abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35302518
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb 't als kind ook verschillende keren gehad, miss omdat ik een fanatiek nagelbijtertje was ?

Spoelwormen ken ik alleen van * als de hond 't had * dat zag er doodeng/smerig uit als je zo'n beest een wormkuur gaf en dan kwam er de volgende x dattie moest poepen zo'n bundel van die wormen uit
Ik heb een keer een hond wormen zien uitkotsen...
je middagboterham hoef je dan ook niet meer....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35302786
aarsmaden had ik ook vroeger, kwam gewoon van het buitenspelen in het zand en dan lekker met je duimpie in je smoel. Niets ernstigs. Beetje ranzig gezicht alleen als je je schijt ziet bewegen.
pi_35302854
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Echt een taboe onderwerp waar mensen niet over praten Ik zie fokkers nog niet roepen 'Oh, dat heb ik ook, erg vervelend inderdaad'

Dit topic deed me denken aan een dieetschandaal jaren geleden. Bleek er een lintworm eitje te zitten in Belgische dieetpillen Ja, dan wil je wel afvallen...
Nou, ik ga me niet schamen omdat ik als kind weleens wormen heb gehad hoor, alleen die waren wel veel kleiner dan die die hier genoemd worden, echt maar een paar mm. Ik vind het wel gek dat er bij die behandeling van aarsmaden alleen iets staat over hygiëne. Het is nl. heel makkelijk met een pilletje te behandelen. Je neemt er een in, en dood zijn ze. Voor de zekerheid een paar weken later nog een, en klaar.
Sanity is (not) statistical
  maandag 20 februari 2006 @ 21:02:57 #54
86305 Markman
Grappig hier.
pi_35303149
fucking aarsmaden ik kan er over meepraten lieve vriendjes...

ik was 19 ofzo, en wat hier staat.. dat het een beetje jeukt, is dikke bullshit: in de nacht komen die klootzakken een beetje uit de darm richting je anus en dat jeukt als een dikke tiet! Heb wel gelachen thuis, want als je een goede shit draaide, zag je gewoon al die dingetjes erin bewegen. Maar goed, 1 pil innemen, soort atoombom voor die beesten. Na de eerste pil, bij de eerste shit ligt er een hoopje ranzige bende naast. Eet smakelijk trouwens ;-).

als je er neits aan doet kan het gevaarlijk worden.. ze kunnen je darmwand perforeren ofzo... maar goed
pi_35303279
Op je 19e nog? Misschien wat vaker je handen wassen en stoppen met duimen
  Forum Admin maandag 20 februari 2006 @ 21:13:44 #56
58651 crew  murp
murp
pi_35303729
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Markster het volgende:
pi_35303877
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef schatje het volgende:
Sushi worms Will you eat raw fish again?

Maar dat schijnt dus een hoax te zijn.

Let wel, mensen met een zwakke maag kunnen beter niet op de foto's klikken.
Zie ik daar een hoofd met een gat erin?
  Forum Admin maandag 20 februari 2006 @ 21:22:36 #58
58651 crew  murp
murp
pi_35304203
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef LedZep het volgende:

[..]

Zie ik daar een hoofd met een gat erin?
ik zag ook een gat
pi_35304234
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef murp het volgende:

[..]

ik zag ook een gat
Het is wel een mooi groot gat. Zou die man ook last hebben van die wormpjes?
pi_35304299
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Markster het volgende:
Hehe ik had ze ook eens op m'n 16e ofzoiets gekregen. Sjah, je bent van de vakantie eens alleen thuis en laat je kipfilet wat te rauw..
pi_35304379
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Hehe ik had ze ook eens op m'n 16e ofzoiets gekregen. Sjah, je bent van de vakantie eens alleen thuis en laat je kipfilet wat te rauw..
Hoe voelt dat nou, zo'n lief beestje zo dicht bij je?
pi_35304524
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef LedZep het volgende:

[..]

Hoe voelt dat nou, zo'n lief beestje zo dicht bij je?
Wat denk je
Op een gegeven moment gingen ze weg dus ik heb nu cavia's genomen. Alleen floepen die er sneller uit.
pi_35304899
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Wat denk je
Op een gegeven moment gingen ze weg dus ik heb nu cavia's genomen. Alleen floepen die er sneller uit.
Ik weet het niet, nog nooit gehad . Maar kan je niet aan wat nieuwe wormen komen of zo? Weinig onderhoud e.d.
pi_35306152
Je zou maar een lading wormen uitschijten
.mwep
  maandag 20 februari 2006 @ 22:18:36 #65
86305 Markman
Grappig hier.
pi_35307125
ik heb het idee dat veel mensen er wel eens last van hebben, iedere apotheek heeft er iig informatiefolders over.

En je krijgt die zooi van als je vooral nagels bijt waar eitjes op zitten. Maar goed, je moet alles een keer hebben meegemaaaakt!
pi_35307458
Ja ik heb het als kind wel vaak gehad, maar kinderen nemen het nu eenmaal niet zo nauw met hygiëne. De zandbak is echt dé plek om enge dingen op te doen.
Sanity is (not) statistical
  Forum Admin maandag 20 februari 2006 @ 22:44:47 #67
58651 crew  murp
murp
pi_35308553
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef LedZep het volgende:

[..]

Het is wel een mooi groot gat. Zou die man ook last hebben van die wormpjes?
misschien
pi_35317433
Wat ik me wel afvraag is waarom ze 's avonds/'s nachts pas gaan jeuken? Hoe weten die beestjes nou dat het tijd is om naar bed te gaan zodat ze lekker kunnen gaan jennen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35317616
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef schatje het volgende:
Sushi worms Will you eat raw fish again?

Maar dat schijnt dus een hoax te zijn.

Let wel, mensen met een zwakke maag kunnen beter niet op de foto's klikken.
Het is een hoax idd. Dit is een man die uit een auto-ongeluk werd gehaald zonder scalp. Aanvankelijk dacht men dat de verwonding het resultaat was van het ongeluk, maar na aankomst in het ziekenhuis bleek dat de hersenen al heel lang open moeten hebben gelegen omdat de eieren die je op de foto ziet van verschillende insecten al dagen oud waren.
Wat bleek? Meneer had een zeldzame vorm van kanker die het schedeldak wegvrat. Meneer had echter geen verzekering en het deed hem ook geen pijn. Dus gewoon hoedje op en karren met die hap...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_35317658
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me wel afvraag is waarom ze 's avonds/'s nachts pas gaan jeuken? Hoe weten die beestjes nou dat het tijd is om naar bed te gaan zodat ze lekker kunnen gaan jennen?
Je lichaamstemperatuur en de activiteit van de darmen zijn beide lager 's nachts, dus ik denk dat daar de truc inzit.
Als kind had ik om de haverklap die dingen (die aarsmaden, wat een gruwelijk woord ook), want als ik niet buiten in de modder rondstampte, dan deden mijn broertje of zusje dat wel.
En het is dus besmettelijk als de hel. Kindje stopt duim in mond, raakt de deurkruk aan, jij erna en bingo. Daarom moet het hele gezin ook aan het kuren bij besmetting van één gezinslid.
Aarsmaden zijn niet gevaarlijk, slechts hinderlijk. Spoelwormen kunnen bij kinderen astma en nog veel meer veroorzaken. Ook een reden dat ik al die hondenbezitters die hun troep niet opruimen zo dankbaar ben
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 21 februari 2006 @ 08:37:12 #71
78918 SeLang
Black swans matter
pi_35317679
Vrouwen met lintwormen
Word je tijdens de anale sex opeens in je eikel gebeten door zo'n worm

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_35317811
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef SeLang het volgende:
Vrouwen met lintwormen

[afbeelding]
Lijkt me ook niet echt een turn-on nee, allemaal van die segmenten van zo'n lintworm die in het rond spatten tijdens de daad
pi_35320867
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Geen flauw idee, maar slapen kan je dan wel vergeten Heel erg onplezierig gejeuk :y
Die pilletjes waren vroeger trouwerns rose, en BEST lekker Mijn moeder had altijd wel een stapeltje van die dingen in huis voor het geval dat
pi_35322023
quote:
Vrouwen met lintwormen

[afbeelding]

Daar word je niet vrolijk van
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:17:55 #75
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_35322485
quote:
Vrouwen met lintwormen

[afbeelding]
Misschien pijpt die worm wel ontzettend lekker
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~