Precies dezelfde!quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:54 schreef arithaterhorst het volgende:
Ja, maar die staan boven.
Solymi![]()
![]()
![]()
In welke kleur heb jij ze?
We gingen eigenlijk voor een pallone toen we ze gingen kopen, maar toen zagen we deze staan...quote:
En wij hebben geen foto'squote:Op zaterdag 29 april 2006 22:35 schreef arithaterhorst het volgende:
We hebben een FLAM, we hebben een FLAM, een FLAM!![]()
![]()
![]()
En niet alleen voor elkaar.
Van 10 - 1 jaar oud, maar bijna niet gebruikt! En, voor 10% van de nieuwprijs![]()
Voor degene die het echt niet snappen: klek
Dit is um. Precies dezelfde:quote:
Ziet er wel mooi uit! En maken jullie dan een schouw van beneden tot plafond? Of alleen een ombouw?quote:Op zondag 30 april 2006 19:41 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Dit is um. Precies dezelfde:
Alleen geen wij een veel modernere schouw maken, en niet zo'n lelijk ventilatierooster![]()
[afbeelding]
Wat voor een hebben jullie dan? WIj gaan het rookkaneel en ombouw enzo zelf plaatsen, laten alleen het gat door de kanaalplaatvloer boren. Dat kanaal plaatsen Is vrij eenvoudig te doen.quote:Op maandag 1 mei 2006 08:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit! En maken jullie dan een schouw van beneden tot plafond? Of alleen een ombouw?
* wij hebben ook nog ergens zo een ding staan. Weten alleen nog niet of we hem gaan gebruiken enzo.
Ik zou zo 1 2 3 niet meer precies kunnen omschrijven hoe of watquote:Op maandag 1 mei 2006 08:42 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Wat voor een hebben jullie dan? WIj gaan het rookkaneel en ombouw enzo zelf plaatsen, laten alleen het gat door de kanaalplaatvloer boren. Dat kanaal plaatsen Is vrij eenvoudig te doen.
Het idee is dat wij hebben is ongeveer zoals op het plaatje hier beneden. Alleen is onze haard minder breed en is een hoekhaard. En links van de haard is plaats voor een plasma tv (ooit).
(ik heb nog gezocht naar een plaatje waar de haard komt, maar die hoek heeft nog nooit op het Internet gestaan)
[afbeelding]
Ja he?! Toen ik dit zag was ik meteen verkocht. Ik hoop dat we het zo kunnen maken dat het er echt wel op gaat lijkenquote:Op maandag 1 mei 2006 11:46 schreef AnneX het volgende:
oh Aritha, wat moooiii !* smelt.
En het past helemaal in jullie ruimte !![]()
Eh...ja, ben ik helemaal met je eens. We willen ook de snelweg van hier tot Utrecht met plint voorzienquote:En wat gaan jullie gestaag door ondanks klusdip-je. Dat hoort er helemaal bij.
Die 100 km plint schilderen, dat zijn pas klussen !
Mijn vorige huis heb ik zonder plinten te hebben aangebracht verkochtquote:Toen wij gingen verbouwen, hadden we al 10 jaar last van het eerder genoemde ernstige plintensyndroom: als ligt klaar en nog niet aangebracht.
rockpanel is echt mooi spul, veel makkelijker te bewerken als trespa, maar wel dezelfde eigenschappen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:12 schreef arithaterhorst het volgende:
Rockpanel
En verder hebben we in December rockpanel (soort trespa) besteld, maar dat was de verkeerde kleur. Onze fout, maargoed. De boeiboorden aan de zijkanten van het huis hebben we ermee bekleed, maar het stoort mij toch echt wel. Ral 9015 versus Ral 9003 (zie onder).
Zeker aan de voorkant waar de garagedeur echt creme is, en dan zouden de boeiboorden ivoorwit zijn. Beiden kunnen niet worden geschilderd. Dus met NVB Kamphuis onderhandeld, en de hele platen die over zijn om de voorkant en de achterkant van het huis te doen, nemen ze terug en ruilen ze om voor de juiste kleur![]()
Omdat de platen al 4 maanden hier staan, hadden we dat dus nooit meer verwacht. Scheelt ook zo 600 euro![]()
In de het SC topic bleek dat iedereen een beetje met een bouwdip zat. Die dip bedoelen ze!quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:02 schreef arithaterhorst het volgende:
Jamaar over welke dip hebben jullie het nu over dan?
Wij zijn keukens en interieur gaan kijken, maar om nou meteen
van een dip te praten![]()
Oh ja, Rene is nu naar Staphorst om houten gordingen op te halen voor de dakkapellen. Gelovige gordingen dus. Waren maar 30 euri, voor 24 meter 10cm x 20 cm hout
![]()
Oh ja, maar of dat nou een echte bouwdip wasquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:10 schreef sanger het volgende:
[..]
In de het SC topic bleek dat iedereen een beetje met een bouwdip zat. Die dip bedoelen ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |