Jean Paul Gaultier bedacht een manier om kleine bestanden van goede kwaliteit naar de magazines te sturen zodat de foto's van zijn collecties als eerste geplaatst werden.
Vandaar dat deze vorm nog steeds een .jpg bestand heet.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 29-11-2001 16:28]
Berieprengpreng
(o) is een chinees sambal etent vogeltje.
[Dit bericht is gewijzigd door thedon op 29-11-2001 14:01]
Het zit links van het midden.
quote:Niet waar
Op donderdag 29 november 2001 15:43 schreef Nyles het volgende:
Fok! ZUIGT!
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 29-11-2001 16:47]
quote:ik niet! Maar jou wel.
Op donderdag 29 november 2001 16:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind de Good_Looking_Gobling een ontzettend symphatieke Fok!ker die ook nog eens enorm veel verstand heeft van film!
quote:dat heb ik nou ook. ik ben de hele dag al zo ontzettend vrolijk. Ik loop de hele dag te zingen en heb nog niemand afgezeken enzow
Op donderdag 29 november 2001 16:33 schreef moussy het volgende:
ik ben zo vreselijk opgewekt vrolijk gezellig en fit. En totáááál niet chagerijnig.
quote:Juist wel man
Op donderdag 29 november 2001 16:41 schreef I.M.Weazel het volgende:
als je naar trance luistert en een scooter hebt ben je stoer
Hmmz, ik haat Friesland
Het was 1988 en ik was weer eens lekker geniaal aan het doen met mn mede nerd vriendjes. We wilde eens ervoor gaan zorgen dat teken en fotobewerkings programmas allemaal op dezelfde wijze een scanner o.i.d. zouden kunnen aanspreken zodat de keuze van software vrij zou worden en je je dure imaging apparaten zou kunnen blijven gebruiken. Na een hoop geprust bedacht ik een protocol dat over meerder media (parallel, serieel scsi en later ook USB)kon communiceren. na veel tests en herschrijven bleek het prima te werken. met elke scanner of camera die voldeed aan een paar simpele eisen kon je uit de voeten. Nu nog een naam voor de geniale idee....pfff 3 kratten bier later nog geen idee totdat Jufrouw Annie riep: : waarom niet net zoals BZN???? gewoon dus ding zonder naam????
na even de andere nerds aangekeken te hebben werd het een engels variant hierop: TWAIN oftewel Technoligy Without An Interesting Name
echt waar!!!
oohw ja, dit topic hoort absoluuuuut niet thuis op het onzin gedeelte...
en ik post dit met me volle verstand....
p.s. ik vind dit geen leuk topic
quote:Grootheidswaanzin?
Op donderdag 29 november 2001 15:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Suawoude is een klein maar gezellig dorp.
quote:Net als de SP.
Op donderdag 29 november 2001 15:35 schreef Larissa het volgende:
Het hart zit links.Het zit links van het midden.
WOL was een afkorting voor het internetbedrijf World Online, en de eigenaar van dit bedrijf had het geniale plan alle huizen van de oorspronkelijke aandeelhouders in de bedrijfskleuren te laten schilderen om zo een gevoel van eenheid te creeren.
Nadat deze aandeelhouders hun aandelen aan particuliere huis-, tuin- en keuken investeerders hadden afgestaan, handelend met voorkennis (over de winstcijfers van dat jaar) werden deze huizen herkenbaar als de huizen van mensen die op een makkelijke manier hun geld hadden vergaard.
Ze wisten dus duidelijk niet wat noeste arbeid verrichten om in hun levensonderhoud te voorzien betekende.
Kortom; ze waren verwend, oftewel 'door de WOL geverfd.'
quote:En dat was gisteren.
Op vrijdag 30 november 2001 07:47 schreef Dave het volgende:
De laatste keer dat Philip Freriks het journaal las was zonder enkele verspreking.
quote:Dit is GEEN understatement..... (of juist wel?!?)
Op donderdag 29 november 2001 14:01 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
Bush is heel erg intelligent
Clinton: "I dot not have a releationschip with that woman, Ms Lewinsky"
Bush Sr.: "Read my lips: no more taxes"
Sharon: "we want peace"
Singh Varma: "ik ben terminaal ziek"
Die bewuste namiddag komt het meisje thuis van school. Samen met haar ouders volgen honderdduizenden kijkers gespannen iedere beweging van het lieve kind. In plaats dat het meisje direct naar haar slaapkamer gaat, loopt ze even langs de keuken waar ze uit de koelkast een potje crème-paté haalt. Vervolgens loopt ze de trap op naar de slaapkamer. Ze zet het potje op haar nachtkastje en begint zich vervolgens volledig uit te kleden waarna ze naakt op haar bed gaat liggen.
In de studio begint men intussen zenuwachtig naar de regisseur te kijken en kruipen haar ouders bijna onder hun stoel van schaamte. Vervolgens neemt het meisje het potje paté en neemt met drie vingers een riante lik uit het potje. Dan smeert ze de paté zorgvuldig tussen haar benen en roept ze naar haar hond. De hond komt vrolijk de slaapkamer binnengelopen en weet onmiddellijk wat hem te doen staat.
Net op het moment dat de hond zich aan zijn taak wil wijden wordt het scherm van de kijkers zwart en de uitzending stopgezet.
De volgende dagen en weken bereikte de verkoop van crème-paté uit blik een recordcijfer.
quote:ehhh, jij zit fout....dit is wel waar
Op woensdag 05 december 2001 17:21 schreef Oom_Agent het volgende:
heel smerig verhaal
en ook:
"wij weten niet waar Bin Laden zich bevind"
"Ik ben aangereden door een vuilniswagen"
quote:
Op woensdag 05 december 2001 18:42 schreef rvandijk17 het volgende:
Hahaha *damn* die hond had het vast niet naar z'n zin dan
quote:Hee; het ging om dingen die NIET waar zijn
Op woensdag 05 december 2001 19:18 schreef MadScientist het volgende:
De meeste meisjes vallen op karakter
quote:Ow ik ben nog niet wakker
Op dinsdag 11 december 2001 09:11 schreef just me het volgende:
Topic goed gelezen Armageddondit gaat over dingen die NIET waar zijn
quote:Je bedoelt dus dat het niet waar is. Ik denk niet dat je gelijk hebt.
Op zondag 17 februari 2002 20:56 schreef Nacho het volgende:
Kut! da's wel waar
quote:amber is een leive meid
Op donderdag 29 november 2001 15:38 schreef Amber_Forrester het volgende:
Kimberly is een lieve meid
quote:sunchaser voelt zich niet gepasseerd en is niet jaloers dat ie geen slotjes mag zetten
Op zondag 17 februari 2002 16:37 schreef SunChaser het volgende:
Buzzer gaat geen enkel slotje zetten in general Chat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |