is die in NL dan niet gratis ???quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef ozzietukker het volgende:
(..)
Wat mij wel opvalt, in Mc Donalds in andere landen van de wereld is de fritessaus of ketchup WEL gratis![]()
nopequote:Op woensdag 22 februari 2006 19:56 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
is die in NL dan niet gratis ???![]()
Daarover gesproken: in Chili hadden ze op de plek waar je je blad inlevert bakjes waar je je ongebruikte zakjes ketchup en mayo in kon doen. Dus ook daar letten ze op de centjes!quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef ozzietukker het volgende:
Wat mij wel opvalt, in Mc Donalds in andere landen van de wereld is de fritessaus of ketchup WEL gratis![]()
Hier ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:33 schreef ozzietukker het volgende:
Mac in Amsterdam Arena ook. Wat is je punt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 04:56 schreef Douwe het volgende:
In de meeste landen verkopen ze bier bij de Mac. Zelfs in Belgie
Amsterdam Arena.quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:59 schreef Gripper het volgende:
Mac in Amsterdam Arena ook. Wat is je punt?
toch maar s doen als je er weer binnenstaptquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kweenie, ik eet nóóit menu's met frietjes bij een snelvoedselaar. gewoon, burgertje + drankje. Bij honger: 2 burgers. Bij extreme honger: 2 dubbele whoppers met kaas en bacon![]()
Ik heb liever bier in mijn mik.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:57 schreef MrBean het volgende:
BIER IN DE MAC
de kipnuggets zijn alleen drumsticks die soms bijzonder heet gekruid zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Dit is echt in heel veel Macs zo
de Mac in Yogyakarta was gewoon hetzelfde als in Nederland, alleen veeeeel drukker
Ik zeg ook niet dat ik er graag kom... Maar ik ben er wel eens geweest, en toen viel het me op. Evenementenbier uiteraard.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:31 schreef k_man het volgende:
De toiletten zijn inderdaad wel een positief punt van de Mac.
Dan had je het topic ff moeten lezen...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:35 schreef kroegtijger het volgende:ik weet niet naar welke mac jullie dan gaan,
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan had je het topic ff moeten lezen...
Burger king heet toch ook geen Fries king? Vleesch van de grill, dat kunnen ze! En dat eet ik er dus ook, voor frietjes is in mijn lijf geen plek.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee man, die friet is niet weg te krijgen
Ik hou wel van friet bij mijn burger. Maar eerlijk is eerlijk, de burgers van BK zijn over het algemeen wel wat verser.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Burger king heet toch ook geen Fries king? Vleesch van de grill, dat kunnen ze! En dat eet ik er dus ook, voor frietjes is in mijn lijf geen plek.![]()
1000 KCal in 1 hamburgerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Burger king heet toch ook geen Fries king? Vleesch van de grill, dat kunnen ze! En dat eet ik er dus ook, voor frietjes is in mijn lijf geen plek.![]()
Als je je even had ingelezen had je kunnen weten dat een hamburger bij de Mac slechts 260 kCal zit.quote:
Ik had het niet over de macdonalds... Ik had het over een Big King XXL met 998 KCalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je je even had ingelezen had je kunnen weten dat een hamburger bij de Mac slechts 260 kCal zit.
de overgrote meerderheid dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:42 schreef Repeat het volgende:
Buitenlandse Mac's/BK's waar ze geen mayo hebben btw![]()
![]()
Deze hadden ze in Duitslandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:55 schreef qwerty_x het volgende:
Mc Flurry ??
begrijp ik het goed dat dat een koude capuchino is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |