Waarom zegt iedereen tegenwoordig hij wilt?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
Hier nog een keer mijn peleng foto's.
Mauro wilt ze graag zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
hij wil? het is : ik wil... hij wiltquote:Op maandag 20 februari 2006 23:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen tegenwoordig hij wilt?Taalverloedering!
Maareh, coole foto's!
Nee hoor het is hij wil.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij wil? het is : ik wil... hij wilt
tsssssssquote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef fraubitch het volgende:
hij wil? het is : ik wil... hij wilt
echt niet! 2e persoonsvorm! dat is met een 't' erbij !quote:
Meer iets met zwakke en sterke werkwoorden dacht ikquote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tsssssss
Gebiedende wijs enzo...dacht ik...
Maar niet bij een sterk werkwoord.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
echt niet! 2e persoonsvorm! dat is met een 't' erbij !
Erg gave foto's!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Xilantof het volgende:
Hier nog een keer mijn peleng foto's.
Mauro wilt ze graag zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Fo'o's..quote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
kunnen we het weer over foto's hebben in plaats van over met of zonder t?
ik wil ook een pelengquote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Erg gave foto's!
Leuk effect die peleng. Nu weet ik zeker dat ik een goede keus heb gemaakt!
Foto's is ook met T!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
quote:
maar nu komt niemand te weten dat ik gelijk hebquote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef blackbully het volgende:
meid je hebt gelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 23:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
maar nu komt niemand te weten dat ik gelijk heb
telt printscreen ook?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
meid je hebt gelijk
alleen van mij krijg je het niet.
en nu weer over foto's praten.
of maak een foto van het groeneboekje
de versie die geboycot werd door de kranten of die daarvoor?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
meid je hebt gelijk
alleen van mij krijg je het niet.
en nu weer over foto's praten.
of maak een foto van het groeneboekje
Die versie die geboycot wordt gaat toch pas per augustus in?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:47 schreef lostminds het volgende:
[..]
de versie die geboycot werd door de kranten of die daarvoor?
Ik dacht dat dan het alternatief uit zou komen. En volgens mij is dat HGB uit 1995. Speaking of which: wat gaan we hier gebruiken?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Die versie die geboycot wordt gaat toch pas per augustus in?
geen flauw idee, heb dat hele boekje nog nooit gezienquote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Die versie die geboycot wordt gaat toch pas per augustus in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |