Wat was er dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef mcDavid het volgende:
bovendien zit er een fout in de OP van lits
In de McDonalds.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef The_Langolier het volgende:
Waar zijn die natte Thee-shirten?
Hier af te halen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef The_Langolier het volgende:
hier, was de bedoeling.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef The_Langolier het volgende:
Nog bewoond of al vrijstaand?quote:
Jij deed ook mee!quote:
Vrijstaand. Nog.quote:
Beter één dan geen, zegt mijn reeds 65 jaar geleden overladen overgrootvader altijd tegen me.quote:
sow hij hakt er wel in!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef mcDavid het volgende:
eens testen of het kanon nog lekker is!
puik planquote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Litso het volgende:
Zo, filmpje kijken.
(Queen of the Damned)
HOREN!!!!!!111!!!1!~!111quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef cerror het volgende:
Ik ben me nu toch een prachtig nummer aan het recorden.
Dat is een geldige tag hoor! Plaatje wordt zo gecentreerdquote:
Inspiratievol weekend gehad, huh!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef cerror het volgende:
Ik ben me nu toch een prachtig nummer aan het recorden.
Mijn credo blijft: Beer.modquote:Op maandag 20 februari 2006 22:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Lizardking-Graviton
Heerlijke 4 kanalen dospop/disco!
Geen bier voor mij vanavond.quote:
BIER!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Mijn credo blijft: Beer.mod
Grolsch weizen.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:46 schreef jackson het volgende:
now playing: cerror-beer
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:49 schreef cerror het volgende:
kut, c. staat nog aangemeld.
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:49 schreef cerror het volgende:
kut, c. staat nog aangemeld.
Hoi..quote:
Niemand bekend met deze manier van platen raten. Zondequote:Op maandag 20 februari 2006 22:49 schreef jackson het volgende:
[..]
9/10
Comment:
It's a nice melodic tune full of little jingels
[DJ Beat]
Jij hebt vast wat gedronken.quote:
Acidplanet.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Niemand bekend met deze manier van platen raten. Zonde
*emmer koud water over Mt gooitquote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Misstique het volgende:
Daar ben ik weer.
hoiquote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Misstique het volgende:
Daar ben ik weer.
*tegen piemel slaat met bacoquote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
*emmer koud water over Mt gooit
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
*emmer koud water over J. gooit
Dat zouden we níet doen!!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kloon?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:25 schreef ehqo het volgende:
Het vloeibaar goud met de witte corrosie lonkt vanuit de donkere spelonken van de voorraadkast.
Jij ziet een kloon in iedereen die een goede Nederlandse zin kan bouwen he?quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij ziet een kloon in iedereen die een goede Nederlandse zin kan bouwen he?
Eigenlijk was de zin beter als ik duister zei, nu is het zo onkerig.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij ziet een kloon in iedereen die een goede Nederlandse zin kan bouwen he?
Ik neuk nietquote:
Schaamteloos.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik neuk niet![]()
Ik bedrijf de liefde![]()
Zie de post eronder mên!quote:
Toch nog íemand vrolijk gemaakt vandaag.quote:
Always glad to be of service.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Toch nog íemand vrolijk gemaakt vandaag.
tulek sletjequote:Op maandag 20 februari 2006 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik neuk niet![]()
Ik bedrijf de liefde![]()
Nagelbijtenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:36 schreef Janetje het volgende:
Ik vreet mn nagels op voor een kamer-reactie
Baco? Au!quote:
Dat doe ik al jaren..quote:
Je doet in ieder geval je best er een wet-t-shirt-contest van te makenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef rompompom het volgende:
O, en trouwens:
*emmer koud water over Bizznitch gooit
*emmer van hans afpakt.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Baco? Au!
Maar wat voor een baco eigenlijk?
Deze:
[afbeelding]
Of deze:
[afbeelding]
O, en trouwens:
*emmer koud water over Bizznitch gooit
Niemand wil mij zo zien... auftyfen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Jammer de bammer!
*naar TT wijst
Ik denk dat ik er wel eentje kan opnoemen hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 23:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niemand wil mij zo zien... auftyfen.
Zit jij in de jury dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:43 schreef ehqo het volgende:
Wet T-Shirt is een jurysport, waar blijven de foto's.
Kutfilmquote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Litso het volgende:
Zo, filmpje kijken.
(Queen of the Damned)
In een nat t-shirt?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef Misstique het volgende:
Slapen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel eentje kan opnoemen hoor
Oh, dan is het goed..quote:Op maandag 20 februari 2006 23:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tssk! Ik had het over mezelf hoor!
Wat is eigenlijk de connectie tussen jou en een gladde inbrenghuls?quote:
wedden van welquote:Op maandag 20 februari 2006 23:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niemand wil mij zo zien... auftyfen.
Wie is de lul/kut?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef Stofje het volgende:
Zo. Banaanvragen doen is kut maar soms moet het. En nu wil ik bier. En gezelligheid. Bier is bijna op, dus méér gezelligheid. Hoi lieverds. Hoi schatjes
Hoi poepiequote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef Stofje het volgende:
Zo. Banaanvragen doen is kut maar soms moet het. En nu wil ik bier. En gezelligheid. Bier is bijna op, dus méér gezelligheid. Hoi lieverds. Hoi schatjes
Ja hans.. maar goedquote:
Vrouwen vinden het tof en handig.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de connectie tussen jou en een gladde inbrenghuls?
Hatsjie! Klobd...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed..
Wat ben jij zíek zeg..
*bid dat Paultjuhhh weer de lul isquote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef Stofje het volgende:
Slimme hond, die Dribbel..quote:Op maandag 20 februari 2006 23:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zou lekken zijn (maar FB biedt wellicht uitkomst)
of maikuullquote:Op maandag 20 februari 2006 23:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hatsjie! Klobd...
[..]
*bid dat Paultjuhhh weer de lul is
Ach, dat is van zo'n suffe tamponreclame. Ik vond het wel geschikt als ondertitelquote:Op maandag 20 februari 2006 23:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de connectie tussen jou en een gladde inbrenghuls?
*bullit aanrijktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef cerror het volgende:
Ikbenveelsterustig... hetisbijnaeng.
Het siert je.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, dat is van zo'n suffe tamponreclame. Ik vond het wel geschikt als ondertitel
Stoute hond. En een domme. En een naïeve. En één zonder besef van wat grappig is en wat niet. Etc.quote:
Enjehebtpijnaanjespatie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:01 schreef cerror het volgende:
Ikbenveelsterustig... hetisbijnaeng.
En tevens zonder besef van wat je kan maken op een forum en wat niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Stoute hond. En een domme. En een naïeve. En één zonder besef van wat grappig is en wat niet. Etc.
Vanmiddag zowaar in de trein op mn laptop hartenjagen gespeeld..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, het is slechts de schoppenvrouw uit het kaartspel, maar het is een goed begin, 14.ban
Tevens dat. Klopt dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:04 schreef Litso het volgende:
[..]
En tevens zonder besef van wat je kan maken op een forum en wat niet.
Nope, Ik ben nu aan mijn 2e Here Jezus bezig en het lijkt alsof ik nu al aangeschoten raak.quote:
dribbel schoppen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, het is slechts de schoppenvrouw uit het kaartspel, maar het is een goed begin, 14.ban
niet zeiken. ik dronk net 1 kanon, en lag zowat onder de tafelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Nope, Ik ben nu aan mijn 2e Here Jezus bezig en het lijkt alsof ik nu al aangeschoten raak.
Echt scary.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Nope, Ik ben nu aan mijn 2e Here Jezus bezig en het lijkt alsof ik nu al aangeschoten raak.
Echt scary.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vanmiddag zowaar in de trein op mn laptop hartenjagen gespeeld..
Bloedhekel aanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik begin pinball van Windows te waarderen, eerlijk gezegd![]()
mijnenveger en Spider-solitairequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die stopt al bij een te laag getal. Ik was een eker een dagje aan het speler ging m'n score niet verder omdat er zoveel 9's instonden en hij niet verder kon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan het gewoon nietquote:
Beginner: 3 sec.quote:
Dat haal ik nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die stopt al bij een te laag getal. Ik was een eker een dagje aan het speler ging m'n score niet verder omdat er zoveel 9's instonden en hij niet verder kon.
Paar uurtjes doe je er maar over.quote:
10, 54, 174quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet
[..]
Beginner: 3 sec.
Gevorderde: 34 sec.
Expert: 117 sec.
Die heb ik op mijn mobiel!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef Janetje het volgende:
Vanmiddag zowaar in de trein op mn laptop hartenjagen gespeeld..
Heerlijk is dat spelquote:
En daar zijn treinreizen dan weer geschikt voorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
Heerlijk is dat spel![]()
Als je je héél erg verveelt
Ik ben blij met de computer editie want die zegt het als iets niet mag. Irl met gewoon kaarten zou ik echt niet weten wat de regels zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
ik ben nu open transport tycoon de luxe aan het spelenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
En slapen. Niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:16 schreef JDude het volgende:
[..]
En daar zijn treinreizen dan weer geschikt voor
Juistquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb het op vakantie vaak genoeg gespeeld..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben blij met de computer editie want die zegt het als iets niet mag. Irl met gewoon kaarten zou ik echt niet weten wat de regels zijn..
Hmm.. die ken ik niet..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben nu open transport tycoon de luxe aan het spelen
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:16 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:
Oh nee wacht, da's Patiencequote:
Pfrt.quote:
truequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:18 schreef rompompom het volgende:
Die regels van hartnejagen op de computer slaan nergens op
Zo speel je het nooit in het echt, met kaarten doorgeven! Tenminste, niet als je het goed doet
Dat is gruwelijk frustrerend, omdat je volledig afhankelijk bent van hoe de kaarten liggenquote:
Mên, hoeveel uur we dat op de middelbare school hebben gespeeld...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:18 schreef rompompom het volgende:
Zo speel je het nooit in het echt, met kaarten doorgeven! Tenminste, niet als je het goed doet
Geniet ervan c'ke.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef cerror het volgende:
Zo J. Ik ga even èèn van je geschenken openen.
Nooit gekaart op de middelbare school. Altijd naar 'het dorp' om te vreten, in tussenurenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Mên, hoeveel uur we dat op de middelbare school hebben gespeeld...
snackbar en supermarkt plunderenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nooit gekaart op de middelbare school. Altijd naar 'het dorp' om te vreten, in tussenuren
ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
zo, en wie wil er nog meer een broodje hamburger?
Wij confisceerden altijd een "studieruimte" als pauze- en tussenurenhangplek.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
Nooit gekaart op de middelbare school. Altijd naar 'het dorp' om te vreten, in tussenuren
Delft.. dat is me toch net iets te ver..quote:
ach joh, kun je gelijk meedoen aan de wet T-shirt contestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Delft.. dat is me toch net iets te ver..
Snackbar nooit. Wij hadden genoeg aan koeken rotzooi en shandyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:27 schreef killswitch het volgende:
[..]
snackbar en supermarkt plunderen
Whehehe, ik ben zo dankbaar dat ik dat hele studiehuis niet heb meegemaaktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Wij confisceerden altijd een "studieruimte" als pauze- en tussenurenhangplek.
Daar waren er toch genoeg van
Hij heeft een punt! Jij twee...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach joh, kun je gelijk meedoen aan de wet T-shirt contest
shandyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Snackbar nooit. Wij hadden genoeg aan koeken rotzooi en shandy
amen to thatquote:[..]
Whehehe, ik ben zo dankbaar dat ik dat hele studiehuis niet heb meegemaakt
erge goeie punten ook nogquote:[..]
Hij heeft een punt! Jij twee...
Ik heb ook oude stijl gedaan, maar ons gebouw was al aangepast aan de hele tweede fase meuk voor het jaar na mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:37 schreef rompompom het volgende:
Whehehe, ik ben zo dankbaar dat ik dat hele studiehuis niet heb meegemaakt
ach, het had ook wel voordelen...quote:
Scheikundequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, het had ook wel voordelen...
scheikunde lessen waren een stuk leuker als je in groepjes kon zitten!
scheikunde was tof man!quote:
Flikker op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat heeft dat met moemoe te maken
Ophoeren. Ga maar met Dribbel spelen. Oh nee, dat kan niet!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Moemoe is lief
quote:
Ik voeg toe: Ebola, Kanker, Malaria, Zwarte Pest en terug in de tijd reizen om die sletterige hoer die jij je moeder noemt eens lekker in haar zwangere pens te karateschoppen terwijl jij daar met je embryo-pootje op een reactie-knop zit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ophoeren. Ga maar met Dribbel spelen. Oh nee, dat kan niet!!![]()
![]()
Als ik zeg 'kappen met die bagger', dan bedoel ik natuurlijk niet dat je enkel moet stoppen met het openen van baggertopics. Baggerreacties vallen daar ook onder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Moemoe is lief
Go NJ.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:57 schreef NJ het volgende:
Als ik zeg 'kappen met die bagger', dan bedoel ik natuurlijk niet dat je enkel moet stoppen met het openen van baggertopics. Baggerreacties vallen daar ook onder.
als ik een vrouw was had ik men kut aan je aangebodenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik zeg 'kappen met die bagger', dan bedoel ik natuurlijk niet dat je enkel moet stoppen met het openen van baggertopics. Baggerreacties vallen daar ook onder.
Rustig menquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij is gruwelijk bezig weer, de laatste tijdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:57 schreef NJ het volgende:
[..]
heb zo'n gevoel dat NJ daar al van op de hoogte isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij is gruwelijk bezig weer, de laatste tijd
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet overdrijven zegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij is gruwelijk bezig weer, de laatste tijd
Doe eens normaal allemaalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er is eigenlijk weinig verschil met anders. En nou optyfen!
*meedoetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:08 schreef remlof het volgende:
hij maakte maar één opmerking... die kan je ook negeren natuurlijk
crack!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef Crack_david het volgende:
damn, 419 alweer.. ik kan ook niet even een paar dagen weg heh
Wie is dat? Vrij letterlijk vertaaldquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat zijn naam op die van mij lijkt!
of is dat niet wat je vroeg?
ik heb dan ook nog steeds geen idee hoe ik een voldoende voor frans op me diploma heb gekregenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wie is dat? Vrij letterlijk vertaald
Jij hebt een voldoende voor Frans? OMG... je had de samenvattingen van al die boeken uit je kop geleerd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb dan ook nog steeds geen idee hoe ik een voldoende voor frans op me diploma heb gekregen
Voorbeelden zou tof zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:24 schreef Janetje het volgende:
Zo.. even een paar dvd'tjes bij mn broerke gebietst..
Compleet seizoen "the invisible man"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij hebt een voldoende voor Frans? OMG... je had de samenvattingen van al die boeken uit je kop geleerd?
[..]
Voorbeelden zou tof zijn.
Ken ik nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Compleet seizoen "the invisible man"
God wat hou ik van die serie..
die heeft ze alleen nog maar op videoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik had Take That 1 t/m 3 verwacht...
WFZ...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik had Take That 1 t/m 3 verwacht...
Daarom, op die DVD's staan vast Extra'squote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
die heeft ze alleen nog maar op video
Jij zal het weten..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daarom, op die DVD's staan vast Extra's
ik zou het ook ontkennen als ik jou wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Over inkoppers gesproken
Maar nee, ik heb geen flauw idee.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kom je nog langs of zal ik maar naar bed gaan?
nee blijf maar wakker tot ze langs komtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kom je nog langs of zal ik maar naar bed gaan?
Was dat een verkapte doodsverwensing?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee blijf maar wakker tot ze langs komt
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was dat een verkapte doodsverwensing?
Veul spijzier en tot na die filmquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:02 schreef Quatertemper het volgende:
Ohja, ik ben ff Danny The Dog aan het kijken (film) vandaar mijn afwezigheid.
Immerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik zou het ook ontkennen als ik jou was
Tunu nunu nu.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:21 schreef Bizznitch het volgende:
I FEEEEEL GOOHOOOD
Lekker neurien.quote:
hehe k, ik ga ook maffenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Lekker neurien.!
Maare, ik ga nu lekker pitten, tip: bekijk de laatste cad-comic als je die nog niet hebt gezien. Leuke random humor.
De film is bijna afgelopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:36 schreef rompompom het volgende:
Ja hoor, ik blijf wel alleen achter hier
Als je dit ondertussen in de gaten houdt, zal het wel geen beste zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:37 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
De film is bijna afgelopen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:39 schreef Bizznitch het volgende:
hm ik blijf nog ff
Believe me, Danny The Dog is èèn van de beste films die ik heb gezien de laatste tijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je dit ondertussen in de gaten houdt, zal het wel geen beste zijn
[..]
![]()
!
Ah, mooi zo. Eentje om te onthouden dus. Ken jij Napoleon Dynamite trouwens? Die is vet tofquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:00 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Believe me, Danny The Dog is èèn van de beste films die ik heb gezien de laatste tijd.
Napoleon heb ik hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, mooi zo. Eentje om te onthouden dus. Ken jij Napoleon Dynamite trouwens? Die is vet tof
Ik moet Waiting nog kijken, die heb ik digitaal meegesjouwd. En Fallen ook trouwens (sorry VM).
Ik heb Chronicles of Narnia al wel gezien, die was echt tof!
Ik ga Waiting aan het einde van deze shift kijken, 14.zwartgallig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:05 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Napoleon heb ik hier.![]()
![]()
Waiting is voor mij al een fuckin' classic en narnia is maar zo zo.
Let vooral op die gestresste teef die er al lang zit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga Waiting aan het einde van deze shift kijken, 14.zwartgallig.
Ik wil het nu nog niet weten mèn!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:12 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Let vooral op die gestresste teef die er al lang zit.
En dat spelletje wat ze doen is misschien ook wel wat voor op het schip.![]()
![]()
Het zijn vast en zeker allemaal mannen op je schip huh?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wil het nu nog niet weten mèn!Maar je maakt me wel nieuwsgierig, hehehe!
Ja, potjandriedubbeltjesinhetkwadraatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:17 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Het zijn vast en zeker allemaal mannen op je schip huh?
Dan is dat spelletje van WAITING perfect voor jullie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, potjandriedubbeltjesinhetkwadraat
En niet eens een eigen douche per twee hutten ofzo
Nu ben ik bangquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dan is dat spelletje van WAITING perfect voor jullie.
Je hebt wel wat vel rond je ballen huh?quote:
wtf?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:27 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Je hebt wel wat vel rond je ballen huh?
Als je Waiting ziet snap je het wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
wtf?
Ja, ik ben niet van plan erin te gaan snijden ofzo!
Je hebt in ieder geval voor elkander gekregen dat ik 'm zeker ga kijken over een uur of zevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:31 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Als je Waiting ziet snap je het wel.![]()
You shall see.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval voor elkander gekregen dat ik 'm zeker ga kijken of een uur of zeven
So I shall! Slaap lekker, gosert!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:37 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
You shall see.
Trusten, ik ga maffen.
quote:
Zo schijnt het wel te zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:43 schreef rompompom het volgende:
[..]Zit ik hier, midden op zee, helemaal alleen in BeF
Zachtjes, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo schijnt het wel te zijn![]()
Maar 1 troost, jij deint tenminste nog op en neer
En daar kom je op dinsdagochtend achter?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Godkolere, een weekend op een peuter en een kleuter passen breekt je harder op dan welk bier dan ook
Zachtjes kan best bevredigend werkenquote:
Dat krijg je als je direct daarvandaan naar je eerste werkdag gaat en vervolgens uit solidariteit met je zielige medemens wakker blijftquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zachtjes, dat dan weer wel.
[..]
En daar kom je op dinsdagochtend achter?
Houd op, er zijn geen vrouwen aan boordquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zachtjes kan best bevredigend werken
Op wie zit je dan nu te doelen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat krijg je als je direct daarvandaan naar je eerste werkdag gaat en vervolgens uit solidariteit met je zielige medemens wakker blijft.
Fantasie jochie, fantasiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 04:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Houd op, er zijn geen vrouwen aan boord
Nimand hierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 04:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Houd op, er zijn geen vrouwen aan boord
[..]
Op wie zit je dan nu te doelen? [afbeelding]
Daar wordt m'n bed niet warmer vanquote:
Ah, dan is het goedquote:
In het weekend ook hoor!quote:
Probeer eens een electrische dekenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 05:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar wordt m'n bed niet warmer van
Maar daar blijf ik diep van binnen zo koud van, nog steedsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 05:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Probeer eens een electrische deken![]()
* PrintScreen slapen gaat![]()
Trusten voor later rpp
Er zijn bedrijven waarbij ze bij een dienstwisseling 18 uur op, 18 uur af doen. Best goed geregeld op zich.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 05:32 schreef Mr-Z het volgende:
goedemorgen.. Net wakker..
best wennen.. afgelopen 3 weken nachtdienst gedraaid, dus iedere dag om 6 uur 's ochtends naar bed.. Nu in 1 dag (zondag heb ik nog in de nacht gestaan) om moeten switchen en moet ik om 6 uur 's ochtends beginnen![]()
Gevolg: vanaf 12 uur vannacht geen oog dicht gedaan en nu mega gaar terwijl ik nog moet gaan werken..![]()
lekker kut geregeld dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 05:32 schreef Mr-Z het volgende:
goedemorgen.. Net wakker..
best wennen.. afgelopen 3 weken nachtdienst gedraaid, dus iedere dag om 6 uur 's ochtends naar bed.. Nu in 1 dag (zondag heb ik nog in de nacht gestaan) om moeten switchen en moet ik om 6 uur 's ochtends beginnen![]()
Gevolg: vanaf 12 uur vannacht geen oog dicht gedaan en nu mega gaar terwijl ik nog moet gaan werken..![]()
Als je té enthousiast doet, komt het ongeloofwaardig over.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
lekker kut geregeld dus![]()
Ik ben ben er iig weer, goeiesmorgens. Weer fijn op mn werk, en heb er weer reuuuuuuuuze zin in.
oh.. shit.. en dat was nou zekerrrrrr niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je té enthousiast doet, komt het ongeloofwaardig over.
Nee, dat dacht ik al! Daarom dacht ik: Ik meld het maar even.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
oh.. shit.. en dat was nou zekerrrrrr niet de bedoeling.
mijn dank is groot. Slaap jij nooit?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al! Daarom dacht ik: Ik meld het maar even.
Ennietaajm.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:41 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mijn dank is groot. Slaap jij nooit?
aha, zit je in Ierland in de nachtdienst ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ennietaajm.
Jawel, van ongeveer 15:00 to 23:04 lokale tijd. Dat is van ongeveer 13:00 tot 21:04 Nederlandse tijd.
Holyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 05:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Probeer eens een electrische deken![]()
* PrintScreen slapen gaat
Trusten voor later rpp
Ierland loopt achter t.o.v. Nederlandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
aha, zit je in Ierland in de nachtdienst ofzo?
schijt, zit ik weer verkeerd om te denken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ierland loopt achter t.o.v. Nederland
Ik zit in Qatar, in de nachtdienst van 12 tot 12 inderdaad
Goedemorgenquote:
Altijd lastig, die tijdenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
schijt, zit ik weer verkeerd om te denken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
sorry, zelfde topic nog
Wakker worden enzoquote:
Dat was ik al! Nu krijg ik longontsteking van de kouquote:
Er zijn een hoop mensen ziek dus het kan welquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was ik al! Nu krijg ik longontsteking van de kou![]()
En nu zeggen we allemaal H!H!H!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mensen ziek dus het kan wel.
*ben ziek want er heeft iemand een bak koud water over me heen geknikkerd... je baas zo:"je bent helemaal droog mennn!". jij: "ooh"
quote:
*Mt warmt wrijft met een lekkere dikke handdoekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was ik al! Nu krijg ik longontsteking van de kou![]()
Hij klonk leuker in mijn hoofdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En nu zeggen we allemaal H!H!H!![]()
moet je ook nog wakker worden jackson?
Lievquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
*Mt warmt wrijft met een lekkere dikke handdoek
Ja joh, stel dat je geband wordt van fok. Da's wel heel erg natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, een longontsteking kan ik je niet aandoen natuurlijk
En ik ben bang voor een ban
Hij wordt niet gebandquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja joh, stel dat je geband wordt van fok. Da's wel heel erg natuurlijk![]()
Het kan me niks schelen, eigenlijk. Wat jij?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja joh, stel dat je geband wordt van fok. Da's wel heel erg natuurlijk![]()
Die van mij zit er net op, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:06 schreef Misstique het volgende:
Dit belooft een lange dag te gaan worden![]()
Je gaat ons verlaten dus?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die van mij zit er net op, dus ik denk het niet.
boeit me helemaal niksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het kan me niks schelen, eigenlijk. Wat jij?
Nou inderdaad.... dat gevoel had ik laatst ookal en dat kwam aardig uit toenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:06 schreef Misstique het volgende:
Dit belooft een lange dag te gaan worden![]()
Groetenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die van mij zit er net op, dus ik denk het niet.
En laat ik maar meteen iedereen werkze wensen. Ik ga eten en een filmpie kijken en dan m'n nest in! Of eigenlijk kijk ik die film ook al in m'n nest, maar goed, details.
Zie editquote:
Whehehe! Ik zat een sneer te typen toen ik er nog net op tijd achter kwam dat jij dit schreef en niet Jacksonquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
boeit me helemaal niks![]()
Idd een lange dag vemoed ik.
Ghehe slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie edit
[..]
Whehehe! Ik zat een sneer te typen toen ik er nog net op tijd achter kwam dat jij dit schreef en niet Jackson
Echt tijd om naar bed te gaan dus
Dat is anders helemaal hip hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |