abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35463243
Dit was te echt om een soap te zijn.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_35463314
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:20 schreef Neuralnet het volgende:
Een rel is prima, maar het "verhaaltje" moet wel een beetje op waarheid berusten he. Ik ga even iemand mailen die dit wel zal interesseren.
Nee wel een waarheid verhaaltje, moet wel een beetje leuk en lekker lopen natuurlijk .
pi_35463958
En ik ben de vader van de "nerds"...... Grappig zoals jullie reageren, jullie maken er een hele heisa van. Antwoord waarom doe je mee? Als je voor zoiets gevraagd wordt, denk je, dat zou wel eens leuk kunnen zijn.
Of Peter en Niels echt zo zijn als in de uitzending naar voren kwam? Nee, natuurlijk PC's is een deel van ons leven, al jaren, maar er zijn ook vele andere dingen. Niels lust inderdaad niet zo veel, maar om nou te zeggen helemaal niets?, nee. Welke tiener lust tuinbonen, spruitjes, witlof, etc.....
Ik werk al vele jaren dagelijks met PC's, ben ooit begonnen in '85 met CPM. Peter doet een MBO IT opleiding.
Astrid was echt vooringenomen. Je zag al in het begin van het programma: Computer bah en je mag nog niet roken ook!. Zij had voorzichzelf een missie: Ik ben de Nanny en ga die jongens heropvoeden. Helaas voor haar, dat is een ander programma.
Hummy van de Tonnekreekheeft haar juist heel goed geplaatst in relatie tot haar eigen belevingswerled: Astrid liet duidelijk blijken: Ik weet wat goed is en dat dring ik die Noorderlingen op; hoe ik mijn kinderen opvoed, want ik ben perfect.
Kinderen worstebroodjes bij ontbijt, de hele dag van huis zijn, geen reet in huis uitvoeren, honden schijten elke dag regelmatig in huis, manwijf voert geen moer uit in huis, Astrid maakt ook nog het kantoor van haar manwijf schoon (dat verdomde Anneke, huur maar en schoonmaker), tja dan heb je het thuis goed voor elkaar. Ik denk dat wij haar wensgedachte waren.......
Astrid is haar zelf tegen gekomen, ontdekte dat andere mensen zichzelf kunnen vermaken, dat was voor haar een nieuw fenomeen.... Astrid heeft gezegd: Ik wilde het liefst naar de Jordaan in Adam. Lekker elke dag feesten. Nee, daar was dit niet voor bedoeld. Moeders moet haarzelf tegen komen, de kinderen wordne enkel als breekijzer gebruikt...
Astrid was ongelukkig nadien, wilde op generlei wijze meer contact met ons, zelfs Anneke was niet meer via mail welkom bij het manwijf.... Thats's life, wij zijn gelukkig, wij weten dat we verder komen in dit leven. Brabant moet maar afwachten of die kids wel terecht komen....
pi_35464120
Peter zei op MSN, dat je zou reageren, leuk om het ook is van de andere kant te horen .
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:15:07 #180
88233 Steve
Still the best.
pi_35464241
Wat leuk, de hele familie komt op FOK!
Ik vond dat mens ook wel irritant en bazig hoor, en die andere familie lijkt me ook niet geweldig om te wonen. En ik geloof best dat er was gemanipuleerd wordt.

Het zijn gewoon allebei niet helemaal standaard families (bestaan die uberhaupt?), maar zoals het op beeld overkwam zag het er toch behoorlijk ernstig uit. Op een vraag gewoon geen antwoord geven....

Manwijf.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_35464545
misschien komt die Astrid ook nog wel op fok om zichzelf te verdedigen
met als sig "ik ben normaal en jullie niet"
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:24:33 #182
88233 Steve
Still the best.
pi_35464562
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:23 schreef DrDentz het volgende:
misschien komt die Astrid ook nog wel op fok om zichzelf te verdedigen
met als sig "ik ben normaal en jullie niet"
Ja maar, ze haat computers.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_35464684
Met alle respect, maar ik zou het nooit accepteren dat men op TV mijn gezin neer zet als een stelletje contact gestoorde debielen. Achteraf kan je namelijk wel alles recht proberen te praten door te roepen dat het in scene is gezet, maar een paar miljoen mensen hebben nu wel dat beeld van het gezin. Dan kan je zeggen dat het je niks kan schelen, maar het tast toch zeker wel je imago en geloofwaardigheid aan. Wie gelooft dergelijke rechtvaardigingen nog na de nietsverhullende aflevering?

Toen ik de uitzending zag dacht ik: "Dit gaat te ver. Die jongen heeft een psychisch probleem en dat smeren ze ten koste van hem en het gezin uit". Sorry hoor, maar wie laat zich hiervoor gebruiken? Aan het begin van de uitzending werd gezegd dat de jongens weinig vrienden hebben. Als dat tegen mij gezegd was, dan zat het hele huis binnen no time vol met 40 maten. Er werd gezegd dat Niels niks at. En inderdaad, een stuk ananas ging er niet in. Ik had verdomme bijna het hele bord opgegeten voor de televisie als iemand me zo uitdaagde.

Ik had mijn mond niet dichtgehouden nadat "dat mens" mij 3 keer een vraag had gesteld op een manier van "Antwoord dan sociaal gestoorde!". En welk normaal kind gaat er nu uitspraken doen als "mijn computer is mijn leven"? Waarom wordt er over LAN-party's begonnen? Iedereen weet dat zulke feesten geassocieerd worden met nerds. Wie laat zich nu gebruiken door als een computerverslaafde naar de computer te hollen? En dan gaan ze ook nog eens lekker prototyisch voor een nerd schietspellen spelen op de PC. Wat zag ik? Werden de jongens via MSN geroepen voor het eten?

Teveel zaken die vreemd zijn. De kijker kreeg geen enkel beeld dat het anders zou zijn. Toeval bestaat niet. Gaan jullie beweren dat jullie dat ALLEMAAL hebben meegespeeld? Waar blijft jullie eigenwaarde?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  † In Memoriam † zaterdag 25 februari 2006 @ 00:31:40 #184
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_35464790
het word hier steeds leuker !!
:')
pi_35464834
Jawel Twisted, en ik zou nog wel even door kunnen gaan. Astrid was de 2e vrouw, de 1e is na 12 uur afgevoerd, had 2 kinderen thuis gelaten en bedacht pas toen dat een 1,5 jarige en 4 jarige wel heel klein is om allen te laten.... Zij was nog nooit een dag van huis geweest. Hoezo, Endemol screent de kandidaten tot het uiterste.... Ze waren blij met een ieder die mee deedt.
Ik heb een regisseur van Endemol het huis uitgegooid, hij was bijzonder onbeschoft en wilde wel heel erg alles in scene zetten waarbij Niels als zielig figuur neer gezet zou worden. Vele beelden hebben ze wel gebruikt helaas. Daarnaast moest je bijv. op een bepaalde tijd klaar staan om de honden uit te laten, maar als 2 uur later de regissuer nog steeds aan het lunchen is, dan laat ik de honden uit. Ik kreeg zowat een scheld kannonade over mij heen: Nu misten ze de beelden.....
Mijn gesprek met hem is opgenomen op video op ijn verzoek, denk niet dat je dit ooit te zien krijgt...
Het eind gesprek was helemaal frustrerend, Anneke heft op het punt gestaan om weg te lopen (naderhand gezien had ze dit van mij mogen doen). De potten hebben royaal de tijd gehad om met elkaar te kletsen over hoe erg het allemal niet was geweest. Anneke en ik hadden elkaar net weer gezien en werden overdonderd. Ik kreeg de volle laag over me heen. "Ik had Astrid beter moeten beschermen tegen mijn jongens....." Wie was er nou de volwassen persoon, wie wilde aan het programma mee doen....?
Volgens ons waren het het prototype zuiderlingen die graag hun eigen frustratie projecteren op anderen en hen daar vervolgens de schuld van geven.
En dan tot slot: Jullie hebben ongetwijfeld gezien dat we schitterend aan het water wonen. Lekker varen, of lekker kanoën mocht niet van de regie. Dan zou het vakantie lijken. Peter en Niels mochten niet weg om naar vriendjes te gaan. Peter mocht eerst wel naar een LAN party, later (voor de camera) niet. Peter had te tijde van de opnames een reparatiewerkplaats van PC's. Dat is wel gefilmd, maar jullie hebben er niets van gezien.. En zo kan ik wel even door gaan.
Het was een hele ervaring, maar de 40-50 uur video zijn naar 21 minuten teruggebracht. En dan kun je een beeld creeëren dat wezenlijk anders is. Als ouder had ik beter moeten weten.
Peter en Niels: Mea culpa......
pi_35464840
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het word hier steeds leuker !!
Misschien komt er nog een verslag hierover bij Hart van Nederland
pi_35464934
Met FOK is nog steeds niets mis Koalabier en Sinterklaaskapoentje. Het was al leuk.....
  † In Memoriam † zaterdag 25 februari 2006 @ 00:42:21 #188
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_35465120
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:36 schreef Ton61 het volgende:
Met FOK is nog steeds niets mis Koalabier en Sinterklaaskapoentje. Het was al leuk.....
hoe komt het dat jij nog geen topposter ben dan
:')
pi_35465135
quote:
Misschien komt er nog een verslag hierover bij Hart van Nederland
Gezin stapt naar de rechter na 'Revenge of the nerds'?
pi_35465254
Neuralnetzei: Sorry hoor, maar wie laat zich hiervoor gebruiken? Aan het begin van de uitzending werd gezegd dat de jongens weinig vrienden hebben. Als dat tegen mij gezegd was, dan zat het hele huis binnen no time vol met 40 maten.

Wist je wat de voice over zou zeggen toen de opnnames plaats vonden????

Weet je wel dat als jij dat vraagt er morgen meer dan 40 maten in huis zijn? Wees eens reëel, Endemol manipuleert, en als je dat niet gelooft, jou probleem. Wij weten hoe het werkt.....
pi_35465311
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Neuralnet het volgende:
En welk normaal kind gaat er nu uitspraken doen als "mijn computer is mijn leven"? Waarom wordt er over LAN-party's begonnen?

Niet om lullig te doen, maar die uitspraak heb ik niet gedaan. Ik heb gezegt dat computers mijn grootste hobby (in mijn woorden: mijn leven) zijn.
quote:
Waarom wordt er over LAN-party's begonnen?

Dat kwam voort uit een ander gesprek, waarin de regels werden besproken, waar dus in werd verteld dat we max 2 uur mochten computeren. Dat schoot bij mij een beetje in het verkeerde keelgat, aangezien ik al een paar maanden geleden toen die LAN-party al had afgesproken. Maar ja, dat zie je dan weer niet...
quote:
Werden de jongens via MSN geroepen voor het eten?

Is speciaal voor toen in scène gezet, werd word hier nog gewoon omhoog geschreeuwd dat het eten klaar is..
quote:
Gaan jullie beweren dat jullie dat ALLEMAAL hebben meegespeeld?
Niet vergeten hè, Niels en ik waren jongetjes van 14/15 jaar. Dan ben je nog helemaal in een waas van "Whoo ik kom op tv " Daarnaast werden we als het ware beloond als we het deden.

Tsja...
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
pi_35465439
Voor die beloning betaal je jaren later nog de prijs. Het moet pijn doen om zo neergezet te worden en keer op keer de herhaling te moeten doormaken.
pi_35465709
hahaha, zijn jullie ff flink genaaid zeg
Nee.
pi_35465925
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
hahaha, zijn jullie ff flink genaaid zeg
Jullie moeten bij Jensen op de bank! Een kans om het beeld recht te zetten!
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_35465951
Ja in de montage kunnen ze elk beeld van je schetsen wat je maar wil, wel een beetje jammer dat ze het steeds herhalen. Maar ja ook wel vermakelijk om te kijken.
pi_35465967
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:11 schreef -Jean- het volgende:

[..]

Jullie moeten bij Jensen op de bank! Een kans om het beeld recht te zetten!
Misschien kunnen ze nog wel beroemd worden?
Denk aan Tokkies, Veerkampjes enz. enz.
pi_35466177
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef Ton61 het volgende:
-knip-
Opzich had ik dit wel verwacht van endemol. Ik ga nu denk ik wel anders tegen het programma aan kijken.
pi_35466626
Ik denk dat niet meer kijken een betere oplossing is.
pi_35467179
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:46 schreef Neuralnet het volgende:
Ik denk dat niet meer kijken een betere oplossing is.
Ik vind het nog wel vermakelijk genoeg, dus ik blijf kijken
pi_35474906

Nu niet alle zuiderlingen over één kam scheren hè.
Ik heb altijd (ook als ik hier naar de omgeving kijk en naar mijzelf) altijd wel een 'relaxt' beeld gehad van zuiderlingen.

Potten zijn blijkbaar een uitzondering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')