wel triestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:17 schreef schatje het volgende:
Doet me denken aan die jongen die ook door een auto een aantal meters was meegesleurd en daardoor een van zijn oren was kwijt geraakt.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef Floripas het volgende:
Je kunt de straffen hiervoor niet omhooggooien. Dan rijden ze JUIST door...
Nee. Dan worden er minder daders gepakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het effect. Dan vallen er meer doden.
Dus moet je ze eigenlijk helemaal niet straffen, want er zijn nog steeds mensen die doorrijdenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef Floripas het volgende:
Ik ben geen criminoloog, maar er schijnt een kritisch punt te zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef basilisk het volgende:
[..]
Dus moet je ze eigenlijk helemaal niet straffen, want er zijn nog steeds mensen die doorrijden![]()
Nee, moet je ze dan gaan belonen als ze zich melden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef Floripas het volgende:
Hoor jij mij dat zeggen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, moet je ze dan gaan belonen als ze zich melden?![]()
In zekere zin wel. Met strafvermindering.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, moet je ze dan gaan belonen als ze zich melden?![]()
Ja, laten we eens onderzoeken wat criminelen een geschikte straf vinden en dat als maatstaf voor ons rechtsysteem nemenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben geen criminoloog, maar er schijnt een kritisch punt te zijn.
Strak plan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef basilisk het volgende:
[..]
Ja, laten we eens onderzoeken wat criminelen een geschikte straf vinden wat eigenlijk ÉCHT werkt en dat als maatstaf voor ons rechtsysteem nemen![]()
Als ik het ff uitwerk: Ze zullen wel helemaal geen straf willen, criminaliteit ook meteen opgelostquote:
Begrijpend lezen, les 1.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:38 schreef basilisk het volgende:
[..]
Als ik het ff uitwerk: Ze zullen wel helemaal geen straf willen, criminaliteit ook meteen opgelost
Wat je zegt een strak plan![]()
BIj een dode en drank kan je nu tot 9 jaar krijgen. Is een goed begin.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 06:33 schreef StefanP het volgende:
Sja, stomdronken, dan hoor je het niet of ben je het na 2 minuten alweer vergeten.
Alle dronken automobilisten een half jaar in de cel, dat zal ze leren. En bij een aanrijding met dodelijk gevolg standaard vervolgen voor moord met voorbedachte rade, en bij niet-dodelijk gevolg voor poging tot doodslag of zo.
Beweer ik ook nergens. Les 1?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Begrijpend lezen, les 1.
Criminologen zijn geen criminelen.
Hierzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef basilisk het volgende:
[..]
Ja, laten we eens onderzoeken wat criminelen een geschikte straf vinden en dat als maatstaf voor ons rechtsysteem nemen![]()
En het onderzoek wordt uitgevoerd door...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:02 schreef Floripas het volgende:
Op dinsdag 21 februari 2006 22:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben geen criminoloog, maar er schijnt een kritisch punt te zijn.
[..]
Hierzo.
Criminologen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef basilisk het volgende:
[..]
En het onderzoek wordt uitgevoerd door...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:06 schreef basilisk het volgende:
[..]
Dan ga ik er toch niet vanuit dat criminologen criminelen zijn?
En hoe denk je dat zij dat kritisch punt dan bepalen? En nog steeds zeg ik nergens dat criminologen gelijk staan aan criminelenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb jij nu zo'n dik voorhoofd?
Het onderzoek naar het kritisch punt wordt gedaan door criminologen. Dat stel jij op één lijn met het aan criminelen vragen welke straf ze zou behagen.
Door de hit-and-runs in andere landen te vergelijken met elkaar, en de strafmaat daarop aan te passen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef basilisk het volgende:
[..]
En hoe denk je dat zij dat kritisch punt dan bepalen? En nog steeds zeg ik nergens dat criminologen gelijk staan aan criminelen
Ah, dus door het gedrag van criminelen in het buitenland. Nee ik bedoel geen criminologen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Door de hit-and-runs in andere landen te vergelijken met elkaar, en de strafmaat daarop aan te passen.
Ja. Door psychologisch gedrag. Wilde paniek, angst om baan, huwelijk, vrijheid te verliezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef basilisk het volgende:
[..]
Ah, dus door het gedrag van criminelen in het buitenland. Nee ik bedoel geen criminologen.
En de discussies waar jij aan meedoet zijn zo verheffend?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef Wojworshebn het volgende:
domme discusie
Dat heb ik ook gehoord. Hij is na dat ongeluk naar een garage gegaan waar je gebruik kunt maken van een hogedrukspuit, en hij heeft z'n wagen dus afgespoten (er lag behoorlijk wat bloed op de weg, en dus waarschijnlijk ook op die auto). Maandag of dinsdag heeft hij er een nieuwe bumper op laten zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:39 schreef twentemeisje het volgende:
Er is een 25-jarige jongen uit Albergen aangehouden. Hoorde (in het via via circuit) dat hij zijn auto deze week al had laten repareren. Schijnt geen al te jofel type te zijn, bekend bij de politie... Maar dit is dus based on hear-say...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |