abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35312808
Monique is alle centen, dubbeltjes en 20 euro centjes aan het tellen. Viool heeft het over bitterballen etc.
Frank meld dat Wilma (Nanninga) ziek is en er daarom niet was, er schijnt een griep golf in Nederland te zijn. ( )

Frank is er morgen niet, moet weg voor zijn werk bij AT5, morgen bingo waarvan de prijs weer verhoogd is naar 20 euro.

(Frizti)

[ Bericht 20% gewijzigd door SuperMOM op 21-02-2006 00:16:20 ]
pi_35313069
Frank en Viola zitten nog in de rookkamer.
Viola: we hebben vaste gasten voor de bingo... die vinden dat een uitje. We hebben ook vaste streamkijkers... die mailen altijd.

met dank aan FB
  dinsdag 21 februari 2006 @ 00:17:23 #4
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35313248
En dit zijn geen nieuwe bewoners maar een schakelfoutje van "de witte duiven" die inmiddels gevoerd mogen worden door John

ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  dinsdag 21 februari 2006 @ 00:25:13 #5
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35313569
Nadat Moniek het meeste sorteerwerk heeft gedaan is ook Viola aangeschoven om te helpen met geld tellen, ze ontdekt een Noorse kroon waar geen getal op staat en besluit dat die wel 10.000 euro waard kan zijn Verder zitten er volgens Ferri erg veel valse centen tussen en hij vindt het zonde van de moeite om die na te maken

pi_35313781
Viola telt hardop terwijl haar mede bewoners haar erop wijzen om in zichzelf te tellen: 1, 2 , 3 ja dit is 1 euro, 1 euro, 1 euro! Anita: "Tante Viool telt gewoon hardop hoor"

John komt weer met hapjes, humus met knoflook en Viola geniet alweer: Hmmmm dat is killing, zo lekerrrrr..... Dyon (vriend van John waarvan hij het recept heeft) bedankt!! "Dyon, dank je van taanteeee Viool" zegt John Zit ook madam Sjenet bij (hele hete peper)

Volgens Viola zit er een munt bij die heel veel geld waard is, "ik zweer het!"

Volgens Viola is het een misdruk, een kroon en er staat iets op zijn kop, is heel veel geld waard (ik hoor John gniffelen )

Er is door de collectanten 209,12 euro opgehaald!

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperMOM op 21-02-2006 00:40:22 ]
  dinsdag 21 februari 2006 @ 00:35:08 #7
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35313906
Ferri voert de opbrengst nog even in 209 euro en twaalf cent

dinsdag 21 februari 2006 @ 00:41:35 #8
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35314138
John geeft de crew de bitterballen via het batterijvakje die op moeten van de keuringsdienst.

pi_35314212
Viola speelt weer met R2D2......

Ondertussen hebben ze het over de dansles en Viola vind dat de danseres John altijd heel erg in zijn ogen kijkt en opleeft... John vind van niet, we dansen gewoon lekker, heb jij toch ook met je dansleraar?? Die is gewoon van elastiek zegt Viola. Viola vraagt of Ferri nog een bal wil....Schijnt dat Ferri Viola wel eens een natte lap in haar smoel heeft gegooid??
Viola krijgt de groeten van Ferri's vader, de tenenlezer. Viola herkende hem meteen, en dat is een man die meteen door je heen kijkt.

Viola klets weer met R2D2 over biterballen en dat R2D2 ook vroeg naar bed wil, he??????

(Frizti)
  dinsdag 21 februari 2006 @ 00:56:40 #10
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35314620
Viola helpt Bonnie even bij het zender checken, ondertussen hebben ze het voor de afwisseling over de nieuwe "styling"van het huis van Bonnie

pi_35314626
Ferri is aan John allerlei (lekkere weet ik uit eigen ervaring ) rek en strek oefeningen. John vind het erg lekker en bij sommige oefeningen hoor je hem zeggen: Ooooooh dat is die typhus spier

(Frizti)

(Foreverblue)
  dinsdag 21 februari 2006 @ 01:09:53 #12
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35314970
Viola en Bonnie hebben het nog steeds over het Noorse muntje. En Viola denkt nog steeds dat het veel geld waard is. En ze denken allebei dat Noorwegen ook euro's heeft
1 Noorse kroon is 0.12 cent dus is dit ding 0.06 cent waard
pi_35315252
Ferri en John zitten verschillende websites te bekijken terwijl Bonnie en Viola het over zingen hebben. Viola vind dat Bonnie en bepaald genre moet gaan zingen wat ze nu gaat zingen: Leila Quine?? Zij van Grant and Forsythe zei dat tegen haar.
pi_35315461
Bonnie staat erg sterk in het leven en mensen kunnen je labiel lullen!! Dat snapt Viola helemaal! Ze vind Bonnie sterker dan haar en "ik ben niet slap hoor". Bonnie vind dat sterren verbleken en dat accepteert ze, volgens Viola heb je ook vallende sterren.

John komt even melden dat de dames hun levensverhalen in de slaapkamers is te horen dus of ze even iets zachter kunnen praten .....
pi_35315663
John, Viola en Bonnie gaan te bed, Ferri blijft nog even googelen of wat dan ook Viola zegt nog tegen hem: "Maak het niet te laat he Fer"? "Nee nee tien minuten dan ga ik naar bed"zegt Ferri. (en gaat ondertussen verder met MSN-en of zo

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperMOM op 21-02-2006 15:21:03 ]
  dinsdag 21 februari 2006 @ 02:08:28 #16
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35315940
Viola haalt Ferri van kantoor en doet nog even wat dingen verplaatsen, oh sexy zegt Ferri, ja ik kan het toch niet laten staan die paar dingetjes. Ondertussen is ze slechts gekleed in een shirtje en een slip, geen string deze keer

dinsdag 21 februari 2006 @ 02:22:33 #17
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35316100
En na nog van alles en nog wat gestyled te hebben en er met een doek overgewreven te hebben gaat dan ook eindelijk Viola naar bed. Het geluid is al uitgezet dus vermoedelijk blijft ze daar nu deze keer.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 02:24:35 #18
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35316123
Al dat geslenter en geslof heeft Moniek wel gewekt en die brengt nog maar even een bezoekje aan het toilet

pi_35316683
Iedereen is in diepe rust....
pi_35316966
Even was er iemand wakker...
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35318073
Het is vochtig en winderig in Aalsmeer. De streams staan allemaal op de tuin.

(ik ben weg )

[ Bericht 14% gewijzigd door M-en-A op 21-02-2006 09:48:54 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35322833
09:02 Ochtend zonder koffie?

Zwijgend rommelen Frank en Bonnie in de keuken. Het is duidelijk dat de Hoteliers nog in de opstartfase zitten en nog geen behoefte hebben aan druk gepraat. “Goedemorgen Bonnie”, klinkt er ineens enthousiast vanaf de gang. Het is de stem van Viola. “Ben je zenuwachtig voor je fotosessie vandaag?”, vervolgt ze. “Ik zit er niet mee”, antwoordt Bonnie. Direct begeeft Viola zich naar het koffiezetapparaat. “Ik krijg alleen maar witte koffie”, roept ze uit. “En nu alleen maar drie druppels”, bij de volgende poging. Moeten de Hoteliers het deze morgen zonder koffie doen? “Ik wil wel koffie anders wordt ik chagrijnig”, waarschuwt Viola.
pi_35322891
09:40 Fotosessie uitgesteld?

“Hoe laat komt de fotograaf nu?”, vraagt Bonnie zich af. “Straks komt hij pas om één uur en dan zit ik maar te wachten”, vervolgt ze. Even later weet Bonnie te melden dat de sessie misschien wordt uitgesteld naar morgen: “Straks willen ze me niet meer en kiezen ze voor Viola”, grapt Bonnie. "Nee, alsjeblieft niet", reageert Viola streng.
pi_35322929
09:50 Koffiekwijt

Na een verwoede poging is het Viola toch gelukt het koffiezetapparaat aan de praat te krijgen. Nu is ze echter haar koffie kwijt. “Waar heb je hem neergezet dan”, vraagt Bonnie behulpzaam. “Ik weet het niet, waar is hij nu?”, antwoordt Viola paniekerig. “Koffiekwijt, het is weer Viola, ze is haar koffiekwijt”, zingt Frank op de melodie van de begintune van het programma Koffietijd. Zou Frank vergeten zijn dat het niet Koffietijd was, maar de Vijf Uur Show waar Viola furore mee maakte? Het zal wel aan het vroege tijdstip liggen. Koffie nodig Frank?
pi_35323005
10:17 "Ze ligt en is lui"

Vanmiddag doet Bonnie nog even het bad: "Ik ga toch in bad, dan maak ik het meteen schoon. Wel zo makkelijk als ik er toch in zit." Ondertussen is Viola in de badkamer aan het boenen. Het bad zal ze overslaan. "Dat was van Bon toch, dat potloodje?", vraagt ze aan Anita als ze make-up ziet slingeren. "Ja", antwoordt deze. Als een vrolijke poetsvrouw, merkt Viola op: "Oh, dan gaat hij bij haar terug, in het tasje Bonnie!" Ze poetst de spiegel ook, maar komt niet bij het laatste deel: "ik kom gewoon niet verder!" Dan onderneemt ze een nieuwe poging, door er bij te gaan liggen en haar arm naar achter te strekken. "Ze ligt en is te lui om te werken, zullen ze nu zeggen!", lacht Viola.

Foto Talpa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')