Kenteken?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:17 schreef _nWo_ het volgende:
Ok stel je voor...
Je bent op een zaterdag in de stad, parkeert de auto in, je staat niet goed en raakt echt ini minimaal een auto waar geen schade op zit.
Je rijdt weg in de veronderstelling dat er niets aan de hand is omdat er geen schade is.
Maandagavond komt er een droogkloot aan, met het verhaal dat je iemand zijn auto hebt aangereden en hij heeft 2 getuigen.
Hoe komt die kerel aan mijn adresgegevens en als hij dit heeft verkregen, is dit wel legaal gebeurd ?
Ja dat is logisch, en dan hebben ze dat en dan gaan ze naar de verzekering en geven ze je uiteraard je NAW gegevens...quote:
Je hebt iemand zijn auto total loss gereden en probeert nu er onderuit te komenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:17 schreef _nWo_ het volgende:
Ok stel je voor...
Je bent op een zaterdag in de stad, parkeert de auto in, je staat niet goed en raakt echt ini minimaal een auto waar geen schade op zit.
Je rijdt weg in de veronderstelling dat er niets aan de hand is omdat er geen schade is.
Maandagavond komt er een droogkloot aan, met het verhaal dat je iemand zijn auto hebt aangereden en hij heeft 2 getuigen.
Hoe komt die kerel aan mijn adresgegevens en als hij dit heeft verkregen, is dit wel legaal gebeurd ?
Ik denk niet dat ze het van een verzekering hebben gekregen maar van een garagequote:Op maandag 20 februari 2006 19:22 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, en dan hebben ze dat en dan gaan ze naar de verzekering en geven ze je uiteraard je NAW gegevens...
Valt onder privacywet toch ?
OMG, corruptie op fokquote:Op maandag 20 februari 2006 19:25 schreef Allan24 het volgende:
Voor ¤50 getuig ik wel dat je daar niét was
Je bent uitgestapt en hebt de auto nagekeken?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:24 schreef _nWo_ het volgende:
Nee, gebuerde tijdens inparkeren, voelde 1 schokje, ik kijk waar ik em raak, ik ziet niets zitten.
Idemquote:Op maandag 20 februari 2006 19:25 schreef Allan24 het volgende:
Ik keek waar ik em zou hebben kunnen geraakt..quote:Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je bent uitgestapt en hebt de auto nagekeken?
Is het idd ook niet. Heeft die man verder nog wat gezegd of is er nu geen probleem meer?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Ik keek waar ik em zou hebben kunnen geraakt..
Ik zag niets zitten, maar hij vond het niet netjes dat ik ben doorgereden nadat ik em had geraakt.
¤45 en we hebben een dealquote:Op maandag 20 februari 2006 19:25 schreef Allan24 het volgende:
en gelijk heeft ie..quote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Ik keek waar ik em zou hebben kunnen geraakt..
Ik zag niets zitten, maar hij vond het niet netjes dat ik ben doorgereden nadat ik em had geraakt.
Ik weet het niet, hij komt morgen weer langs zei hij...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Is het idd ook niet. Heeft die man verder nog wat gezegd of is er nu geen probleem meer?
met een knokploeg.. ik zou maar verhuizen als ik jou was..quote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij komt morgen weer langs zei hij...
Volgende keer total loss rijden. Dan komt hij vast niet zo snel meer aanzetten.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij komt morgen weer langs zei hij...
dan komt ie met de busquote:Op maandag 20 februari 2006 19:31 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Volgende keer total loss rijden. Dan komt hij vast niet zo snel meer aanzetten.
Die is heerlijk inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef dutchmage het volgende:
[..]
en gelijk heeft ie..
je had beter een briefje kunnen schrijven met daarop:
Beste meneer, ik schrijf dit briefje omdat ik per ongeluk tegen uw auto heb aangezeten,
ik schrijf dit briefje niet om mijn adres achter te laten, maar om de omstanders te laten denken dat ik dat wel doe..
het spijt me van de deuk in uw bumper.
met vriendelijke groet,
anoniem![]()
dan dan had je nog kans gemaakt...
Waarom moet jij weer reageren? Nu is mijn beeldscherm weer vies door die schoonheid op je avaterquote:
Genoteerd voor de volgende keerquote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef dutchmage het volgende:
[..]
en gelijk heeft ie..
je had beter een briefje kunnen schrijven met daarop:
Beste meneer, ik schrijf dit briefje omdat ik per ongeluk tegen uw auto heb aangezeten,
ik schrijf dit briefje niet om mijn adres achter te laten, maar om de omstanders te laten denken dat ik dat wel doe..
het spijt me van de deuk in uw bumper.
met vriendelijke groet,
anoniem![]()
dan dan had je nog kans gemaakt...
dido...quote:Op maandag 20 februari 2006 19:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Waarom moet jij weer reageren? Nu is mijn beeldscherm weer vies door die schoonheid op je avater![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |