anders ik welquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:14 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al een tekenign laten maken die je online kunt zetten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:58 schreef Juleh het volgende:
Aritha, hoe gaat het met het keukens kopen? Al een keuze gemaakt?
Ooh! Gaaf! Foto'squote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:57 schreef Marsepein het volgende:
Gister is onze rode rotpunktkeuken bezorgd en ben erg onder de indruk. Rotpunkt is zeker niet slecht!
Daarl komt een hoge kastenwand voor. Daarom zitten ze relatief laag. Dat is de (ruimte voor) extra groepenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:52 schreef Marsepein het volgende:
Zit hier:
[afbeelding]
een aantal las/montagedozen niet wel heel erg dicht boven de vloer?
Of komen die onder de keukenkastjes, achter de plint?
Ja, dat was ook mijn opmerking toen ik het zag. Gelukkig is het 'maar' de garage, maar de leidingen zijn inderdaad een beetje scheef. Heb je als het een eerste poging qua verwarmingsleidingen isquote:En hier:
[afbeelding]
Gaat dat met die aanvoer en retour van die radiator wel goed? Konden die niet mooier recht van ondere komen?
Vond ik super eng eigenlijk. Het is "now or never". Gisteren kon je nog zeggen:"Goh, daar wil ik ook nog wel een leiding hebben zitten". Vandaag is het: "Jammer, kan niet". Nou ja, in principe danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:24 schreef Marsepein het volgende:
Ah, handig dat jullie daar dan nog ff aan dachten, anders zit je binnen een week alweer te hakken in je cementvloer. Vond je het ook zo'n gek gezicht om alles wat je op de vloer had te zien verdwijnen .... eigenlijk voor eeuwig.
Bijna....quote:Bloed zweet en tranen alles gemonteerd en hoppa, laagje erover en je ziet niets meer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jullie zijn ook vroeg weer opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop