Ik heb een keer een hond wormen zien uitkotsen...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:40 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb 't als kind ook verschillende keren gehad, miss omdat ik een fanatiek nagelbijtertje was ?![]()
Spoelwormen ken ik alleen van * als de hond 't had * dat zag er doodeng/smerig uit als je zo'n beest een wormkuur gaf en dan kwam er de volgende x dattie moest poepen zo'n bundel van die wormen uit
Nou, ik ga me niet schamen omdat ik als kind weleens wormen heb gehad hoor, alleen die waren wel veel kleiner dan die die hier genoemd worden, echt maar een paar mm. Ik vind het wel gek dat er bij die behandeling van aarsmaden alleen iets staat over hygiëne. Het is nl. heel makkelijk met een pilletje te behandelen. Je neemt er een in, en dood zijn ze. Voor de zekerheid een paar weken later nog een, en klaar.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Echt een taboe onderwerp waar mensen niet over pratenIk zie fokkers nog niet roepen 'Oh, dat heb ik ook, erg vervelend inderdaad'
Dit topic deed me denken aan een dieetschandaal jaren geleden. Bleek er een lintworm eitje te zitten in Belgische dieetpillenJa, dan wil je wel afvallen...
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Markster het volgende:
Op je 19e nog? Misschien wat vaker je handen wassen en stoppen met duimen
Zie ik daar een hoofd met een gat erin?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef schatje het volgende:
Sushi worms Will you eat raw fish again?
Maar dat schijnt dus een hoax te zijn.
Let wel, mensen met een zwakke maag kunnen beter niet op de foto's klikken.
ik zag ook een gatquote:Op maandag 20 februari 2006 21:16 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zie ik daar een hoofd met een gat erin?![]()
Hehe ik had ze ook eens op m'n 16e ofzoiets gekregen. Sjah, je bent van de vakantie eens alleen thuis en laat je kipfilet wat te rauw..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef Markster het volgende:
Op je 19e nog? Misschien wat vaker je handen wassen en stoppen met duimen
Hoe voelt dat nou, zo'n lief beestje zo dicht bij je?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hehe ik had ze ook eens op m'n 16e ofzoiets gekregen. Sjah, je bent van de vakantie eens alleen thuis en laat je kipfilet wat te rauw..
Wat denk jequote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, zo'n lief beestje zo dicht bij je?
Ik weet het niet, nog nooit gehadquote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wat denk je![]()
Op een gegeven moment gingen ze weg dus ik heb nu cavia's genomen. Alleen floepen die er sneller uit.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:23 schreef LedZep het volgende:
[..]
Het is wel een mooi groot gat. Zou die man ook last hebben van die wormpjes?
Het is een hoax idd. Dit is een man die uit een auto-ongeluk werd gehaald zonder scalp. Aanvankelijk dacht men dat de verwonding het resultaat was van het ongeluk, maar na aankomst in het ziekenhuis bleek dat de hersenen al heel lang open moeten hebben gelegen omdat de eieren die je op de foto ziet van verschillende insecten al dagen oud waren.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef schatje het volgende:
Sushi worms Will you eat raw fish again?
Maar dat schijnt dus een hoax te zijn.
Let wel, mensen met een zwakke maag kunnen beter niet op de foto's klikken.
Je lichaamstemperatuur en de activiteit van de darmen zijn beide lager 's nachts, dus ik denk dat daar de truc inzit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me wel afvraag is waarom ze 's avonds/'s nachts pas gaan jeuken? Hoe weten die beestjes nou dat het tijd is om naar bed te gaan zodat ze lekker kunnen gaan jennen?
Lijkt me ook niet echt een turn-on nee, allemaal van die segmenten van zo'n lintworm die in het rond spatten tijdens de daadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef SeLang het volgende:
Vrouwen met lintwormen![]()
Word je tijdens de anale sex opeens in je eikel gebeten door zo'n worm
[afbeelding]
Geen flauw idee, maar slapen kan je dan wel vergetenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me wel afvraag is waarom ze 's avonds/'s nachts pas gaan jeuken? Hoe weten die beestjes nou dat het tijd is om naar bed te gaan zodat ze lekker kunnen gaan jennen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]
Misschien pijpt die worm wel ontzettend lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:37 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |