Waar blijft dit album eigenlijk?quote:
Die ene referentie zegt niet zoveel behalve dat je waarschijnlijk meer in de loopjes techno kant zit en niet zozeer dingen als minimal (om maar iets te noemen).quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:38 schreef spinor het volgende:
Kan iemand mij misschien wat artiesten aanraden die techno maken die ongeveer klinkt als de tracks op deze EP? Ik ben niet echt thuis in de techno en het is zo enorm breed... dus is het moeilijk om 12"s te vinden die ik echt heel vet vind.
CB, ken jij deze plaat met die "Utrecht"-sample erin:quote:Op maandag 10 april 2006 18:23 schreef Circuitbreaker het volgende:
[..]
Die ene referentie zegt niet zoveel behalve dat je waarschijnlijk meer in de loopjes techno kant zit en niet zozeer dingen als minimal (om maar iets te noemen).
Is dit wellicht interessant ?
Counterpart - The Martian Mystique
Lekkere loopy Jeff Mills achtige plaat. Het 6277/Axis Records label heeft wel meer van dit soort platen, soms wel erg DJ tool achtig en soms meer experimenteel zoals deze:
Ben Gibson - No signify EP
Deze 12 inch bevat een tweetal zeer duistere off-beat techno tracks. Een van de beste platen uit 2006 tot nog toe IMHO.![]()
Helaas zegt dat fragment me helemaal niets.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
CB, ken jij deze plaat met die "Utrecht"-sample erin:
http://3voor12.vpro.nl/3v(...)audionumber=27867929
Minuut 52..
Ja, vind ik ook best vet... hoewel ik de drums hierbij dan weer zo slapjes vind. Ik hoor graag een lekkere dichtgesmeerde mixdown. Sorry, ik heb een slechte smaak, ik weet het.quote:Op maandag 10 april 2006 18:23 schreef Circuitbreaker het volgende:
[..]
Die ene referentie zegt niet zoveel behalve dat je waarschijnlijk meer in de loopjes techno kant zit en niet zozeer dingen als minimal (om maar iets te noemen).
Is dit wellicht interessant ?
Counterpart - The Martian Mystique
Lekkere loopy Jeff Mills achtige plaat. Het 6277/Axis Records label heeft wel meer van dit soort platen, soms wel erg DJ tool achtig en soms meer experimenteel zoals deze:
Ben Gibson - No signify EP
Deze 12 inch bevat een tweetal zeer duistere off-beat techno tracks. Een van de beste platen uit 2006 tot nog toe IMHO.![]()
www.beatport.comquote:Op maandag 22 mei 2006 19:21 schreef kokos het volgende:
Techno. Waar vind ik veel en goede nummers voor dat ik ze kan kopen in de platenzaak?
Onder dit pseudoniem heeft hij trouwens al wel eens wat uitgebracht hoor, namelijk Vapaa Muurari Livequote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:09 schreef Circuitbreaker het volgende:
Vladislav Delay laat van zich spreken onder weer eens een ander alter-ego:
Uusitalo - Tulenkantaja vol 1
Geen donkere duistere ijzige muziek zoals "Demon tracks" of minimal/dub/ambient als in "Four seasons" maar meer de techno kant uit zoals zijn bekend Luomo alter ego. Gelukkig ontbreken danwel de vocalen.
Die vocalen op dat album trek ik niet. Ik heb wel de nodige plakken vinyl op Ai, zoals die van Claro Intelecto, FZV, Jacen Solo en Dez Williams. Wat Ai Records betreft is de verkrijgbaarheid nogal ruk. Ik wilde vanmiddag deze scoren bij Clone, maar die was al uitverkochtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:51 schreef Detroit het volgende:
[..]
Niet geheel techno (ernaast electro'ish, minimale klanktapijten), ook niet helemaal nieuw (2005), maar wel een erg rauw en dik album, Confutatis - Built In Anger.
Ik heb het inderdaad gemerkt ja, dat het tegenvalt met de beschikbaarheid. Eigenlijk moet je wat relaties hebben her en der om er een beetje fatsoenlijk aan te kunnen komen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:50 schreef Circuitbreaker het volgende:
[..]
Die vocalen op dat album trek ik niet. Ik heb wel de nodige plakken vinyl op Ai, zoals die van Claro Intelecto, FZV, Jacen Solo en Dez Williams. Wat Ai Records betreft is de verkrijgbaarheid nogal ruk. Ik wilde vanmiddag deze scoren bij Clone, maar die was al uitverkocht
Johannes Heil - 20.000 leagues under the Skinquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef Robin__ het volgende:
Welke cd's moet ik absoluut meenemen op vakantie?
*kickje*
http://www.discogs.com/release/560447quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef Robin__ het volgende:
Welke cd's moet ik absoluut meenemen op vakantie?
*kickje*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |