En ik ben de vader van de "nerds"...... Grappig zoals jullie reageren, jullie maken er een hele heisa van. Antwoord waarom doe je mee? Als je voor zoiets gevraagd wordt, denk je, dat zou wel eens leuk kunnen zijn.
Of Peter en Niels echt zo zijn als in de uitzending naar voren kwam? Nee, natuurlijk PC's is een deel van ons leven, al jaren, maar er zijn ook vele andere dingen. Niels lust inderdaad niet zo veel, maar om nou te zeggen helemaal niets?, nee. Welke tiener lust tuinbonen, spruitjes, witlof, etc.....
Ik werk al vele jaren dagelijks met PC's, ben ooit begonnen in '85 met CPM. Peter doet een MBO IT opleiding.
Astrid was echt vooringenomen. Je zag al in het begin van het programma: Computer bah en je mag nog niet roken ook!. Zij had voorzichzelf een missie: Ik ben de Nanny en ga die jongens heropvoeden. Helaas voor haar, dat is een ander programma.
Hummy van de Tonnekreekheeft haar juist heel goed geplaatst in relatie tot haar eigen belevingswerled: Astrid liet duidelijk blijken: Ik weet wat goed is en dat dring ik die Noorderlingen op; hoe ik mijn kinderen opvoed, want ik ben perfect.
Kinderen worstebroodjes bij ontbijt, de hele dag van huis zijn, geen reet in huis uitvoeren, honden schijten elke dag regelmatig in huis, manwijf voert geen moer uit in huis, Astrid maakt ook nog het kantoor van haar manwijf schoon (dat verdomde Anneke, huur maar en schoonmaker), tja dan heb je het thuis goed voor elkaar. Ik denk dat wij haar wensgedachte waren.......
Astrid is haar zelf tegen gekomen, ontdekte dat andere mensen zichzelf kunnen vermaken, dat was voor haar een nieuw fenomeen.... Astrid heeft gezegd: Ik wilde het liefst naar de Jordaan in Adam. Lekker elke dag feesten. Nee, daar was dit niet voor bedoeld. Moeders moet haarzelf tegen komen, de kinderen wordne enkel als breekijzer gebruikt...
Astrid was ongelukkig nadien, wilde op generlei wijze meer contact met ons, zelfs Anneke was niet meer via mail welkom bij het manwijf.... Thats's life, wij zijn gelukkig, wij weten dat we verder komen in dit leven. Brabant moet maar afwachten of die kids wel terecht komen....