Ik geloof dat hij ONZ uit zijn AT heeft gesloopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Nou? Waar is hij dan?
De zakkenwasser.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:33 schreef Snakey het volgende:
Ik geloof dat hij ONZ uit zijn AT heeft gesloopt.
Hij is vergeten hoe het forum werktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:50 schreef Quistis het volgende:
ik denk dat ie verlegen is geworden..![]()
Ja, hoi.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef Stofje het volgende:
Is dit 'm voor vandaag? In dat geval:
FF. Sn. Yvonne. Swets. Intx. [afbeelding]
hoe kan iemand dat nou doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij ONZ uit zijn AT heeft gesloopt.
de gekigheid maar waar blijf ie nou?quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:37 schreef Angst het volgende:
[..]
de gekigheid maar waar blijf ie nou?
ik dacht ik wip ff langs![]()
bakje thee of koffie?quote:
Koffie graag, zwart met 1 klontje suiker ajb.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:42 schreef Angst het volgende:
[..]
bakje thee of koffie?
en ben je dat mod zijn nog steeds niet zat
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
En nee, ik ben het nog lang niet zat.![]()
Ik was ook al aan het zoeken, heb nog niets kunnen vinden..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:24 schreef Rekkie het volgende:
Wat was er met Swets aan de hand dan?
Bedankt voor deze opheldering! Gefeliciteerd met uwe doorbraak!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja hoi, ik had mijn account gedisabled omdat ik een principiele stelling in nam met betrekking tot de onrechtmatige actie van de crew om de vrijheid van meningsuiting de mond te snoeren.
Na aanleiding van mijn martelaarsschaap heeft Fok deze zeer discutabele regel terug gedraaid en mijn in volle glorie hersteld door het e-mail adres hoeperdepoep@hoeperdepoep.nl weer terug te veranderen in een valide adres en mij tevens een nieuw wachtwoord te mailen.
Dit heeft zich allemaal gisteren afgespeeld!
Pffff, had je niet een verhaal kunnen verzinnen over het verkrachten van vrouwen en honden en FOK! plathacken enzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe help je een onzin topic om zeep...
Ik raak een beetje door huisdieren heenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pffff, had je niet een verhaal kunnen verzinnen over het verkrachten van vrouwen en honden en FOK! plathacken enzo?![]()
Beetje een desillusie op deze manier.![]()
Ik vond het al zo rustig op straat in R-dam en omstreken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik raak een beetje door huisdieren heen
Nog even en je moet jezelf degraderen tot goudvissen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik raak een beetje door huisdieren heen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |