eigenlijk wel ja, heb eerlijk gezegd elke dag nog wel een moment dat ik zin in een peuk heb....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:29 schreef Quistis het volgende:
en het zit je nog steeds dwars he?? whehe![]()
ja joh, praat m ook nog ff een complex aanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:29 schreef Quistis het volgende:
en het zit je nog steeds dwars he?? whehe![]()
graag gedaan!! wil jij er ook een mop?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:33 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja joh, praat m ook nog ff een complex aan
nee joh, ga je weer open deuren intrappen over Ajax enzo, die heb ik nu wel genoeg gehoordquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:35 schreef Quistis het volgende:
[..]
graag gedaan!! wil jij er ook een mop?![]()
ik denk dat het niet lang mer gaat duren voordat we hier dezelfde regeling krijgen als in engeland en Italie.. dus hou vol... betere tijden komenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:31 schreef the_jestert het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, heb eerlijk gezegd elke dag nog wel een moment dat ik zin in een peuk heb....
ik wilde het wel even over see... laat maar..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
nee joh, ga je weer open deuren intrappen over Ajax enzo, die heb ik nu wel genoeg gehoord
wat voor regeling hebben ze daar dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:38 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik denk dat het niet lang mer gaat duren voordat we hier dezelfde regeling krijgen als in engeland en Italie.. dus hou vol... betere tijden komen![]()
seedorf? Die speelt niet meer bij Ajax, dus bring it!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:38 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik wilde het wel even over see... laat maar..![]()
ik kijk hier uit op de arena... hoe is het met de grasmat??quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
seedorf? Die speelt niet meer bij Ajax, dus bring it!
Al ruim een jaar weinig klachten over gehoord. Het is nu hot om te zeiken over het veld op Stamford Bridgequote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:51 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik kijk hier uit op de arena... hoe is het met de grasmat??![]()
helemaal niet meer roken in barren en restaurants.. anti-rook-fundamentalisten zijn het gewordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wat voor regeling hebben ze daar dan?
ik geef je gelijk hoor... voor wat ik wegrook in een jaar... kun je goed op vakantiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:51 schreef the_jestert het volgende:
en gezien de aangekondige prijsstijgingen rook ik ook niet weer........
gaat hier idd ook komen vrees ik. Ik ben zelf geen roker, maar zeiken over roken is dodelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:53 schreef Quistis het volgende:
[..]
helemaal niet meer roken in barren en restaurants.. anti-rook-fundamentalisten zijn het geworden![]()
Eigen schuld! HA!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:54 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik geef je gelijk hoor... voor wat ik wegrook in een jaar... kun je goed op vakantie![]()
stop met me mee, openen we over 1/2 samen een topic eroverquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:54 schreef Quistis het volgende:
[..]
ik geef je gelijk hoor... voor wat ik wegrook in een jaar... kun je goed op vakantie![]()
whehe.. morgen....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:00 schreef the_jestert het volgende:
[..]
stop met me mee, openen we over 1/2 samen een topic erover![]()
maar anders had je 2x op vakantie gekundquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:02 schreef Quistis het volgende:
[..]
maar ik doe beide hoor.. (roken en goed op vakantie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |