Sudocreme verkopen ze praktisch bij elke apotheek en drogist.quote:
Sudocrème kun je o.a. bij het Kruidvat kopen. Het staat bij het schap van de baby artikeken en ziet er zo uit:quote:
Kan je dit ook bij de Trekpleister, of Apotheker kopen? Wij hebben helaas hier in de buurt geen Kruidvatquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Sudocrème kun je o.a. bij het Kruidvat kopen. Het staat bij het schap van de baby artikeken en ziet er zo uit:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Sudocreme verkopen ze praktisch bij elke apotheek en drogist.
Lezen is ook een kunst.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:57 schreef JudasPriest het volgende:
[..]
Kan je dit ook bij de Trekpleister, of Apotheker kopen? Wij hebben helaas hier in de buurt geen Kruidvat![]()
Sorry ik had idd even beter moeten lezen jaquote:
So? Wat schieten wij hier nou mee op?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef Marloes het volgende:
M'n tante smeert altijd sudocreme op de billen van m'n nichtje van 2![]()
Nou meid, bedankt voor je hulpzame bijdragequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:13 schreef Marloes het volgende:
Ja NIKS maar ik wou 't gewoon even zeggen![]()
Dat lijkt mij geen onverstandig plan. Ik heb het vanmiddag ook gehaald, heb wel even lopen stuntellen met het open maken van het potje, maar uiteindelijk kreeg ik hem openquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:06 schreef Roi het volgende:
Van het weekend maar is SudoCrem voor me huid kopen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef JudasPriest het volgende:
[..]
So? Wat schieten wij hier nou mee op?!
Prikkelbaarheid kan ook een bijwerking van Roa zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef JudasPriest het volgende:
[..]
Nou meid, bedankt voor je hulpzame bijdrage![]()
Hé...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:04 schreef FlyingFOool het volgende:
Sudocreme helpt bij mij totaal niet, voor vlekjes die je overhoud na een puistje.volgens mij is er geen betere oplossing dan wachten. hopen dat het bij jullie wel werkt.
ik wacht iniedergeval op de zomer, en dan maar bijkleuren met de zon, dan is het iniedergeval weer een beetje 1 geheel![]()
Iemand die dit wel weet? Ik zelf heb geen ervaring met Tretinoine creme, dus ik kan er ook niet over oordelen, maar ik heb toch zo'n gevoel dat de pil variant van Roa toch een stuk effectiever is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hebben mensen hier uberhaupt wel positieve ervaringen met Tretinoine-creme?? Tenslotte is het in principe hetzelfde als Roaccutane alleen dan als creme.
Omdat dit het advies van de dokter was en omdat ik milde acne heb. Hij zei dat er een stappenplan was:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:24 schreef JudasPriest het volgende:
Maar nog even 1 vraagje aan 2low4zero? Waarom slik jij geen pil variant van Roa dan? Waarom persee de zalf?
Verdorie wat een klote dokter zeg. Maar kan je niet een afspraak met de Dermatoloog maken, en voorstellen om gewoon met de Roaccutane te beginnen? Zeg gewoon dat je er vreselijk onder lijd, je helemaal niet lekker in je vel zit, onzeker bent etc etc etc. Mischien gaat die kwakzalver dan wel eens bij zich zelf nadenken, hoe erg het voor zo'n iemand is om met Acne rond te lopen, en dan hopen dat je aan de Roa mag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:46 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Omdat dit het advies van de dokter was en omdat ik milde acne heb. Hij zei dat er een stappenplan was:
Stap 1 - Salicylzuur en/of Benzyolperoxide.
Stap 2 - Tretinoine en/of locale antibiotica op de huid.
Stap 3 - Orale antibiotica en/of Tretinoine of Benzyolperoxide.
Stap 4 - Roaccutane.
Ik ben dus bij stap 2.
Mare ik ben nu dus 25 en ik wil weleens definitief van me acne af.![]()
Tretinoïne en isotretinoïne zijn twee verschillende retinoïden. Er bestaat wel een isotretinoïne gel (Isotrex) in het buitenland. Er zijn vast wel positieve ervaringen te vinden als je zoekt naar ervaringen met Retin-A, al zal de basis van de diverse tretinoïne producten waarschijnlijk wel verschillen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Hebben mensen hier uberhaupt wel positieve ervaringen met Tretinoine-creme?? Tenslotte is het in principe hetzelfde als Roaccutane alleen dan als creme.
ik heb het ong een maand gebruikt denk ik. vind het ook niet echt fijn smeren eigenlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef JudasPriest het volgende:
Hé...
Nog niet zo snel de hoop opgeven met Sudocreme! Hoelang gebruik je al Sudocreme? En warneer smeer je het op je gezicht? Het moet natuurlijk wel z'n tijd hebben. Ik smeer het altijd voor het slapen op, en dan haal ik het er 's ochtens weer af. Dus het heeft de hele nacht de tijd, om goed in te trekken.
Ik gebruik het nu zo'n 2 dagen, en ik merk ook nog niet dat de vlekjes die ik over heb gehouden van de oude puistjes nu al verdwijnen. Wat ik wel merk, is dat 's ochtens mijn huid nu een stuk rustiger is. Voorheen toen ik nog geen Sudocreme gebruikte, had ik toch nog wel een klein beetje een rode huid na het wassen 's morgens. Maar sind de Sudocreme, is mijn huid gewoon egaal van kleur. Oké niet kijken naar de puistjes, en vlekjes oid, maar gewoon de huid zelf. Ik vind het echt een topproduct... en ik blijf het ook zeker gebruiken, todat ik er compleet van af ben.
En ik vindt het ook nog wel lekker ruiken. Ruikt wel wat naar kaneel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |