quote:Op maandag 20 februari 2006 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb lekker vrij tot en met zaterdag volgende week dinsdag
achjah carnaval in de trein dan he:Pquote:Op maandag 20 februari 2006 18:28 schreef snopprinses het volgende:
Mja, vrijdagavond is kut om met trein naar huis te gaan
die is dan bomvol met studenten die naar huis gaan voor het weekend, kantoormensen die naar huis gaan van het werk en deze vrijdag ook nog carnavalvierders erbij
niet cool
die moet ik eerst ff aan iemand vragen..rustigquote:Op maandag 20 februari 2006 18:28 schreef B_BOY het volgende:
mazzelpik die je bent..
snopje komt de url?
Je lijkt bijna net zo`n steuntrekker als ik met je vrije dagen. Goed bezigquote:Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zaterdag en maandag werken en dan weer wat dagen vrij
Puik antwoord, ik heb daar niets meer op te zeggenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:31 schreef mstr het volgende:
Zit je dan ergens in een wintersport-gebied?
Goede-avond allemaal!
\quote:Op maandag 20 februari 2006 18:29 schreef snopprinses het volgende:
[..]
die moet ik eerst ff aan iemand vragen..rustig
quote:Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten.
damn balen. ik zoek gewoon ff verder. maybe weet google het.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:33 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja diegene is nu niet online..dus kan het je nu niet geven
Watquote:Op maandag 20 februari 2006 18:35 schreef Renesite het volgende:
POTVERDEMME!
Dat is al de 2e lamp die het begeeft![]()
jij hebt mij nog nooit gezienquote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ik word ook gek als ik jou 5 dagen niet zie hier hoor.
.
ga dan wat doenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Wel als je vakantie hebt, en de hele dag niets doet![]()
okquote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
damn balen. ik zoek gewoon ff verder. maybe weet google het.
snap ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik word gek als ik mijzelf 5 dagen niet zie.
In de spiegel kijken.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef mstr het volgende:
Wat moet ik dan gaan doen, snopje?
Vanaaf ben ik misschien weg.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:41 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja TLK, hoe ga jij je vermaken in al die vrije dagen. Ik moet ook nog een schemaatje maken volgens mij, want dit gaat een saaie week worden anders.
Ik heb hier hetzelfde probleemquote:Op maandag 20 februari 2006 18:41 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja TLK, hoe ga jij je vermaken in al die vrije dagen? Ik moet ook nog een schemaatje maken volgens mij, want dit gaat een saaie week worden anders.
jezelf vermakenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef mstr het volgende:
Wat moet ik dan gaan doen, snopje?
ik hap nietquote:Op maandag 20 februari 2006 18:39 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zoek en gij zult het woordje "hier" vinden. Leuk dat je zo hapt trouwens
.
Dat was hetquote:
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:41 schreef 14.gif het volgende:
waar is de nieuwe pic?
Wat een flikkers !quote:Op maandag 20 februari 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
gewoon, 2 lampen die het begeven hebben![]()
Jij hebt de OP ingevuldquote:Op maandag 20 februari 2006 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat was het
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |