dus dan mag ie nog wel klagen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef MiestOr het volgende:
weer zn topic over n boete die je gewoon verdient heb
werken met je aars!
Mijn tweede boete nog maar.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef MiestOr het volgende:
weer zn topic over n boete die je gewoon verdient heb
werken met je aars!
Brommen en fietsen:quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef skiczukie het volgende:
Maar toch gematst, 50 euro voor beide lichten niet, en ik kreeg maar 20 euro van hem. Was wel een toffe eikel eigenlijk.
totaal geen licht is gewoon 20 euro, zoek maar op internet, en ik heb het zelf ook ondervondenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef T3rr0r het volgende:
Als je totaal geen licht hebt dan is dat 50 euro?
Kut, dan mag ik weleens licht gaan regelen. Tot op heden heb ik de politie nog wel kunnen dollen op m'n fiets maar ik denk dat ooit m'n geluk wel ophoudt.
Ondeugdelijke verlichtingquote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Luvjah het volgende:
[..]
totaal geen licht is gewoon 20 euro, zoek maar op internet, en ik heb het zelf ook ondervonden
http://www.ad.nl/uwgeld/article145742.ecequote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Ondeugdelijke verlichting
¤30
www.boetebase.nl
Hmm. Jouw bedrag klinkt gunstiger, dus ik zal er niet over klagenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Luvjah het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/uwgeld/article145742.ece
20 euro, en uit ervaring weet ik dat het ook 20 euro is
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef T3rr0r het volgende:
Haha, volgende keer die agent dus ff hard op z'n smoel rossen.
Denken dat tie grappig is zeker, kijken of hij nog lacht als hij met z'n bloedende kop op het asfalt ligt!
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef T3rr0r het volgende:
Haha, volgende keer die agent dus ff hard op z'n smoel rossen.
Denken dat tie grappig is zeker, kijken of hij nog lacht als hij met z'n bloedende kop op het asfalt ligt!
Bedrieger!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef skiczukie het volgende:
Was wel een toffe eikel eigenlijk.
Enkel die smile dekte niet de ladingquote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Bedrieger!
Net had je enkel nog het "" smilie....heiden!
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef skiczukie het volgende:
Dus ik hoop dat de kerel me niet ziet en maak een langzame omkeerbeweging. Hoor ik de motor starten. Komt-ie naast me rijden en zegt, ´vluchten heeft geen zin´.
![]()
Waarom heb je dan geen geldquote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in mijn leven al heel wat meer heb gewerkt dan jij, mamaprofiteur.
Daar kom jij ook nog wel eens achter als je vaste lasten hebt. Dan kan je een boete eigenlijk niet goed gebruiken.quote:
Dat heeft er helemaal niks mee te makenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in mijn leven al heel wat meer heb gewerkt dan jij, mamaprofiteur.
zeker gejat die fiets...quote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef skiczukie het volgende:
Maar flikker op stel homo´s, daar gaat het helemaal niet om
ja joh gierigaard.. en je kan ze altijd jatten natuurlijk...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat heeft er helemaal niks mee te maken![]()
lampjes bij de hema kosten 3 euro
Jaaaaaaaaaaaaa, maar op Fok zeiden ze dat het maar 20 euro wasquote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Hmm. Jouw bedrag klinkt gunstiger, dus ik zal er niet over klagen
Ga ik ook maar doen. Het is ook nog eens een stuk veiliger.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:24 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb na een paar boetes ook maar een fijn licht op de fiets laten zetten. hufterproof en hij staat 90% binnen.
dat zou idd erg stom zijn...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fiets gejat zonder licht.
moet je ff zo'n minilampje kopen dat op je wiel draait. geeft echt heel veel licht. geloof halogeen ofzo. lijk je wel een bmw.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ga ik ook maar doen. Het is ook nog eens een stuk veiliger.
voor jou of de fiets.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ga ik ook maar doen. Het is ook nog eens een stuk veiliger.
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een fiets gejat zonder licht.
quote:
Nee.quote:
Doe ik al jaren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:16 schreef Koewam het volgende:
Hm.
TT's met een punt erachter zijn trouwens irritant. Pberends-achtig.
Helaas voor jou, achter een zin hoort een punt. Klaar. En nou optiefen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:28 schreef Koewam het volgende:
Dat zeg ik. Irritant.
Overkill. Boete.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn fietscombinatie was vandaag maarliefst behangen met 3 lampen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |