Dan had die cavia wat te doen overdag.quote:
Waarom stel jij zulke vragen ? Maar goed zal er even serieus op ingaan:quote:
Idd, die van mij kon alleen slapen en etenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:50 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dan had die cavia wat te doen overdag.
Volgens mij wordt dat echt een dierensadist. Zo een als in Twente eerst rondliep. Eerst paarden in de kont neuken en dan bewerken met een mes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar TS, ik zou het er eens met z'n ouders over hebben.
Inderdaad, dat heb ik dus nooit begrepen. Waarom je na het neuken nog met een mes verder gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat echt een dierensadist. Zo een als in Twente eerst rondliep. Eerst paarden in de kont neuken en dan bewerken met een mes.
En dan vraag ik me af: Moet dat ?![]()
![]()
Dat jij een rat in huis hebt is op zich ook al smerigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:59 schreef Cattara het volgende:
Mijn zoontje van toen 5,slingerde onze rat (ik was even boven)aan zijn staart in crikeltjes....
Gevolg:de volgende dag liet een stuk van z'n staart los...GATVER!
Het zijn denk ik niet de ratten die jij rond je huis hebt rondlopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat jij een rat in huis hebt is op zich ook al smerig
Hij zal het wel als huisdier beschouwd hebben, terwijl het beest gewoon op de rotzooi afkwamquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat jij een rat in huis hebt is op zich ook al smerig
Herstel, hij liep rondquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het zijn denk ik niet de ratten die jij rond je huis hebt rondlopen.
Wat een kutrat, die gaat al dood van een klemmetje op z'n staart.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Herstel, hij liep rond
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:02 schreef L.Denninger het volgende:
Dus jij laat je neefje van 5 alleen met je cavia ?
Lekker snugger.
Ja, wat een mietje he. Sommige ratten schijnen zelfs legoblokjes te kunnen eten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat een kutrat, die gaat al dood van een klemmetje op z'n staart.
Wel een milieuvriendelijke oplossing, die Legoblokjes. Geen gif en zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, wat een mietje he. Sommige ratten schijnen zelfs legoblokjes te kunnen eten.
Dat menneke van vijf wilde dat rare beestje gewoon voeren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Na 5 jaar trouwe dienst is vanmorgen overleden: Tyson. Hij gold al die tijd als een trouwe, lieve edoch vreedzame cavia die altijd voor ons klaar stond, in zowel goede als slechte tijden. Ondanks dit zware verlies en het verwerken ervan wil ik als familielid Tyson bedanken voor bewezen diensten. Je was een toppertje !
Tot zover mijn tekst voor als we hem begraven, maar ik zal er even uitleg bij geven.
Gisteravond kwam mijn neefje van 5 bij ons op bezoek, en zoals alle neefjes van 5 was hij maar geinteresseerd in een paar dingen: Lego, Xboxen de cavia. Nietsvermoedend van het trieste gebeuren wat zich vanmorgen zou afspelen liet ik Tyson dan ook rustig door de kamer dartelen om zich fier en vrij te kunnen bewegen. Zelfs op het moment dat hij bij mijn neefje in de buurt kwam had ik niks wreeds door, maar de gevolgen waren afschuwelijk.
Wat blijkt: Mijn neefje heeft de Cavia legoblokjes zitten voeren, waardoor hij uiteindelijk gestikt is vermoed ik.
Neefjes van 5
Neefjes van 5 die al moordlustig zijn
Neefjes van 5 met wie ik nooit meer wat te maken wil hebben
Neefjes van 5 die ik het ergste toewens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |