die erop gaan klikken enzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij is op zich wel okay vind ik. Alleen hij beweegt wat irritant. Als ie nou vloeiend zou scrollen...
Ze zoekt in Ierlandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel weer kut. Ik weet niet in welke stad je zoekt, maar in Utrecht weet ik nog een prachtige kamer die vrij gaat komen.
Hoer Misstique.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:51 schreef Misstique het volgende:
Litso.
Ik moest er even om lachenquote:
Ierland. Da's één en al bos. Dan kun je toch heel stiekem een klein hutje bouwen in een bos, geen haanschaap die er naar kraaitblaat.quote:
Ik denk dat ze enige vormen van beschaving, zoals transport ende vermaack, ook wel kan waarderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:52 schreef Stofje het volgende:
Ierland. Da's één en al bos. Dan kun je toch heel stiekem een klein hutje bouwen in een bos, geen haanschaap die er naar kraaitblaat.
Dan gaat ze met de fiets naar Dublin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat ze enige vormen van beschaving, zoals transport ende vermaack, ook wel kan waarderen.
En goede verbinding met werkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat ze enige vormen van beschaving, zoals transport ende vermaack, ook wel kan waarderen.
Juiste verbetering. Ik val níet onder die categoriequote:
Komt zij aankakken. Nee, ik ben écht weg.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:
Hoi ik heb al mijn taken voor deze dag al verricht.
Mooi.... gaat u de rest van de dag fok!ken ?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Komt zij aankakken. Nee, ik ben écht weg.
Eerlijkheid voor allesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Komt zij aankakken. Nee, ik ben écht weg.
Als het gezellig is.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Mooi.... gaat u de rest van de dag fok!ken ?!
Ik ga nu m'n haartjes doen. M'n tandjes poetsen. M'n schoentjes aandoen en dan op de fiets richting het prachtige Utrecht Centrum, om aldaar *spullen* te kopen.quote:
Hmm... dat zal wel tegenvallen want ik heb weinig te doen dus veel aanwezigquote:
Eetze enzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:01 schreef nyny83 het volgende:
Ik ben lunchen!
öh...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... dat zal wel tegenvallen want ik heb weinig te doen dus veel aanwezig
Je had vanavond nog wat toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:59 schreef Chowi het volgende:
Utrecht is oke... Kijk even bij de midtown voor me of ze nog goeie platen hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga nu m'n haartjes doen. M'n tandjes poetsen. M'n schoentjes aandoen en dan op de fiets richting het prachtige Utrecht Centrum, om aldaar *spullen* te kopen.
Nee? Dat is morgen.quote:
Ik zie het als positiefquote:
Beter van wel.quote:
Vroeg opgestaan vandaag ?! Omdat je alles al gedaan hebtquote:
Om 9 uur was ik eruit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Vroeg opgestaan vandaag ?! Omdat je alles al gedaan hebt![]()
Knetters... dat is behoorlijk vroeg....quote:
Laten we het hopen dat het lukt.. het begint nu echt te dringen..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:30 schreef Stofje het volgende:
Altijd hetzelfde. Zovaak meegemaakt, "de perfecte kamer", die dan al weg is. Maar hou vol! Zonder zout in den wonde te willen strooien, heb ik na verloop van tijd zo'n haast perfecte kamer gevonden
.
Hostel...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat ga je doen als je nog niks hebt vóór je weg gaat?
Of dat natuurlijk...quote:
Ja, best wel als ik het zo bekijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Knetters... dat is behoorlijk vroeg....
Chaaaaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:06 schreef Chowi het volgende:
Jéé.
Maar ik ben dan ook van het laat slapen... en nog later opstaanquote:
Eetze maar dan enzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:06 schreef Chowi het volgende:
Ik ga mijn "lunch" verorberen.
Postopkrikkut.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:06 schreef Chowi het volgende:
Ik ga mijn "lunch" verorberen.
Niet in de buurt zelfsquote:
Neen.quote:
Voor slechts 8min... dus dat valt erg meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef Janetje het volgende:
JDudy the topic slayer..
Niet!quote:
Oeh, mag ik dan met Buffy samenwerken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef Janetje het volgende:
JDudy the topic slayer..
Neen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Oeh, mag ik dan met Buffy samenwerken?
Laat die jongen tochquote:
Ik laat die jongen helemaal niets! Als ik die jongen zou laten hingen er nu uitwasbare condooms aan mijn waslijn en liep elk lekker wijf nakend rond.quote:
Ik zie het probleem niet ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik laat die jongen helemaal niets! Als ik die jongen zou laten hingen er nu uitwasbare condooms aan mijn waslijn en liep elk lekker wijf nakend rond.
Condoomsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef Chowi het volgende:
Ik laat die jongen helemaal niets! Als ik die jongen zou laten hingen er nu uitwasbare condooms aan mijn waslijn en liep elk lekker wijf nakend rond.
Ik hou gewoon niet van uitwasbare condooms!quote:
Het zijn dan ook erg suffe dingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef Chowi het volgende:
"Condoom" is eigenlijk best een heel suf woord.
Eensch.quote:
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:35 schreef Chowi het volgende:
Haha, JD heeft tieten.
Je zou raar staan te kijken.quote:
Iemand anders mét tieten mag ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:38 schreef Chowi het volgende:
Je zou raar staan te kijken.
Terechtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van uitwasbare condooms!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van uitwasbare condooms!
Dat ook.quote:
Echter af en toe noodzakelijk.quote:
Doodzonde.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Echter af en toe noodzakelijk.
Mjah je moet wat over hebben voor ongebonden sex he. Can't have it all.quote:
Onzin, dat kan best.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah je moet wat over hebben voor ongebonden sex he. Can't have it all.
Da's net zo zonde.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Onzin, dat kan best.
*baarmoeder weg snijdt![]()
Kinderen zijn overratedquote:
Helemaal mee eens, en anders raak je ze toch wel kwijt aan de zwarte pest.quote:
Maar wel tof opzich. Moet er zelf nog niet aan denkenquote:
Koene ridder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:30 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en anders raak je ze toch wel kwijt aan de zwarte pest.
Mt.quote:
Mwoah.quote:
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Mt.
Zeker, en fier, vergeet fier niet.
..then you die.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef Janetje het volgende:
Life sucks..
Because ?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef Janetje het volgende:
Life sucks..
Allesquote:
Dat is nogal wat jonge damequote:
Begrijpelijk.quote:
Ik wed van niet. Niet alles.quote:
Ik gok op sokiela.quote:
Een hoop danquote:
Nou, dat is al beter dan alles, toch?quote:
Jah... ben het met beide niet eensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, dat is al beter dan alles, toch?
Altijd positief blijven denken!quote:
Niet dat ik dat altijd doe, maar goed.quote:
Ah, wel, jij leeft ook nog.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:53 schreef Chowi het volgende:
Niet dat ik dat altijd doe, maar goed.
Wie zegt dat?quote:
hijquote:
Ik hoor het hem niet zeggen, hoor.quote:
Ik ook nietquote:
Nee.. niet HIJquote:
Gelukkig.quote:
"Ik"quote:
Maak je niet druk johquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gelukkig.
*zweet van voorhoofd veegt
Dat doe ik sowieso weinig.quote:
Altijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:02 schreef cerror het volgende:
Tijd voor lunch dacht ik.
Even kijken of er wat vets te vreten is.
Gelukkig... ik zeker hier niet echt nodigquote:
helaas voor jou niet in amersfoort te ontvangen, city fmquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:15 schreef Misstique het volgende:
Goeie actie.
Wel bijbaantje tochquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef mcDavid het volgende:
werd ik om 11 uur wakker van de wekkerradio... die op "city fm" staat... hebben ze gewoon een actie dat je een frietje voor het hele bedrijf kunt winnen, en een friteuse voor jezelf!
*ineens jammer vind dat ik geen werk heb
owquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
helaas voor jou niet in amersfoort te ontvangen, city fm
Hoi heijekneutsterquote:
Bizzzz!!!!quote:
niet zo he of ik kots even over je heenquote:
Ik kan et hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:32 schreef Talietje het volgende:
[..]
niet zo he of ik kots even over je heen
dwaas! leef je onder een steen!?quote:
hoe weet jij dat nou weer?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:41 schreef Talietje het volgende:
[..]
dwaas! leef je onder een steen!?
Ophoeren danquote:
beetje verneukt ja ik zie hetquote:
hou je bek seniel figuur ga plaatjes draaien ofzoquote:
Dat kleine meisje was veul liever!quote:
Lul maar stomquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:50 schreef Talietje het volgende:
[..]
hou je bek seniel figuur ga plaatjes draaien ofzo
Ouch.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:50 schreef Talietje het volgende:
[..]
Gaat dat hier nou elke dag zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:50 schreef Talietje het volgende:
Welnee, zo is Tal.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Gaat dat hier nou elke dag zo tegenwoordig?
Doek dan maar op die reeks.
Ik vraag me het ook allemaal af. En het word dan nog semi tof gevonden ook. Ik kan het nog wel 10 gekker maken hier maar voel er weinig voorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Gaat dat hier nou elke dag zo tegenwoordig?
Doek dan maar op die reeks.
wel hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kleine meisje was veul liever!![]()
ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vraag me het ook allemaal af. En het word dan nog semi tof gevonden ook. Ik kan het nog wel 10 gekker maken hier maar voel er weinig voor
Dat magquote:
goessoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:55 schreef Talietje het volgende:
[..]
wel he... die maar weer doen dan
MCD can fix it !quote:
hmmm je bent een poepie nou die andere nog ja?quote:
Slijmbal.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef Talietje het volgende:
[..]
hmmm je bent een poepie nou die andere nog ja?![]()
!
assseblieeeeft!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:58 schreef Talietje het volgende:
[..]
hmmm je bent een poepie nou die andere nog ja?![]()
!
assseblieeeeft!
dankquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
wel ff zelf uploaden aub
ik vind dat er wel genoeg foto's van me zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat ik een nieuwe avatar hebt betekent niet dat ik weer newbie ben
Ik wil een privé-collectiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:11 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik vind dat er wel genoeg foto's van me zijn
Waarom eigenlijk een nieuwe, dat mannetje was vet. Nu knipperd hij maar af en toe ertussen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat ik een nieuwe avatar hebt betekent niet dat ik weer newbie ben
hij komt wel weer terug... dit is ff een tijdelijke ode aan dutchskaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk een nieuwe, dat mannetje was vet. Nu knipperd hij maar af en toe ertussen.
ik vond het maar een eng mannetjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk een nieuwe, dat mannetje was vet. Nu knipperd hij maar af en toe ertussen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:14 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik vond het maar een eng mannetje
mcD of die icon?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:14 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik vond het maar een eng mannetje
hij ís gewoon engquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:21 schreef mcDavid het volgende:
mên, zo beeldvullend issie inderdaad wel eng, vooral als ik dan de echte ernaast hou
én lay-out verneukend!quote:
Past automatisch aan bij IEquote:
Ook dat!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef Stofje het volgende:
Bier.
Goed punt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef Stofje het volgende:
Bier.
Welckom trug.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef Stofje het volgende:
Bier.
Het valt wel op dat je altijd een paar seconden ná Stof binnen komt..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:34 schreef Litso het volgende:
Hela.
Welkom terug.quote:
doh n00bquote:
Komt omdat de tofheid van deze reeksch dan met een x-percentage stijgt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het valt wel op dat je altijd een paar seconden ná Stof binnen komt..
Leer Nederlands. Plus sociale omgangsvormen. Daarna zou je, eventueel, in principe, commentaar mogen geven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:36 schreef Talietje het volgende:
[..]
doh n00b
je had moeten zeggen
CHOWIIIII!!!!!!1111!!!11
Pwned.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Leer Nederlands. Plus sociale omgangsvormen. Daarna zou je, eventueel, in principe, commentaar mogen geven.
kneusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Leer Nederlands. Plus sociale omgangsvormen. Daarna zou je, eventueel, in principe, commentaar mogen geven.
Ik heb er betere controle over.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het valt wel op dat je altijd een paar seconden ná Stof binnen komt..
Jij komt er welquote:
Verkapt "Shit, hij heeft wel gelijk maar omdat m'n intelligentie het niet toelaat om [betreffende user/mod] op een originele manier tegen te spreken, zal ik toch maar iets zeggen, zodat het nog lijkt alsof het iets voorstelt"-post.quote:
En dan?quote:
Niet eens verkapt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Verkapt "Shit, hij heeft wel gelijk maar omdat m'n intelligentie het niet toelaat om [betreffende user/mod] op een originele manier tegen te spreken, zal ik toch maar iets zeggen, zodat het nog lijkt alsof het iets voorstelt"-post.
Hij kan je nog niet bannen.quote:
quote:
Ik ging uit reflex al in MED kijken.quote:
Wat schattig dat je dáár op ingaat en niet op mijn postquote:
wat schattig dat je er nogsteeds over doorgaatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat schattig dat je dáár op ingaat en niet op mijn post. Geeft toch al voldoende aan, vind je niet?
![]()
Neuh, dat is gewoon volhoudend.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:47 schreef Talietje het volgende:
[..]
wat schattig dat je er nogsteeds over doorgaat
Aww Tietje pesten ze je?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:47 schreef Talietje het volgende:
[..]
wat schattig dat je er nogsteeds over doorgaat
"Ik zal je troosten. Doe je broek maar omlaag."quote:
Ben jij soms stiekem mijn tweelingzus ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Ik zal je troosten. Doe je broek maar omlaag."
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:34 schreef Chowi het volgende:
Stof.
Stiekem.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ben jij soms stiekem mijn tweelingzus ofzo?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef mcDavid het volgende:FEEST!!!
BIER!!!
SLINGERS!!!
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef mcDavid het volgende:FEEST!!!
BIER!!!
SLINGERS!!!
Hendig sjeik!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef mcDavid het volgende:FEEST!!!
BIER!!!
SLINGERS!!!
Yay!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef mcDavid het volgende:FEEST!!!
BIER!!!
SLINGERS!!!
Wist jij dat dit soort posts 1 van de redenen was voor het sluiten van GCSC?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef mcDavid het volgende:FEEST!!!
BIER!!!
SLINGERS!!!
Dit mag, dit ging over Maikuuul.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wist jij dat dit soort posts 1 van de redenen was voor het sluiten van GCSC?
Gaarne kappen ermee!
Het is niet de eerste keer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit mag, dit ging over Maikuuul.
Waar je je al niet druk om kan makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:03 schreef mcDavid het volgende:
ik stel voor dat klowjow een eerbetuiging krijgt in de TT van deel 421
oi.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wist jij dat dit soort posts 1 van de redenen was voor het sluiten van GCSC?
Gaarne kappen ermee!
Mwoah, dat valt wel mee hoor. Maar hier zijn er sowieso meerdere users buiten BeF die een hekel hebben aan Maikuuul.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oi.
maar daar ging het niet (alleen) om users die moedwillig en hardnekkig de SC kwamen verneuken, toch?
Maar toch. Maikuuul is gebanned, ga het vieren maar ga hier niet lopen natrappen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oi.
maar daar ging het niet (alleen) om users die moedwillig en hardnekkig de SC kwamen verneuken, toch?
én dat ja!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah, dat valt wel mee hoor. Maar hier zijn er sowieso meerdere users buiten BeF die een hekel hebben aan Maikuuul.
Overdrijven is ook een kunstquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oi.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:42 schreef kLowJow het volgende:
mcDavid vond het leuk om enthousiast te doen na ban van andere user, wij niet, week uit ONZ.
Én meer tijd om je kamer op te ruimen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Stofje het volgende:
Het scheelt mij 40% slotjes, dus meer bierdrink- en BeF-tijd.
Wat een rendement.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:10 schreef Stofje het volgende:
Het scheelt mij 40% slotjes, dus meer bierdrink- en BeF-tijd.
*Blokkeert Ch. van MSN.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Én meer tijd om je kamer op te ruimen.
Ik zeg toch verder niets?quote:
Same here.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Als ik mijn moeder blokkeer belt ze me altijd gewoon op
Je zou een goede admin zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
*Unblocked. Voorwaardelijk. Beetje lekken uit MSN-gesprekken is not done.![]()
Het is m'n moeder niet. Het is een stalker. Die voor de cam immer haar tieten laat zien. Maar op een gegeven moment heb je dat wel gezien en zijn de gespreksonderwerpen ook maar 'zozo'.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Als ik mijn moeder blokkeer belt ze me altijd gewoon op
Jij hebt ook een keer logs van ons geplaatst!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar die was leuk. En bovendien mag ik dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij hebt ook een keer logs van ons geplaatst!
Noh!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is m'n moeder niet. Het is een stalker. Die voor de cam immer haar tieten laat zien. Maar op een gegeven moment heb je dat wel gezien en zijn de gespreksonderwerpen ook maar 'zozo'.
Waarom heb ik jou niet op MSN?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Want je bent mod"?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar die was leuk. En bovendien mag ik dat.
Dat doet ze bij mij nou nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is m'n moeder niet. Het is een stalker. Die voor de cam immer haar tieten laat zien. Maar op een gegeven moment heb je dat wel gezien en zijn de gespreksonderwerpen ook maar 'zozo'.
Werkt altijd.quote:
Je bent dan ook offline heaumeau!quote:
Over een paar weken, als jouw blauw-zijn ook bij haar doorgedrongen is, doet ze dat ook bij jou.quote:
Dat komt omdat ik op school zit lesbeau!quote:
Stofje, wat doe je?!?!?!1quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Over een paar weken, als jouw blauw-zijn ook bij haar doorgedrongen is, doet ze dat ook bij jou.
Ik zal er de volgende keer aan denken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik op school zit lesbeau!
Maar ik ben vaak genoeg wel gewoon online!
Ik twee. Dus je mag God op je blote knietjes bedanken dat jij één van die twee bent en als je toch op die manier zit, mag je direct nog wat andere handelingen verrichten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:16 schreef Chowi het volgende:
Ach, ik heb echt teveel users in m'n MSN.
Ja nou opeens wel hè!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik twee. Dus je mag God op je blote knietjes bedanken dat jij één van die twee bent en als je toch op die manier zit, mag je direct nog wat andere handelingen verrichten.
Geldt dat voor iedereen (of alletwee) in je MSN??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik twee. Dus je mag God op je blote knietjes bedanken dat jij één van die twee bent en als je toch op die manier zit, mag je direct nog wat andere handelingen verrichten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent blauw en derhalve geen user.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geldt dat voor iedereen (of alletwee) in je MSN??![]()
Niks moet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:18 schreef mcDavid het volgende:
af en toe moet je hier in BeF gewoon alleen maar genieten van wat anderen posten
Dan zou hij er waarschijnlijk meer hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geldt dat voor iedereen (of alletwee) in je MSN??![]()
Wel. Maar die is ook blauw.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:18 schreef Chowi het volgende:
Heb je En Jéé niet eens in je MSN, St.?
Maar het zijn er dus meer dan t w e e.quote:
Zelfs ademen is optioneel.quote:
Twee users, wat begrijp je daar niet aan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar het zijn er dus meer dan t w e e.
ook moderators gebruiken het forum!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent blauw en derhalve geen user.
Oh, ik kijk niet goed. Drie users, vier mods.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar het zijn er dus meer dan t w e e.
Pfiew.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent blauw en derhalve geen user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |