abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35296764
Oeps, het vorige topic was dicht. .

===============================================

Hier wat leuk materiaal van de laatste tijd:

Alex Smoke - Paradolia (Promo)

Leuk album en zit goed inelkaar. Maar het doet me eigenlijk vrij weinig, het kan niet echt boeiend en bij lange na niet tippen aan zijn debuutalbum Incommunicado.

Duplex - Late Night Driving

Uitstekende detroit-techno van Nederlandse bodem afkomstig van het label van één van de beste platenzaken van Nederland: Clone te Rotterdam. Heerlijke muziek voor in de zomer of - je raad het al - tijdens een nachtelijk autorit. Het liefst met de lichtjes van Pernis op de achtergrond. Voer ook voor de liefhebbers van de melodieuze sound Joris Voorn.

Voor de komende maand wordt het debuutalbum van Guido Schneider verwacht. . En in de maand daarna presenteert Steve Bug het tweede deel van Bugnology!
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_35296859
Aanrader is ook dit recentelijk verschenen album:

Pablo Bolivar - Anjanas

Hij heeft nog een goede luisterbeurt nodig maar tot nu toe klinkt het allemaal erg warm en melodieus. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_35297889
Various - Context Unravelled - mixed by Sutekh

Beste mixalbum sinds tijden. .
pi_35298078
Ben benieuwt naar die duplex cd, klinkt goed.

Maar eigenlijk is dit een tvp ja
pi_35298246
Als het kan graag.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_35334993
In Sync - Untitled (2x12inch, 888 Records)

Heerlijke dubbelaar van deze Britse techno veteraan wellicht bekend van de klassieker "In Sync - Storm", van wie al enige jaren niets was vernomen. Er is erg weinig nieuws onder de zon, maar dat is misschien juist wel goed nu de minimal golf toch echt op zijn eind lijkt te lopen. Een tweetal lange (fijn opbouwende platen ipv makkelijk stampwerk) tracks met klassiek 909 werk, heel pure techno met een heerlijk retro gevoel. Daarnaast nog twee meer ambient/experimentelere tracks.
pi_35335076
Mijn minimal/techno/techhouse-top 15 van dit moment:

01 - DJ Fex - Beautiful & No Problemo
02 - Isolee - Western Store Edits
03 - Jacek Sienkiewicz - Time Starts Now Remixes
04 - Tadeo - Granate Granada
05 - The Architect - Warm Soul
06 - Anja Schneider & Sebo K - Side Leaps Remixes
07 - Butane - Running Out Of Time
08 - Claro Intelecto - Warehouse Sessions Volume 1
09 - Mark Broom - From London With Love
10 - Steve Bug - The Smackman
11 - Dub Kult - Twelve
12 - F.E.O.S. & MSO - Further & Further
13 - Fraktion - Fraktion
14 - Dub Taylor - Escape From 21St Century
15 - Zombie Nation - Money Talks
pi_35335883
Ja vertel, is de hype voorbij? Eens kijken of ik dat Duplex album kan bemachtigen! Ik download amper techno en minimal de laatste tijd, ik lig er een beetje uit zo
pi_35421495
kutmuziek
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_35422201
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef amornl87 het volgende:
kut goedemuziek
Idd.
pi_35431941
Ik vind zelf Vince Watson aka Nico Awtsventin wel lekker...
Z'n plaatjes nog maar even bewaren... Ik zag een white van hem voorbijkomen voor $170,- !

Hier wat releases: http://www.dancerecords.com/artists/Nico+Awtsventin

In Sync is ook wel cool inderdaad. Wist niet dat ie nog bezig was. HET ultime nummer technonummer Storm is ook van hem (op Irdial) http://irdial.hyperreal.org/insync/
pi_35461851
Afgaande op deze plaat "Lee van Dowski - The darkened component" dan is de minimal hype toch nog niet voorbij.
pi_35462868
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef amornl87 het volgende:
kutmuziek
Reageer dan niet.
pi_35463733
Ook een aanrader:

Mikkel Metal - Victimizer

quote:
succes van 'Dorant' werd het meer dan tijd voor de eerste officiële langspeler van Mikkel Metal op Kompakt. Mikkel Meldgaard schrapte materiaal van eerdere e.p.'s en 12-inches bij elkaar, voegde daar enkele nieuwe tracks aan toe en klaar was Kees. Of Mikkel. Dit is echter geen snel door de Kompakt-moloch bij elkaar geraapt allegaartje om ook niet-vinyl kopers een product te kunnen aanbieden. Integendeel, het samenbrengen van tien verschillende Mikkel Metal tracks toont de rode draad die doorheen mans minimale house gewoven is en biedt een meerwaarde bovenop zijn eerdere vinylwerk. Victimizer is een housealbum geworden, en dat klinkt niet zo evident als u zou denken.

Hoewel minder omnipresent aanwezig dan op debuut-LP Close Selections staat dub nog altijd centraal in Mikkel Metals house. Mikkel Metal is een meester in het opbouwen van een langzame spanningsboog die nergens explodeert in een climax. Er schuilt dan ook enige waarheid in degenen die Victimizer brandmerken als het autistische neefje van Basic Channel. Tracks als 'Dorant' of 'Aligen' zijn als een loopband op revalidatietempo: snel gaat het niet, maar effectief is het wel. Victimizer is voornamelijk een grote dosis prozac-house: sloom, minimaal, verslavend en je krijgt er een warm gevoel van. Zelfs als je niet aan een depressie lijdt.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:20:35 #15
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_35487766
Ik ben weer is hopeloos niet op de hoogte van wat hot is op techno gebied op het moment.

Someone enlighten me!!
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  maandag 27 februari 2006 @ 13:37:49 #16
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_35540256
Wat maakt het uit wat hot is en wat niet, ik kan me daar zelf niet echt druk om maken.
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
  woensdag 1 maart 2006 @ 02:27:52 #17
133496 stumbleupon
Boomknuffelaar
pi_35595293
Ik maak mij er ook niet zo druk om. Ik beluister de platen en als ik ze mooi vind, koop ik ze.
Ik ga geen platen kopen omdat ze helemaal gehyped zijn. Een plaat kan nog zo "hot" zijn, als ik er niets aan vind, komt ie mooi niet in mijn platenbak... dusssss
  woensdag 1 maart 2006 @ 19:23:20 #18
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_35616483
Dat zal allemaal best, maar ik weet niet eens wat de nieuwe releases zijn.

Neem aan dat er nog steeds kenners in deze topics komen die wel de leuke nieuwe platen kunnen vermelden wat zij zelf de moeite vinden.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_35648491
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef Rabieluh het volgende:
Dat zal allemaal best, maar ik weet niet eens wat de nieuwe releases zijn.

Neem aan dat er nog steeds kenners in deze topics komen die wel de leuke nieuwe platen kunnen vermelden wat zij zelf de moeite vinden.
Voor recente releases zou je in ieder geval de nodige websites kunnen checken zoals:
Deejay.de
Boomkat
Clone
Rushhour
pi_35652738
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:38:51 #21
133496 stumbleupon
Boomknuffelaar
pi_35660063
Ok... nu is er helemaal geen reden meer om nog naar de platenzaak te gaan
Normaal vind ik het wel eens lastig dat ik niet snel kan skippen online..
Als ik een stapel platen beluister in de winkel ros ik er altijd snel doorheen...
Dat kan nu dus wel http://www.vinylonline.nl/ check de soundfiles
pi_35678887
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:40 schreef teknomist het volgende:
Voor de komende maand wordt het debuutalbum van Guido Schneider verwacht. . En in de maand daarna presenteert Steve Bug het tweede deel van Bugnology!
quote:
Even within the minimal scene, it's difficult not to be infected with a collective sense of enthusiasm-- or perhaps that should be an enthusiastic sense of collectivism. A visit to Luciano's studio in Kreuzberg, a stone's throw from Hardwax, revealed a salon atmosphere: Thomas Melchior was there, collaborating on a new track; the guys from Mobilee/Lan Muzic act Exercise One, who inhabit the studio next door, wandered through every now and then, munching on bananas; Guido Schneider dropped by to test out six new tracks for Poker Flat on Luciano's brain-scramblingly massive speakers. (The tracks themselves were pretty brain-scrambling as well, deep and sprawling and relentlessly funky, bristling with tiny little hooks and formal trapdoors. At one point, when a track went scurrying off exactly where you'd least expect it to go, you could hear a sharp intake of breath, not to mention a dizzy laugh or two, from everyone in the room.) By the time Jackson, another new arrival to the city, traipsed in and everyone headed off to dinner, it felt like the freaking Super Friends Hall of Justice in there.
.
pi_35679189
  woensdag 5 april 2006 @ 21:57:13 #24
87694 Robin__
letitredno
pi_36690431
Dit topic verdient een schop

Schaamteloos.. maar iemand nog aanraders?
  donderdag 6 april 2006 @ 02:00:34 #25
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_36696943
Waarschijnlijk ken je 'm al maar de laatste tijd ben ik weer zwaar verslaafd aan James Holden - Balance005

http://www.discogs.com/release/186636
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_36715302
Het nieuwe album van Johannes Heil is uit op Klang
Johannes Heil - Freaks R us
De voorafgaande 12inch klonk niet zo overtuigend, deze fragmenten maken mij wel benieuwd. Eerst maar eens op zoek gaan naar langere fragmenten.

Dave Tarrida & Jesus Rodriguez - Chariots of vinyl(Christian Vogel remix)
De voorgaande releases op dit label van Christian Vogel waren mij wat te wazig. Deze plaat is IMHO een schot in de roos. Een aparte doch zeer prettige techno release die ook op de Duitse sites te vinden moet zijn.

Voor het recht toe recht aan werk dan nog deze:
Surgeon/Regis/Portion Reform - Backwards man EP
Het draait hier wat mij betreft om de bijdrage van Surgeon, de andere tracks klinken wel erg tooly, aan de andere kant zullen er genoeg mensen zijn die dat ook kunnen waarderen.

Tenslotte nog deze:
Arctic Hospital - Metropolis love
Weer een prettige 12inch op Narita, een techno offshoot van het IDM label Merck. Na de zeer sterke dubby opener doet de rest er eigenlijk al niet meer toe. Check deejay.de voor lange fragmenten.
pi_36715365
Mijn favoriete EP's van dit moment:

01. Alex Under - Collage
02. Ricardo Villalobos - Que Belle Epoque 2006
03. Tadeo - Granate Granada
04. Sleeparchive - Radio Transmission
05. Audiomontage - Fun Kit
06. Butane - Still Waiting
07. Fusiphorm - You Am I
08. Isolee - Western Store Edits
09. Mathias Kaden - Pentaton
10. Der Dritte Raum - Chido Wey Remixes
11. The Architect - Warm Soul
12. Troy Pierce - 25 Bitches!!!
13. Billy Dalessandro & John Gaiser - Come With Me
14. Dave Ellesmere - Standing In Line + Grid Variation
15. Phage & Daniel Dreier - Beeswax

Qua album raad ik het nieuwe album aan van Johannes Heil (zie hierboven)! .
pi_36715467
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef teknomist het volgende:

[..]

[..]

.
Waar blijft dit album eigenlijk? .
pi_36771841
Kan iemand mij misschien wat artiesten aanraden die techno maken die ongeveer klinkt als de tracks op deze EP? Ik ben niet echt thuis in de techno en het is zo enorm breed... dus is het moeilijk om 12"s te vinden die ik echt heel vet vind.
pi_36829911
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 18:38 schreef spinor het volgende:
Kan iemand mij misschien wat artiesten aanraden die techno maken die ongeveer klinkt als de tracks op deze EP? Ik ben niet echt thuis in de techno en het is zo enorm breed... dus is het moeilijk om 12"s te vinden die ik echt heel vet vind.
Die ene referentie zegt niet zoveel behalve dat je waarschijnlijk meer in de loopjes techno kant zit en niet zozeer dingen als minimal (om maar iets te noemen).

Is dit wellicht interessant ?
Counterpart - The Martian Mystique
Lekkere loopy Jeff Mills achtige plaat. Het 6277/Axis Records label heeft wel meer van dit soort platen, soms wel erg DJ tool achtig en soms meer experimenteel zoals deze:
Ben Gibson - No signify EP
Deze 12 inch bevat een tweetal zeer duistere off-beat techno tracks. Een van de beste platen uit 2006 tot nog toe IMHO.
pi_36858237
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:23 schreef Circuitbreaker het volgende:

[..]

Die ene referentie zegt niet zoveel behalve dat je waarschijnlijk meer in de loopjes techno kant zit en niet zozeer dingen als minimal (om maar iets te noemen).

Lekkere loopy Jeff Mills achtige plaat. Het 6277/Axis Records label heeft wel meer van dit soort platen, soms wel erg DJ tool achtig en soms meer experimenteel zoals deze:
Deze 12 inch bevat een tweetal zeer duistere off-beat techno tracks. Een van de beste platen uit 2006 tot nog toe IMHO.
CB, ken jij deze plaat met die "Utrecht"-sample erin:

http://3voor12.vpro.nl/3v(...)audionumber=27867929

Minuut 52. .
pi_36861199
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 16:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
CB, ken jij deze plaat met die "Utrecht"-sample erin:

http://3voor12.vpro.nl/3v(...)audionumber=27867929

Minuut 52. .
Helaas zegt dat fragment me helemaal niets.
pi_36861772
.
pi_36869986
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:23 schreef Circuitbreaker het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook best vet... hoewel ik de drums hierbij dan weer zo slapjes vind. Ik hoor graag een lekkere dichtgesmeerde mixdown. Sorry, ik heb een slechte smaak, ik weet het.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:23:09 #35
110813 behAARD
dat ben ik
pi_37999479
Pascal feos - synaptic staat op luisterpaal:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/index.jsp
en dan doorklikken...
Tijdje geleden ook het album van Motor "Klunk"
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/groups/index.jsp?groups=23454555
pi_38027352
De nieuwe 12inch van Damon Wild - Wishbox is een echte aanrader. Opener "Dragon fly" gaat er in klassieke stijl vol in en grijpt je meteen. De laatste track is verrassend genoeg een soort bleepy Detroit achtige techno track. Een dergelijke plaat heb ik nog niet eerder van Damon Wild gehoord...

Vladislav Delay laat van zich spreken onder weer eens een ander alter-ego:
Uusitalo - Tulenkantaja vol 1
Geen donkere duistere ijzige muziek zoals "Demon tracks" of minimal/dub/ambient als in "Four seasons" maar meer de techno kant uit zoals zijn bekend Luomo alter ego. Gelukkig ontbreken danwel de vocalen.
  maandag 22 mei 2006 @ 19:21:38 #37
101852 kokos
mividaloca
pi_38095074
Techno . Waar vind ik veel en goede nummers voor dat ik ze kan kopen in de platenzaak?
Viva los Vatos Locos
pi_38100161
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:21 schreef kokos het volgende:
Techno . Waar vind ik veel en goede nummers voor dat ik ze kan kopen in de platenzaak?
www.beatport.com
c.decks.de
www.juno.co.uk
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:19:47 #39
101852 kokos
mividaloca
pi_38271583
Gisteren naar een feest geweest waar Luciën Foort een set van drie uur draaide. Vette avond
Viva los Vatos Locos
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:51:44 #40
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_38274674
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 21:09 schreef Circuitbreaker het volgende:
Vladislav Delay laat van zich spreken onder weer eens een ander alter-ego:
Uusitalo - Tulenkantaja vol 1
Geen donkere duistere ijzige muziek zoals "Demon tracks" of minimal/dub/ambient als in "Four seasons" maar meer de techno kant uit zoals zijn bekend Luomo alter ego. Gelukkig ontbreken danwel de vocalen.
Onder dit pseudoniem heeft hij trouwens al wel eens wat uitgebracht hoor, namelijk Vapaa Muurari Live

Niet geheel techno (ernaast electro'ish, minimale klanktapijten), ook niet helemaal nieuw (2005), maar wel een erg rauw en dik album, Confutatis - Built In Anger.

Staat trouwens op Ai Records, vet labeltje voor de liefhebber van de techno dat ietwat van de gebaande paden afwijkt. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_38276575
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 17:51 schreef Detroit het volgende:
[..]
Niet geheel techno (ernaast electro'ish, minimale klanktapijten), ook niet helemaal nieuw (2005), maar wel een erg rauw en dik album, Confutatis - Built In Anger.
Die vocalen op dat album trek ik niet. Ik heb wel de nodige plakken vinyl op Ai, zoals die van Claro Intelecto, FZV, Jacen Solo en Dez Williams. Wat Ai Records betreft is de verkrijgbaarheid nogal ruk. Ik wilde vanmiddag deze scoren bij Clone, maar die was al uitverkocht
  zaterdag 27 mei 2006 @ 19:25:59 #42
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_38277898
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 18:50 schreef Circuitbreaker het volgende:

[..]

Die vocalen op dat album trek ik niet. Ik heb wel de nodige plakken vinyl op Ai, zoals die van Claro Intelecto, FZV, Jacen Solo en Dez Williams. Wat Ai Records betreft is de verkrijgbaarheid nogal ruk. Ik wilde vanmiddag deze scoren bij Clone, maar die was al uitverkocht
Ik heb het inderdaad gemerkt ja, dat het tegenvalt met de beschikbaarheid. Eigenlijk moet je wat relaties hebben her en der om er een beetje fatsoenlijk aan te kunnen komen. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 29 juni 2006 @ 01:27:34 #43
44906 merino
World of Sleepers
pi_39342348
wordt het niet eens tijd voor een Elektronische Albums Tournament?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_39342381
Damon Wild . Echoplex .
pi_39520793
Ik heb van een maat van me wat oudere technoplaatjes overgekocht, moet zeggen dat het toch wel leuk is om te draaien. Ik heb ook een aantal nieuwere technoplaten van o.a. Hertz en Carl Falk (trommeltjestechno), maar af en toe een oudere, diepere technoplaat vind ik zeker ook vet!

Daarnaast heb ik laatst op Youtube een aantal vette filmpjes van Jeff Mills gevonden, natuurlijk zullen de meesten hier deze al lang gezien hebben, maar voor diegenen die ze nog niet gezien hebben:

http://www.youtube.com/watch?v=Pf9Rr5Wrg_c
http://www.youtube.com/watch?v=tcegmXTfDw4
http://www.youtube.com/watch?v=aj3utHFMhA4

Heerlijke 3-deck mix, wat een techniek heeft die gozer toch
  woensdag 5 juli 2006 @ 04:13:08 #46
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39530116
Hertz!
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:26:20 #47
87694 Robin__
letitredno
pi_39854961
Welke cd's moet ik absoluut meenemen op vakantie?

*kickje*
pi_39972151
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 04:13 schreef -Wolf- het volgende:
Hertz!
Hertz - Julia.
  woensdag 19 juli 2006 @ 13:18:52 #49
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_39972368
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 17:26 schreef Robin__ het volgende:
Welke cd's moet ik absoluut meenemen op vakantie?

*kickje*
Johannes Heil - 20.000 leagues under the Skin
Marco Carola - Open system
Richie Hawtin - Sheetone
Speedy J - Loudboxer
DJ Rolando - The Aztec Mystic Mix
Surgeon - Balance.

etc. etc.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_39972379
pi_40141171
Jongens en meisjes, wie voor mij het volgende nummer kan ID'en gaat door voor de wasmachine. 8)

Ik zoek het nummer dat onder het "Awakenings - Kne'Deep Special" filmpje zit.

http://www.awakenings.nl/movie.php?pid=91

Er staat aan het einde "music by marko nastic" maar volgens mij klopt dat niet. Ik heb zon beetje alles van hem en hij zit er niet tussen. Daarnaast is hij me iets te duister voor Nastic' doen. Ik heb het ook gevraagd op het Recon warriors forum, maar die joegoslaven geven maar half antwoord. "Henrik B" zei iemand daar. Daar schiet ik nog weinig mee op... Wie?
pi_40173548
Ik was 6 mei naar Leiden geweest voor het Audiosculpture feestje in het LVC, waar Steve Rachmad optrad.

Luister nu zijn set -te vinden op livesets.com-, wat een heerlijkheid!
pi_40249497
is er nog iemand die dat nummer herkent? 2 posts naarboven?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:37:30 #54
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40278943
Hallee.

Ik ben best een newbie op het gebied van techno... maar wat raden jullie mij nu aan als 'beginner'. Ik luister het wel regelmatig, maar dat zijn dan mixes en dergelijke dus weet ik eigenlijk nog geen namen waar ik naar luister.

Heb nu een setje van Frank Vitta opstaan (op Kashmir) en dat klinkt wel geil bijvoorbeeld.
pi_40279520
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:40 schreef teknomist het volgende:
Oeps, het vorige topic was dicht. .

Duplex - Late Night Driving

[afbeelding]

Uitstekende detroit-techno van Nederlandse bodem afkomstig van het label van één van de beste platenzaken van Nederland: Clone te Rotterdam. Heerlijke muziek voor in de zomer of - je raad het al - tijdens een nachtelijk autorit. Het liefst met de lichtjes van Pernis op de achtergrond. Voer ook voor de liefhebbers van de melodieuze sound Joris Voorn.
Dit is echt een topper. Ga 'm zo snel mogelijk bestellen.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:08:49 #56
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_40279625
Ga dan voor échte obscure detroit van Vaderlandse bodem

The Connection Machine - Painless
quote:
Not being anything like an expert on early techno (too busy dropping kerbendo's and saving the £4.99 required to buy my Streetsounds Electro albums) it was simply by chance that I picked up the blue vinyl 12" on Planet E in 1995 and even more by chance to find their alias EP on U-Trax as Utriod Machine Missions 'The Black Hole' some weeks after that.

Both records changed my life in a subtle way for the better, like only the best music can. For me the Connection Machine offer some of the deepest, most freestyle, soulful, and emotive Detroit-tinged techno I’ve heard. The sound samples will give you an idea as too why I rate this album so highly - forgetting the fact that the majority of this album dates from the early nineties and was rumoured to have been recorded for release on Planet E.

So what happened there and why has their been no sign of Natasja and Joroen for the last ten years? The mystery makes this album even more tempting. The near future will at long last deliver a 12" sampler with a Carl Craig remix and further still new material from this duo. I can't imagine a better future-retro techno album will be released in 2005 (unless Insync drops his rumoured new album) so I can't recommended this twelve track CD highly enough. Killer!
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_40280877
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:08 schreef HAL9000S het volgende:
Ga dan voor échte obscure detroit van Vaderlandse bodem

The Connection Machine - Painless
[..]
Heb 'm online geluisterd, dit is minder mijn smaak Maar zeer zeker een sterk album!
pi_40293515
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:37 schreef Kindervriend het volgende:
Hallee.

Ik ben best een newbie op het gebied van techno... maar wat raden jullie mij nu aan als 'beginner'. Ik luister het wel regelmatig, maar dat zijn dan mixes en dergelijke dus weet ik eigenlijk nog geen namen waar ik naar luister.

Heb nu een setje van Frank Vitta opstaan (op Kashmir) en dat klinkt wel geil bijvoorbeeld.
Als je Frank Kvitta leuk vind, moet je het vooral zoeken in de hardtechno hoek, soms ook wel schranz genoemd. Enkele artiesten die zich in dit hoekje van de techno bevinden zijn:

Frank Kvitta, Boris S, Pet Duo, Arkus P, Sven Wittekind....

Ik ben zelf niet zon groot liefhebber van schranz maar als je deze artiesten eens nader gaat beluisteren kom je genoeg tegen denk ik zo
  zondag 30 juli 2006 @ 22:27:24 #59
19529 Fendy
True Spirit
pi_40335620
Kan iemand deze track ID-en voor mij?
http://bender.newnewyork.nl/tmp/stuff/ID.mp3
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 31 juli 2006 @ 23:14:49 #60
19529 Fendy
True Spirit
pi_40369300
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef Fendy het volgende:
Kan iemand deze track ID-en voor mij?
http://bender.newnewyork.nl/tmp/stuff/ID.mp3
Niemand?
Je hebt gelijk Fen.
pi_40393054
Nee, sorry, het zegt me niets...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:25:01 #62
19529 Fendy
True Spirit
pi_40412827

Gevonden
Je hebt gelijk Fen.
pi_40490543
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:03 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dit is echt een topper. Ga 'm zo snel mogelijk bestellen.
Heb 'm inmiddels bij Plato gehaald en ben zeer tevreden over de cd. Doet me een beetje denken aan Netlabelreleases.
pi_40490553
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:25 schreef Fendy het volgende:

Gevonden
Wil je het nog met ons delen?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:51:12 #65
19529 Fendy
True Spirit
pi_40511258
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:52 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Wil je het nog met ons delen?
Welja.

Hij staat op MPX_309 van Joris Voorn, track heet "MPX_309"
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:49:04 #66
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_40669173
weet iemand toevallig of het nummer "tropical melons" van 2000 and one ook als losse vinyl gereleased is? (of alleen als deel van de cocoon compilation.)

thnx in advance
pi_40669358
Not yet.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:00:05 #68
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_40669601
helaaas. wachten dan maar
pi_40673229
Ik heb het helemaal gehad met datgeen wat hedendaags minimal wordt genoemd, kan er echt niet meer naar luisteren. Ik ben blij dat ik qua DJen niet die richting in ben geslagen, wat een crap wat er tegenwoordig allemaal uitgebracht wordt zeg. Het lijkt potdomme wel hardstyle in zn hoogtij, niets boeiends, alles lijkt op elkaar en iedereen doet eraan mee, en het oude vertrouwde -echte techno- is ineens niet tof meer.
pi_40673396
Ga lekker minimal vergelijken met hardstyle. . .
  donderdag 10 augustus 2006 @ 03:25:22 #71
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_40673819
techno rules
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
pi_40676850
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:51 schreef Fendy het volgende:

[..]

Welja.

Hij staat op MPX_309 van Joris Voorn, track heet "MPX_309"
Thanks! Nu weet ik dankzij jou dat ik Many Reasons abusievelijk als MPX 309 in m'n collectie heb staan.
pi_40677272
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:00 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Thanks! Nu weet ik dankzij jou dat ik Many Reasons abusievelijk als MPX 309 in m'n collectie heb staan.
Edit: ze hebben een fout @ Beatport gemaakt. Die ik had is MPX 309. Die jij zocht heet Many Reasons.
pi_40685043
schminimal
pi_41083439
Zeg, luisteren we nog techno of bestaat er tegenwoordig niets anders dan minimal?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 02:58:50 #76
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41083461
minimal = techno
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 03:00:57 #77
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41083482
Voor de liefhebber trouwens, dit jaar op today's art in Den Haag staan enkele major namen geboekt zoals Underground Resistance ( ) , Unit Moebius en minimal veteraan Thomas Brinkmann... en dan heb ik het nog niet eens over namen als Venetian Snares etc.

[22/23-9-2006] TodaysArt06, Den Haag
pi_41084680
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 02:56 schreef d.n3rd het volgende:
Zeg, luisteren we nog techno of bestaat er tegenwoordig niets anders dan minimal?
Nee, niet al te veel minimal inderdaad. Gewoon techno graag, stoomtreinen enzo
Je hebt gelijk Fen.
pi_41085132
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 02:58 schreef The_Martian het volgende:
minimal = techno
pi_41085179
Weet iemand hoe die remake van LA Style's "James Brown is Dead" door Secret Cinema heet? Of moet die nog gereleased worden? Tering, wat een vette plaat.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:15:06 #81
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_41086570
villalobos draait vaker die remix van the sinner in me van ik dacht depeche mode..

iemand enig idee hoe die remix heet? of is ie nog niet uit?
pi_41086926
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:15 schreef Dacide het volgende:
villalobos draait vaker die remix van the sinner in me van ik dacht depeche mode..

iemand enig idee hoe die remix heet? of is ie nog niet uit?
Depeche Mode - Sinner In Me (Ricardo Villalobos Bootleg Remix)

Is slechts een bootleg, geen idee of ie uberhaupt ooit uitkomt...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:30:27 #83
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_41086962
ow ok... nooit officieel gereleased dus...

wellicht dat ik hem ergens op slsk ofzo kan vinden.

thnx
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:07:30 #84
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_41091420
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:06 schreef teknomist het volgende:
Weet iemand hoe die remake van LA Style's "James Brown is Dead" door Secret Cinema heet? Of moet die nog gereleased worden? Tering, wat een vette plaat.
is tie al te vinden op lime/frostwire?
heb net de 2002 versie gevonden
en een versie van lind traxx flight#1 H.A.Z.A.R.D
pi_41091896
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:07 schreef Neurotica het volgende:

[..]

is tie al te vinden op lime/frostwire?
Het is een soort van minimalversie. Ik hoorde de plaat tijdens een live PA van Secret Cinema.
Als ik wist hoe die heette dan had ik em wel gedownload. .
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:49:53 #86
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_41092719
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:22 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het is een soort van minimalversie. Ik hoorde de plaat tijdens een live PA van Secret Cinema.
Als ik wist hoe die heette dan had ik em wel gedownload. .
mailje toch ff naar secret cinema:D
pi_41100820
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:06 schreef teknomist het volgende:
Is dat die die Michel de Hey draaide op FYM?
pi_41114269
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 18:09 schreef d.n3rd het volgende:

[..]

Is dat die die Michel de Hey draaide op FYM?
Zou best kunnen. .
pi_41116547
Beste Jeroen,

Allereerst de complimenten voor je heerlijke set in .off_corso de avond voor de Dance Parade.

Maar ik mail je niet zomaar... ik hoorde daar een vette remake van "James Brown is Dead". Mijn vraag is hoe deze plaat heet en of deze al verkrijgbaar is....

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
pi_41117097
***** **** = Tekno mist? :p

Die remix die michel de heij draaide was overigens echt te slecht voor woorden leek wel hardstyle Ik heb Joris Voorn er ook eens 1 horen draaien, die was op zich wel tof. Ik denk dat je het over die hebt.
pi_41117100
MdH moet dood!
pi_41117138
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:45 schreef d.n3rd het volgende:
***** **** = Tekno mist? :p

Die remix die michel de heij draaide was overigens echt te slecht voor woorden leek wel hardstyle Ik heb Joris Voorn er ook eens 1 horen draaien, die was op zich wel tof. Ik denk dat je het over die hebt.
Hij is redelijk richting stevige minimal dus niet de hardstyle-versie denk ik. .
pi_41117152
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:46 schreef -Wolf- het volgende:
MdH moet dood!
Echt niet.
pi_41117164
joris voorn - shining (hard house mix)

pi_41117170
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:49 schreef teknomist het volgende:

[..]

Echt niet.
echt wel!
pi_41117239
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:49 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

echt wel!
Patstelling. Slotje.
pi_41117258
Check hier dat stukje van michel de hey op fym, met die remix. Echt om te janken
pi_41117272
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef d.n3rd het volgende:
Check hier dat stukje van michel de hey op fym, met die remix. Echt om te janken
ik wil niet
pi_41117355
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef d.n3rd het volgende:
Klinkt niet als de track die ik bedoel maar echt duidelijk is het niet.

Met een cam of telefoon klinkt elke 4/4-track wel als hardstyle btw. .
pi_41117400
Haha ja dat is dan ook weer zo. Met een cam trouwens. Ik heb een aversie tegen foto's maken met telefoons
pi_41117432
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 02:03 schreef d.n3rd het volgende:
Haha ja dat is dan ook weer zo. Met een cam trouwens. Ik heb een aversie tegen foto's maken met telefoons
Juist, ik doe het dan ook met een goede digicam.

Trouwens, ik zat ff wat tracks van Secret Cinema op zijn website te luisteren...

Die gast blijft een talent. .
pi_41117447
steve bug! ouwe superstition gabber..
pi_41117450
Een van m'n allervetste vinyls is een bepaalde persing van grooveyard, mary go wild. Alle 3 tracks die daarop staan zijn echt ubervet.
pi_41117476
jeroen.. ja.. die gast blijft echt bizar gewoonweg.. vol, strak, kloppend, innovatief.. talent.. ( en ZWAAR ondergewaardeerd(helaas..))
pi_41117480
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 02:06 schreef d.n3rd het volgende:
Een van m'n allervetste vinyls is een bepaalde persing van grooveyard, mary go wild. Alle 3 tracks die daarop staan zijn echt ubervet.
Ja, Grooveyard is erg vet.

Favorieten blijven toch Timeless Attitude en Masculinity III. .
pi_41117485
die van mij is mengs theme..

http://www.discogs.com/release/89381

veel beter dan dit gaat het niet meer worden tegenwoordig..
pi_41117515
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 02:09 schreef Omkron het volgende:
die van mij is mengs theme..
Laten we Gung-Ho niet vergeten. Misschien wel de plaat waar ik het meest op uit mijn dak ben gegaan ever.
pi_41117516
http://www.discogs.com/release/11774

Die van mij, de a2 van deze. Hele minimale (heeeej) diepe track. Op mijn persing (andere dan deze) staat dat die A2 is 'for the girl I loved for 6 years'

Edit; dat staat dus ook op die discogs release
pi_41117552
gung-ho kon met niet echt boeien meer.. is nieuw spul.. nieuw = slecht.. (globaal gezien dan)
pi_41117554
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom dit topic bij mij in een speciaal rijtje onderaan in de topiclijst staat?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 02:14:56 #111
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41117560
Omdat het een centraal topic is?
pi_41117581
ah werkt dat zo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:30:04 #113
19529 Fendy
True Spirit
pi_41120476
Vergeet Voltt niet he
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:09:17 #114
19529 Fendy
True Spirit
pi_41121290
En Acid Come
Je hebt gelijk Fen.
pi_41135923
http://www.myspace.com/secretcinemasound

De minimal-remix van James is Brown is dead kun je hier luisteren. .
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:25:28 #116
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_41140343
Woei leuk topic.
Nu nog even op alle linkjes klikken.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:34:48 #117
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_41149091
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 18:05 schreef teknomist het volgende:
http://www.myspace.com/secretcinemasound

De minimal-remix van James is Brown is dead kun je hier luisteren. .
jaaaaaaaa *luisterd* laat je m nog ff staan dan kan ik m rippen als ik ubuntu aan de praat heb .
pi_41161053
De nieuwe promo plaat van Umek binnen:

A side: posing as me (original)
B side: scathead (original)

van mij maggie uitkomen! Fijne plaat weer van Umek!
pi_41162856
Posing as me... aardig plaatje inderdaad... Umek gaat wel een beetje teveel de electrokant op naar mijn mening. Komt die plaat uit op Jesus Loved You of wordt dat weer een nieuwe?
pi_41166577
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:43 schreef da_rippah het volgende:
Posing as me... aardig plaatje inderdaad... Umek gaat wel een beetje teveel de electrokant op naar mijn mening. Komt die plaat uit op Jesus Loved You of wordt dat weer een nieuwe?
ik geloof nieuwe. Ja ook scathead is meer richting electro. Als plaatje klinken ze lekker, maar ik mis de Umek stijl van een paar jaar geleden wel
pi_41175589
Heb hem nooit echt een hele goede producer gevonden... samen met kanzyani heeft ie wel wat leuke dingen gemaakt, en Lanicor is ook een klassieker natuurlijk.... ehgh.. En Gatex... Haha
pi_41193544
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:49 schreef P-azz het volgende:

[..]

ik geloof nieuwe. Ja ook scathead is meer richting electro. Als plaatje klinken ze lekker, maar ik mis de Umek stijl van een paar jaar geleden wel
Nou ja, een paar jaar geleden heeft ie 3 electro-EP's onder de naam "Zeta Reticula" uitgebracht.
Ik merk juist dat ie de trancekant op gaat. Dat vind ik wat minder eik.
pi_41193595
ik vind Umek de verkeerde kant opgaan helaas. hij kan me niet meer zo boeien tegenwoordig.
pi_41193625
tvp
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:55:14 #125
148745 P-azz
Lama doen
pi_41218719
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 20:48 schreef da_rippah het volgende:
Heb hem nooit echt een hele goede producer gevonden... samen met kanzyani heeft ie wel wat leuke dingen gemaakt, en Lanicor is ook een klassieker natuurlijk.... ehgh.. En Gatex... Haha
Gatex
pi_41408381
bjørn svin - søde !!!
ik ging helemaal uit mn dak op deze plaat.
zeker goed!
volgens mij wat japanse invloeden erop.
no signature
pi_41807987
Green Velvet - Shake & pop

De B2 --->> Electricity

OEHHHH

en deze!

Jesper Dahlback - Robot Dance !!

I love sensationrecords.com

[ Bericht 37% gewijzigd door Et-Cetera op 14-09-2006 18:59:22 ]
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
pi_41808893
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 11:55 schreef P-azz het volgende:

[..]

Gatex
Montana rmx
FUCK!
pi_41814842
zijn mensen hier bekend met het label HZ Trax? Ik heb alle hier nu 3 platen van, wat een ontzettend vette stijl is dat zeg. Om even namen te noemen: Carl Falk (Pish Posh EP en Blast Path EP) en Kode (Live Constructions Vol. 1). Op beatport kun je ze luisteren, gewoon zoeken op label -> HZ Trax.
pi_41820925
Ik heb Carl Falk - Balance EP, dat vind ik een erg fijne plaat
FUCK!
pi_41827265
ja die heb ik ook... goede plaat inderdaad maar wel de minste van de 3.
pi_41840113
Gaat er morgen nog iemand naar Secret Cinema in de Off_Corso? Ik wel
pi_41874653
Techno. .
pi_41968469
Die nieuwe show van Dave Clarke op 3FM is ook té vet zeg, heerlijk
pi_42011356
alle mensen uit dit topic zijn toch wel morgen @ todaysart?
pi_42019139
Ik niet. Geld is op.
pi_42021143
Same here.
pi_42021184
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:10 schreef Yorrit het volgende:
alle mensen uit dit topic zijn toch wel morgen @ todaysart?
link?
pi_42021222
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:03 schreef P-azz het volgende:

[..]

link?
www.todaysart.nl

oa een 5 uurs optreden van Undegroun Resistance.
daar moet het hart van de technoliefhebben toch sneller van gaan kloppen
pi_42606948
Heb laatst een technosetje opgenomen, is redelijk goed geworden vind ik. Heeft iemand een site waar ik dit kan uploaden? Hij is 104 mb groot. Het liefst geen site waar je eerst 80.000 banners moet doorklikken en jaren moet wachten voordat je het ding een keer kan downloaden...

Alvast de tracklist:

01. Kobaya - ID
02. Axel Karakasis - Point of no return
03. Carl Falk - ID
04. Kobaya - ID
05. Incognito Project - Dojoja
06. ID
07. Mona recordings ltd. - Knights
08. Carl Falk - ID
09. Kobaya - Douglas Track
10. Jan Liefhebber vs. Nimbuz - Falling Stars EP.
11. E-Craig - Home (212 dub mix)
12. Hertz - Julia (Kanzyani Remix)
13. Valentino Kanzyani - Learning how to do it
14. Boriqua Tribez - Roxana

Zitten een paar "ID's" tussen, dat is omdat ik geen zin meer heb om op te gaan zoeken welke EP cq. welk cd'tje ik toen aan het draaien was, laat staan welke track
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:48:00 #141
19529 Fendy
True Spirit
pi_42607197
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:38 schreef da_rippah het volgende:
Heb laatst een technosetje opgenomen, is redelijk goed geworden vind ik. Heeft iemand een site waar ik dit kan uploaden? Hij is 104 mb groot. Het liefst geen site waar je eerst 80.000 banners moet doorklikken en jaren moet wachten voordat je het ding een keer kan downloaden...

Alvast de tracklist:

01. Kobaya - ID
02. Axel Karakasis - Point of no return
03. Carl Falk - ID
04. Kobaya - ID
05. Incognito Project - Dojoja
06. ID
07. Mona recordings ltd. - Knights
08. Carl Falk - ID
09. Kobaya - Douglas Track
10. Jan Liefhebber vs. Nimbuz - Falling Stars EP.
11. E-Craig - Home (212 dub mix)
12. Hertz - Julia (Kanzyani Remix)
13. Valentino Kanzyani - Learning how to do it
14. Boriqua Tribez - Roxana

Zitten een paar "ID's" tussen, dat is omdat ik geen zin meer heb om op te gaan zoeken welke EP cq. welk cd'tje ik toen aan het draaien was, laat staan welke track
Je zou hem op rapidshare kunnen knallen, ik wil hem ook wel effe hosten voor je...moeten we straks effe contacten via msn ofzo
Je hebt gelijk Fen.
pi_42607316
is goed. m'n msn is joostalferdinck AT gmail punt com.
pi_42607578
Hee, een techno topique...
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:52:42 #144
19529 Fendy
True Spirit
pi_42614368
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:52 schreef da_rippah het volgende:
is goed. m'n msn is joostalferdinck AT gmail punt com.
Toegevoegd
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:55:31 #145
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_42614465
TVP, want ik wil die set wel 'ns horen.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:59:41 #146
19529 Fendy
True Spirit
pi_42614565
Als ik hem heb post ik wel effe een linkje
Je hebt gelijk Fen.
pi_42623067
Beetje dom, ik ben uitgerekend nu sinds een hele tijd weer bij mijn ouders voor het weekend, en ik heb die set alleen als .avi bestand op mijn iPod staan (had het hele gebeuren ook gefilmd met mn telefoon). Dus ik kan die ook wel aan je geven Fendy maar die is iets van 450 mb ofzo... Anders wordt t maandag voordat die set online staat.

Ik heb hem wel gewoon met iTunes op mijn ipod gezet zegmaar, maar dan kan ik hem er niet meer vanaf halen en op deze computer kopieren toch
pi_42633945
tvp
en daar zijn genoeg tooltjes voor rippah.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:57:42 #149
19529 Fendy
True Spirit
pi_42640820
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:29 schreef da_rippah het volgende:
Beetje dom, ik ben uitgerekend nu sinds een hele tijd weer bij mijn ouders voor het weekend, en ik heb die set alleen als .avi bestand op mijn iPod staan (had het hele gebeuren ook gefilmd met mn telefoon). Dus ik kan die ook wel aan je geven Fendy maar die is iets van 450 mb ofzo... Anders wordt t maandag voordat die set online staat.

Ik heb hem wel gewoon met iTunes op mijn ipod gezet zegmaar, maar dan kan ik hem er niet meer vanaf halen en op deze computer kopieren toch
Geen idee of dat kan, ik heb geen Ipod, dus dat zou ik niet weten...
Maar als ik 450 mb ga hosten gaat mijn provider misschien een beetje zeuren als hij 30 keer gedownd wordt

MP3 lijkt me beter, dus maandag dan maar?
Je hebt gelijk Fen.
pi_42640983
Heb hem al, in mp3 that is. Inderdaad even een tooltje gedownload en ging prima! 104 mb.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:59:19 #151
19529 Fendy
True Spirit
pi_42642652
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:02 schreef da_rippah het volgende:
Heb hem al, in mp3 that is. Inderdaad even een tooltje gedownload en ging prima! 104 mb.
Mooi. Ik kom wel effe online.
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:15:26 #152
19529 Fendy
True Spirit
pi_42644930
Je hebt gelijk Fen.
pi_42645008
Joost?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:36:17 #154
19529 Fendy
True Spirit
pi_42645778
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:17 schreef teknomist het volgende:
Joost?
Er zijn meer hondjes die Joost heten
Je hebt gelijk Fen.
pi_42649336
dat ben ik Hoop dat jullie t wat vinden...
pi_42655539
Voor de liefhebbers: ikzelf in de mix

-niet meer-

[ Bericht 50% gewijzigd door da_rippah op 14-10-2006 11:38:14 ]
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:09:10 #157
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_42665616
owja heb ee nieuwe held gevonden
Alex Under.

te vinden op forum van livesets.com
de liveset op Mutek Festival Canada aldaar is een aanrader

rechtstreeks download: http://lix.in/1b8ac2
(kies voor free download, wacht 100seconden en zoef)
pi_42671307
Heerlijke set inderdaad, ben hem nu voor de tweede keer aan het luisteren. Fijne stijl heeft die kerel. Toch houdt ik over het algemeen meer van een tandje harder/sneller. Ik ben trouwens alle releases van Trapez (dochterlabel van Traum Schallplatten) aan het downloaden, daar zit ook wat tussen van Alex Under.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 15:49:40 #159
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_42672077
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:31 schreef da_rippah het volgende:
Lekker setje man. Mooi werk.
pi_42672451
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:09 schreef Neurotica het volgende:
Alex Under.

lekkere set!!!
pi_42672731
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:49 schreef BrauN het volgende:

[..]

Lekker setje man. Mooi werk.
Dank u
pi_42675945
Wederom in de mix:

-niet meer!-

[ Bericht 73% gewijzigd door da_rippah op 14-10-2006 19:07:10 ]
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:19:19 #163
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_42677158
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:04 schreef addictivebeat het volgende:

[..]

lekkere set!!!
pi_42681657
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:09 schreef Neurotica het volgende:
Alex Under.

album Dispositivos De Mi Granja is een aanrader

http://www.discogs.com/artist/Alex+Under
pi_42681737
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:26 schreef da_rippah het volgende:
Wederom in de mix:

-niet meer!-
toch kan het onlijn zetten van een mix niet zo moeilijk zijn?
pi_42693855
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:57 schreef FUFR het volgende:

[..]

toch kan het onlijn zetten van een mix niet zo moeilijk zijn?
Nee, ik was live aan het mixen. Als ik dan ophoud met mixen is er niet veel meer om naar te luisteren
pi_42715615
oh, nee dat wordt idd wat moeilijker als je een uurtje te laat bent
pi_42758350
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:54 schreef FUFR het volgende:

[..]

heb het album al een tijdje, maar ben van mening dat het meer in het minimale segment past
pi_42768528
ja dat was wel zijn bedoeling denk ik
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:00:57 #170
19529 Fendy
True Spirit
pi_42987370
Kent iemand hier het label Mona recordings ltd? Brengen echt goede techno uit, ik heb nu 4 releases van het label (ze hebben er tot nu toe 6 uitgebracht) en het is allemaal gewoon goed!

http://www.discogs.com/label/Mona+Recordings+Ltd.
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:13:54 #171
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_43047442
ojee wat heb ik weer veel te luisteren
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_43059359
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:00 schreef Fendy het volgende:
Kent iemand hier het label Mona recordings ltd? Brengen echt goede techno uit, ik heb nu 4 releases van het label (ze hebben er tot nu toe 6 uitgebracht) en het is allemaal gewoon goed!

http://www.discogs.com/label/Mona+Recordings+Ltd.
Ja, is daar ook een plaat "Knights" op uitgekomen? Die heb ik, fijne plaat wel
  woensdag 1 november 2006 @ 08:44:08 #173
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_43128300
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:31 schreef da_rippah het volgende:
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
  donderdag 2 november 2006 @ 07:56:33 #174
19529 Fendy
True Spirit
pi_43162271
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:11 schreef da_rippah het volgende:

[..]

Ja, is daar ook een plaat "Knights" op uitgekomen? Die heb ik, fijne plaat wel
That's the one...

Kan iemand trouwens deze track voor me ID-en? Ik moet echt effe weten...
Je hebt gelijk Fen.
pi_43165353
Is dat die track uit Nastic vs Milosavljevic?
  donderdag 2 november 2006 @ 11:15:54 #176
19529 Fendy
True Spirit
pi_43165415
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:13 schreef da_rippah het volgende:
Is dat die track uit Nastic vs Milosavljevic?
Ja...
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 2 november 2006 @ 16:06:27 #177
19529 Fendy
True Spirit
pi_43174075
quote:
Op donderdag 2 november 2006 07:56 schreef Fendy het volgende:

[..]

That's the one...

Kan iemand trouwens deze track voor me ID-en? Ik moet echt effe weten...
Ik wil het echt graag weten lui, kom op!
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 2 november 2006 @ 19:04:52 #178
67663 fractalis
we (all) search
pi_43179938
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 21:54 schreef FUFR het volgende:

[..]

Errug lekker indeed
Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
pi_43180132
Zoals ik al eerder zei beetje funky trancetech a la Kanyzani, Umek ofzo...
  donderdag 2 november 2006 @ 20:01:07 #180
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_43182194
Alex Under live @ Rockit Open Air - 29-07-2006
http://www.megaupload.com/?d=E9XF8L0S
pi_43182419
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:04 schreef fractalis het volgende:

[..]

Errug lekker indeed
nog eentje dan, iets rustiger maar erg lekker:

Dapayk (solo)
(laatste album, ben effe te lui om naar de koffer te lopen. edit m later wel)
  donderdag 2 november 2006 @ 20:10:35 #182
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_43182572
Alex Under - Live Space Of Sound Maden In Spain Party 23-7-2006
http://www.megaupload.com/es/?d=SGDXQQK2
  donderdag 2 november 2006 @ 20:21:25 #183
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
  donderdag 2 november 2006 @ 21:50:29 #184
19529 Fendy
True Spirit
pi_43186833
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:08 schreef teknomist het volgende:
Zoals ik al eerder zei beetje funky trancetech a la Kanyzani, Umek ofzo...
Kanzyani had ik al op gezocht, Nastic ook al...Umek nog niet
Je hebt gelijk Fen.
pi_43187359
snap alleen niet dat zowel Kanzyani als umek als trancetech worden bestempeld.
die staan beiden tussen techhouse of techno.
Maar vooral niet onder trance.
pi_43227397
Kanzyani gebruikt genoeg tracks die toch wel trance-achtige invloeden hebben, m.a.w. heel melodieus zjin. Trancetech zelf vind ik een beetje een rare benaming hiervoor, maar goed. Ik kan me wel voorstellen dat mensen het zo noemen.
pi_43238529
Effetjes in de mix:

-te laat-

[ Bericht 55% gewijzigd door da_rippah op 04-11-2006 19:10:36 ]
pi_43295141
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:36 schreef da_rippah het volgende:
Kanzyani gebruikt genoeg tracks die toch wel trance-achtige invloeden hebben, m.a.w. heel melodieus zjin. Trancetech zelf vind ik een beetje een rare benaming hiervoor, maar goed. Ik kan me wel voorstellen dat mensen het zo noemen.
zullen we het dan maar techhouse of melodieuze techno noemen?
pi_43305052
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:57 schreef FUFR het volgende:

[..]

zullen we het dan maar techhouse of melodieuze techno noemen?
Techhouse is echt een genre apart en melodieuze techno is te breed en niet altijd toepasbaar. Veel trancetech klinkt alleen trancey door een trancey bassline.
pi_43318078
probleem is dat ik het woord trance niet wil gebruiken.
Respect voor alle stijlen hoor, maar trance is net zoiets als nederlandstalige blérliederen
ik hou van jou ik blijf je trouw, handjes omhoog, tromroffeltje afwachtenen daar gaan we weer...
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:29:07 #191
19529 Fendy
True Spirit
pi_43318194
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 10:23 schreef FUFR het volgende:
probleem is dat ik het woord trance niet wil gebruiken.
Respect voor alle stijlen hoor, maar trance is net zoiets als nederlandstalige blérliederen
ik hou van jou ik blijf je trouw, handjes omhoog, tromroffeltje afwachtenen daar gaan we weer...
Smaak...persoonlijk.
Jij vindt het...zegt nog niet dat het zo is
Je hebt gelijk Fen.
pi_43318261
ik vind dat ja, dus het is ook zo vanuit mijn belevingswereld gezien..
maar ik heb er geen problemen mee als jij bij triesto vooraan gaat staan.
Ieder z'n ding toch?
  dinsdag 7 november 2006 @ 11:08:55 #193
19529 Fendy
True Spirit
pi_43319105
Op die manier is het vanuit ons belevingspunt dan toch ook trancetech? Geef het beestje een naam zou ik zeggen.
Je hebt gelijk Fen.
pi_43337257
Techno-elitisme. .
  woensdag 8 november 2006 @ 19:01:59 #195
19529 Fendy
True Spirit
pi_43367892
Ondertussen weet ik nog steeds niet van wie die track is
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 10 november 2006 @ 20:41:28 #196
19529 Fendy
True Spirit
pi_43437807
Chriss Source - Hugs 'N' Kisses

dat is hem
Je hebt gelijk Fen.
pi_43741478
Psst...Doe ff msn-en naar mij!
pi_43919978
Voor de mensen die vergeten zijn hoe mooi techno kan zijn

01. anders ilar - remember when
02. anders ilar - make believe
03. theorem - fallout
04. alka - cont-figure
05. alka - angar 4
06. maurizio - m5
07. delta funktionen - accuse
08. niels luinenburg - sustained protocol (loop)
09. mike parker - inversions 2
10. dj slip - sketches 1
11. elektrabel - popis 18b
12. quadrant - infinition
13. dj slip - everytime it takes a while..
14. monolake - reminiscence
15. 3st - crunch time
16. dave olson & scott radke - sammy 2
17. plastikman - glob
18. johannes heil - feiern
19. alexander polzin - lighter
20. zondagsjongens - zondag 05-11
21. bug vs hawtin - lowblow
22. 3st - minimal construction
23. convextion - miranda
24. monolake - atomium
25. damian keane - psychonauts on manali
26. king britt - snowblind in an arbor
27. richie hawtin - the tunnel
28. cat 1 - revolution
29. mike parker - voice 1
30. wink - have to get back
31. reinhard voigt - supertiel
32. dj slip - everytime it takes a while (loop)
33. sleeparchive - transposition reverse
34. convextion - spice tea
pi_43951359
quote:
Wat een prachtige set
underground forever baby
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:31:51 #200
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_43951520
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:13 schreef Laton het volgende:

[..]

Wat een prachtige set
wat hij zei
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')