abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35275180
Ferri zit al een tijdje met de logerende meisjes in de jacuzzi.

Viola is naar bed gegaan en Bonnie zit in de rookzaal nog even een krantje door te nemen.

John en Anita zijn met een hapje bij de jacuzzi komen zitten.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35275411
Viool kon bijna niet meer knipperen met haar ogen, zware kost die mosselen?
pi_35275510

Anita is in de badkamer voorbereidingen aan het treffen voor de nacht
pi_35275623
De meisjes verlaten nu de jacuzzi. De jongste van het stel laat zich het eerst het bad uit sturen.

Ze doet snel haar badjas aan en helpt dan haar zus door voor haar de badjas vast omhoog te houden

Haar zus schiet snel in de badjas en ze vertrekken naar binnen

pi_35275663
Ferri blijft nog heel even alleen achter in de jacuzzi

Dan komt hij er ook uit en sluit de deksel

En gaat dan ook naar binnen toe

pi_35275700
Ferri is even naar de badkamer gelopen en heeft zijn hand omhoog gedaan om de regie er op attent te maken dat ze de camera weg moeten draaien.

Thanx ForeverBlue

De camera zwenkt omhoog en Ferri gaat weer terug naar de keuken. Anita geeft nog even uitleg aan de meisjes over de badkamer.
pi_35275898
Bonnie komt nu ook uit de rookzaal, wenst John en Ferri welterusten en vertrekt richting de slaapverblijven.
Ferri komt uit het kantoor en vertelt tegen John dat hij al de cd's gecopieerd heeft op de pc.
pi_35275926
Zoals gewoonlijk is John weer druk in de keuken bezig.

pi_35276174
Ferri en John staan in de keuken nog wat samen te kletsen over van alles en nog wat.

Dan zegt Ferri dat hij ook nog even gaat douchen. Het valt hem wel op dat de meisjes wel van lang douchen houden.
pi_35276254
Als hij bij de douche komt zijn de meisjes net klaar en loopt hij nog even met ze mee naar de slaapkamer.

Hij wijst ze nog even de camera en zegt dat ze hun zender het beste op het nachtkastje neer kunnen leggen.

De meisjes kammen hun haar nog even uit.

Als Ferri de deur dicht wil doen zeggen ze dat ze zo nog even naar de wc gaan, dus dat hij de deur nog wel op een kier mag laten staan.
pi_35276308
Ferri gaat nog even naar kantoor toe en belt naar de redactie om te melden dat de meisje morgenochtend om 9:45 uur ontbijt op bed willen hebben.

Hij legt uit aan John dat hij dat doet voor de regie. Dat is makkelijk als er een andere shift begint dat de regiseur dat ook weet, zegt Ferri.
pi_35276390
Ferri en John zitten nog wat achter de computer

Ze zitten nog wat foto's te bekijken.

pi_35276427
De meisjes zijn ondertussen zo ver dat ze in hun bed liggen.

ik stop er hier mee

[ Bericht 38% gewijzigd door M-en-A op 20-02-2006 01:22:08 ]
pi_35277138
John en Ferri zitten nog wat te internetten en ineens zegt Ferri; 'oh god.... o nee he, ik ben geloof ik iets te handig met computers...'

Heeft hij dus streams gevonden
pi_35277200
Daarna gaan de camera's gauw ergens anders naar toe. Ondertussen liggen beide heren dubbel van het lachen.
Niet lang daarna gaat de telefoon.... en Ferri legt nogmaals uit iets te handig met computers te zijn. Het zal dus wel een 'adelaar' zijn

Nu zijn ze weer verder aan het internetten en kijken via Google-earth waar Ferri woont.
pi_35280663
John is bezig met het ontbijt voor de hotelgasten: Amerikaanse pannenkoekjes.
Hij scheldt nog eens op de keramische platen. Ferri brengt de meisjes hun ontbijt op bed.

Bonnie en Anita zijn inmiddels ook op.

Ferri heeft voor vrijdagavond een evenement georganiseerd in Arnhem en wil daar graag naar toe met Anita en John. Hij vraagt de redactie toestemming om daar heen te gaan, zodat ze nog meer publiciteit krijgen.
pi_35280795

pi_35280824

pi_35280880
De jongste van het stel staat al heel snel op om even haar moeder te bellen. Onderweg kijkt ze vluchtig de badkamer in.

"Hallo mam, geen gekke dingen zeggen hoor. Je bent live op streams. Kun je ons om half 12 ophalen"

Daarna gaat ze weer snel richting slaapkamer

pi_35280965
Ferri belt Theo op, zodat hij wat reclame kan gaan maken.
Het optreden zal plaatsvinden in The Level in Arnhem
pi_35281092
Fery heeft gebeld met het management van Do om te kijken of die ook kan komen naar de party van de Line-Up in Arnhem. Hij wacht nog op bevestiging van de redaktie of ze er met 3 stuks 's nachts heen mogen en gaat even een krantje lezen

Ook Bonnie leest de krant

John ruimt nog wat op in de keuken
pi_35281149
Dan gaat de buitenbel. Er komt iemand binnen die vraagt of ALLE DAMES zich willen verzamelen.

Hij is van Panorama en wil 1 van de dames een glamour-sessie aanbieden in de Panorama, die in het hotel gemaakt gaat worden.
pi_35281261
Bonnie is uitgekozen voor de Glamour-sessie. In ruil hiervoor biedt de Panorama het rode kruis 4x een gratis pagina in hun blad om reclame te maken.

Bonnie is wel verrast en ook wel enthousiast.
  maandag 20 februari 2006 @ 10:54:24 #25
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_35281266
De keuze voor de glamoursessie, die morgen gemaakt gaat worden in het hotel is op Bonnie gevallen.

Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')