Het zijn dan ook geen ouwe rockers.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:32 schreef Gellius het volgende:
Ouwe rockers? Ik heb niks met ouwe rockers..
Wat lette je? (Huh? "Lette"? )quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:34 schreef Tokay het volgende:
Hmpfz. En ik wilde een topic maken met als titel 'voor zweterige zwetsers'.![]()
Wat mij lette? Jij was me weer eens voor. Met je geldingsdrang.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:36 schreef pyl het volgende:
Wat lette je? (Huh? "Lette"? )
Ik ga even op zoek voor je. Momentje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:40 schreef Gellius het volgende:
Het lijkt wel of ze voor die apekooi in Kardinge, Groningen staan .
De heren hebben niets met muziek. Of zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:42 schreef Tokay het volgende:
De heren vormden Ekseption. Of zo.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ga even op zoek voor je. Momentje.
En ja hoor: de foto is gemaakt in ..... Groningen!
Ben ik daar even blij om!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:44 schreef pyl het volgende:
De heren hebben niets met muziek. Of zo.
Ja, toch wel iets. Het had ook in Deventer kunnen zijn, of in Utrecht, Heerenveen, Den Haag of Amsterdam, misschien ook Eindhoven, maar dat weet ik niet zeker. Ergens anders was onwaarschijnlijk geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:45 schreef Gellius het volgende:
Maar zegt dat ook wat?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:47 schreef Tokay het volgende:
Oude sporthelden, wellicht?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:58 schreef Tokay het volgende:
Zijn de heren - geheel in stijl met de tt - schaatslegenden?
Neuh......die was lang zo goed niet.quote:Staat Hilbert van der Duim er tussen?
Hm, Hilbert zie ik niet, maar in Kardinge is wel de ijsbaan, inderdaad. 't Zijn vast marathonrijders.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:58 schreef Tokay het volgende:
Zijn de heren - geheel in stijl met de tt - schaatslegenden?
Staat Hilbert van der Duim er tussen?
Geen marathonrijders. Wel stayers, waarbij vooral de middelste een naam had hoog te houden. Hij heeft trouwens de mooiste schaatsnaam aller tijden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:05 schreef Gellius het volgende:
Hm, Hilbert zie ik niet, maar in Kardinge is wel de ijsbaan, inderdaad. 't Zijn vast marathonrijders.
Hmmmmmm.....Tokay, ik vrees dat je belangrijke informatie die ik hierboven gaf om wat voor reden dan ook (is het het vroege tijdstip? de spanning voor de race van vanmiddag? wie zal het zeggen?) niet hebt geregistreerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:10 schreef Tokay het volgende:
Namen... namen....
Jan Bols? Kees Verkerk? Piet Keizer (of was dat een voetballer?)? Piet Kleine?
Dit wordt helemaal niets, zo vrees ik.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:19 schreef Gellius het volgende:
Ho wacht even. Dat het de schrik der Nederlanders waren wil nog niet zeggen dat het ook Nederlanders zijn.
Ook Frits Schalij is nog bij hen onder het juk doorgegaan.quote:Overigens weet ik niets van sport.
Ik schrok toch vooral van die ene meneer rechts.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Het zijn dan ook geen ouwe rockers.
[afbeelding]
De drie heren links, ooit de schrik der Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |