abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2006 @ 21:43:05 #26
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_35383620
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef JudasPriest het volgende:

[..]

?
Sudocreme verkopen ze praktisch bij elke apotheek en drogist.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_35383679
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:37 schreef JudasPriest het volgende:

[..]

?
Sudocrème kun je o.a. bij het Kruidvat kopen. Het staat bij het schap van de baby artikeken en ziet er zo uit:

pi_35384371
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef schatje het volgende:

[..]

Sudocrème kun je o.a. bij het Kruidvat kopen. Het staat bij het schap van de baby artikeken en ziet er zo uit:

[afbeelding]
Kan je dit ook bij de Trekpleister, of Apotheker kopen? Wij hebben helaas hier in de buurt geen Kruidvat
pi_35384392
Ja hoor .
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:03:12 #30
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_35384659
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Sudocreme verkopen ze praktisch bij elke apotheek en drogist.
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef JudasPriest het volgende:

[..]

Kan je dit ook bij de Trekpleister, of Apotheker kopen? Wij hebben helaas hier in de buurt geen Kruidvat
Lezen is ook een kunst.
pi_35413486
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

[..]

Lezen is ook een kunst.
Sorry ik had idd even beter moeten lezen ja

Ok ik heb net Sudocreme gekocht bij de Apotheker, maar nu krijg ik dat potje niet open Enig idee hoe ik dit voor elkaar ga krijgen?

EDIT:

Laat maar ik heb hem al met grof geweld opengekregen. Het druk puntje waarmee ik dat stripje moest losmaken was afgebroken, dus heb even de schaar eronder gezet, en toen de rest er af geknipt.

Ruikt trouwens wel lekker dit spul. Vanavond gelijk even proberen!

[ Bericht 18% gewijzigd door JudasPriest op 23-02-2006 17:50:43 ]
pi_35420202
M'n tante smeert altijd sudocreme op de billen van m'n nichtje van 2
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_35420891
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef Marloes het volgende:
M'n tante smeert altijd sudocreme op de billen van m'n nichtje van 2
So? Wat schieten wij hier nou mee op?!
pi_35420995
Ja NIKS maar ik wou 't gewoon even zeggen
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_35423146
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:13 schreef Marloes het volgende:
Ja NIKS maar ik wou 't gewoon even zeggen
Nou meid, bedankt voor je hulpzame bijdrage
pi_35423176
Van het weekend maar is SudoCrem voor me huid kopen
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_35423415
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:06 schreef Roi het volgende:
Van het weekend maar is SudoCrem voor me huid kopen
Dat lijkt mij geen onverstandig plan. Ik heb het vanmiddag ook gehaald, heb wel even lopen stuntellen met het open maken van het potje, maar uiteindelijk kreeg ik hem open

Ik zal het dus vanavond even aanbrengen op mijn gezicht. Ik heb net even wat advies gevraagd aan m'n moeder. En ze zei je moet niet te veel Sudocreme op je gezicht aanbrengen, omdat het nogal een vet product is, en hoe vetter de huid, hoe groter de kans op meer puisten. Dus breng een beetje Sudocreme aan op je handpalm, wrijf het even warm, en breng het dan lichtjes aan op je gezicht. Het smeert dan ook een stuk makkelijker.

Maar we zullen vanavond zien...
pi_35441840
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef JudasPriest het volgende:

[..]

So? Wat schieten wij hier nou mee op?!
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef JudasPriest het volgende:

[..]

Nou meid, bedankt voor je hulpzame bijdrage
Prikkelbaarheid kan ook een bijwerking van Roa zijn

Chill eens joh...
pi_35453992
Ik ben nu dikke 2 maand bezig en mijn gezicht begint er toch wel wat beter op te lijken. Nog steeds wel acne, maar veel minder...nu hopen dat dit niet voor ff is
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:41:19 #40
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_35454511
Hebben mensen hier uberhaupt wel positieve ervaringen met Tretinoine-creme?? Tenslotte is het in principe hetzelfde als Roaccutane alleen dan als creme.
pi_35465841
Ik hoor jullie zeggen dat dit middel gebruikt wordt bij acne maar zijn er hier ook mensen die het gebruiken ivm hidradenitis supperativa? Dat zijn ook ontstekingen maar dan in de liezen, oksels en bilnaad. Bij vrouwen ook vaak onder de borsten. ?
Inspiratieloos!
pi_35477254
Sudocreme helpt bij mij totaal niet, voor vlekjes die je overhoud na een puistje. volgens mij is er geen betere oplossing dan wachten. hopen dat het bij jullie wel werkt.
ik wacht iniedergeval op de zomer, en dan maar bijkleuren met de zon, dan is het iniedergeval weer een beetje 1 geheel
pi_35489301
Hoi,

Kan iemand mij wat vertellen over een Huid Laser behandeling? Zijn er hier mensen die littekens e.d hebben laten laseren met succes?
pi_35489638
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef FlyingFOool het volgende:
Sudocreme helpt bij mij totaal niet, voor vlekjes die je overhoud na een puistje. volgens mij is er geen betere oplossing dan wachten. hopen dat het bij jullie wel werkt.
ik wacht iniedergeval op de zomer, en dan maar bijkleuren met de zon, dan is het iniedergeval weer een beetje 1 geheel
Hé...

Nog niet zo snel de hoop opgeven met Sudocreme! Hoelang gebruik je al Sudocreme? En warneer smeer je het op je gezicht? Het moet natuurlijk wel z'n tijd hebben. Ik smeer het altijd voor het slapen op, en dan haal ik het er 's ochtens weer af. Dus het heeft de hele nacht de tijd, om goed in te trekken.

Ik gebruik het nu zo'n 2 dagen, en ik merk ook nog niet dat de vlekjes die ik over heb gehouden van de oude puistjes nu al verdwijnen. Wat ik wel merk, is dat 's ochtens mijn huid nu een stuk rustiger is. Voorheen toen ik nog geen Sudocreme gebruikte, had ik toch nog wel een klein beetje een rode huid na het wassen 's morgens. Maar sind de Sudocreme, is mijn huid gewoon egaal van kleur. Oké niet kijken naar de puistjes, en vlekjes oid, maar gewoon de huid zelf. Ik vind het echt een topproduct... en ik blijf het ook zeker gebruiken, todat ik er compleet van af ben.

En ik vindt het ook nog wel lekker ruiken. Ruikt wel wat naar kaneel
pi_35490100
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hebben mensen hier uberhaupt wel positieve ervaringen met Tretinoine-creme?? Tenslotte is het in principe hetzelfde als Roaccutane alleen dan als creme.
Iemand die dit wel weet? Ik zelf heb geen ervaring met Tretinoine creme, dus ik kan er ook niet over oordelen, maar ik heb toch zo'n gevoel dat de pil variant van Roa toch een stuk effectiever is.

Waarom denk ik daar zo over?

Acne dat komt van binnen uit. Als je daar antibiotica, of roa voor slikt, dan gebeurt de werking van het middel, ook binnen in je lichaam. In tegendeel tot zalfjes oid, dat smeer je op de huid, en daar is de werking mischien maar een paar uur van actief.

Dus ik kom tot de conclusie:

De pil variant van Roa dat is toch wel een hele dag actief in je lichaam, ook naarmate je meer slikt.

De zalf variant van Roa smeer je op de huid. Je huid word wat vettig nadat het een lange tijd op je huid zit, en dus is het snel uitgewerkt.

Correct me if i'm wrong.

Maar nog even 1 vraagje aan 2low4zero? Waarom slik jij geen pil variant van Roa dan? Waarom persee de zalf?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:46:31 #46
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_35490933
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef JudasPriest het volgende:
Maar nog even 1 vraagje aan 2low4zero? Waarom slik jij geen pil variant van Roa dan? Waarom persee de zalf?
Omdat dit het advies van de dokter was en omdat ik milde acne heb. Hij zei dat er een stappenplan was:

Stap 1 - Salicylzuur en/of Benzyolperoxide.
Stap 2 - Tretinoine en/of locale antibiotica op de huid.
Stap 3 - Orale antibiotica en/of Tretinoine of Benzyolperoxide.
Stap 4 - Roaccutane.

Ik ben dus bij stap 2.

Mare ik ben nu dus 25 en ik wil weleens definitief van me acne af.
pi_35493267
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:46 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Omdat dit het advies van de dokter was en omdat ik milde acne heb. Hij zei dat er een stappenplan was:

Stap 1 - Salicylzuur en/of Benzyolperoxide.
Stap 2 - Tretinoine en/of locale antibiotica op de huid.
Stap 3 - Orale antibiotica en/of Tretinoine of Benzyolperoxide.
Stap 4 - Roaccutane.

Ik ben dus bij stap 2.

Mare ik ben nu dus 25 en ik wil weleens definitief van me acne af.
Verdorie wat een klote dokter zeg. Maar kan je niet een afspraak met de Dermatoloog maken, en voorstellen om gewoon met de Roaccutane te beginnen? Zeg gewoon dat je er vreselijk onder lijd, je helemaal niet lekker in je vel zit, onzeker bent etc etc etc. Mischien gaat die kwakzalver dan wel eens bij zich zelf nadenken, hoe erg het voor zo'n iemand is om met Acne rond te lopen, en dan hopen dat je aan de Roa mag.

En ik leef met je mee hoor, ik weet hoe het is om met Acne rond te lopen Ik wordt er ook echt helemaal gestoord van. Ik ben er ook zelf een tijd flink deprisief van geweest, wist niet meer wat ik met me zelf aanmoest. Ik ben na een loop van tijd weer uit die dip gekomen, en toen ging het wel weer.

Acne is gewoon vervelend. Heb je net je gezicht gewassen, kijk je in de spiegel, en ja hoor is die verdomde puist opengeknapt, en een half uur later moet je weer naar school. Door deze situatie heb ik al vele malen m'n bus gemist naar school. En altijd maar weer een smoes moeten verzinnen van, ja sorry ik had me verslapen... kon m'n buskaart niet vinden... m'n wekker deed het niet.

Ik wil nu ook wel eens gewoon m'n haren kammen, gezicht wassen en klaar. Niet meer de hele dag aan die verdomde acne denken.
pi_35497066
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Tretinoïne en isotretinoïne zijn twee verschillende retinoïden. Er bestaat wel een isotretinoïne gel (Isotrex) in het buitenland. Er zijn vast wel positieve ervaringen te vinden als je zoekt naar ervaringen met Retin-A, al zal de basis van de diverse tretinoïne producten waarschijnlijk wel verschillen.
pi_35503103
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef JudasPriest het volgende:
Hé...

Nog niet zo snel de hoop opgeven met Sudocreme! Hoelang gebruik je al Sudocreme? En warneer smeer je het op je gezicht? Het moet natuurlijk wel z'n tijd hebben. Ik smeer het altijd voor het slapen op, en dan haal ik het er 's ochtens weer af. Dus het heeft de hele nacht de tijd, om goed in te trekken.

Ik gebruik het nu zo'n 2 dagen, en ik merk ook nog niet dat de vlekjes die ik over heb gehouden van de oude puistjes nu al verdwijnen. Wat ik wel merk, is dat 's ochtens mijn huid nu een stuk rustiger is. Voorheen toen ik nog geen Sudocreme gebruikte, had ik toch nog wel een klein beetje een rode huid na het wassen 's morgens. Maar sind de Sudocreme, is mijn huid gewoon egaal van kleur. Oké niet kijken naar de puistjes, en vlekjes oid, maar gewoon de huid zelf. Ik vind het echt een topproduct... en ik blijf het ook zeker gebruiken, todat ik er compleet van af ben.

En ik vindt het ook nog wel lekker ruiken. Ruikt wel wat naar kaneel
ik heb het ong een maand gebruikt denk ik. vind het ook niet echt fijn smeren eigenlijk
  zondag 26 februari 2006 @ 15:19:40 #50
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_35511603
Hier heel veel meningen van mensen die Roaccutane hebben gebruikt:

Acne.org

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: