Dat vind ik zo onwijs mooi!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:07 schreef arithaterhorst het volgende:
Een kleine 130 m2 aan parket moet er op de vloer. En we hebben het al ook.
Dit komt er op de vloer:
[afbeelding]
(iets minder kil plaatje)
[afbeelding]
Jaaaaa, gaaaaaf!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:25 schreef Cybersijp het volgende:
[knipperdeknip]
Frans Bromet is eind Juli weer op TV !!! Lees het net op de homepage van "De Verbouwing"
Vrijdag 28 juli, 4, 11, 18 en 25 augustus & 1 september 2006 22:40 uur, NCRV, Nederland 1.
Dacht spam het ff in me eigen Aritha haar topic, ik zit alvast "skrep"voor de buis dan .
Geweldige manier van volgen van een verbouwing heeft die man zeg![]()
Maar het barbeque'en kon dus welquote:Op maandag 15 mei 2006 07:56 schreef Vonkenboer het volgende:
Tsss, je moet toch een huis verbouwen en niet in jullie auto gaan rijden![]()
![]()
In 2004 voor mijn verjaardag gekregen van Renéquote:Niet te min een heel gaaf autotje![]()
Leuk verjaardagscadeauquote:Op maandag 15 mei 2006 08:30 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Maar het barbeque'en kon dus wel![]()
[..]
In 2004 voor mijn verjaardag gekregen van René![]()
Klopt. Bij de eerste zit ie eigenlijk ook, alleen heet hij daar 'muur'. Maar dat zijn de uiteinden van het huis voor verbouwing, en daarmee onderdeel van de draagconstructie. Die balk had wel weggekund, maar dan moest er een stalen constructie komen om het gewicht op te vangen. En dat kostte ons net weer wat te veel pesa's ;-)quote:Op maandag 15 mei 2006 22:58 schreef Marsepein het volgende:
Erg goed dat jullei zelf zo'n dakkapel plaatsen. En zit er ook goed uit. Ik naam aan dat jullei bij de 2e dakkapel die vertikale balk laten zitten?
ik die nu dat het een stuk dak zink is. Op deze plaats gooien we altijd lege blikjes bier neer na het werk. Zo van: "Geen zin op te staan en het netjes op te bergen". Dus ik had het voor leeg bier aangezien ;-)quote:En ik zit te speuren naar lege blikken bier, maar ik zie ze niet.
Het wordt een van de grootste huizen hier op het parkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 08:55 schreef Juleh het volgende:
Indrukwekkend, jullie huis wordt wel fokking huge zeg
!!
Ik ook, maar ben meer op zoek naar volle blikjes nu.quote:*ook al tevergeefs naar de blikjes had gezocht![]()
Er komt Luxaflex voor het raam. En het raam ligt op het noorden. Dus dat was voor ons voldoende. En anders is het jammerquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:30 schreef AnneX het volgende:
.
je schrijft over een raam/dakkapel ín de inloopkast.
Uit ervaring:
Hou je er rekening mee, dat zonlicht verkleuringen geeft op kleding ?
Bv. overhemden op een hanger en dan t.h.v. de schoudernaden !
Wij hebben niet zoveel nette kleren :-Pquote:Overigens: bij ons zou de ruimte voor leg en hang andersom zijn![]()
Bijna goedquote:Heb je vast al een mooie zonwering voor bedacht .
Van M'plaats![]()
Nou, we gaan verhuizen binnenkort en daar hebben we een slaapkamer over.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:14 schreef arithaterhorst het volgende:
Hoi!
Dit is een beetje het idee qua indeling. Het schuine stuk is de deur. En links is het raam van de dakkapel. De kast is wel open, dus er komen geen deuren voor de 'hangkast' en de 'legkast'. De rechterwand wordt helemaal spiegel. En er komt ergens nog een plaats voor de wasmand.
[afbeelding]
Ik denk dat we een keer naar IKEA gaan om te kijken wat voor materialen ze daar hebben. We zitten een beetje naar deze stijl te zoeken:
[afbeelding]
Hoewel ik me afvraag nog of we het wel zo donker willen. Echt heel vastomlijnd zijn de plannen nog niet. We zijn nog aan het brainstormen
Wat voor plannen hebben jullie tot nu toe voor jullie inloopkast?
Vraagt hij helemaal nietz voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Een parketlegger die blijft logeren!
Kost dat niet vreselijk veel geld? Of neemt hij dat gewoon voor lief?
Foto tzt svp
psies!quote:
Als het goed is komt de laptop morgen en dan kunnen we ook weer Internetten. De afgelopen maand kon dat alleen vanaf werk, en daar was het ook drukquote:Goh, wat was het stil met updates en foto's. Blij dat je weer in cyberspace bent![]()
Veel succes ...
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |