Het lastige in dit soort gevallen is om te beoordelen of dat allemaal verschillende individuen zijn óf dat het kloons zijn van één user... Dat is iets wat je ook van onze kant zult moeten begrijpen. Het verhaal klinkt zo fantastisch dat het lastig is om zomaar te geloven. Ik kijk van buiten naar binnen en weet niet wat ik nog moet geloven.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Timmerhout het volgende:
Ik respecteer iedereen hier in dit forum en veroordeel ook niemand, dat zou falikant verkeerd zijn. En ik begrijp het ook wel, jullie kennen een andere Gert dan is het ook moeilijk te geloven en te accepteren. Maar nogmaals, ik waardeer ieders mening, ook de jouwe GEANINI, heus waar.
Maar er deden al een stuk of drie vier mee die Gert van vroeger kennen en zijn benadeeld of anderzins slecht zijn behandeld door hem, dat zegt toch wel iets ?
Volledig met je eens, maar ik kan je bezweren dat het toch ECHT aparte individuen zijn, maar kan me ook voorstellen dat het anders kan overkomen, Francis is in elk geval degene die hij zegt te zijn. Ik ook, dat merk ja aan het eind van de week ( als dit forum dan nog open is ) en de rest heb ik wel een vermoeden van wie het zijn maar laat dat graag aan henzelf over.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het lastige in dit soort gevallen is om te beoordelen of dat allemaal verschillende individuen zijn óf dat het kloons zijn van één user... Dat is iets wat je ook van onze kant zult moeten begrijpen. Het verhaal klinkt zo fantastisch dat het lastig is om zomaar te geloven. Ik kijk van buiten naar binnen en weet niet wat ik nog moet geloven.
Wat dat betreft ben ik dan ook zéér benieuwd naar het moment dat alle puzzelstukjes in elkaar gelegd worden en ik het grote geheel kan overzien.
Zolang de discussie netjes gevoerd wordt is het topic echt nog wel open aan het einde van de week. Ik ben zeer benieuwdquote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Volledig met je eens, maar ik kan je bezweren dat het toch ECHT aparte individuen zijn, maar kan me ook voorstellen dat het anders kan overkomen, Francis is in elk geval degene die hij zegt te zijn. Ik ook, dat merk ja aan het eind van de week ( als dit forum dan nog open is ) en de rest heb ik wel een vermoeden van wie het zijn maar laat dat graag aan henzelf over.
ERGO : Het zijn echt vier persoonlijkheden die hier posten, geloof me .....
Ik bedoel dat het dan moeilijk is te geloven, want als de goedheiligman dan weer eens op TV zou zijn dan is het immers zo'n lieven kindervriend en alleraardigste man, dat kan dan toch niet waar zijn ????quote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef Timmerhout het volgende:
Door middel van onderstaand voorbeeld probeer ik iets duidelijk te maken :
Ik snap het ook wel, voor jullie het is net zoiets als Sinterklaas beschuldigen van kindermoordenaar, dan zal er ook NIEMAND zijn die dat gelooft ! Totdat je Sinterklaas een keer prive meemaakt en de lijken in de kast zou zien liggen. Hoe overtuig je dan de rest van Nederland ?? Een godsonmogelijke opgave, totdat er zich meer getuigen melden die van alles hebben gezien. En dan nog zal het moeilijk blijken mensen te overtuigen ....
voor mij geldt hetzelfdequote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
Mij hoef je iig niet te overtuigen Timmerhout.....ik ben slechts geinteresseerd in het verhaal.......
Ik weet wel hoe Gert kan zijn, maar dat maakt het nog niet okidoki om anderen niet te respecteren, die Gert misschien niet zo kennen of anders over hem denken. In ieder geval, Ik ben blij dat Flugeltje eventjes een remmetje erop gooide, zodat de heethoofden konden nadenken, en ik ben blij dat jullie nog een forum hebben waarin jullie je eitje kwijt kunnen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Timmerhout het volgende:
Ik respecteer iedereen hier in dit forum en veroordeel ook niemand, dat zou falikant verkeerd zijn. En ik begrijp het ook wel, jullie kennen een andere Gert dan is het ook moeilijk te geloven en te accepteren. Maar nogmaals, ik waardeer ieders mening, ook de jouwe GEANINI, heus waar.
Maar er deden al een stuk of drie vier mee die Gert van vroeger kennen en zijn benadeeld of anderzins slecht zijn behandeld door hem, dat zegt toch wel iets ?
Ik denk dat je simpelweg moet afstappen van het idee anderen te moeten overtuigen........doe je verhaal en vertrouw op je eigen kennis van de materie....wat anderen ermee doen of vinden kunnen nog jij; FrancisC of wie dan ook bepalen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:32 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het dan moeilijk is te geloven, want als de goedheiligman dan weer eens op TV zou zijn dan is het immers zo'n lieven kindervriend en alleraardigste man, dat kan dan toch niet waar zijn ????
Welnu, vervang Sinterklaas door Gert, en de lijken, door misstanden en wandaden, in bovenstaand verhaal en je begrijpt exact onze moeilijkheid ...
Ik beweer ook niet dat NIEMAND ons gelooft, maar er lezen veel mensen mee hier, en nogmaals als zich dan meer mensen gaan melden, kunnen we actie gaan ondernemen. En wat betreft de heethoofden, ik weet dat het moeilijk is om in berichten iets duidelijk te maken, het zou gemakkelijker zijn als we allemaal tegenover elkaar zouden zitten hier ( een soort kringgesprek ) Klopt ook wel dat we wel eens verkeerd worden begrepen, maar als je verward en vol verdriet berichten tikt dan kan dat wel eens onsamenhangend overkomen. En als iemand je dan niet begrijpt trek je vaak van leer ( wat niet goed is trouwens ) naar iemand waarvan je DENKT dat die er niets van begrijpt.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef geanini het volgende:
[..]
Als je al bij voorbaat er van uit gaat dat niemand je gelooft, dan bepaal je toch ergens zelf dat je voor altijd slachtoffer blijft, en dat is toch niet iets wat je hiermee wilt bereiken?
Wat mij betreft welquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik probeer nu ook naar IEDEREEN te luisteren en ieders mening te respecteren, ik hoop van harte dat ik nu ook zo overkom.
Ik heb het nog NIET weer over Junior gehad. En qua aangifte doel ik OOK niet op Junior, maar op diefstal en verduistering.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:57 schreef Leukeleu het volgende:
Laat het incestverhaal en Gert jr. eens even buiten beschouwing, dat zijn dingen waarover jij toch niet kunt getuigen..
Kijk, nu wordt het interessant...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik heb het nog NIET weer over Junior gehad. En qua aangifte doel ik OOK niet op Junior, maar op diefstal en verduistering.
Nou, dan als de bliksem naar de sheriff in Overdinkel en aangifte doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik heb het nog NIET weer over Junior gehad. En qua aangifte doel ik OOK niet op Junior, maar op diefstal en verduistering.
*wijst met vinger*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |