Het zijn dan ook geen ouwe rockers.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:32 schreef Gellius het volgende:
Ouwe rockers? Ik heb niks met ouwe rockers..
Wat lette je? (Huh? "Lette"? )quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:34 schreef Tokay het volgende:
Hmpfz. En ik wilde een topic maken met als titel 'voor zweterige zwetsers'.![]()
Wat mij lette? Jij was me weer eens voor. Met je geldingsdrang.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:36 schreef pyl het volgende:
Wat lette je? (Huh? "Lette"? )
Ik ga even op zoek voor je. Momentje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:40 schreef Gellius het volgende:
Het lijkt wel of ze voor die apekooi in Kardinge, Groningen staan .
De heren hebben niets met muziek. Of zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:42 schreef Tokay het volgende:
De heren vormden Ekseption. Of zo.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ga even op zoek voor je. Momentje.
En ja hoor: de foto is gemaakt in ..... Groningen!
Ben ik daar even blij om!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:44 schreef pyl het volgende:
De heren hebben niets met muziek. Of zo.
Ja, toch wel iets. Het had ook in Deventer kunnen zijn, of in Utrecht, Heerenveen, Den Haag of Amsterdam, misschien ook Eindhoven, maar dat weet ik niet zeker. Ergens anders was onwaarschijnlijk geweest.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:45 schreef Gellius het volgende:
Maar zegt dat ook wat?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:47 schreef Tokay het volgende:
Oude sporthelden, wellicht?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:58 schreef Tokay het volgende:
Zijn de heren - geheel in stijl met de tt - schaatslegenden?
Neuh......die was lang zo goed niet.quote:Staat Hilbert van der Duim er tussen?
Hm, Hilbert zie ik niet, maar in Kardinge is wel de ijsbaan, inderdaad. 't Zijn vast marathonrijders.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:58 schreef Tokay het volgende:
Zijn de heren - geheel in stijl met de tt - schaatslegenden?
Staat Hilbert van der Duim er tussen?
Geen marathonrijders. Wel stayers, waarbij vooral de middelste een naam had hoog te houden. Hij heeft trouwens de mooiste schaatsnaam aller tijden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:05 schreef Gellius het volgende:
Hm, Hilbert zie ik niet, maar in Kardinge is wel de ijsbaan, inderdaad. 't Zijn vast marathonrijders.
Hmmmmmm.....Tokay, ik vrees dat je belangrijke informatie die ik hierboven gaf om wat voor reden dan ook (is het het vroege tijdstip? de spanning voor de race van vanmiddag? wie zal het zeggen?) niet hebt geregistreerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:10 schreef Tokay het volgende:
Namen... namen....
Jan Bols? Kees Verkerk? Piet Keizer (of was dat een voetballer?)? Piet Kleine?
Dit wordt helemaal niets, zo vrees ik.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:19 schreef Gellius het volgende:
Ho wacht even. Dat het de schrik der Nederlanders waren wil nog niet zeggen dat het ook Nederlanders zijn.
Ook Frits Schalij is nog bij hen onder het juk doorgegaan.quote:Overigens weet ik niets van sport.
Ik schrok toch vooral van die ene meneer rechts.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Het zijn dan ook geen ouwe rockers.
[afbeelding]
De drie heren links, ooit de schrik der Nederlanders.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:25 schreef Z het volgende:
Ik schrok toch vooral van die ene meneer rechts.
Ja. Het heeft bij mij ook lang geduurd voor ik in staat was te zeggen dat zij dat ook niet konden helpen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:26 schreef Gellius het volgende:
Zijn het.. N... NNNN... Nnn... N-nngg... *kut*... N-o-r-e-n?
Dat is gewoon een enge groupie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:25 schreef Z het volgende:
Ik schrok toch vooral van die ene meneer rechts.
Dat heeft vorig jaar nog een heel aardige film opgeleverd overigens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:29 schreef Gellius het volgende:
Hoezo kunnen ze dat niet helpen? Ze hebben in dat land notabene lemmingen die zeer geregeld het goede voorbeeld geven!
quote:En dan... hun lengte... kijk, nee? Kijk... ze zijn niet gewoon lang... maar nét vervélend lang... snap je? En die taal van ze, met al die o's met die schuine streepjes d'r doorheen... daar zit een hoop aandachttrekkerij bij, hoor...
Welke race? Ik weet van geen race.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:16 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm.....Tokay, ik vrees dat je belangrijke informatie die ik hierboven gaf om wat voor reden dan ook (is het het vroege tijdstip? de spanning voor de race van vanmiddag? wie zal het zeggen?) niet hebt geregistreerd.
![]()
Het is vandaag de dag van de 1500 meter, schaatsmuts.quote:
Deze zijn legendarisch hoor. Ze hadden zelfs gedrieen een soort bijnaam.quote:En ik weet al helemaal niets van oude schaatsers. Laat staan Nóórse oude schaatsers.![]()
Ja!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:45 schreef Gellius het volgende:
't Zijn vast die drie s-en. Stensjemmet en nogzowat hè? Toch triest dat je dan eindigt met het uiterlijk van een oude rocker in Kardinge.
.
Hij zou hier goed passen, Henk Heetebrij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:55 schreef Gellius het volgende:
En nu de håmvraag: wie is die Nederlander?
Nou Tokay er stond eerst wel afspraake.... misschien dat dat voor wat verwarring zorgde. Maar het was een werkafspraak...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Weet peaceman daar van?![]()
(Oeps, ik ben nog niet wakker. Ik las 'afspraakje'.)
Schaatsmuts...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:40 schreef pyl het volgende:
Het is vandaag de dag van de 1500 meter, schaatsmuts.
Kwik, Kwëk en Kwäk?quote:Deze zijn legendarisch hoor. Ze hadden zelfs gedrieën een soort bijnaam.
Dat zou zo een typetje van André van Duin kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:02 schreef pyl het volgende:
Hij zou hier goed passen, Henk Heetebrij![]()
Een schaatscoach, naar verluidt.
Ard was gisteren te gast in Café Torino, jeetje wat een norsige brombeer is dat zeg. Ik vond hem echt helemaal niets aan......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Schaatsmuts...Die van Ard Schenk was leuk, dat wollen dingetje, met de nationale driekleur.
Grmbl. Het zoeken duurde langer.quote:
Ik kan daar niet zo goed naar naar kijken, Diaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ard was gisteren te gast in Café Torino, jeetje wat een norsige brombeer is dat zeg. Ik vond hem echt helemaal niets aan......
Handen af van Ard, Diaan!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ard was gisteren te gast in Café Torino, jeetje wat een norsige brombeer is dat zeg. Ik vond hem echt helemaal niets aan......
Mart is naar, Gellius, héél naar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef Gellius het volgende:Mart!
. Het is vooral genieten als hij 'galant 'tegen de dames gaat doen. Prachtige teevee!
Ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef pyl het volgende:
[..]
En hij konmooi
schaatsen, en snel. En ik had vroeger een grote poster van hem op mijn kamertje.
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:44 schreef Gellius het volgende:
Ik ook. In zijn helderblauwe pak van Sapporo, en dattie net een bocht uitkomt.
.
Zoiets als dit, maar dan kleur.
[afbeelding]
De kroonprins.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Onze kroonprins is tig keer leuker om naar te luisteren en te kijken.
Kijk dit snap ik nu dan weer niet...... Ik vind het een geweldige presentator en prettig om naar te luisteren/kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mart is naar, Gellius, héél naar.![]()
Ik kan bijna niet naar die man kijken, ik word er érg ongemakkelijk van.
Geen last van.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:45 schreef Gellius het volgende:
[..]
De kroonprins.. Dat levert pas onuitstaanbare jeuk op.
Onze kroonprins heeft ontzag voor Schenk. Dat komt omdat hij weet hoe het hoort en omdat hij ziet dat de mensen in het Holland Heineken House meer ontzag hebben voor Schenk dan voor hem.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Onze kroonprins is tig keer leuker om naar te luisteren en te kijken.
Z! Heb jij toevallig dat walgelijke stukje televisie gezien van Martquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:44 schreef Z het volgende:
Ik kan ook niet naar Mart kijken hoor Tokay, hoog tijd dat hij met pensioen gaat, dat eeuwige geromantiseer, ik word er onpasselijk van.
Ik vind Erben ook niet leuk. Weinig sporters zijn leuk nu ik erover denk. Die schaatsneger is wel leuk, die is mooi mysterieus en stoïcijns.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:03 schreef Gellius het volgende:
Erben Wennemars.. Over onprettige mensen gesproken.
Ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:01 schreef Z het volgende:
Gelukkig heb ik dat niet gezien.
Ik overdrijf wat. Die jongen is vast heel aardig, maar ik word erg eh... onrustig van hem. En ik ben gesteld op mijn rust.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:06 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind Erben ook niet leuk. Weinig sporters zijn leuk nu ik erover denk. Die schaatsneger is wel leuk, die is mooi mysterieus en stoïcijns.
E-e-erben is aandoenlijk. Net als Anni Friesinger.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:03 schreef Gellius het volgende:
Erben Wennemars.. Over onprettige mensen gesproken.
Die Shani Davis, bedoel je?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:06 schreef Z het volgende:
Die schaatsneger is wel leuk, die is mooi mysterieus en stoïcijns.
Graag gedaan, trouwens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:14 schreef Gellius het volgende:
dat dat mij hem
Gij notoire zuurpruim!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef Gellius het volgende:
Mijn humeur! Oh, eh... * Denk*. Slecht. Slècht.
Grmbl.
.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef Gellius het volgende:
Grmbl.
.
Pardon, ik wist niet dat spontaniteit een vereiste was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]je moet erover nadenken?? Lekker spontaan.
Is het ook niet hoor.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Pardon, ik wist niet dat spontaniteit een vereiste was.
Maar voor de rest gaat het goed?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef Gellius het volgende:
Grmbl.
.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Excelsior!
En hoe gaat het nou met jullie allemaal dan?
Goed, behalve dan dat er een hond tegen m'n voordeur gepiest had. Hondenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Excelsior!
En hoe gaat het nou met jullie allemaal dan?
Die een beetje een fout verleden had, bedoel je?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:32 schreef Gellius het volgende:
Is dit die bobber, Glas? Ik meen een soort zelfgemaakte bobsleebaan in zijn schuur te ontwaren.
Ja, hèhè!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:35 schreef Z het volgende:
Is het niet gewoon Henk Angenent?
Hij schijnt een paar jaar geleden "afstand te hebben genomen" van zijn verleden.quote:A.D. Glas (Arend)
Geboren: 1968
Arend Glas verkeert zeker sinds 1993 in CP'86-kringen. Gezien zijn lage lidmaatschapsnummer (227), is hij wellicht al veel langer lid. In 1985 is er in de werkgroep Joure van het OSL ook sprake van een Arend D. Glas. Het is echter onduidelijk of het hier om dezelfde gaat. Als dat het geval is was Arend er vroeg bij, want in 1985 was hij zeventien.
In de CP'86 speelt Glas niet zo'n belangrijke rol, en bijna zou hij dit boek niet gehaald hebben. In 1994 wordt hij echter Nederlands kampioen bobsleeën, en daarmee is hij een van de weinige 'bekende' Nederlanders binnen de partij. Glas is aangesloten bij de Groninger Studenten Bob- en Slee Vereniging Polaris. Hij zit in hun eerste bobsleeteam en doet mee aan internationale wedstrijden. Vanaf de oprichting van Polaris in november 1992 tot oktober 1995 is hij preses. Ook is hij bestuurslid van de Stichting Open Nederlands Kampioenschap Bobstarten
Bedoel je "Jaws"?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:30 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat die vent uit de James Bond film? Of een echte crimineel?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:23 schreef Z het volgende:
Brrrr.
Scribentresse? Of toch kunstenaresse uit de Bergense school?
Heel goed Plunk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef plunk het volgende:
Dit lijkt me nou typisch een Johanna Petronella Vrugt..
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Die schaatsers lijken ook allemaal op elkaar![]()
Pharrell (met dubbel-r en dubbel-lquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:07 schreef peaceman het volgende:
Pharell Williams
Jazeker, den dieje van N*E*R*D, wat staat voor No-one Ever Really Dies.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef dolle_hond het volgende:
dn die-e van NERD?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef tong80 het volgende:
Dan weet ik het niet
Vroeger kwamen er wel eens plaatjes die ik raadde
Wat zit je nou te griepen, tong?quote:
Yep. Ook dat nog.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Dooie negert toch?
BINGOquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
En ook nog Lou Rawls?
Die is nog maar pas geleden gestopt met roken, dacht ik. Wilson Pickett?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:52 schreef sooty het volgende:
Yep. Ook dat nog.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
Wat is griepen?
quote:U hebt gezocht op griepen:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
grie·pen (onov.ww.)
1 [inf.] zeuren, kankeren
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:14 schreef Berkery het volgende:
More Kante?
Is het misschin een reggae-negert?quote:
Maakte hij en zijn groep ooit een single met Ruud Gullit ?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:19 schreef sooty het volgende:
[..]
Maakte hij en zijn groep ooit een single met Ruud Gullit ?
Ik kèn dat gezicht... dat is het frustrerende.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:De mensen met wie deze meneer speelt of gespeeld heeft zijn ietwat grotere namen in de muziek-business
(Die boze juffrouw heb ik weten te ontlopen. Misschien niet slim maar ik heb geen zin in dat soort geouwehoer in de laatste 2 weken van dit project. Al met al heb ik een relaxed avondje gehad)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Tokay het volgende:
(Trouwens Scrut, viel het nog een beetje mee op je werk, gisteren?)
Waar ken ik dat gevoel vanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:31 schreef Tokay het volgende:
Gooi er eens een leuke hint tegenaan? Ik kan het niet uitstaan dat ik niet op z'n naam kan komen...
Hij werkte o.a. met: Miles Davis, Herbie Hancock, Sting, Eric Clapton, Peter Gabriel, Madonna, Joan Armatrading, Joe Cocker, BB King en is nu min of meer vast lid van een niet nader te noemen, edoch vrij bekende, band.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:31 schreef Tokay het volgende:
Gooi er eens een leuke hint tegenaan? Ik kan het niet uitstaan dat ik niet op z'n naam kan komen...
Nee man, een bassistquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef Tokay het volgende:
Een gitarist?
Gokje op Carlos Alomar.
Of een percussionist?
Gokje op Paulinho da Costa.
Ik vermoedde al zoietsquote:Ik roep ook maar wat, weet je.![]()
quote:
Shit, viel het zo op?quote:Ik vermoedde al zoiets![]()
quote:
Whehe.quote:
Trusten. en tot morgenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook. Trusten plaatjesraders
Nou, zal ik dan ook maar gaan.quote:
Hihi, grappig hè?!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
Tokay, je signatureWoody is ok!
Welterusten
quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
Mag ik vragen wat dat in het Nederlands is? En zo ja, wat is dat in het Nederlands?
quote:
Dat eerste en laatste zinnetje had ik idd nog kunnen bedenken, maar die middelste niet. Al zag ik wel dat het over Fabris ging.... Jammer dat er geen medailles zijn voor de Nederlanders, misschien vandaag.quote:Goedemorgen! Hoe laat vertrekt de trein naar Rome?
Ofwel, goedemorgen jongens en meisjes, Enrico Fabris schrijft schaatsgeschiedenis. Hij verslaat Chad!
Wat is het toch een rakker en een dondersteen, hè, die peace!quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:53 schreef Diaan73 het volgende:![]()
maar zo doen we dat soms thuis (...) ook
quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat is het toch een rakker en een dondersteen, hè, die peace!![]()
Nee, die speelt bij mijn weten geen gitaar. Het is meer een plaatje voor tong80 vermoed ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat trouwens die zanger van A-HA of is het AHA?
Tijd en stijlgenootje van Joe Strummer?quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:22 schreef Berkery het volgende:
Nee, die speelt bij mijn weten geen gitaar. Het is meer een plaatje voor tong80 vermoed ik.
Nope. Wel Schots.quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:44 schreef Gellius het volgende:
Echo & The Bunnymen? The Jesus & Mary Chain?
Even niet meer slapenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[uitlurkstand]
hee wat doe jij uit bed??
[/weerinlurkstand]
Stuart Adamson van Big Country is juistquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:48 schreef peaceman het volgende:
big country
Wel een beetje een onderschatte band vind ik.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Stuart Adamson van Big Country is juist![]()
Agossie....quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:21 schreef Z het volgende:
Dat kapsel hè.
En we zijn het op deze punten eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:32 schreef Tokay het volgende:
Meneer ziet er uit als een Italiaanse filmster.
Kortom: ik heb (weer eens) geen flauw idee.
Jij ook altijd, met je Zappa-connotaties.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:03 schreef Tokay het volgende:
Jij ook altijd, met je Zappa-connotaties.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:01 schreef pyl het volgende:
Brian Eno?
Edson Arantes do Nascimento - of is dat Pele?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:06 schreef Berkery het volgende:
Ik had eigenlijk zijn volledige naam moeten vragen![]()
-zoek zoek-quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:06 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Ik had eigenlijk zijn volledige naam moeten vragen![]()
Is Dino hetzelfde als Dinu in het Roemeens?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:46 schreef pyl het volgende:
Dat is Dino Lipatti, een overigens zuiver Roemeense naam (maar het Roemeens lijkt dan ook erg op het Italiaans - ik versta het zo´n beetje, maar dat terzijde).
Ja en ja - en nog bedankt, Z.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:16 schreef Z het volgende:
Is Dino hetzelfde als Dinu in het Roemeens?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dinu_Lipatti
Had je me Caravaggio tip nog gezien overigens?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn bijna toe aan ons jubileum-topic. Moeten we niet eens gaan overleggen hoe dat topic gaat heten?
Enne... hoi overigens
Hé Diaan, long taim no si.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en hoe we het gaan doen..... enne hoi!
Hé Scrut... gisteren toch nog? Of was je toen alweer weg? Nou ja maakt ook niet uit..... alles goed?quote:
The Final Episodequote:Op woensdag 22 februari 2006 15:46 schreef Tokay het volgende:
Zullen we het topic RJPvD # 500 -Tot hier en niet verder! - noemen?![]()
Da's die kerel die wat met Den Briel had.quote:
Ow dat is niet fijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, m'n auto is vannacht opengebroken![]()
Ik heb daar nog helemaal geen tijd voor gehadquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:46 schreef Tokay het volgende:
Ik ben al druk bezig met gedenkwaardige plaatjes zoeken (en opslaan bij Photobucket).![]()
Zullen we het topic RJPvD # 500 -Tot hier en niet verder! - noemen?![]()
Of RJPvD # 500 - Op naar # 1000! ... dat kan immers ook.![]()
Neuh, m'n auto is altijd leeg. Het slot rechts is nu wel volledig verruïneerdquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is niet fijnhebben ze nog wat weggenomen?
Gelukkig maar dat ie leeg was. Ow dat is kut zeg.... moet je ook nog laten maken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, m'n auto is altijd leeg. Het slot rechts is nu wel volledig verruïneerd![]()
Ja weinig nachtrust momenteelquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is iedere keer vroeg op voor het schaatsen hè Tong?
Fernando Seat Toledo aka Hertog van Alva?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Da's die kerel die wat met Den Briel had.
Da´s helemaal goed, natuurlijk!quote:
Een specifieke rol maakte 'm wereld beroemdquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:31 schreef tong80 het volgende:
Maar wie in hemelsnaam ? Iemand uit een tv-serie dan ?
Doctor Who?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:38 schreef dartfanaat het volgende:
Een specifieke rol maakte 'm wereld beroemd
Nee, helaas.quote:
Sorry, ik heb hier overheen gelezen. John Thaw isquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:35 schreef pyl het volgende:
Het zou John Thaw kunnen zijn.
[..]
Da´s helemaal goed, natuurlijk!![]()
Hoi dartquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:41 schreef dartfanaat het volgende:
Nee, helaas.
Goedenavond overigens
Pyl had het goed John Thaw aka Inspector Morse.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi dartbetreft het hier wel een acteur met de Britse nationaliteit?
In dat geval weer een gokje: Catweazle?
Hoi Diaanquote:
Inderdaad, maar niemand had dit begin durven dromen natuurlijk....quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:08 schreef pyl het volgende:
Het zijn sterke benen die weelde kunnen dragen ...... maar voorlopig zijn ze goed op weg.![]()
Amsterdam - Milaan ?quote:
Tong geniet.quote:
clausius clay?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tong geniet.
Maar wie is dee beste bokser van de eerste helft van de vorige eeuw ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |