Dacht meteen aan haar, maar zouden idd deeltjes van theedoek kunnen zijn. Al lijken ze verdacht veel op schaamharen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 05:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Misschien zijn het stofdeeltjes van de theedoek die op je bord,lepel of vork zijn vastgeplakt.Of hamsterhaartjes.
Heb ik ook wel eens met zwarte kattenharen.
Maar het is idd heel goor als er haar in je eten zit.
Zo at ik ooit een keer een koekje (Kano's) waar een lange blonde haar in gebakken zat.![]()
Uiteraard heb ik die koekjes nooit meer gegeten.
Kijk anders ff in de mayonaisepot,als je die hebt gebruikt.
En anders moet je de hamster maar eens even flink op zn dondertje geven.(ach gut ,het arme beestje)
Ik sla mijn katten ook als ze van mn eten hebben gesnoept.
Dan zijn ze meteen genezen voor een dag of twee.![]()
Paardenhaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 05:26 schreef Pony-Lover het volgende:
was het kut, penis, bal of aarsch haar?
Wees een echte vent en gewoon dooreten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 04:05 schreef Tichelaar het volgende:
Heb ik net een portie magnetronpatat gehaald, flinke klets mayo er op natuurlijk..... begin nu net te eten, want was te heet, zitten er schaamharen in de mayo
TS heeft een bastaard Bouvier en denkt zodoende dat schaamhaar er zo uitziet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 04:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Schaamharen?
Okselharen van de mayonaise fabrikant misschien?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 04:38 schreef Tichelaar het volgende:
Weet niet of het echt schaamharen zijn, maar het zijn korte krullende haartjes. Rode zelfs, er is niemand in huis met rood haar, behalve de hamster.
Ja, dat is patat met schaamhaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Magnetron patat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |